8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Herake Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт. Схоже ні, казино не підтримує VPN. Завжди краще також підтверджувати таку інформацію в службі підтримки. 😉
Hello. It looks like no, the casino is not VPN friendly. It is always best to confirm this kind of information with the support, as well. 😉
нема чого навіть обговорювати чи розуміти....після перевірки KYC (де у мене попросили закордонний паспорт замість звичайного) вони нахабно заблокували рахунок і забрали мій депозит....рахунок був у мінусі ! Я вніс більше, ніж зняв!
в казино навіть не пояснили причину.... просто служба підтримки написала, що їх група ризику вирішила назавжди заблокувати рахунок і арештувати кошти...
there’s nothing even to discuss or understand....after the KYC check (where they asked me for a foreign passport instead of my usual one), they brazenly blocked the account and took my deposit....the account was in the red! I deposited more than I withdrew!
the casino didn’t even explain the reason.... just support wrote that their risk group decided to permanently block the account and seize the funds...
тут даже нечего обсуждать или разбираться....после проверки KYC (где у меня потребовали вместо моего обычного паспорта, только заграничный) в наглую заблокировали аккаунт и забрали мой депозит....аккаунт был в минусе! я внес депозита больше чем вывел!
казино даже не обьяснила причину.... просто поддержка написала что их группа по рискам решила навсегда заблокировать счет и наложить арест на средства...
Ймовірно, у вас є вагомі підстави вважати, що казино обійшлося з вами несправедливо. Чи хотіли б ви дозволити нам допомогти вам у цьому питанні? Чи була у вас можливість пограти в будь-які ігри або зробити спортивну ставку, щоб переконатися?
Ви знаєте, що група ризиків могла закрити ваш обліковий запис з різних причин, але якщо хочете, ви можете подати скаргу, і наша спеціальна команда професіоналів розгляне це питання. На мою думку, це важливо: щоб визначити, чи було це справедливим рішенням закрити ваш рахунок і анулювати баланс.
Ви в? Просто скористайтеся цим посиланням 👈, щоб подати скаргу на казино.
You probably have good cause to believe that the casino has treated you unfairly. Would you be willing to allow us to assist you in this matter? Have you even had a chance to play any games or place a sports wager, just to be sure?
You are aware that the risk team may have closed your account for a variety of reasons, but if you would like, you are welcome to file a complaint, and our dedicated team of professionals will look into the matter. This, in my opinion, is essential: to determining whether or not it was a fair call to close your account and void your balance.
Are you in? Simply use this link 👈to submit your complaint against the casino.
Справа в цих скаргах полягає в тому, що гроші все одно не повертаються до мене... просто витрачаю свій час... Я висловив результат свого досвіду роботи з цим казино SCAM, і я думаю, що розумні люди подумають про це. ..вони забрали мої гроші без будь-якої причини, Вони навіть не потрудилися написати, яке правило я міг порушити...вони просто вирішили закрити рахунок!!
вимагати закордонний паспорт - це окремий вид цинізму!! не приймають водійські права...це адекватне казино?
Я б закрив очі, якби мені дали гроші...
The point in these complaints is if the money still doesn’t come back to me...just wasting my time....I expressed the result of my experience with this SCAM casino and I think that smart people will think about it...they took my money without any reason, They didn’t even bother to write what rule I might have broken...they just decided to close the account!!
demanding a foreign passport is a separate type of cynicism!! don't accept a driver's license...is this an adequate casino?
I would close my eyes if they gave me the money....
смысл в этих жалобах, если мне деньги все равно не вернутся...только время свое тратить....я высказал результат своего опыта с этим СКАМ казино и думаю что умные люди задумаются....они без всякого основания забрали мои деньги, даже не удосужились написать какое я правило мог нарушить...просто решили закрыть аккаунт!!
требовать заграничный паспорт это отдельный вид цинизма!! не принимать водительское удостоверение....разве этого адекватное казино?
я бы на все глаза закрыл, если бы они деньги отдавали....
Що ж, я не вважаю, що це марна трата часу, щоб з’ясувати причину, чому забрали ваші гроші та, сподіваюся, отримали їх пізніше.🤷♀️
Кожен може сформувати власну думку, прочитавши ваші дописи, але завжди краще, якщо цю проблему пояснити та зрозуміти, щоб побачити, що насправді сталося.
Я вважаю, що жодне казино не закриє рахунок гравця без будь-якої причини, і наша група розгляду скарг спробує це з’ясувати, якщо ви вирішите подати скаргу.
Хоча я не зовсім розумію, що вони мають на увазі під «закордонним паспортом».🤔 Чи не могли б ви спробувати їх запитати? Я вважаю, що вони мали на увазі звичайний паспорт вашої країни.
Будь ласка, повідомте нас, якщо ви вирішите отримати допомогу від нашої групи розгляду скарг; ми будемо чекати вашої відповіді.
Well, I do not think it is a waste of time to find out the reason for taking your money and hopefully receiving it afterwards.🤷♀️
Everyone can form their own opinion after reading your posts, but it is always better if this issue is explained and made clear to see what actually happened.
I believe that no casino would close the account of a player without any reason, and our complaint team would try to find that out if you decide to file a complaint.
I do not completely understand what they mean by "foreign passport," though.🤔 Could you maybe try to ask them? I believe that what they meant was an ordinary passport from your country, really.
Please let us know if you decide to get help from our complaint team; we'll wait for your reply.
Вимагали закордонний паспорт...звичайний паспорт моєї країни їм не підходить!
They demanded an international passport...an ordinary passport from my country does not suit them!
интернациональный паспорт они требовали...обычный паспорт моей страны им не подходит!
Будь ласка, перевірте в них, чи вони мали на увазі, що це має бути англійською мовою. Тому що якщо це буде лише вашою мовою, мені буде зрозуміло, чому вони попросили міжнародну. Ви завжди можете отримати його переклад, якщо ви не можете надати інший альтернативний документ.
Повідомте нас, будь ласка, і коли знайдете час, дайте відповідь Ніку у своїй скарзі , оскільки йому там потрібна додаткова інформація.
Please check out with them if they meant that it needed to be in English. Because if it is only in your language, it will make sense to me why they asked for an international one. You can always have it translated, if there is no other alternative document you can provide.
Let us know, please, and whenever you find the time, reply to Nick in your complaint, as he needs some additional information there.
Привіт, казино назвало більш конкретну причину, чому вони закрили ваш рахунок? Ви грали тут з бонусом?
Не могли б ви розповісти мені більше, щоб я знав, чи можемо ми спробувати вам допомогти?
Hello, did the casino give any more specific reason why they closed your account ? Did you play here with any bonus ?
Could you please tell me more so I know if we can try to help you ?
Вони сказали, що я використовував vpn, але я цього не зробив
Оскільки в огляді на сайті написано приймати гравців з Кіпру.
Якщо не прийму, не дозволю мені зробити рахунок.
Це просто шахраї, не більше того
They said that I used vpn but I didn't
Because in the review in the site is writing accept players from cyprus.
If not accept the will not let me make an acc.
Is simply scamers nothing les nothing more
Отже, якщо вас звинуватили у використанні VPN, а ви скажете, що не користувалися нею, то я б рекомендував подати нам скаргу. Наша команда спробує з’ясувати, що відбувається, і допоможе, якщо зможе. Наскільки я бачив, VPN теж не дозволено, тому мені цікаво, як це врешті-решт буде вирішено, якщо ви протилежної думки.
Тоді ти підеш з нами?
Якщо так, просто торкніться цього посилання ⬅️
Okay, so if you've been accused of using a VPN and you say you haven't used one, then I'd recommend registering a complaint with us. Our team would try to find out what's going on and help if we can. VPN is not allowed either from what I've seen, so I'm curious how this would eventually be resolved if you're of the opposite opinion.
Are you gonna come with us then ?
If so, just tap on this link ⬅️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.