ГоловнаФорумКазиноHellSpin Casino - загальне обговорення

HellSpin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від eramomarco
|
7 927 переглядів 47 відповідей |
|
1 2 3
Constantinos03
1 рік тому

Привіт, я вважаю досить дивним, що якщо ви проводите додаткову перевірку, і казино знову запитує вашу адресу, вони фактично відмовляють вам у ній. Ви запитували, в чому причина цього і чому казино вимагає документи, які вже були перевірені?

Однак я бачив, що вам вдалося відкрити скаргу , тож давайте подивимося, куди наша команда дійде, якщо вам не вдасться вирішити вашу ситуацію.

Якби у вас було щось нове, чи можна було б оновити нас?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.


У мене є скарга, яка очікує на розгляд у HELLSPIN за допомогою гуру казино

Відтоді я дізнався, що вони не мають ліцензії. Я не думаю, що маю надію повернути мої виграші, які вони конфіскували.


І як вони можуть торгувати, якщо немає ліцензії, має бути керівний орган, який закриє їх або оштрафує за несправедливість.




Автоматичний переклад.
madisonguerero
1 рік тому

Привіт, так, це правильна інформація, і ми також маємо її на нашому веб-сайті для цього казино, що воно працює без ліцензії.

Однак у чому проблема у вашому випадку і чому казино не хоче платити вам ваші гроші? Чи можете ви розповісти нам трохи більше про проблему?

Тим не менш, оскільки у вас є відкрита скарга , нічого не втрачено, і ми побачимо, що може зробити наша команда. Я сподіваюся, що зрештою все вирішиться, і ви будете щасливі, але не будемо забігати наперед і почекаємо, як розвиватимуться події.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт ,


Будь ласка, підготуйте поточну справу з ними, і я маю історію моїх 5000 обертань

Як ви бачите, я наполегливо боровся, щоб виграти ці гроші. Тільки втрачати. Це технічно. Я зв’язався з ними, вони сказали, що рішення остаточне

Так карколомно






Maritess

Автоматичний переклад.
madisonguerero
1 рік тому

Я думаю, що такі докази, безсумнівно, будуть корисними у вашій скарзі. І поки це все ще триває, я спробую зачекати та побачити, куди команда вас приведе. Я хочу твердо вірити, що це можна вирішити. Тож будьмо терплячими, поки все це розгортається.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Нещодавно я виграв трохи грошей на пекельному обертанні, після повної перевірки рахунку я прошу зняти кошти, але він каже, що мій банк продовжує відмовляти у знятті коштів, я намагаюся відкрити криптовалютний рахунок, щоб я міг завантажити туди гроші, а потім зняти це . Ще якісь поради?

Автоматичний переклад.
pietrorusso2502
7 міс. тому

Чи пробували ви запитати про це свого постачальника платіжних послуг? Справа може бути на їхньому боці.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так що ти пишеш без прав - у тебе є права, чи я п'яний? file

Автоматичний переклад.
paclmaya
7 міс. тому

Насправді я не розумію вашого запитання.🤷‍♀️ Ми не змогли знайти жодної інформації про ліцензію в цьому казино. Чи можете ви опублікувати посилання, де ви знайшли цю інформацію, якщо це можливо?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якщо натиснути на картинку внизу, з’явиться напис «Ліцензія Кюрасао» або як там ще це називається? Або те, що там написано, не має значення?

Автоматичний переклад.
paclmaya
7 міс. тому

Чи не могли б ви опублікувати URL-адресу, де ви знайшли цю інформацію? На жаль, нашій групі обробки даних не вдалося знайти жодних ліцензій у цьому казино.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи є спеціальна область, де можна знайти ліцензії? Я опублікував лише фото там, де так написано, тільки тому, що там так написано, хіба це не означає, що вони мають ліцензію?

Автоматичний переклад.
paclmaya
6 міс. тому

Вибачте, але якщо ви перевірите інформацію на нашому веб-сайті, там написано "неперевірено". Це означає, що наша команда даних не змогла перевірити цю ліцензію.

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Доброго вечора, я зробив спробу зняти 500 євро та ще раз на 1500 євро. Я здійснив зняття банківським переказом (банківським переказом). Я також отримав відповідні електронні листи, що обидва схвалені (вони також ідентифікували всі документи, які були запрошені від мене! Скільки днів буде зараховано на мій рахунок цим методом? Дякую

Автоматичний переклад.
alexis1985
2 міс. тому

Привіт, у таких випадках це може бути індивідуально, але я очікую приблизно 5 днів, оскільки ви робите це банківським переказом. Я вважаю це нормальним.

Однак може виникнути щось несподіване, і це може зайняти більше часу, але я не хочу вас хвилювати з самого початку.

Я повинен додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві, тож якщо протягом цього часу нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти.

Тож не забудьте тримати мене в курсі подій.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, у таких випадках це може бути індивідуально, але я очікую приблизно 5 днів, оскільки ви робите це банківським переказом. Я вважаю це нормальним.

Однак може виникнути щось несподіване, і це може зайняти більше часу, але я не хочу вас хвилювати з самого початку.

Я повинен додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцеві, тож якщо протягом цього часу нічого не станеться, ми спробуємо вам допомогти.

Тож не забудьте тримати мене в курсі подій.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дуже дякую, все пройшло добре, у мене не було проблем!!!!!

Автоматичний переклад.
alexis1985
2 міс. тому

Я радий, скільки часу знадобилося, щоб нарешті надійшли ваші гроші? 🙂

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вони такі шахраї! Я ніколи раніше не відчував нічого подібного!!! Раджу всім не вкладати тут жодного цента!! Сподіваюсь сайт закриють

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Абсолютно сумнівно, як на мене. У T&C згадується обмеження ставок, але там немає нічого про те, що гравець повинен звертати на це увагу самостійно. Я не робив більшу ставку навмисно, а лише зрідка, що також дозволялося казино. Я припустив, що його було заблоковано, як і в інших казино, а не те, що я повинен був звернути на це увагу, оскільки повідомлення відсутнє! Висновок: конфісковано і жодних поблажок. Тільки стандартні відповіді від служби підтримки! На веб-сайті немає ліцензії! Служба підтримки також не могла і не хотіла повідомити мені назву ліцензіара, і коли я ставив запитання про це, мене просто посилали на виноску на веб-сайті, де вона мала бути знайдена! Значить ліцензії немає!! Я сподіваюся, що тут більше ніхто не грає, а веб-сайт закрито!! На мою думку, те, що вони роблять, це шахрайство!

Автоматичний переклад.
pqqtby7mp2
1 тиждень тому

Привіт.

Я вважаю, що ви вчинили правильно, подавши свою скаргу сюди. Наша команда може розслідувати всю справу, коли настане потрібний час, оскільки, як пояснив ваш спеціаліст із вирішення скарг, нам потрібно зачекати 14 днів, перш ніж ми зможемо втрутитися. Сподіваємось, казино зв’яжеться з нашою групою розгляду скарг, щоб усе можна було перевірити та вирішити скаргу найкращим чином.

Чи можу я запитати, чи ви коли-небудь знімали гроші з цього казино раніше, чи це ваш перший раз?


Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого