2 р. тому
Тут ви можете обговорити HellSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт усім,
Я Марко, і я не можу вивести свої гроші в казино HellSpin. Вони завжди відмовляють мені в усіх методах виведення коштів (кредитна картка, електронний гаманець і криптовалюта).
Мій баланс величезний, і я переживаю через це.
Чи можете ви допомогти мені вирішити цю проблему?
З найкращими побажаннями,
Марко
Hello everyone,
I'm Marco and I can't withdraw my money on HellSpin casino. They always reject me all methods of cashout (credit card, E-wallet and Crypto).
My balance is huge and i'm worried about it.
Can you help me to solve this problem please?
Best regards,
marco
Привіт
ви відправили документи на перевірку? Спочатку надішліть їх, зачекайте кілька днів. Якщо вони не обробляють після перевірки, надішліть скаргу в casinoguru.
Hi
did you sent the documents for verification? First send them wait for few days to be completed. If they don’t process after the verification lodge the complaint in casinoguru.
Привіт усім,
Я Марко, і я не можу вивести свої гроші в казино HellSpin. Вони завжди відмовляють мені в усіх методах виведення коштів (кредитна картка, електронний гаманець і криптовалюта).
Мій баланс величезний, і я переживаю через це.
Чи можете ви допомогти мені вирішити цю проблему?
З найкращими побажаннями,
Марко
Hello everyone,
I'm Marco and I can't withdraw my money on HellSpin casino. They always reject me all methods of cashout (credit card, E-wallet and Crypto).
My balance is huge and i'm worried about it.
Can you help me to solve this problem please?
Best regards,
marco
Якщо ваш обліковий запис ще не підтверджено, я боюся, що всі зняття коштів будуть скасовані.
Не дивуйтеся, якщо казино заблокує ваш обліковий запис, але іноді це трапляється, якщо спрацьовує перевірка KYC або перевірка безпеки.
Повідомте нам, будь ласка, як справи.
If your account has not been verified yet, all withdrawals will end up as canceled, I'm afraid.
Do not be surprised if the casino will block your account though, it sometimes happens if the KYC verification or security check is triggered.
Let us know how it's going, please.
Цього тижня я вперше почав грати в казино Hell Spin. Я поставив 20 євро і щось виграв. Я хотів перевести свій виграш, але тепер казино заважає. Мене попросили надати виписку з банківського рахунку, де можна побачити трансакцію, яку я видав для мене в банку та завантажив підтвердження транзакції. З номером рахунку, датою та часом депозиту та сумою, але мої документи постійно відхиляються, тому сума не виплачується. Щоденний контакт зі службою підтримки не завжди приносить однакові заяви. що ви мені порадите
I started playing at Hell Spin Casino for the first time this week. I bet 20 euros and won something. I wanted to cash out my winnings but now the casino is interfering. I was asked for a bank statement where the transaction can be seen, which I had the bank issue for me and uploaded proof of the transaction. With account number, date and time of deposit and the amount but my documents are constantly rejected and the amount is therefore not paid out. Daily contact with support doesn't always bring the same statements. what do you advise me
Ich habe in dieser Woche zum erstenmal angefangen bei Hell Spin Casino zu spielen. ich habe 20 Euro eingesetzt und etwas gewonnen. Ich wollte mir meinen Gewinn auszahlen lassen aber jetzt stellt das Casino sich quer. Man wollte von mir einen Kontoauszug wo die Transaktion zu sehen ist den habe ich mir extra von der Bank ausstellen lassen, und habe einen Nachweis hochgeladen von der Transaktion. Mit Kontonummer, Datum und Uhrzeit der Einzahlung und dem Betrag aber meine Unterlagen werden ständig abgelehnt und der Betrag somit nicht ausgezahlt. Täglicher Kontakt mit dem Support bringen nichts immer dieselben Aussagen. Was ratet ihr mir.
Привіт,
Я б сказав, що зараз вам слід отримати пораду від казино. Важливо дізнатися, чому документ постійно відхиляє, чи є ймовірність, що ваше повне ім’я та адреса відсутні у заяві?
Які виписки ви отримали від казино на даний момент?
Hello,
I'd say that you should get some advice from the casino at the moment. It's crucial to learn why the document keeps rejecting, any chance that your full name and address are missing on the statement?
What statements have you got from the casino so far?
Ну, це те, про що я теж подумав спочатку, тож я попросив мій банк надрукувати додаткову виписку з рахунку з продажами, де вказано транзакцію та ім’я, адресу, номер рахунку, а також створив підтвердження транзакції, де на ньому є все про транзакцію, ім’я, дата, час, сума та номер рахунку, і завжди відхиляється. Моє єдине пояснення полягає в тому, що це спільний обліковий запис з моїм чоловіком, і оскільки на ньому, звичайно, є наші обидва імена, але я не можу цього змінити, і я вважаю, що коли ви одружені 30 років, це нормально мати спільний рахунок.
Well, that's what I thought too at first, so I had my bank print out an extra account statement with the sales where the transaction is on it and where the name, address, account number is on it and I also created a transaction proof where everything about the transaction is on it, name , date time amount and account number and always defy rejected. My only explanation is that it's a joint account with my husband and since both of our names are on it, of course, but I can't change that and I think when you've been married for 30 years, it's normal to have a joint account.
Also das dachte ich zunächst auch also habe ich mir von meiner Bank extra einen Kontoauszug ausdrucken lassen mit den Umsätzen wo die Transaktion drauf ist und wo oben Name Anschrift Kontonummer drauf stehen und zusätzlich habe ich noch einen Transaktionsnachweis erstellt wo alles von der Transaktion drauf steht Name , Datum Uhrzeit Betrag und Kontonummer und trotzen immer abgelehnt. Meine einzige Erklärung das es ein Gemeinschaftskonto mit meinem Mann ist und da natürlich unsere beiden Namen drauf stehen , aber das kann ich ja nicht ändern und ich denke wenn man 30 Jahre verheiratet ist, ist es ja normal das man ein Gemeinschaftskontonto hat.
Як пояснення, ім’я завжди однакове, а дата та сума транзакції відсутні, але це не так. Це все на підтвердження транзакції🤷♀️
As an explanation, there is always the same name and the date and amount of the transaction are missing, but that's not the case. It's all on the proof of transaction🤷♀️
Als Erklärung gibt es immer dasselbe Name und Datum sowie Betrag der Transaktion fehlen, aber dem ist ja nicht so. Steht alles auf dem Transaktionsnachweis drauf🤷♀️
Привіт, Гетт.
Тепер я абсолютно впевнений, що без належного пояснення від казино ми не зможемо зрозуміти, що, можливо, не так. Я погоджуюся, що наявність спільного банківського рахунку є цілком нормальним явищем для двох одружених людей, тож це змушує мене думати, що, можливо, у казино бракує належного досвіду щодо того, як із цим боротися – зараз я лише здогадуюсь.
Ви зв’язуєтеся зі службою підтримки? Якщо ви вважаєте, що казино не в змозі пояснити, що не так, боюся, я можу лише порекомендувати подати скаргу.
Я також виявив, що згідно з нашим останнім оглядом, казино не приймає гравців з Німеччини. Будь ласка, яку країну проживання ви вказали в реєстраційній формі?
Спасибі заздалегідь.
Hello, Gett.
Well, now I'm quite sure that without the proper explanation from the casino, we are not able to figure out what is possibly wrong. I agree that having a shared bank account is quite normal for two married people, so it makes me think that maybe the casino is lacking proper experience on how to deal with this - just guessing now.
Are you in touch with the support, please? If you feel that the casino is not able to explain what is wrong, I fear that I can only recommend submitting a complaint.
I also found that according to our latest review, the casino does not accept players from Germany. Which country of residence did you state in the registration form, please?
Thank you in advance.
Хочете пояснити, що не так?
Тільки б репутація не впала так низько, перевіряли?
Care to explain what is wrong?
If only the reputation would not drop so low, did you check it?
You can do so here.
Привіт
Я був постійним клієнтом Hell Spin Casino і грав майже рік, і спочатку підтвердив, коли я вперше зареєструвався, тому я отримував свої виграші та грав добре, поки раптом вони не заблокували мій обліковий запис. Наразі я не керую автомобілем, тому маю картку підтвердження віку Південної Австралії, яка є дійсним посвідченням особи в моєму штаті. Однак він не вимагає терміну придатності. І коли я спочатку підтверджував, я пояснив свою ситуацію, і вони схвалили мій обліковий запис, але тепер вони не розблокують мій обліковий запис (він заблокований на сторінці документів, і я не можу нічого натиснути, крім завантаження документів). Вони сказали, що цього не роблять. прийняти ідентифікацію із закінченням терміну дії, але, очевидно, вони можуть, оскільки робили це раніше. Я дуже розлючений на обслуговування цього казино, тому що я використовував автомати з низькими ставками, щоб допомогти впоратися зі своєю тривогою, і тепер я навіть не можу відтворити те, що маю на своєму рахунку, і не можу перевірити це, тож це майже 200 доларів програшу для мене. Я навіть не думаю, що використовуватиму їх у майбутньому, це так дратує, враховуючи, що я вже знімав Hlhundreds раніше, а тепер це лайно.
Hi
I have been a loyal customer to Hell Spin Casino and have played for almost a year and verified originally when I first signed up so I was receiving my winnings and playing fine until suddenly they locked my account. I don't currently drive so I have a South Australian Proof of Age card which is a valid ID in my state. However it doesn't require a expiry date. And when I originally verified I explained my situation and they approved my account, but now they won't unlock my account (it's locked to the documents page and I can't click on anything excpet upload documents.) They said they don't accept identification with expiry but obviously they can cos they done it before. I am so angry with the service of this casino because I used theses low bet machines for helping with my anxiety and now I can't even play back what I have on my account and can't verify it so that's a nearly 200 dollar loss for me. I don't even think I will use them in the future it's so annoying considering I've already withdrew Hlhundreds before and now this crap.
Привіт,
Можна легко сказати, що казино не здатне вирішити цілком звичайну ситуацію, що не дуже добре, особливо якщо взяти до уваги його низьку репутацію . Мені здається, що казино не бажає допомогти, тому добре, що ви подали скаргу .
Сподіваємося, що персонал все-таки співпрацюватиме.🤞
Hi there,
One could easily say that the casino is not capable of solving a quite usual situation, which is not good especially if we take its low reputation into the consideration. To me, it seems that the casino does not care to help, hence it's good that you created the complaint.
Let's just hope that the staff will cooperate after all.🤞
Я бачу, ти знайшов шлях. 👌
Хочете також пояснити свою проблему тут, на форумі?
I see you found the way. 👌
Care to explain your issue here on the forum as well?
Мені важко знайти відповідний документ для цього
завантажте підтвердження спільного банківського рахунку, де ми можемо побачити ваші імена та номер картки на одному знімку екрана."
Я перевірив, але онлайн-банкінг не показує номер вашої картки, а лише ваш банківський рахунок
Im having trouble finding the right document for this
upload proof of joint bank account, where we can see your both names and card number on one screenshot."
I’ve looked but online banking doesn’t show your card number only your bank account
Це залежить від варіантів банку, я б сказав.
На мій погляд, особливо передоплачені картки чи подібні види просто не містять імені власника. Тому найкращим варіантом буде зв’язатися з казино. Поясніть ситуацію службі підтримки.
Можливо, ви пробували це? Чого ви з них навчилися?
It depends on the bank options, I'd say.
The way I see it, especially pre-paid cards, or similar kinds, simply do not possess the holder's name. So the best option would be to get in touch with the casino. Explain the situation to the support.
Have you tried that, perhaps? What did you learn from them?
Згодом я вніс кілька депозитів і фактично почав вигравати до 8500, а потім вони автоматично розіграли мій рахунок, поки він не вичерпався... зрозуміло, що якщо 208 разів поспіль було зроблено ставку на 50, то ви явно зіграли на чийсь рахунок, тому ви не не потрібно це платити.... нічого, крім покидьків і пиріжків, все, що роблять представники підтримки, це відповідь, будь ласка, перешліть це ім'я, бла-бла, що IV зроблено кілька разів, і це все, що вони відповідають.... там, до біса, обдирають собак
I deposited several deposit over time an actually began to win got up to 8500 an then they auto played my acc until dry.... clearly if 208 times in a row 50 bet was made then U clearly have played someone's acc so U don't have to pay it.... nothing but scum an pies all the support ppls do is replying with please forward it name an blah blah whish IV done several times an that's all they reply with.... there fuckn ripping off dogs
О, це справді сильне звинувачення. Чи можете ви це якось довести? Ви впевнені, що хтось інший не отримав доступ до вашого облікового запису?
Ну, я б пропонував подати скаргу, але будьте готові до подібних питань. Я не маю на меті сказати, що така ситуація не може виникнути; просто без доказів зазвичай немає розслідування.
Звичайно, я залишаю вибір за вами. https://casino.guru/complaints/create
Oh, this is truly a strong accusation. Can you prove that somehow? Are you sure someone else has not gained access to your account instead?
Well, I would suggest submitting a complaint, but be ready for similar questions. I do not intend to say such a situation can't occur; it's just that without proof, there is usually no investigation.
I'll leave the choice to you, of course. https://casino.guru/complaints/create
будьте обережні з компанією, яку він буде крутити! Я вперше зняв гроші, вони попросили верифікацію, вони прийняли все, посвідчення особи, картку та адресу, а під час другого зняття знову попросили верифікацію, мені сказали, що вони зазвичай просять це востаннє! Три дні тому я зняв невелику суму в 35 євро, і це було зроблено негайно, вчора я пішов зняти 150 євро, і вони знову запитують адресу, але вони не приймають той самий доказ, який вони отримали знову, і вони скасовують зняття, яке вони роблять щоб ви могли відтворити все знову УВАГА
be careful with the company he'll spin! I made a withdrawal for the first time, they asked for verification, they accepted everything, ID, card and address, and on the second withdrawal, they again asked for verification, they told me that they typically ask for it one last time! Three days ago I withdrew a small amount of €35 and it was done immediately yesterday I went to withdraw €150 and they ask for an address again and they don't accept the same proof they had received again and they cancel the withdrawal they do it so you can play everything again ATTENTION
προσοχη με την εταιρία he’ll spin ! Έκανα πρώτη φορά ανάληψη ζήτησαν επαλήθευση δέχτηκαν τα πάντα ταυτότητα κάρτα και διεύθυνση και στην δεύτερη ανάληψη ξανά ζήτησαν επαλήθευση μου είπαν ότι το ζητάνε τυπικά τελευταία φορά ! Πριν τρεις μέρες έκανα ανάληψη ένα μικρό ποσό 35€ και έγινε άμεσα χθες πήγα να κάνω ανάληψη 150€ και ζητάνε διεύθυνση ξανά και δεν δέχονται το ίδιο αποδεικτικό που είχαν δεχτη ξανά και ακυρώνουν την ανάληψη το κάνουν για να τα ξανα παίξεις όλα ΠΡΟΣΟΧΗ
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.