ФорумКазиноHellSpin Casino - загальне обговорення

HellSpin Casino - загальне обговорення

1 рік тому від eramomarco
|
4502 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити HellSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт усім,

Я Марко, і я не можу вивести свої гроші в казино HellSpin. Вони завжди відмовляють мені в усіх методах виведення коштів (кредитна картка, електронний гаманець і криптовалюта).

Мій баланс величезний, і я переживаю через це.

Чи можете ви допомогти мені вирішити цю проблему?

З найкращими побажаннями,

Марко

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт


ви відправили документи на перевірку? Спочатку надішліть їх, зачекайте кілька днів. Якщо вони не обробляють після перевірки, надішліть скаргу в casinoguru.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім,

Я Марко, і я не можу вивести свої гроші в казино HellSpin. Вони завжди відмовляють мені в усіх методах виведення коштів (кредитна картка, електронний гаманець і криптовалюта).

Мій баланс величезний, і я переживаю через це.

Чи можете ви допомогти мені вирішити цю проблему?

З найкращими побажаннями,

Марко

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ваш обліковий запис ще не підтверджено, я боюся, що всі зняття коштів будуть скасовані.

Не дивуйтеся, якщо казино заблокує ваш обліковий запис, але іноді це трапляється, якщо спрацьовує перевірка KYC або перевірка безпеки.

Повідомте нам, будь ласка, як справи.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цього тижня я вперше почав грати в казино Hell Spin. Я поставив 20 євро і щось виграв. Я хотів перевести свій виграш, але тепер казино заважає. Мене попросили надати виписку з банківського рахунку, де можна побачити трансакцію, яку я видав для мене в банку та завантажив підтвердження транзакції. З номером рахунку, датою та часом депозиту та сумою, але мої документи постійно відхиляються, тому сума не виплачується. Щоденний контакт зі службою підтримки не завжди приносить однакові заяви. що ви мені порадите

Автоматичний переклад.
Gett
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що зараз вам слід отримати пораду від казино. Важливо дізнатися, чому документ постійно відхиляє, чи є ймовірність, що ваше повне ім’я та адреса відсутні у заяві?

Які виписки ви отримали від казино на даний момент?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ну, це те, про що я теж подумав спочатку, тож я попросив мій банк надрукувати додаткову виписку з рахунку з продажами, де вказано транзакцію та ім’я, адресу, номер рахунку, а також створив підтвердження транзакції, де на ньому є все про транзакцію, ім’я, дата, час, сума та номер рахунку, і завжди відхиляється. Моє єдине пояснення полягає в тому, що це спільний обліковий запис з моїм чоловіком, і оскільки на ньому, звичайно, є наші обидва імена, але я не можу цього змінити, і я вважаю, що коли ви одружені 30 років, це нормально мати спільний рахунок.

Автоматичний переклад.
Gett
1 рік тому

Як пояснення, ім’я завжди однакове, а дата та сума транзакції відсутні, але це не так. Це все на підтвердження транзакції🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Gett
1 рік тому

Привіт, Гетт.

Тепер я абсолютно впевнений, що без належного пояснення від казино ми не зможемо зрозуміти, що, можливо, не так. Я погоджуюся, що наявність спільного банківського рахунку є цілком нормальним явищем для двох одружених людей, тож це змушує мене думати, що, можливо, у казино бракує належного досвіду щодо того, як із цим боротися – зараз я лише здогадуюсь.

Ви зв’язуєтеся зі службою підтримки? Якщо ви вважаєте, що казино не в змозі пояснити, що не так, боюся, я можу лише порекомендувати подати скаргу.


Я також виявив, що згідно з нашим останнім оглядом, казино не приймає гравців з Німеччини. Будь ласка, яку країну проживання ви вказали в реєстраційній формі?


Спасибі заздалегідь.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найгірше казино в історії...

Автоматичний переклад.
Vitorafael
1 рік тому

Хочете пояснити, що не так?

Тільки б репутація не впала так низько, перевіряли?

Зробити це можна тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Я був постійним клієнтом Hell Spin Casino і грав майже рік, і спочатку підтвердив, коли я вперше зареєструвався, тому я отримував свої виграші та грав добре, поки раптом вони не заблокували мій обліковий запис. Наразі я не керую автомобілем, тому маю картку підтвердження віку Південної Австралії, яка є дійсним посвідченням особи в моєму штаті. Однак він не вимагає терміну придатності. І коли я спочатку підтверджував, я пояснив свою ситуацію, і вони схвалили мій обліковий запис, але тепер вони не розблокують мій обліковий запис (він заблокований на сторінці документів, і я не можу нічого натиснути, крім завантаження документів). Вони сказали, що цього не роблять. прийняти ідентифікацію із закінченням терміну дії, але, очевидно, вони можуть, оскільки робили це раніше. Я дуже розлючений на обслуговування цього казино, тому що я використовував автомати з низькими ставками, щоб допомогти впоратися зі своєю тривогою, і тепер я навіть не можу відтворити те, що маю на своєму рахунку, і не можу перевірити це, тож це майже 200 доларів програшу для мене. Я навіть не думаю, що використовуватиму їх у майбутньому, це так дратує, враховуючи, що я вже знімав Hlhundreds раніше, а тепер це лайно.

Автоматичний переклад.
bevansaunders89
1 рік тому

Привіт,

Можна легко сказати, що казино не здатне вирішити цілком звичайну ситуацію, що не дуже добре, особливо якщо взяти до уваги його низьку репутацію . Мені здається, що казино не бажає допомогти, тому добре, що ви подали скаргу .

Сподіваємося, що персонал все-таки співпрацюватиме.🤞

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Hellspin намагається вкрасти мій грошовий виграш. Як повідомити про це CasinoGuru для подання скарги?

Автоматичний переклад.
drunk85fun
1 рік тому

Я бачу, ти знайшов шлях. 👌

Хочете також пояснити свою проблему тут, на форумі?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мені важко знайти відповідний документ для цього


завантажте підтвердження спільного банківського рахунку, де ми можемо побачити ваші імена та номер картки на одному знімку екрана."

Я перевірив, але онлайн-банкінг не показує номер вашої картки, а лише ваш банківський рахунок

Автоматичний переклад.
n6z2k5r5zm
11 міс. тому

Це залежить від варіантів банку, я б сказав.

На мій погляд, особливо передоплачені картки чи подібні види просто не містять імені власника. Тому найкращим варіантом буде зв’язатися з казино. Поясніть ситуацію службі підтримки.

Можливо, ви пробували це? Чого ви з них навчилися?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Згодом я вніс кілька депозитів і фактично почав вигравати до 8500, а потім вони автоматично розіграли мій рахунок, поки він не вичерпався... зрозуміло, що якщо 208 разів поспіль було зроблено ставку на 50, то ви явно зіграли на чийсь рахунок, тому ви не не потрібно це платити.... нічого, крім покидьків і пиріжків, все, що роблять представники підтримки, це відповідь, будь ласка, перешліть це ім'я, бла-бла, що IV зроблено кілька разів, і це все, що вони відповідають.... там, до біса, обдирають собак

Автоматичний переклад.
docsback82
8 міс. тому

О, це справді сильне звинувачення. Чи можете ви це якось довести? Ви впевнені, що хтось інший не отримав доступ до вашого облікового запису?

Ну, я б пропонував подати скаргу, але будьте готові до подібних питань. Я не маю на меті сказати, що така ситуація не може виникнути; просто без доказів зазвичай немає розслідування.

Звичайно, я залишаю вибір за вами. https://casino.guru/complaints/create


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

будьте обережні з компанією, яку він буде крутити! Я вперше зняв гроші, вони попросили верифікацію, вони прийняли все, посвідчення особи, картку та адресу, а під час другого зняття знову попросили верифікацію, мені сказали, що вони зазвичай просять це востаннє! Три дні тому я зняв невелику суму в 35 євро, і це було зроблено негайно, вчора я пішов зняти 150 євро, і вони знову запитують адресу, але вони не приймають той самий доказ, який вони отримали знову, і вони скасовують зняття, яке вони роблять щоб ви могли відтворити все знову УВАГА

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого