ФорумКазиноHelabet Casino - загальне обговорення

Helabet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Aspr
|
2041 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Helabet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Спочатку я грав на цьому сайті через комп’ютер, але пізніше спробував із телефону та сказав, що сайт заблоковано в моїй країні. (Це також надає цей статус, якщо ви натискаєте мобільну версію на комп’ютері). Коли я запитав у чаті, чи це законно, вони дали автоматичне повідомлення про те, що це мій обов’язок з’ясувати.


Хоча азартні ігри загалом законні, я сумніваюся, як я маю з’ясувати, чи є цей веб-сайт законним.

Коли я спілкувався з ними електронною поштою, вони запитали, чи використовую я VPN. Природно, я сказав ні, оскільки... це зазвичай вважається проти правил і може призвести до конфіскації вашого облікового запису в багатьох місцях.

Тоді вони взагалі перестали мені відповідати.


Наприклад, такий сайт, як 1xbet, стверджує, що був доступний у моїй країні (колись???), але я ніколи не міг отримати доступ до його сайту ні з мобільного, ні з комп’ютера. Хоча на цьому сайті це повідомлення лише з мобільної версії.


Чесно кажучи, я не знаю, що сказати чи подумати. Якби це не було законно в моїй країні, я б очікував якогось відшкодування своїх збитків (не багато, але все одно багато для мене 150 євро або близько того), оскільки вони прийняли мене, але що я знаю. Але вони просто перестали мені відповідати.

Автоматичний переклад.
Aspr
1 рік тому

Ну,

Зведу питання законності до короткого пояснення:

Сайт не ліцензований у Швеції, тому вам не варто там грати. Якщо казино вирішить прийняти гравців зі Швеції, з ними слід поводитися справедливо, тому всі законно накопичені виграші повинні бути виплачені.

Щоб переконатися, які сайти офіційно доступні для гравців зі Швеції, будь ласка, перегляньте це посилання - вкладка під назвою SE licenced

Персонал казино повинен принаймні повідомити вас, що ви можете грати, але у нього немає ліцензії SE. Проте, незалежно від ліцензії, ви повинні мати такі самі шанси на перемогу та поразку, як і інші гравці, тож чи вимагатимете ви відшкодування, навіть якщо виграєте?

Крім того, блокування, ймовірно, викликано вашим інтернет-провайдером, оскільки доступ до сайту обмежений у Швеції, що є ще однією ознакою того, що вам не варто грати в таких казино. На жаль, не всі неліцензовані казино автоматично блокуються.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви пропустили або неправильно зрозуміли половину мого допису.

Ви кажете, що це блокує мій Інтернет-провайдер, але чому він блокується на моєму телефоні, але НЕ на комп’ютері, якщо я маю доступ до обох через WIFI. Це, і я згадав, що натискання мобільної версії на їхньому сайті на їхньому комп’ютері призведе до того самого повідомлення, яке стосується того, що це лише їхня мобільна версія з будь-якої причини.

А потім вони перестають мені відповідати, коли мене запитують, чи використовую я VPN? Ось просто переплутав.

І я вважаю, що законність витісняє будь-які шанси на рівність, оскільки люди не є рівними, якщо їм усім за законом не надано однаковий доступ. Звичайно, доводити це було б не те, з чим я був би знайомий.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Aspr
1 рік тому

Привіт,

Я не пропустив це, я просто висловив свою думку, тому, крім того, з мого особистого досвіду, інтернет-блокування не працює досить добре, коли ви намагаєтесь отримати доступ до деяких казино через мобільний - вибачте, я не згадав про це.

Але я не працівник ні казино, ні інтернет-провайдера, тому я, просто думаю вголос, ви зовсім не повинні ображатися на мою думку 🙂.

На жаль, я не повністю зрозумів цю частину: «І потім вони перестають мені відповідати, коли мене запитують, чи використовую я VPN? Це просто плутанина».

Я вважаю, що казино не надало належного пояснення того, чи можете ви використовувати VPN, чи не так?

Звичайно, це погана ситуація, і я згоден, що це не показує це казино в хорошому світлі. Якщо говорити про хороші чи погані сторони, це казино має лише сумнівну репутацію.

file

Здається, казино має трохи покращитися!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Що ж, я припускаю, що завжди будуть викиди, коли мова йде про різні пристрої.

І я мав на увазі те, що останнє, що вони написали, запитали, чи використовую я VPN. (наче це проти їхніх правил)

Після цього на мої відповіді не було буквально жодної відповіді. Навіть спроби пояснити не було.


"Привіт Ремі,

Дякуємо, що звернулися до нас,

Чи використовуєте ви vpn (віртуальну приватну мережу)? на той час, коли ви хочете отримати доступ до Інтернету?

Дякую.

Br,

Команда Helabet».


Було останнє повідомлення. Мене навіть не можна було звинувачувати. сумно


І я не можу пригадати, чи я перевіряв чи де я перевіряв, чи варто їх відвідувати.

Моєю помилкою було недостатньо копати, хоча я знаю, що ви ніколи не повинні вірити багатьом речам, які ви бачите, незважаючи на це, тому що все упереджено до безкоштовних речей.

Автоматичний переклад.
Aspr
1 рік тому

Я думаю, що наступного разу буде загалом краще поставити більше запитань у чаті перед початком гри та уточнити невідповідності, щоб ви були впевнені, за яких умов ви граєте. Я розумію, що коли спочатку здається, що вам дозволено грати на комп’ютері, ви, напевно, навіть не сумніваєтеся, що він може бути заборонений у вашій країні, якщо він дозволяє вам грати. Як ви сказали, належне дослідження завжди необхідно перед цим.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Враховуючи автоматичне копіювання та вставлення повідомлень, які я отримував під час спроби поговорити з ними через чат, малоймовірно, що я отримав би задовільну відповідь. Коли вони буквально кажуть мені, що це мій обов’язок розібратися, коли я спеціально запитав, чи дозволено мені отримати доступ до їхнього сайту. Можна подумати, що вони краще за мене знають, де їм дозволено продавати свої послуги.

Знову ж таки, я розумію, що це заднім числом і не те, про що слід думати.

Ну, незалежно. Я визнаю свою провину за те, що зайшов на сумнівний сайт, як їхній.

Я можу лише сподіватися, що в майбутньому я прислухаюся до себе й відвідую лише ті сайти, які підтримують банківські або принаймні вищі стандарти. Чим менше хвилювань про перевірку (або стресу, пов’язаного з цим – оскільки деякі явно не хочуть цього, незважаючи на те, що вони із задоволенням беруть ваші гроші) і безпечної гри, тим краще.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я згоден, що їхні відповіді в чаті були не найкращими, і мені шкода, що ви мали такий неприємний досвід, але, як сказала Радка вище, «якщо казино вирішить прийняти гравців зі Швеції, до них слід ставитися справедливо». Я також сподіваюся, що в майбутньому ви будете вибирати безпечні та надійні казино, коли будете писати тут. Просто перегляньте цю сторінку , ви можете відфільтрувати казино за допомогою своїх налаштувань. Можливо, ви знайдете нове казино, яке вам підходить, і повернетеся до нас з більш веселим постом. 😉. Удачі

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я створив цю тему, щоб допомогти мені вивести свої кошти. Я гравець з Аргентини, який хоче зняти свої кошти, і казино HELABET мені не дозволяє. Загалом після створення облікового запису я вніс приблизно 45/50 USDT (між виграші та програші, сьогодні на рахунку 79 USDT (багато грошей тут, в Аргентині), і мені потрібно терміново зняти гроші, я зробив депозит за допомогою КРИПТОГРАФІЧНОГО методу (TRC20)

Я хочу вивести тим же способом, на той самий гаманець, з якого зробив депозит, і казино каже мені "БЕЗ ВІДМОВИ ОПЕРАТОРОМ"

НАДІСЛАТИ МОЮ СКАРГУ ОПЕРАТОРУ ВІРТУАЛЬНОГО КАЗИНО

ЩО МЕНІ ВІДПОВІДАЄ: «Я НАДІСЛАВ ЕЛЕКТРОННИЙ ЛИСТ ІЗ ВАШОЮ ПРОБЛЕМОЮ ТА ЗНІМОМ ЕКРАНУ НА ЕЛЕКТРОННУ ЛИЦЮ ПІДТРИМКИ HELABET

Я зробив те саме, і я вже надіслав більше 6 електронних листів із відповідним скріншотом, я не отримав жодної відповіді, і мені дійсно потрібні мої гроші, це дуже мало грошей для «Європи», але для мене, оскільки я аргентинець, це занадто...

Я читав про випадок польського гравця, у якого трапилося те саме, що зі мною, і знадобилося півтора місяці, щоб звільнитися. Будь ласка, якщо хтось може мені допомогти, я буду вдячний.

Автоматичний переклад.
Jere6000
5 міс. тому

Привіт, чи повідомило вам казино якусь причину, чому ви не можете зняти свої гроші, і чому виведення все одно відхиляється? Я думаю, що ви добре подумали, коли хотіли як зняти, так і внести депозит. У вас є перевірений рахунок казино?

Однак я бачив, що вам вдалося подати нам скаргу , і я вважаю, що це хороший крок. Наша команда розгляне ситуацію та спробує вам допомогти. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся оновити нас.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, ні, вони не дають мені жодної відповіді, ніхто не відповідає на мої електронні листи, і вони не надсилали мені жодних електронних листів зі словами «нам потрібна певна кількість документів, щоб мати змогу це підтвердити», тому я не не знаю, що надіслати, щоб мати можливість це зробити, на інших сторінках, якщо я хочу відкликати, вони завжди просили мене підтвердити, я це зробив, і все, я відкликав, але тут вони навіть не відповідають на мої електронні листи, тому Я повністю розгублений і, не знаючи, що їм потрібно від мене, щоб мати можливість перевірити, вони не дозволяють мені вносити безпосередньо, вони також не дозволяють мені робити ставки, немає матчу, і зняття видає мені помилку... Але Я можу продовжувати входити в обліковий запис у звичайному режимі, а гроші все ще там


Автоматичний переклад.
Jere6000
5 міс. тому

Що ж, це справді неприємна ситуація, оскільки, з одного боку, верифікація, ймовірно, є необхідним першим кроком, що дозволяє вам зняти свої виграші після успішного завершення. З іншого боку, цей процес має ініціювати казино або, принаймні, вам мають сказати, що ви маєте надати.

Я ознайомився з правилами казино і знайшов це

27. Політика KYC - перевірка ваших облікових даних

Щоб запобігти можливому шахрайству в Інтернеті, ми залишаємо за собою право в будь-який час перевірити справжність ваших облікових даних, таких як ваше ім’я, адреса, вік і методи оплати, які ви використовуєте, вимагаючи від вас надати всі необхідні документи для цієї перевірки.

Ці документи зазвичай включають підтвердження вашої особи, вашу адресу проживання (наприклад, рахунок за комунальні послуги) і спосіб оплати, який ви використовуєте.

ДОКУМЕНТИ, що посвідчують особу:

ID з фотографією. Для обробки вашого першого запиту на зняття коштів потрібна копія цього документа. Це може бути копія вашого паспорта, водійського посвідчення чи іншого документа, що засвідчує вашу особу. Для підтвердження вашої особи нам потрібна фотографія вашого документа, що посвідчує особу.

Кредитні/дебетові картки: копії лицьової та зворотньої сторони кредитної/дебетової картки, яку ви використовували для внесення коштів на свій ігровий рахунок. Перш ніж надіслати копію вашої кредитної/дебетової картки, переконайтеся, що її легко читати, щоб ми могли якомога швидше підтвердити вашу особу. З міркувань безпеки закрийте вісім середніх цифр на копії лицьової сторони картки та 3 цифри коду безпеки на копії зворотного боку.

Підтвердження адреси: для цього ви можете надіслати нам свій рахунок за комунальні послуги або виписку з кредитної картки. Цей документ має бути нещодавно отриманий вами, і в ньому має бути чітко вказано ваше повне ім’я та адресу, які ви вказали під час реєстрації свого ігрового облікового запису. Якщо ви збираєтеся надати виписку з кредитної картки, вам слід закрити 8 середніх цифр вашої картки для безпеки.

Нотаріально завірені документи: Ваші документи мають бути завірені підписом і печаткою уповноваженого нотаріуса/юрисконсульта, щоб підтвердити законність наданих документів.

Увага! У деяких випадках, залежно від методу платежу, який ви використовували для внесення депозиту, вас можуть попросити надати один або кілька із зазначених вище документів або інші додаткові документи, не включені до цього списку.

Гравець зобов'язується надати інформацію протягом 48 годин після отримання запиту. Ці документи можна завантажити в особистому кабінеті. Ми залишаємо за собою право не повідомляти про успішні результати перевірки.

Якщо гравець відмовляється або ігнорує наш запит щодо надання цих документів, Компанія може на свій розсуд закрити його рахунок і утримати всі гроші, які будуть на його ігровому рахунку.

Якщо документи, які ви надсилаєте нам, не проходять нашу внутрішню перевірку безпеки, наприклад, якщо ми підозрюємо, що ви надіслали нам фальшиві документи, або що ваші документи містять фальшиву інформацію або були надані нам з метою введення в оману, ми не будемо зобов’язані розглядати ці документи як законні та повідомляти вам про це рішення.

Процес підтвердження може тривати до 48 годин. У рамках процесу перевірки ми залишаємо за собою право обмежувати зняття коштів з рахунку Клієнта. Компанія не несе відповідальності за будь-які затримки в обробці платежів, які можуть виникнути під час обробки документів KYC нашими менеджерами.

Я пропоную спробувати оператора чату або просто трохи почекати, доки служба підтримки відповість. Якщо пощастить, оператор вступить з вами в розмову:

file

Не могли б ви спробувати чат, а потім повідомити мені?

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Привіт, радко, я щойно спробував увійти до свого облікового запису, і він постійно повідомляє мені «помилка коду», коли я хочу ввести код автентифікатора Google, оскільки у мене такий захист, вчора я без проблем увійшов, ввівши свій код, і сюрприз, сьогодні він не дозволяє мені увійти, я намагався більше години, і немає можливості, вони буквально затримали мої гроші, сміття казино

Автоматичний переклад.
Jere6000
4 міс. тому

Фу, це неприємно, якщо чесно. Ви все ще не можете увійти у свій обліковий запис, чи не так? Що стосується чату, я припускаю, що якщо ви не змогли увійти, ви навіть не спробували його, чи я помиляюся? Оскільки я прочитав, що казино не надсилало вам електронної пошти, і вони не відповіли, я не впевнений, що це було б зараз, якби ви запитали, чому сталася така ситуація.

Однак я радий, що у вас є відкрита скарга, оскільки наша команда спробує вам допомогти. Я сподіваюся, що зрештою це все вдасться вирішити. Якщо є якась нова інформація, будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.