Привіт.
Я щойно надіслав вам електронний лист щодо вашої скарги, яка розглядається, а також щодо пов’язаної перевірки користувачами. 🙂 Я також повідомлю про це нашу першу групу реагування, щоб переконатися, що не буде непотрібної затримки.
Але оскільки вихідні наближаються, я впевнений, що це не дуже допоможе. Ну, так чи інакше, я сподіваюся, що гроші вже в дорозі!!
До речі, особливо неліцензійні казино «викрутяться», бо немає офіційного наглядового органу, який би їх наглядав. Якщо ви запитаєте мене, краще вибрати ліцензовані казино.
Hello.
I just sent you an email regarding your complaint in progress and also about the associated user review. 🙂 I'll also notify our first response team about it, just to make sure there won't be an unnecessary delay.
But since the weekend is approaching, I bet it won't be much of a help. Well, one way or another, I hope the money is on the way!!
By the way, especially unlicensed casinos, "get out with it" because there is no official supervising authority overseeing them. It's better to pick licensed casinos if you ask me.
Автоматичний переклад.