1 рік тому
Тут ви можете обговорити Gxmble Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я вже два місяці граю в казино, тому що на моєму рахунку є 50 000 казино, які я можу отримати від них, але я продовжую відкладати зняття коштів і маю різні виправдання. У них максимальна сума зняття становить 2500 на тиждень, але вони навіть не переглядають зняття, щоб затвердити його, ніби хочуть, щоб ви також втратили гроші. Я так боюся, що втрачу гроші, що вони не заплатять мені, здається, що у них немає грошей. Я програв понад 20 000 євро в казино, і тепер так важко повернути свої гроші. Це право. Чи маю я зводити мене з розуму. Не відповідайте на допомогу, лише кажучи мені, що це їхні умови, блабла, у когось ще є така проблема з цим казино?
Hallo i have bwwn playing now two months with the casino because i have a amount in my account of 50.000 casino to get from them but the keep on delaying thw withdrawels and have different kind of excuses l. They have a withdrawel maximum of 2.500 a week but they dont even review the withdrawel to approve it like they want you too loose the money. I am so afraid that i will loose the money that they Will not pay me it feels like they dont have the money. I have lost over 20.000 euro at the casino and now its so difficult to get my money winning back. That rights do i have the drive me crazy dont respond on help only telling me these are their terms blabla anyone else have this problemen with this casino?
Привіт, вибачте за ситуацію, у якій ви опинилися. Я б почав із запитання, чи бачили ви індекс безпеки цього казино, тому що він досить низький, і я точно був би обережний, перш ніж робити депозит тут.
Що стосується вашого виведення коштів, як довго триває ваша ситуація і яку причину наводить вам казино в контексті неможливості зняття коштів? Ваш обліковий запис уже підтверджено?
У будь-якому випадку, я б однозначно рекомендував вам не грати з грошима і залишити їх на обліковому записі гравця, доки все не почнеться. Я думаю, що це було б найрозумніше, оскільки ви точно не хочете його втратити.
Дайте нам знати, щоб ми спробували вам допомогти.
Hi, I'm sorry for the situation you're in. I would start by asking if you have seen the safety index of this casino, because it is quite low and I would definitely be careful before depositing here.
As for your withdrawal, how long has your situation been going on and what reason is the casino giving you in the context of not being able to withdraw ? Has your account been verified yet ?
Anyway, I would definitely recommend that you don't play with the money and leave it in the player account until things move forward. I think it would be wisest, as you certainly don't want to lose it.
Let us know so we can try to help you.
Привіт Джаро,
У мене вже було два зняття з них раніше. Отже, обліковий запис перевірено. Але казино просто дуже дивне, вони дозволяють зняття коштів протягом 1 двох тижнів і не переглядають і не схвалюють це, наче у них немає грошей, щоб заплатити. Я боюся, що одного разу вони закриють казино thw, і я не отримаю свої гроші, тому що я грав у багатьох казино, і це перше з таким низьким максимальним виведенням на тиждень 2500, а потім вони навіть не затверджують цю суму, я відчуваю себе розгубленим і не знаю У кого я можу звернутися за допомогою, щоб швидше отримати дозвіл на зняття коштів
Hallo Jaro,
I already had two withdrawels of them before . So the account is verifiëd. But the casino is Just very weird they let withdrawels for 1 two weeks and dont view it or approve it like they dont have money to pay it. Im afraid one day they Will close thw casino and i wont get my money because ive been playing at lots of casino and this is first one with so low max withdrawel a week 2.500 and then they dont even approve that amount i feel lost and dont know Who i can ask for help to get thw withdrawels approved faster
Сценарії заборонені. Це так просто.
Scripts are forbidden. It is as simple as that.
Привіт Джаро,
У мене вже було два зняття з них раніше. Отже, обліковий запис перевірено. Але казино просто дуже дивне, вони дозволяють зняття коштів протягом 1 двох тижнів і не переглядають і не схвалюють це, наче у них немає грошей, щоб заплатити. Я боюся, що одного разу вони закриють казино thw, і я не отримаю свої гроші, тому що я грав у багатьох казино, і це перше з таким низьким максимальним виведенням на тиждень 2500, а потім вони навіть не затверджують цю суму, я відчуваю себе розгубленим і не знаю У кого я можу звернутися за допомогою, щоб швидше отримати дозвіл на зняття коштів
Hallo Jaro,
I already had two withdrawels of them before . So the account is verifiëd. But the casino is Just very weird they let withdrawels for 1 two weeks and dont view it or approve it like they dont have money to pay it. Im afraid one day they Will close thw casino and i wont get my money because ive been playing at lots of casino and this is first one with so low max withdrawel a week 2.500 and then they dont even approve that amount i feel lost and dont know Who i can ask for help to get thw withdrawels approved faster
Я розумію, що ти хвилюєшся. Але важлива річ, яку я хотів би згадати, це те, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. Ось чому я запитав вас, як довго ви не можете зняти свої гроші.
Що стосується ліміту на зняття коштів, звичайно, це перешкода, але гравці повинні його поважати, і вам, мабуть, доведеться знімати свої кошти кілька разів. 🤔
Однак, якщо вони не схвалять ваше зняття коштів, чи пояснює казино причину цього?
I understand you're worried. But the important thing I would mention is that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. That's why I asked you how long you've been unable to withdraw your money.
As for the withdrawal limit, of course it is an obstruction, but players have to respect it and you will have to withdraw your funds multiple times I guess. 🤔
However, if they don't approve your withdrawal, does the casino give you a reason why that is the case ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.