ФорумКазиноGreenSpin Casino - загальне обговорення

GreenSpin Casino - загальне обговорення

2 р. тому від martinshinea
|
3057 переглядів 17 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити GreenSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
martinshinea
2 р. тому

Привіт,

Ви вже надали таку інформацію, тому я б сказав, що зараз надто пізно хвилюватися – не хвилюйтеся зараз. 🙂

З метою перевірки прийнятні лише формат .pdf і незмінені фотографії. Ось чому вам довелося закрити ці числа папером і зробити стандартне фото, щоб казино побачило, що воно не змінене, тому це було прийнято.

Не дивуйтеся, якщо вам доведеться робити селфі з документом, це теж нормально.

Якщо ви хочете дізнатися більше про процес перевірки KYC (знай свого клієнта), перегляньте наш профіль в Instagram:

https://www.instagram.com/casino.guru/reels/

Я був би обережним, маючи справу з окремим контактом WhatsApp, однак я б віддав перевагу оригінальному чату, доступному на сторінці казино. Я не кажу, що це також не працює, але я хотів би бути впевненим, що вона та, за кого себе видає.

Я б сказав, що вам не потрібно турбуватися про це під час використання чату.

У будь-якому випадку, якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, не соромтеся звертатися до нас.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Отже, тепер усі мої документи перевірено. Мені сказали зняти кошти, і я так і зробив, щоб мені сказали... Немає постачальника платіжних послуг для картки VISA, тому це відбувається, коли ми її затверджуємо, оскільки з нашого боку все робиться на час, ми не маємо участі ні в чому з третіми сторонами, такими як картки, банки чи інші постачальники платежів

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Щойно мені зателефонував менеджер, він попросив мене зняти кошти через skrill, що не дозволяє мені робити через мій обліковий запис у них, тому він сказав, що спробуйте змінити країну мого налаштування vpn на моєму телефоні, щоб побачити, чи це дозволить мені зробити висновок через skrill

Автоматичний переклад.
martinshinea
2 р. тому

Ну, я б зараз був дуже обережний.

Наскільки я знаю, VPN НЕ дозволено:

file

На вашому місці я б попросив менеджера провести мене через WhatsApp, щоб я міг зробити безліч скріншотів.

Я не розумію, чому ви повинні змінити країну, щоб отримати свій виграш. Менеджер повинен знайти більш підходящий варіант, я б сказав.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Все ще найкраще казино, в якому я коли-небудь був і досі є ним. Завжди терплячі, люб'язні, старанні працівники тут завжди допомагають мені в будь-який день тижня. Отримали величезні прибутки, і якщо ви можете, однозначно рекомендую робити високі ставки. Виплата дивовижна. Це казино дуже чесно в усіх своїх способах допомогти вам. Коли я виграю великий, я точно буду ділитися цим щастям знову і знову.

Автоматичний переклад.
martinshinea
2 р. тому

Я отримую свої кошти з електронного переказу до свого банку, оскільки skrill ніколи не працював у мене. Щоб отримати гроші, потрібно кілька днів, але я завжди отримував їх без проблем. Сподіваюся, у вас все добре і ви знайшли рішення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Все ще найкраще казино, в якому я коли-небудь був і досі є ним. Завжди терплячі, люб'язні, старанні працівники тут завжди допомагають мені в будь-який день тижня. Отримали величезні прибутки, і якщо ви можете, однозначно рекомендую робити високі ставки. Виплата дивовижна. Це казино дуже чесно в усіх своїх способах допомогти вам. Коли я виграю великий, я точно буду ділитися цим щастям знову і знову.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

дякую за вашу думку.

Чи знаєте ви, що ви вже відповіли на обидва запитання, пов’язані з нашим літнім конкурсом? 🙂

Перевірте це тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже 10 днів намагаюся з вами зв'язатися і так і не отримав відповіді, а документи вже 4 дні відправив і вони ще не перевірені, мені здається, що казино не навіть працює!

Автоматичний переклад.
denilson781
1 рік тому

привіт

На жаль, це казино не підтримує живий чат, вам було б набагато легше зв'язатися.

Щоб переконатися, що електронний лист із документами доставлено правильно? Що ж, у такому випадку я б перевірив чат казино в соціальних мережах, щоб отримати допомогу. Не впевнений, що вони мають...

Просто переконайтеся, звідки ви взяли адресу електронної пошти, яку ви повинні використовувати для надсилання документів? Знайшли на веб-сайті?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я використовую контактну форму на веб-сайті та електронною поштою support@greenspin.com та support@greenspin.bet, я навіть надіслав електронний лист протягом 14 днів на certria@gaminglicences.com, також жодної відповіді, ані нового електронною поштою або в полі span.

Автоматичний переклад.
denilson781
1 рік тому

На жаль, я не здивований, що орган ліцензування мовчить. Зазвичай так і роблять.

Я б сказав, що подання скарги – це хороший крок. Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку, перевірки історії та здійснення платежу. У цьому випадку я не відчуваю шкоди подати його зараз.

Якщо ви згодні, скористайтеся цим посиланням .


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Крадіжка депозитів. Блокування облікового запису. Образи від співробітника служби підтримки.


26.10.2024 зареєстрований в цьому казино greenspinbet.

Зробив перший депозит для вітального бонусу в розмірі 21 долара за допомогою методу litecoin. Потім завантажив документи в розділ перевірки і попросив агента в чаті перевірити документи і підтвердити обліковий запис. Через 5 хвилин очікування агент на ім’я Тоні пише мені вкрай неприйнятну, недоречну, образливу заяву, цитата: «Рашистам тут не дозволено грати. Поганий день». Після цього вони одразу блокують мій рахунок і грабують депозит. Я розцінюю поведінку агента як екстремізм і вимагаю оголосити догану співробітнику Тоні. Політичні погляди не повинні впливати на азартну діяльність.

Автоматичний переклад.
1zvannii
3 тиж. тому

Гей, я б сказав, досить сумне ставлення до гравця в казино. Але я бачу, що вам вдалося подати скаргу , і наша команда розгляне ситуацію.

У будь-якому випадку, чи пробували ви надіслати електронною поштою казино з проханням повернути гроші, тому що я не думаю, що вони повинні просто забрати ваші гроші. Ви спілкувалися з казино чи ще нічого від них не отримували?

Мені цікаво, як усе це обернеться.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я написав на електронну адресу казино, яка вказана на веб-сайті, з поясненням ситуації. Але відповіді я ще не отримав. Сподіваюся на вашу допомогу. Це обурлива ситуація! Такого працівника казино має звільнити і не допускати до роботи таких «фахівців».

Автоматичний переклад.
1zvannii
3 тиж. тому

Добре, дякую за відповідь. Ми спробуємо допомогти, але не зрозуміємо, як казино впорається з ситуацією щодо свого працівника. У всякому разі, це точно не професійно, і це не те, як живий чат має ставитися до гравців.

Якщо ви отримаєте від них відповідь або щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт. Кілька днів тому менеджер проекту зв’язався зі мною та попросив адресу криптогаманця. Сьогодні мені успішно повернули суму депозиту. Висловлюю глибоку вдячність за допомогу всім учасникам казиноазова. Дуже дякую. З повагою та найкращими побажаннями.

Автоматичний переклад.
1zvannii
1 тиждень тому

Отже, ви нарешті отримали гарні новини, і я щасливий, що вам вдалося вирішити вашу проблему. Це трохи інше та більш професійне з тих пір, як ви останнього разу писали.

Ви дасте цьому казино ще один шанс чи ні?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого