2 р. тому
Тут ви можете обговорити GreenSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Ви вже надали таку інформацію, тому я б сказав, що зараз надто пізно хвилюватися – не хвилюйтеся зараз. 🙂
З метою перевірки прийнятні лише формат .pdf і незмінені фотографії. Ось чому вам довелося закрити ці числа папером і зробити стандартне фото, щоб казино побачило, що воно не змінене, тому це було прийнято.
Не дивуйтеся, якщо вам доведеться робити селфі з документом, це теж нормально.
Якщо ви хочете дізнатися більше про процес перевірки KYC (знай свого клієнта), перегляньте наш профіль в Instagram:
https://www.instagram.com/casino.guru/reels/
Я був би обережним, маючи справу з окремим контактом WhatsApp, однак я б віддав перевагу оригінальному чату, доступному на сторінці казино. Я не кажу, що це також не працює, але я хотів би бути впевненим, що вона та, за кого себе видає.
Я б сказав, що вам не потрібно турбуватися про це під час використання чату.
У будь-якому випадку, якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, не соромтеся звертатися до нас.
Hello,
you have already provided that information so I'd say it's too late to be worried now - don't be now. 🙂
For verification purposes, it's normal that only .pdf format and unaltered photos are acceptable. That's why you had to cover those numbers with paper and make a standard photo, the casino could see it was not altered, hence it was accepted.
Do not be surprised if you have to take a selfie with your ID, it's normal too.
If you wish to learn more about KYC (know your customer) verification process, check our Instagram profile:
https://www.instagram.com/casino.guru/reels/
I would be cautious while dealing with a separate WhatsApp contact however, I'd prefer the original live chat accessible from the casino's page. I'm not saying it does not work this way too, but I would like to be sure she is who she claims to be.
You don't have to be concerned about this while using the live chat, I'd say.
Anyway, if you feel like you need help, don't hesitate to contact us.
Отже, тепер усі мої документи перевірено. Мені сказали зняти кошти, і я так і зробив, щоб мені сказали... Немає постачальника платіжних послуг для картки VISA, тому це відбувається, коли ми її затверджуємо, оскільки з нашого боку все робиться на час, ми не маємо участі ні в чому з третіми сторонами, такими як картки, банки чи інші постачальники платежів
So now all my documents have been verified I was told to make the withdrawal and so I did to be told....There is no payment provider for VISA card that's why is happening when we approve it since from our side everything is done on time, we don't have part at anything with third parties like cards,banks or other payment providers
Щойно мені зателефонував менеджер, він попросив мене зняти кошти через skrill, що не дозволяє мені робити через мій обліковий запис у них, тому він сказав, що спробуйте змінити країну мого налаштування vpn на моєму телефоні, щоб побачити, чи це дозволить мені зробити висновок через skrill
Just had a call from the manager he asked me make a withdrawal through skrill which it won't allow me to do through my account with them so he said try changing the country of my vpn setting on my phone to see if it would allow me to make the withdrawal through skrill
Ну, я б зараз був дуже обережний.
Наскільки я знаю, VPN НЕ дозволено:
На вашому місці я б попросив менеджера провести мене через WhatsApp, щоб я міг зробити безліч скріншотів.
Я не розумію, чому ви повинні змінити країну, щоб отримати свій виграш. Менеджер повинен знайти більш підходящий варіант, я б сказав.
Well, I would be very careful now.
As far as I know, VPN is NOT allowed:
If I were you, I'd ask the manager to guide me through WhatsApp so I can make tons of screenshots.
I do not understand why you have to change the country to get your winnings. The manager should find a more suitable option, I'd say.
Все ще найкраще казино, в якому я коли-небудь був і досі є ним. Завжди терплячі, люб'язні, старанні працівники тут завжди допомагають мені в будь-який день тижня. Отримали величезні прибутки, і якщо ви можете, однозначно рекомендую робити високі ставки. Виплата дивовижна. Це казино дуже чесно в усіх своїх способах допомогти вам. Коли я виграю великий, я точно буду ділитися цим щастям знову і знову.
Still the best casino I have ever been on and still currently am. Always patient kind curtious hard workers here always helping me any day of the week. Have made huge profits and betting high is a definite recommend if you can. The payout are miraculous. This casino is very fair in all of their ways to help you. When I win the big one, I'm definitely going to be sharing the happiness again and again.
Я отримую свої кошти з електронного переказу до свого банку, оскільки skrill ніколи не працював у мене. Щоб отримати гроші, потрібно кілька днів, але я завжди отримував їх без проблем. Сподіваюся, у вас все добре і ви знайшли рішення.
I get my withdrawals from e transfer to my bank, as skrill has never worked for me. It takes a few days to recieve the money, but I have always recieved with no problem. Hope you're doing well and that you've found a solution.
Все ще найкраще казино, в якому я коли-небудь був і досі є ним. Завжди терплячі, люб'язні, старанні працівники тут завжди допомагають мені в будь-який день тижня. Отримали величезні прибутки, і якщо ви можете, однозначно рекомендую робити високі ставки. Виплата дивовижна. Це казино дуже чесно в усіх своїх способах допомогти вам. Коли я виграю великий, я точно буду ділитися цим щастям знову і знову.
Still the best casino I have ever been on and still currently am. Always patient kind curtious hard workers here always helping me any day of the week. Have made huge profits and betting high is a definite recommend if you can. The payout are miraculous. This casino is very fair in all of their ways to help you. When I win the big one, I'm definitely going to be sharing the happiness again and again.
Привіт,
дякую за вашу думку.
Чи знаєте ви, що ви вже відповіли на обидва запитання, пов’язані з нашим літнім конкурсом? 🙂
Hello,
thank you for your insights.
Did you know that you already answered both questions associated with our summer contest? 🙂
Я вже 10 днів намагаюся з вами зв'язатися і так і не отримав відповіді, а документи вже 4 дні відправив і вони ще не перевірені, мені здається, що казино не навіть працює!
I've been trying to contact you for 10 days now and I've never had a response, and it's been 4 days since I sent the documents and they haven't been verified yet, it seems to me that the casino isn't even working!
привіт
На жаль, це казино не підтримує живий чат, вам було б набагато легше зв'язатися.
Щоб переконатися, що електронний лист із документами доставлено правильно? Що ж, у такому випадку я б перевірив чат казино в соціальних мережах, щоб отримати допомогу. Не впевнений, що вони мають...
Просто переконайтеся, звідки ви взяли адресу електронної пошти, яку ви повинні використовувати для надсилання документів? Знайшли на веб-сайті?
Hi there.
Sadly this casino doesn't support live chat, it would be much easier for you to make contact.
Just to make sure, the email containing the documents was delivered correctly? Well, in such case, I would check the casino's social media chat for help. Not sure they have any...
Just be sure, where did you get the email address you are supposed to use for sending the documents? Found it on the website?
Я використовую контактну форму на веб-сайті та електронною поштою support@greenspin.com та support@greenspin.bet, я навіть надіслав електронний лист протягом 14 днів на certria@gaminglicences.com, також жодної відповіді, ані нового електронною поштою або в полі span.
I'm using the contact form on the website, and by email, support@greenspin.com and support@greenspin.bet, I even sent an email within 14 days to certria@gaminglicences.com, also no response, neither by a new email or in the span box.
На жаль, я не здивований, що орган ліцензування мовчить. Зазвичай так і роблять.
Я б сказав, що подання скарги – це хороший крок. Ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку, перевірки історії та здійснення платежу. У цьому випадку я не відчуваю шкоди подати його зараз.
Якщо ви згодні, скористайтеся цим посиланням .
Sadly, I'm not surprised the licensing authority stays silent. They usually do.
I'd say submitting a complaint is a good step. We provide casinos 14 full days to verify the account, check the history and fulfill the payment. In this case, I feel no harm to submit one now.
If you agree, use this link, please.
Крадіжка депозитів. Блокування облікового запису. Образи від співробітника служби підтримки.
26.10.2024 зареєстрований в цьому казино greenspinbet.
Зробив перший депозит для вітального бонусу в розмірі 21 долара за допомогою методу litecoin. Потім завантажив документи в розділ перевірки і попросив агента в чаті перевірити документи і підтвердити обліковий запис. Через 5 хвилин очікування агент на ім’я Тоні пише мені вкрай неприйнятну, недоречну, образливу заяву, цитата: «Рашистам тут не дозволено грати. Поганий день». Після цього вони одразу блокують мій рахунок і грабують депозит. Я розцінюю поведінку агента як екстремізм і вимагаю оголосити догану співробітнику Тоні. Політичні погляди не повинні впливати на азартну діяльність.
Deposit theft. Account blocking. Insults from a support service employee.
10/26/2024 registered in this casino greenspinbet.
Made the first deposit for a welcome bonus of 21 usd using the litecoin method. Then uploaded documents to the verification section and asked the agent in the chat to check the documents and confirm the account. After 5 minutes of waiting, an agent named Tony writes me an extremely unacceptable, inappropriate, offensive statement, quote "Rushists are not allowed to play here. Have a bad day". After that, they immediately block my account and rob my deposit. I regard the agent's behavior as extremism and demand that employee Tony be reprimanded. Political views should not affect gambling activities.
Гей, я б сказав, досить сумне ставлення до гравця в казино. Але я бачу, що вам вдалося подати скаргу , і наша команда розгляне ситуацію.
У будь-якому випадку, чи пробували ви надіслати електронною поштою казино з проханням повернути гроші, тому що я не думаю, що вони повинні просто забрати ваші гроші. Ви спілкувалися з казино чи ще нічого від них не отримували?
Мені цікаво, як усе це обернеться.
Hey, pretty sad treatment of a casino player I'd say. But I see you've managed to file a complaint and our team will look into the situation.
Anyway, have you tried emailing the casino for a refund, because I don't think they should just take your money. Have you communicated with the casino or have you not received anything from them yet?
I'm curious how this whole thing will turn out.
Я написав на електронну адресу казино, яка вказана на веб-сайті, з поясненням ситуації. Але відповіді я ще не отримав. Сподіваюся на вашу допомогу. Це обурлива ситуація! Такого працівника казино має звільнити і не допускати до роботи таких «фахівців».
I wrote to the casino's email address, which is listed on their website, explaining the situation. But I have not received a response yet. I hope for your help. This is an outrageous situation! The casino should fire such an employee and not allow such "specialists" to work.
Добре, дякую за відповідь. Ми спробуємо допомогти, але не зрозуміємо, як казино впорається з ситуацією щодо свого працівника. У всякому разі, це точно не професійно, і це не те, як живий чат має ставитися до гравців.
Якщо ви отримаєте від них відповідь або щось нове, дайте мені знати.
Okay thanks for the reply. We will try to help but how the casino handles the situation regarding their employee is beyond us. Anyway, it's certainly not professional and this is not how live chat should treat players.
If you get a reply or anything new from them, please let me know.
Привіт. Кілька днів тому менеджер проекту зв’язався зі мною та попросив адресу криптогаманця. Сьогодні мені успішно повернули суму депозиту. Висловлюю глибоку вдячність за допомогу всім учасникам казиноазова. Дуже дякую. З повагою та найкращими побажаннями.
Hello. A few days ago, the project manager contacted me and asked for a crypto wallet address. Today, my deposit amount was successfully returned to me. I express my deep gratitude for the assistance to all participants of kazinoazov. Thank you very much. With respect and best wishes.
Отже, ви нарешті отримали гарні новини, і я щасливий, що вам вдалося вирішити вашу проблему. Це трохи інше та більш професійне з тих пір, як ви останнього разу писали.
Ви дасте цьому казино ще один шанс чи ні?
So you finally came up with some good news, which makes me happy that you managed to solve your problem. This is a bit different and more professional since the last time you wrote.
Will you give this casino another chance or not after all?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.