ГоловнаФорумКазиноGreatWin Casino - загальне обговорення

GreatWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Lisaaa
|
34 450 переглядів 153 відповідей |
|
1...5 6 78
nataliebordasch

ти отримав гроші?

Автоматичний переклад.
Oluja

На жаль, ще ні. Служба підтримки завжди повідомляє мені, що він обробляється, але нічого не відбувається. Я продовжую сподіватися! 🙏

Автоматичний переклад.
nataliebordasch

Запитуйте гроші банківським переказом, і ви отримаєте їх протягом трьох днів, і кожні 24 години він може запитувати 500 євро

Автоматичний переклад.

У казино є тактика для кожного гравця, щоб повернутися і втратити те, що він отримав. Я говорю з досвіду

Автоматичний переклад.
Oluja

У мене три прохання! Один карткою Mastercard і два банківським переказом. Жоден не редагується. Я отримав дуже великий виграш, щоб отримати його, знадобляться місяці. Якщо я коли-небудь його отримаю, я багато пишу в службу підтримки, сподіваюся, це допоможе!

Автоматичний переклад.
Oluja

Ви кудись подали скаргу чи просто написали в службу підтримки?

Автоматичний переклад.
nataliebordasch

Я подав скаргу в Guru... і в AskGamblers, і тепер я регулярно отримую гроші... але тільки банківським переказом

Автоматичний переклад.
Oluja

Добре, дякую! Я почекаю до сьогоднішнього дня, а потім подам скаргу. Цього справді не може бути!

Автоматичний переклад.

Casino Guru рекомендує почекати 14 днів, і в greatwin у вас повинні бути хороші нерви

Автоматичний переклад.

У мене три прохання! Один карткою Mastercard і два банківським переказом. Жоден не редагується. Я отримав дуже великий виграш, щоб отримати його, знадобляться місяці. Якщо я коли-небудь його отримаю, я багато пишу в службу підтримки, сподіваюся, це допоможе!

Автоматичний переклад.

Гей, якщо ви боїтеся, що щось не так, ви завжди можете подати скаргу прямо тут. Це безкоштовно, нам потрібна лише співпраця. Скористайтеся цим посиланням , щоб створити його.🙂

Дізнайтеся більше про те, чого очікувати тут .

Тримайте нас в курсі!

Автоматичний переклад.
Oluja

Оновлення: я отримав свій перший платіж на Mastercard сьогодні (субота). Дві інші вимоги щодо банківського рахунку ще не виконані. Тож чекаємо. У будь-якому випадку виплата Mastercard у мене спрацювала.

Змінено
Автоматичний переклад.
nataliebordasch

Привіт, я радий чути, що ти майже на місці. Якщо ви коли-небудь відчуєте, що щось може бути невизначеним, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Oluja

Привіт Олюя!

Дякую вам за вашу турботу! Ми цінуємо, що ви намагалися оцінити нас. Я не буду приховувати, що нам усім цікаво побачити, що вам надіслав Trustpilot, і я хотів би допомогти вам надіслати відгук, оскільки ви вже зробили це.

Не могли б ви надіслати мені електронний лист, будь ласка? Мій контакт radka@casino.guru

Або вставте будь-яке сповіщення безпосередньо до публікації. Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.

Я видалив їхні електронні листи та вийшов з їх веб-сайту..вони написали, що мій огляд підозрілий, а потім я написав їм, що це не підозріло, а вони написали, що програмне забезпечення не відповідає тощо..нісенітниця, я написав відгук з Хорватії, тому що я залишився там на пару днів .. і що я повинен щось перевірити, бла-бла, у мене є щось, що я скопіював і надіслав своїй сестрі, щоб побачити, тому що вона також є там членом..

Автоматичний переклад.
Oluja

це дивно з їхнього боку, ти намагався пояснити їм, що ти був у Хорватії і прямував звідти? Принаймні наступного разу ви знатимете, що їх уникати. 🙂

Автоматичний переклад.

Я видалив їхні електронні листи та вийшов з їх веб-сайту..вони написали, що мій огляд підозрілий, а потім я написав їм, що це не підозріло, а вони написали, що програмне забезпечення не відповідає тощо..нісенітниця, я написав відгук з Хорватії, тому що я залишився там на пару днів .. і що я повинен щось перевірити, бла-бла, у мене є щось, що я скопіював і надіслав своїй сестрі, щоб побачити, тому що вона також є там членом..

Автоматичний переклад.

Будь ласка, надішліть мені сповіщення або електронний лист, який ви отримали щодо свого відгуку? Як я вже сказав, я б дуже хотів це побачити. Моя електронна адреса залишається незмінною 🙂

Автоматичний переклад.
Radka

file

Автоматичний переклад.

Зараз у мене тільки це, що кв. м. скопіював і відправив сестрі, так як це була дурниця, вони попросили роздрукувати, що мій відгук був підозрілий

Автоматичний переклад.
Oluja

Дякую за принтскрін. Однак я просив надіслати мені оригінальний електронний лист повторно.

Чи можете ви відкрити оригінальний електронний лист і натиснути «Переслати», а потім вставити електронний лист: radka@casino.guru.

Це було б чудово!

Чи ти розумієш, що я маю на увазі? Крім того, як саме ваша сестра бере участь у підозрілій перевірці? Поясніть мені, будь ласка?🙏

Автоматичний переклад.

Я б із задоволенням переслав його вам, якби не видалив його .. моя сестра роками грала в онлайн-казино .. вона розповіла мені про вас .. вона долучилася, тож я сказав їй, що вони хочуть зараз .. після того, як я написав огляд для вас

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого