1 рік тому
0
На жаль, ще ні. Служба підтримки завжди повідомляє мені, що він обробляється, але нічого не відбувається. Я продовжую сподіватися! 🙏
Unfortunately not yet. Support always tells me that it is being processed but nothing happens. I keep hoping! 🙏
Nein leider noch nicht. Support sagt mir jedesmal das es bearbeitet wird aber es passiert nichts. Ich hoffe weiter! 🙏
Запитуйте гроші банківським переказом, і ви отримаєте їх протягом трьох днів, і кожні 24 години він може запитувати 500 євро
Request money by bank transfer and you will receive it within three days and every 24 hours he can request 500 euros
Geld per Banküberweisung anfordern und Sie erhalten es innerhalb von drei Tagen und alle 24 Stunden kann er 500 Euro anfordern
У казино є тактика для кожного гравця, щоб повернутися і втратити те, що він отримав. Я говорю з досвіду
The casino has a tactic for every player to come back and lose what they got. I speak from experience
Das Casino hat eine Taktik für jeden Spieler, um zurückzukommen und zu verlieren, was er bekommen hat. Ich spreche aus Erfahrung
У мене три прохання! Один карткою Mastercard і два банківським переказом. Жоден не редагується. Я отримав дуже великий виграш, щоб отримати його, знадобляться місяці. Якщо я коли-небудь його отримаю, я багато пишу в службу підтримки, сподіваюся, це допоможе!
I have three requests! One by Mastercard and two by bank transfer. None is edited. I got a very big win, it will take months to get it. If I ever get it I write a lot to customer service, hope it helps!
Ich habe drei Anträge! Einen per Mastercard und zwei per Banküberweisung. Keiner wird bearbeitet. Ich habe einen sehr großen Gewinn erzielt, es wird Monate dauern diesen zu bekommen. Wenn ich es überhaupt kriege. Ich schreibe sehr viel an den Kundendienst, hoffe es hilft!
Ви кудись подали скаргу чи просто написали в службу підтримки?
Have you filed a complaint somewhere or just written to customer service?
Hast du denn irgendwo eine Beschwerde eingereicht oder nur dem Kundenservice geschrieben??
Я подав скаргу в Guru... і в AskGamblers, і тепер я регулярно отримую гроші... але тільки банківським переказом
I filed a complaint with Guru... and with AskGamblers and now I'm receiving money regularly... but only via bank transfer
Ich habe eine Beschwerde bei Guru ... und bei AskGamblers eingereicht und erhalte jetzt regelmäßig Geld ... aber nur per Banküberweisung
Добре, дякую! Я почекаю до сьогоднішнього дня, а потім подам скаргу. Цього справді не може бути!
OK thanks! I'll wait until today and then file a complaint. It really can't be!
Ok danke! Ich werde noch heute abwarten und dann auch Beschwerde einreichen. Das kann echt nicht sein!
Casino Guru рекомендує почекати 14 днів, і в greatwin у вас повинні бути хороші нерви
Casino Guru recommends that you should wait 14 days and at greatwin you should have good nerves
Casino Guru empfiehlt, dass Sie 14 Tage warten sollten, und bei greatwin sollten Sie gute Nerven haben
У мене три прохання! Один карткою Mastercard і два банківським переказом. Жоден не редагується. Я отримав дуже великий виграш, щоб отримати його, знадобляться місяці. Якщо я коли-небудь його отримаю, я багато пишу в службу підтримки, сподіваюся, це допоможе!
I have three requests! One by Mastercard and two by bank transfer. None is edited. I got a very big win, it will take months to get it. If I ever get it I write a lot to customer service, hope it helps!
Ich habe drei Anträge! Einen per Mastercard und zwei per Banküberweisung. Keiner wird bearbeitet. Ich habe einen sehr großen Gewinn erzielt, es wird Monate dauern diesen zu bekommen. Wenn ich es überhaupt kriege. Ich schreibe sehr viel an den Kundendienst, hoffe es hilft!
Гей, якщо ви боїтеся, що щось не так, ви завжди можете подати скаргу прямо тут. Це безкоштовно, нам потрібна лише співпраця. Скористайтеся цим посиланням , щоб створити його.🙂
Дізнайтеся більше про те, чого очікувати тут .
Тримайте нас в курсі!
Hey, if you fear something is wrong, you can always submit the complaint right here. It's for free, we only require cooperation. Use this link to create one.🙂
Find out more about what to expect here.
Keep us posted!
Оновлення: я отримав свій перший платіж на Mastercard сьогодні (субота). Дві інші вимоги щодо банківського рахунку ще не виконані. Тож чекаємо. У будь-якому випадку виплата Mastercard у мене спрацювала.
Update: I received my first payment to the Mastercard today (Saturday). The other two requirements for the bank account are still pending. So we're waiting. In any case, Mastercard payout worked for me.
Update: Ich habe heute (Samstag) meine erste Zahlung auf die Mastercard erhalten. Die beiden anderen Anforderungen auf das Bankkonto stehen noch aus. Also warten wir hab. Bei mir hat Mastercard Auszahlung jedenfalls funktioniert.
Привіт, я радий чути, що ти майже на місці. Якщо ви коли-небудь відчуєте, що щось може бути невизначеним, повідомте нам.
Hi, I'm glad to hear you're almost there. If you ever feel something might be uncertain, let us know.
Привіт Олюя!
Дякую вам за вашу турботу! Ми цінуємо, що ви намагалися оцінити нас. Я не буду приховувати, що нам усім цікаво побачити, що вам надіслав Trustpilot, і я хотів би допомогти вам надіслати відгук, оскільки ви вже зробили це.
Не могли б ви надіслати мені електронний лист, будь ласка? Мій контакт radka@casino.guru
Або вставте будь-яке сповіщення безпосередньо до публікації. Заздалегідь спасибі.
Hello Oluja!
Thank you for your concern! We appreciate you tried to rate us. I won't hide we are all interested to see what Trustpilot sent you, and I'd like to help you submit the review since you already made that effort.
Could you resent me the email, please? My contact is radka@casino.guru
Alternatively, paste any notification to the post directly. Thank you in advance.
Я видалив їхні електронні листи та вийшов з їх веб-сайту..вони написали, що мій огляд підозрілий, а потім я написав їм, що це не підозріло, а вони написали, що програмне забезпечення не відповідає тощо..нісенітниця, я написав відгук з Хорватії, тому що я залишився там на пару днів .. і що я повинен щось перевірити, бла-бла, у мене є щось, що я скопіював і надіслав своїй сестрі, щоб побачити, тому що вона також є там членом..
I deleted the emails from them and logged out from their website..they wrote that my review was suspicious, and then I wrote to them that it was not suspicious and they wrote that the software does not match, etc..nonsense, I wrote the review from Croatia because I stayed there for a couple days .. and that I have to verify something blah blah I have something that I copied and sent to my sister to see because she is also a member there..
Ja sam obrisala emailove od njih i sa njihove sam de stranice izlogovala ..napisali da moja recenzija sumnjiva a onda sam im ja napisala da nije sumnjiva i napisali da softer ne odgovara itd ..gluposti ja sam pisala recenziju iz Hrvatske jer sam tamo boravila par dana ..i da moram vettifikovati nešto bla bla imam nešto što sam kopirala i slala sestri da vidi jer i ona je tamo član..
це дивно з їхнього боку, ти намагався пояснити їм, що ти був у Хорватії і прямував звідти? Принаймні наступного разу ви знатимете, що їх уникати. 🙂
that's weird from them, did you try to explain to them that you were in croatia and connecting from there? At least you'll know to avoid them next time. 🙂
Я видалив їхні електронні листи та вийшов з їх веб-сайту..вони написали, що мій огляд підозрілий, а потім я написав їм, що це не підозріло, а вони написали, що програмне забезпечення не відповідає тощо..нісенітниця, я написав відгук з Хорватії, тому що я залишився там на пару днів .. і що я повинен щось перевірити, бла-бла, у мене є щось, що я скопіював і надіслав своїй сестрі, щоб побачити, тому що вона також є там членом..
I deleted the emails from them and logged out from their website..they wrote that my review was suspicious, and then I wrote to them that it was not suspicious and they wrote that the software does not match, etc..nonsense, I wrote the review from Croatia because I stayed there for a couple days .. and that I have to verify something blah blah I have something that I copied and sent to my sister to see because she is also a member there..
Ja sam obrisala emailove od njih i sa njihove sam de stranice izlogovala ..napisali da moja recenzija sumnjiva a onda sam im ja napisala da nije sumnjiva i napisali da softer ne odgovara itd ..gluposti ja sam pisala recenziju iz Hrvatske jer sam tamo boravila par dana ..i da moram vettifikovati nešto bla bla imam nešto što sam kopirala i slala sestri da vidi jer i ona je tamo član..
Будь ласка, надішліть мені сповіщення або електронний лист, який ви отримали щодо свого відгуку? Як я вже сказав, я б дуже хотів це побачити. Моя електронна адреса залишається незмінною 🙂
Would you kindly send me the notification or the email you got concerning your review, please? As I said, I would really love to see that. My email is still the same 🙂
Зараз у мене тільки це, що кв. м. скопіював і відправив сестрі, так як це була дурниця, вони попросили роздрукувати, що мій відгук був підозрілий
Now I only have this, which sqm copied and sent to my sister, as it was nonsense, they asked me to print that my review was suspicious
Imam sada samo ovo šta sqm kopirala i sestri slala kako je bezvzeznobsta subtrazili ispisati da je moja recenzija sumnjiva
Дякую за принтскрін. Однак я просив надіслати мені оригінальний електронний лист повторно.
Чи можете ви відкрити оригінальний електронний лист і натиснути «Переслати», а потім вставити електронний лист: radka@casino.guru.
Це було б чудово!
Чи ти розумієш, що я маю на увазі? Крім того, як саме ваша сестра бере участь у підозрілій перевірці? Поясніть мені, будь ласка?🙏
Thank you for the printscreen. I was, however, asking for the original email to be resent to me.
Could you open the original email and hit "forward to" then insert the email: radka@casino.guru.
That would be awesome!
Do you understand what I mean? Furthermore, how exactly is your sister involved in the suspicious review? Care to explain to me, please?🙏
Я б із задоволенням переслав його вам, якби не видалив його .. моя сестра роками грала в онлайн-казино .. вона розповіла мені про вас .. вона долучилася, тож я сказав їй, що вони хочуть зараз .. після того, як я написав огляд для вас
I would have gladly forwarded it to you if I hadn't deleted it .. my sister played online casino for years .. she told me about you .. she got involved so I told her what they want now .. after I wrote a review for you
Rado bi ti proslijedila da ga nisam obrisala ..moja sestra godinama je igrala online casino ..ona mibje za vas rekla ..uključena je tako da sam joj ja rekla sta oni hocedu sada..nakon što sam ja bila za vas napisala recenziju
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.