ГоловнаФорумКазиноGreatWin Casino - загальне обговорення

GreatWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від Lisaaa
|
29 272 переглядів 153 відповідей |
|
1...5 6 78
nataliebordasch
1 рік тому

ти отримав гроші?

Автоматичний переклад.
Oluja
1 рік тому

На жаль, ще ні. Служба підтримки завжди повідомляє мені, що він обробляється, але нічого не відбувається. Я продовжую сподіватися! 🙏

Автоматичний переклад.
nataliebordasch
1 рік тому

Запитуйте гроші банківським переказом, і ви отримаєте їх протягом трьох днів, і кожні 24 години він може запитувати 500 євро

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У казино є тактика для кожного гравця, щоб повернутися і втратити те, що він отримав. Я говорю з досвіду

Автоматичний переклад.
Oluja
1 рік тому

У мене три прохання! Один карткою Mastercard і два банківським переказом. Жоден не редагується. Я отримав дуже великий виграш, щоб отримати його, знадобляться місяці. Якщо я коли-небудь його отримаю, я багато пишу в службу підтримки, сподіваюся, це допоможе!

Автоматичний переклад.
Oluja
1 рік тому

Ви кудись подали скаргу чи просто написали в службу підтримки?

Автоматичний переклад.
nataliebordasch
1 рік тому

Я подав скаргу в Guru... і в AskGamblers, і тепер я регулярно отримую гроші... але тільки банківським переказом

Автоматичний переклад.
Oluja
1 рік тому

Добре, дякую! Я почекаю до сьогоднішнього дня, а потім подам скаргу. Цього справді не може бути!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Casino Guru рекомендує почекати 14 днів, і в greatwin у вас повинні бути хороші нерви

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене три прохання! Один карткою Mastercard і два банківським переказом. Жоден не редагується. Я отримав дуже великий виграш, щоб отримати його, знадобляться місяці. Якщо я коли-небудь його отримаю, я багато пишу в службу підтримки, сподіваюся, це допоможе!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, якщо ви боїтеся, що щось не так, ви завжди можете подати скаргу прямо тут. Це безкоштовно, нам потрібна лише співпраця. Скористайтеся цим посиланням , щоб створити його.🙂

Дізнайтеся більше про те, чого очікувати тут .

Тримайте нас в курсі!

Автоматичний переклад.
Oluja
1 рік тому

Оновлення: я отримав свій перший платіж на Mastercard сьогодні (субота). Дві інші вимоги щодо банківського рахунку ще не виконані. Тож чекаємо. У будь-якому випадку виплата Mastercard у мене спрацювала.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nataliebordasch
1 рік тому

Привіт, я радий чути, що ти майже на місці. Якщо ви коли-небудь відчуєте, що щось може бути невизначеним, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Oluja
1 рік тому

Привіт Олюя!

Дякую вам за вашу турботу! Ми цінуємо, що ви намагалися оцінити нас. Я не буду приховувати, що нам усім цікаво побачити, що вам надіслав Trustpilot, і я хотів би допомогти вам надіслати відгук, оскільки ви вже зробили це.

Не могли б ви надіслати мені електронний лист, будь ласка? Мій контакт radka@casino.guru

Або вставте будь-яке сповіщення безпосередньо до публікації. Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я видалив їхні електронні листи та вийшов з їх веб-сайту..вони написали, що мій огляд підозрілий, а потім я написав їм, що це не підозріло, а вони написали, що програмне забезпечення не відповідає тощо..нісенітниця, я написав відгук з Хорватії, тому що я залишився там на пару днів .. і що я повинен щось перевірити, бла-бла, у мене є щось, що я скопіював і надіслав своїй сестрі, щоб побачити, тому що вона також є там членом..

Автоматичний переклад.
Oluja
1 рік тому

це дивно з їхнього боку, ти намагався пояснити їм, що ти був у Хорватії і прямував звідти? Принаймні наступного разу ви знатимете, що їх уникати. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я видалив їхні електронні листи та вийшов з їх веб-сайту..вони написали, що мій огляд підозрілий, а потім я написав їм, що це не підозріло, а вони написали, що програмне забезпечення не відповідає тощо..нісенітниця, я написав відгук з Хорватії, тому що я залишився там на пару днів .. і що я повинен щось перевірити, бла-бла, у мене є щось, що я скопіював і надіслав своїй сестрі, щоб побачити, тому що вона також є там членом..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, надішліть мені сповіщення або електронний лист, який ви отримали щодо свого відгуку? Як я вже сказав, я б дуже хотів це побачити. Моя електронна адреса залишається незмінною 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зараз у мене тільки це, що кв. м. скопіював і відправив сестрі, так як це була дурниця, вони попросили роздрукувати, що мій відгук був підозрілий

Автоматичний переклад.
Oluja
1 рік тому

Дякую за принтскрін. Однак я просив надіслати мені оригінальний електронний лист повторно.

Чи можете ви відкрити оригінальний електронний лист і натиснути «Переслати», а потім вставити електронний лист: radka@casino.guru.

Це було б чудово!

Чи ти розумієш, що я маю на увазі? Крім того, як саме ваша сестра бере участь у підозрілій перевірці? Поясніть мені, будь ласка?🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б із задоволенням переслав його вам, якби не видалив його .. моя сестра роками грала в онлайн-казино .. вона розповіла мені про вас .. вона долучилася, тож я сказав їй, що вони хочуть зараз .. після того, як я написав огляд для вас

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого