ГоловнаФорумКазиноGreatWin Casino - загальне обговорення

GreatWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Lisaaa
|
34 241 переглядів 153 відповідей |
|
12 3 4...8

file

Автоматичний переклад.
22kunqu

Я вірю і знаю, що ніколи не отримаю своїх 500 євро

Автоматичний переклад.
Oluja

Привіт,

Мені здається, що казино не приймає картку Maestro як варіант виведення коштів. Але це лише моє припущення. Чи не могли б ви скопіювати та вставити текст зі знімка екрана прямо в нову публікацію, щоб я міг прочитати це англійською, я хочу бути впевненим, що відбувається.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.

його неможливо скопіювати..вчора я дав iban і bic, але вони знову кажуть, що я не можу заплатити..я навіть сфотографував свою банківську картку, що є помилкою..ніяких моїх 500 євро, які я використав тією ж карткою для оплати. Жодних зв'язків

Автоматичний переклад.

Я отримав свої гроші після багатьох електронних листів. Ви досягли успіху

Автоматичний переклад.
Oluja

Привіт,

Я хотів би зрозуміти, в чому була проблема і як її вирішили, з іншого боку, я радий бачити таке швидке вирішення. 🙂

Насолоджуйтесь виграшем!

Чи є ще щось, про що ви хотіли б поділитися про казино?



Автоматичний переклад.
Radka

Це була проблема, тому що я чекав грошей на двох людей, а потім вони не змогли поповнити мій рахунок, і врешті їм це вдалося, тому що я продовжував їм надсилати повідомлення

Автоматичний переклад.

Що ви думаєте про це казино?

Автоматичний переклад.
Leonmed

Це не найкраща думка, тому що я навряд чи повернув свої гроші... тому я не рекомендую це для тих, хто нервує... Я б не грав там знову лише через те, що довго чекаю на гроші та таке інше.

Автоматичний переклад.

Це була проблема, тому що я чекав грошей на двох людей, а потім вони не змогли поповнити мій рахунок, і врешті їм це вдалося, тому що я продовжував їм надсилати повідомлення

Автоматичний переклад.

Привіт,

ви чекали грошей на двох? Я боюся, що функція автоматичного перекладу не в найкращому стані 😀.

У будь-якому випадку, ви були наполегливі і отримали виграш - ось що має значення!

Автоматичний переклад.
Radka

Я зіграв знову, отримав 3000 євро і все ще чекаю.. Не розумію, чому так довго чекати.. Я 3 рази запитував 500 євро, а вони знову пишуть, що довго чекають

Автоматичний переклад.

Я попросив перший платіж у неділю, потім у понеділок і вівторок.

Автоматичний переклад.

Треба чекати катастрофи

Автоматичний переклад.

Я зіграв знову, отримав 3000 євро і все ще чекаю.. Не розумію, чому так довго чекати.. Я 3 рази запитував 500 євро, а вони знову пишуть, що довго чекають

Автоматичний переклад.

Привіт,

По-перше - мої вітання 🙂!

Отже, казино вам постійно щось пише, чи не так? Що він говорить?

У вас є якесь пояснення?

Виправте мене, якщо я помиляюся, але раніше у вас була така сама затримка, тож я не буду дуже здивований, якщо це повториться. Не кажучи, що затримка — це добре, але вам уже платили один раз, чи не так?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka

Так, тоді мені заплатили 500 євро, а тепер я чекаю 3000 євро.. і постійно отримую ті самі електронні листи.

Автоматичний переклад.
Radka


Дякуємо, що звернулися до служби підтримки клієнтів. Боюся, що всі німецькі агенти наразі недоступні, але мені буде приємно допомогти вам сьогодні!

Я радий підтвердити, що ваше відкликання в черзі на обробку в нашому фінансовому відділі.

Ми прагнемо обробляти запити на зняття коштів протягом приблизно 3 робочих днів, починаючи з наступного дня, коли було зроблено запит, або з дня останнього обробленого зняття.

Зверніть увагу, що цей термін не включає вихідні та державні свята. Після того, як зняття буде оброблено, ви повинні отримати електронний лист від фінансового відділу.

Зверніть увагу, що банківські перекази та перекази кредитною карткою можуть бути затримані на 3-5 робочих днів.

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами в чаті або електронною поштою, і ми будемо раді вам допомогти

Автоматичний переклад.

Сказав кожен день ..Я чекаю чекаю

Автоматичний переклад.

завтра вихідні, і їх фінансовий відділ не працюватиме..я постійно пишу їм, і вони завжди відповідають однаково..спочатку я втратив багато грошей, а потім отримав їх, і тепер мені потрібно чекати. .це нечесно з ними, останній раз мені було 8 або я чекав 9 днів на 500 євро, а зараз на 3000, хто знає, скільки часу чекати і що мені робити

Автоматичний переклад.
Radka

Я зайшов в казино і бачу, що вони повернули все на мій рахунок .. 2544 євро .. Я не знаю, чому вони це зробили знову

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.
12 3 4...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.