ФорумКазиноGratoWin Casino - загальне обговорення

GratoWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Fernandom2
|
5636 переглядів 32 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
5 міс. тому

взяли 550 євро, це нормально. це гроші моєї мами, виграні в азартні ігри, вони не мають права залишати гроші, тому що вони вже не їхні, ви називаєте це нормальним? у цей момент ви постановляєте, що вони можуть красти наші виграші, як захочуть. Легко повернути ті 20 євро, якими почала грати моя мама.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Не кажу, що це нормально, я можу сказати, що гравці також повинні дотримуватися умов кожного казино, щоб ми могли назвати гру чесною. Ви також отримали чітке пояснення всього у своїй скарзі .

Автоматичний переклад.
maurizioandreolla
5 міс. тому

Будь ласка, не потрібно розповсюджувати повідомлення по всьому форуму. Давайте залишимося в цій офіційній темі, якщо це можливо. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт, більш-менш те ж саме сталося зі мною. Тут ми говоримо про крадіжки, немає нормативних актів, які дозволяли б вам як казино забирати гроші, які ви виграли, не використовуючи бонуси. Тут є дуже серйозний злочин – розтрата. Якщо положення порушується, профіль порушника видаляється, але виграні гроші повертаються, оскільки це гроші переможця, виграні без використання бонусів. Це крадіжка, тож об’єднаймося, щоб запитати, коли це буде потрібно. Тим часом почалася скарга. Роблять це спеціально, щоб вкрасти гроші. У моєму випадку я погрався з ім’ям та прізвищем моєї матері, і коли вони захотіли документ, вони зрозуміли, що у мене відкриті 2 профілі, але з одним банкоматом. Перевірку потрібно було зробити, коли я почав грати, а не тоді, коли мені потрібно було зібрати гроші у розмірі 550 євро, виграних із депозитом лише 20 євро з годинами гри. Тож якщо я звернуся до суду, то ще й вимагатиму гроші за даремно витрачений час

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
maurizioandreolla
5 міс. тому

Привіт, я бачив, що ви подали скаргу, але Томас досить добре це пояснив, а також додав Правила та умови. Ви порушили правила казино, тому ваші гроші були вилучені. Якщо ви виграли нечесно, я не думаю, що казино має зберігати гроші на вашому рахунку. Якби ви зробили це в будь-якому іншому казино, все було б так само. Ось чому ви завжди повинні мати все на своє ім’я, як обліковий запис, спосіб оплати та все інше.

Боюся, що ми не можемо вам допомогти в цій ситуації. 🙁

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

але яка нечесність? Я просто поставив ім'я та прізвище мами. Я нічого не вкрав. У будь-якому випадку я також вимагатиму від судді моральної та матеріальної шкоди за витрачений час, давайте підемо близько 5000 євро

Я вже все представив адвокату

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я хочу, щоб ці гроші були на моїй картці, тому що зараз мій грошовий період.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

але яка нечесність? Я просто поставив ім'я та прізвище мами. Я нічого не вкрав. У будь-якому випадку я також вимагатиму від судді моральної та матеріальної шкоди за витрачений час, давайте підемо близько 5000 євро

Я вже все представив адвокату

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я буду радий, якщо ви поділитеся з нами результатом, оскільки ви сказали, що звернулися до юриста. Я особисто вважаю, що ви порушили правила, які діють у кожному казино, і це конкретне, мабуть, одне з найпростіших. Усі документи, способи оплати, картки мають бути на ваше ім’я, а не на чуже ім’я.

Я не впевнений, що ще я можу вам сказати з цього приводу, тому що все було достатньо пояснено в скарзі.

Буду тримати за вас кулаки, хоча не думаю, що у вашій ситуації буде легко.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я скористався бездепозитним бонусом 50 спінів, мені вдалося дещо зняти після мінімального депозиту, але з іншого боку виведення було невеликим. На жаль, щоб вивести кошти, необхідно виконати умови, з якими я зіткнувся вперше.

Після обороту бонусних коштів вони були перераховані на баланс каси. І тут виявилося, що для виведення вам потрібні бали лояльності, які ви заробляєте, граючи в казино, використовуючи кошти з вашого касового балансу. Підтримка в чаті повідомила, що за кожну ставку в 10 євро ви отримуєте 1 бал, а кожні 2 бали дозволяють вивести 1 євро.

Наскільки я розумію, ця умова для балів лояльності також застосовується, коли хтось вносить свої кошти та не використовує жодних бонусів. Так, наприклад, якщо гравець вносить 10 євро, він повинен зіграти їх 20 разів, щоб мати можливість зняти їх. Загальна ставка становить 200 євро, що дасть вам 20 балів лояльності, а потім ви зможете зняти свої 10 євро. Крім того, такий 100% оборот зараховується лише під час гри на слотах.

На мій погляд, такі ігрові умови найскладніші, які я коли-небудь бачив.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Damio
4 міс. тому

Привіт, я давно не чув про такі умови, чесно кажучи, і вважаю їх абсолютно несправедливими. Отже, у вашій ситуації ви не можете продовжувати знімати гроші, чи не так? Якщо ви робите зняття коштів, ви отримуєте бали лояльності відповідно до суми зняття чи ви завжди їх зберігаєте? У будь-якому випадку, такий великий ролловер для зняття грошей, які вам належать, на мій погляд, нонсенс.

Якщо у вас є готівка на вашому рахунку, я, мабуть, подаду скаргу та спробую вирішити це з нашою командою. Я не кажу, що це має працювати, але принаймні варто спробувати.

Якщо ви зацікавлені, ви можете зробити це тут, за цим посиланням .

Як ви думаєте, ви підете на це? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я грав у автомати, доки кількість балів лояльності не перевищувала поточний баланс готівки вдвічі. Я вивів усе з цього казино, виведення на електронний гаманець разом із KYC зайняло 4-5 робочих днів. Тому мені не потрібно подавати скаргу.

Бали лояльності, необхідні для виведення, дійсні на поточний місяць. Ця інформація вказана в розділі «Банківська справа» та в політиці виведення коштів:

  • Сума виплати залежить від досягнутого VIP-рівня та накопичених балів за відповідний місяць на основі ставок на реальні гроші за період.
  • Накопичення балів починається на початку кожного місяця. Якщо не використовувати протягом відповідного місяця, раніше зібрані бали будуть автоматично скинуті.

Також є таблиця, і якщо хтось має початковий рівень облікового запису без балів лояльності, його максимальне можливе зняття становить 0.

Тож виглядає недобре. Якщо хтось хоче грати там за власні кошти, але знає про такі умови, він обов'язково вибере для гри інше казино.



Автоматичний переклад.
Damio
4 міс. тому

Дякуємо за роз'яснення ситуації.

Чесно кажучи, я б, мабуть, не грав у цьому казино, якби були такі умови, але з іншого боку, добре, що вони про це згадали, і тому гравці знають заздалегідь і можуть вирішити, чи хочуть вони спробувати чи ні.

Що стосується балів, то це важко, і вам справді доведеться досить багато грати в казино, щоб мати можливість виводити гроші. І я все ще не хочу знати, що станеться, якби вам вдалося зафіксувати більший виграш.

Здається, це був останній раз, коли ви також відвідували це казино, чи не так?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Перші коментарі в цьому обговоренні містять інформацію про накопичення балів лояльності, необхідних для виведення, але без деталей. Ось чому я вирішив написати ще щось про те, що я дізнався. Звичайно, інший гравець або хтось із співробітників Casino Guru може перевірити або запитати підтримку Gratowin щодо цих умов для підтвердження.

Так, ти правий, я там грав уперше, але й востаннє.

Автоматичний переклад.
Damio
4 міс. тому

Чудово, що ви поділилися цією інформацією, яку дізналися, тому що інші гравці можуть натрапити на неї, і вони точно оцінять ці знання, якщо вони не будуть належним чином пояснені в казино. Щось подібне ми згадували в огляді, але це не зовсім уточнено.

У будь-якому випадку, ще раз дякую вам за спробу допомогти іншим гравцям у цьому, і я сподіваюся, що буде краще казино, яке матиме більш справедливі умови з точки зору зняття коштів. 😉

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого