7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Gransino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
НАЙГІРШЕ КАЗИНО ПЛАНЕТИ!!! ВОНИ НІКОЛИ НЕ АКТИВУЮТЬ БОНУСИ, ЯКІ ВОНИ ДАЮТЬ ВАМ, ПОКИ ВИ ЗРОБИЛИ НЕОБХІДНИЙ ДЕПОЗИТ !!!!!!!! НЕЗАКОННО, ПРОШУ ПЕРЕВІРИТИ КОМПЕТЕНТНІ ОРГАНИ !!!!!!
THE WORST CASINO ON THE PLANET!!! THEY NEVER ACTIVATE THE BONUSES THEY GIVE YOU WHILE YOU HAVE MADE THE REQUIRED DEPOSIT !!!!!!!! ILLEGAL, PLEASE BE CHECKED BY THE COMPETENT AUTHORITIES !!!!!!
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΖΙΝΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ !!! ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΑ ΜΠΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ !!!!!!!! ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ, ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ !!!!!!
Привіт, мабуть, не дуже гарний досвід казино. Що стосується бонусу, ви внесли депозит і мали його отримати, але цього не сталося? Або було інакше? Не могли б ви мені це описати?
Hello, probably not a good casino experience. As for the bonus, you deposited and you should have got one and it didn't happen? Or was it different? Could you describe it to me please?
Найкраще казино, в якому я коли-небудь грав. За останні кілька днів я виграв двічі. Один раз 1900 євро, а другий раз 2540. Протягом 24 годин після запиту на зняття гроші були на моєму банківському рахунку. Відмінний сервіс і дуже швидка виплата виграшів!
The best casino I have ever played at. In the last few days I have won twice. Once 1900 euros and the second time 2540. Within 24 hours of requesting a withdrawal, the money was in my bank account. Excellent service and very fast payout of winnings!
Το καλύτερο καζίνο από όλα όσα έχω παίξει. Τις τελευταίες μέρες κέρδισα 2 φορές. Την μια φορά 1900 ευρώ και την δεύτερη 2540. Σε 24 ώρες από την στιγμή που ζήτησα ανάληψη, τα χρήματα μπήκαν στον τραπεζικό λογαριασμό μου. Εξαιρετική εξυπηρέτηση και πολύ γρήγορη πληρωμή των κερδών !
Це справді приємно чути.
Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використали?
Тут ви можете надіслати відгук користувача та написати про свій досвід, якщо бажаєте.
This is really nice to hear.
May I ask which payment method you used?
Here you can submit your user review and write about your experience if you wish, as well.
Мій досвід роботи з VIP-менеджером був чудовим. Але що мені сподобалося, так це те, що через Skrill протягом 24 годин гроші були на моєму рахунку.
Для мене найкраще казино, в якому я коли-небудь грав!
My experience with VIP Manager was excellent. But what I liked was that via Skrill within 24 hours, the money was in my account.
For me the best casino I've ever played at!
Η εμπειρία μου με την vip manager ηταν εξαιρετική. Αυτό όμως που μου άρεσε ηταν ότι μέσω skrill εντός 24 ωρών, τα χρήματα βρισκόταν στον λογαριασμό μου.
Για εμένα το καλύτερο καζίνο που έπαιξα !
чудово Тоді я вважаю, що ти там залишишся.
я правий?
Звичайно, не соромтеся приходити і писати про свій інший досвід.
Great. Then I reckon you're going to stick around there.
Am I right?
Feel free to come and write about your other experiences, of course.
Вже понад 3 тижні тому мене просять закрити мій обліковий запис, і його досі ігнорують. Коли ви заходите в чат, вони просто вас видаляють. Цей сайт — шахрайство!
Requested to close my account for over 3 weeks now and its still being ignored. When you go to live chat they will just get rid of you. This site is a scam!
Чи можу я запитати, яку причину ви їм назвали для закриття рахунку?
May I ask what reason you gave them for closing the account?
Я бачив багато поганих відгуків, тому прошу закрити обліковий запис.
Ive seen alot of bad reviews hence requesting to close account.
Так, саме тому вони не поспішають із закриттям вашого облікового запису, знаєте. Цілком логічно, що вони хочуть утримати своїх гравців якомога довше.
Якщо причиною були проблеми з азартними іграми, то, звичайно, їх слід негайно закрити.
Yeah, that is why they take their time to actually close your account, you know. It is only logical that they want to keep their players as long as possible.
If the reason was gambling problems, they should close it immediately, of course.
Грансіно винен мені 1420 євро на зняття коштів і постійно виправдовується, кажучи, що це на завершальній стадії. Вони щойно заблокували мій онлайн-чат, бо не платили мені вже понад 23 дні. Це жахлива афера! ХТОСЬ МОЖЕ МЕНІ ДОПОМОГТИ?
Gransino owes me €1,420 in withdrawals and keeps making excuses, saying it's in the final stages. They just blocked my live chat because they haven't paid me in over 23 days. This is a damn scam! CAN ANYONE HELP ME?
Gransino me debe 1420€ en retiradas y no paran de ponerme excusas y que está en la etapa final , me acaban de bloquear el chat en vivo porque llevan más de 23 días sin pagarme , Esto es una maldita estafa! ALGUIEN PUEDE AYUDARME ?
Ми справді довго чекали, і наша команда з розгляду скарг вже почала працювати над вашою скаргою , тому я вважаю, що ви в надійних руках.
Чи є у вас якесь пояснення від казино, чому вони так затримуються? Чи вони просто кажуть, що все буде добре?
That has really been a long time waiting, and our complaint team has already started to work on your complaint, so I believe that you are in good hands.
Do you have any explanation from the casino why they delay this much, though? Or do they just say that everything will be fine?
Вони кажуть, щоб я не хвилювався, що справа на завершальній стадії, але мені це кажуть уже 20 днів, але тут ніхто не платить, і всі агенти кажуть мені одне й те саме, що департамент працює над цим, але це брехня, справа вже тижнями знаходиться в максимально терміновому стані, і якби вони справді працювали, я б уже мав отримати свої гроші.
They say not to worry that it is in the final stages, but they have been telling me that for 20 days now, but here nobody pays, and all the agents tell me the same thing that the department is working on it, but that is a lie, the case has been in maximum urgency for weeks, and if they are really working I should have had my money by now.
Dicen que no me preocupe que está en la etapa final , pero llevan diciéndome eso 20 días ya , pero aqui nadie paga , y todos los agentes me dicen lo mismo que el departamento está trabajando en ello , pero eso es mentira , el caso ya está en máxima urgencia semanas , y si de verdad trabajan ya tenía que tener mi dinero
Ви маєте на увазі агентів у живому чаті, так?
Чесно кажучи, зазвичай вони мало що знають про виведення коштів у живому чаті, і тому всі вони кажуть одне й те саме.
Найкраще, насправді, спілкуватися зі службою підтримки електронною поштою.
Do you mean agents at live chat, right?
To tell you the truth, usually they don't know much about withdrawals at live chat, and that is why they all say the same thing.
The best is to communicate with the support by email, actually.
Електронною поштою вони також кажуть мені те саме.
By email, they tell me the same thing too.
Por correo electrónico, me dicen lo mismo también
О. Шкода, справді.
Але я прочитав гарну новину, що у тебе вилучили кошти, тож сподіваюся, що так буде продовжуватися, і скоро все закінчиться. Правильно?
Чекатимемо на ще одне оновлення від вас.
Oh. That's a pity, really.
But I read the good news that you got one of the withdrawals, so hopefully it will continue this way and soon it will all be over. Right?
We'll wait for another update from you.
Так, все вірно, я вимагав, щоб вони не давали їм більше, ніж того ж дня, і через 20 хвилин вони зробили мені один за 500 євро, сьогодні я щойно попросив у них інший за 420 євро, що також із 24-денною затримкою, подивимося, чи зроблять вони це сьогодні, і ми залишимо справу закритою.
Yes, that's right, I demanded that they not give them more than that same afternoon, and after 20 minutes they made me one for €500, today I just asked them for the other one for €420 which is also 24 days late, let's see if they do it today and we leave the case closed.
Si , así es les exigí que no les daba más de esa misma tarde , y a los 20 minutos me hicieron uno de 500€ , hoy les acabo de pedir el otro de 420€ que lleva demora también de 24 días , a ver si lo hicieran en el día de hoy y dejamos el caso cerrado
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Незабаром ви будете перенаправлені на сайт казино. Зачекайте, будь ласка. Якщо ви використовуєте програмне забезпечення для блокування реклами, перевірте його налаштування.