1 рік тому
Тут ви можете обговорити Grandwin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я пишу тут, що з тимчасовим обліковим записом ми отримаємо 20 безкоштовних обертань. Я нічого не отримав, як це можливо
I write here that with a temporary account we will get 20 free spins.. I didn't get anything, how is that possible
Zde píši že při dočasném účtu dostaneme 20 free spinu.. já nic nedostala jak je to možné
Привіт,
тут добре б запитати пояснення безпосередньо у співробітника казино - ми ж не казино 🙂.
Чесно кажучи, мені незрозуміло, що таке тимчасовий обліковий запис. Це обліковий запис для попередньої перевірки? 🤔
Hi,
here it would be good to ask for an explanation directly from a casino employee - we are not a casino 🙂.
Honestly, I'm not clear on what a temporary account is. Is this a pre-verification account? 🤔
Ahoj,
tady by bylo dobré zeptat se na vysvětlení přímo pracovníka kasína - my kasíno nejsme 🙂.
Upřímně, není mi jasné,co je dočasný účet. Je to účet před dokončenou verifikací? 🤔
Ну куди мені писати?? У пропозиції ви маєте 20 безкоштовних обертань під час безкоштовної реєстрації, але я їх не отримав
So where should I write?? In the offer you have 20 free spins when you register for free and I didn't get them
A teda kam mám napsat?? V nabídce máte 20 free spinu při registraci zdarma a já je nedostala
Як я вже згадував, ми не казино. Якщо обіцяного бонусу немає, вам потрібно написати в казино, а не нам 🙂
Я б порекомендував чат на їх веб-сайті:
Ми не пропонуємо 20 безкоштовних обертань за реєстрацію, лише цей бездепозитний бонус :
Вибачте, я не можу не допомогти, але бажаю успіхів і дайте мені знати, як справи.
As I already mentioned, we are not a casino. If the promised bonus is missing, you need to write to the casino - not to us 🙂
I would recommend a chat on their website:
We do not offer 20 free spins for registration, only this no deposit bonus :
Sorry I can't help but good luck and let me know how it goes.
Jak jsem již zmiňovala, my nejsme kasíno. Pokud chybí slíbený bonus, je potřeba napsat právě kasínu - nikoliv nám 🙂.
Doporučila bych chat na jejich stránkách:
My 20 free spins za registraci nenabízíme, pouze tento bonus bez vkladu:
Je mi líto, nemám jak pomoci, ale přeji hodně štěstí a dej vědět, jak to dopadlo.
Категорично не рекомендую
Вони затримують і унеможливлюють вибір
Ігрові обмеження для цього не діють, згідно з казино
Незнання онлайн-чату
Я навіть не можу увійти після відправлення електронного листа.
Казино цілеспрямовано грабує гравців :)
I absolutely do not recommend
They delay and make it impossible to choose
Game limits do not work for that according to the casino
Online chat ignorance
I can't even log in after sending the email.
Casino purposefully robs players :)
Absolutně nedoporučuji
Zdržují aznemožňují výběr
Herní limity u toho dle kasina nefunguji
On-line chat ignorance
Po odesláním e-mailu se už nemůžu ani přihlásit .
Kasino cíleně okrádá hráče :)
Я не знаю подробиць, але це схоже на проблему підтвердження облікового запису. Сподіваюся, що скарга буде вирішена. Якщо говорити про скарги, то було б непогано надати додаткову інформацію. Нік чекає на них - просто натисніть тут .
Я лише додам, що казино досить часто блокує обліковий запис, щоб можна було провести перевірку. Але, як я вже сказав, я не знаю деталей. Якщо ви хочете пояснити деталі, я буду радий.
I don't know the details, but it sounds like an account verification issue. I hope the complaint will be resolved. Speaking of complaints, it would be a good idea to provide additional information. Nick is waiting for them - just click here .
I will just add that it is quite common for the casino to block the account so that verification can take place. But as I say, I don't know the details. If you want to explain the details, I will be happy.
Neznám sice podrobnosti, ale zní to jako potíže s verifikací účtu. Doufám, že stížnost bude vyřešena. Když už je řeč o stížnosti, bylo by dobré dodat doplňující informace. Nick na ně čeká - stačí kliknout zde.
Jen doplním, že je docela obvyklé když kasíno zablokuje účet aby mohla proběhnou verifikace. Ale jak říkám neznám detaily. Pokud máš chuť vysvětli podrobnisti, budu ráda.
Привіт, і у вас нарешті закінчилися гроші, я чекаю схвалення виведення коштів, і в мене є досить багато грошей. Чи варто мені хвилюватися, що вони взагалі приїдуть? Я подумав, що якщо вони мають чеську ліцензію, то це не повинно бути проблемою. Дякую за інформацію
Hello, and you finally ran out of money, I'm waiting for the withdrawal to be approved and I have quite a bit of money there. Should I be worried that they will come at all? I thought that if they have a Czech license that it shouldn't be a problem. Thanks for the info
Ahoj a došli ti nakonec peníze já čekám na schválení výběru a mám tam docela dost peněz.Mám se bát aby vůbec přišli? Říkal jsem si,že když mají českou licenci že by to snad neměl být problém. Díky za info
Вони пропонують мені бездепозитний бонус у розмірі 200 євро. Мені вдається подолати ролловер, і 900 євро переходять на реальні гроші.
Я 11 днів не отримую гроші, і в чаті мені повідомляють, що всі документи в порядку, через 11 днів я скасовую виведення коштів і продовжую грати, я отримую 2000 євро. Я роблю висновок і через два дні вони запитують у мене банківські реквізити, я їх їм відправляю.
Наступного дня вони просять у мене зробити селфі з документом, що посвідчує особу, для перевірки, я відправляю його їм.
Я чекав ще 5 днів і спілкувався з ними в чаті.
Вони відповідають мені такими фразами, як копіювати та вставляти.
Завжди те саме: вони не можуть запропонувати мені точний термін виведення, щоб не ввести мене в оману.
Я відчуваю, що це шахрайство, і я боюся, що дав їм свої банківські документи.
Якщо виведення буде оброблено, я зміню свій відгук, до того часу я вважаю, що це шахрайство.
They offer me a no deposit bonus of €200. I manage to overcome the rollover and €900 is passed to real money.
I am 11 days without receiving the money and the chat tells me that all the documents are fine, after 11 days I cancel the withdrawal and continue playing, I get €2,000. I make a withdrawal and after two days they ask me for bank details, I send them to them.
The next day they ask me for a selfie with my identity document to verify, I send it to them.
I've been waiting for another 5 days and talking to them on the chat.
They answer me phrases like copy and paste.
Always the same: they can't offer me an exact withdrawal time frame so as not to mislead me.
I feel like this is a scam and I'm scared that I gave them my bank documents.
In the event that the withdrawal is processed, I will change my review, until then I think it is a scam.
Me ofrecen un bono sin depósito de 200€. Logro superar el rollover y se pasan a dinero real 900€.
Estoy 11 dias sin recibir el dinero y el chat me dice que todos los documentos están bien, después de 11 días cancelo retirada y sigo jugando, consigo 2.000€. Realizo retirada y a los dos dias me solicitan datos bancarios, se los envío.
Al día siguiente me solicitan un selfie con mi documento de identidad para verificar, se lo mando.
Llevo esperando otros 5 días y hablando con ellos por el chat.
Me responden frases como copiar y pegar.
Siempre la misma: no pueden ofrecerme un marco de tiempo exacto de la retirada para no engañarme.
Siento que esto es una estafa y me da miedo haberles entregado mis documentos bancarios.
En el caso de que la retirada se procese, yo cambiaré mi reseña, hasta entonces pienso que es una estafa.
Привіт, і у вас нарешті закінчилися гроші, я чекаю схвалення виведення коштів, і в мене є досить багато грошей. Чи варто мені хвилюватися, що вони взагалі приїдуть? Я подумав, що якщо вони мають чеську ліцензію, то це не повинно бути проблемою. Дякую за інформацію
Hello, and you finally ran out of money, I'm waiting for the withdrawal to be approved and I have quite a bit of money there. Should I be worried that they will come at all? I thought that if they have a Czech license that it shouldn't be a problem. Thanks for the info
Ahoj a došli ti nakonec peníze já čekám na schválení výběru a mám tam docela dost peněz.Mám se bát aby vůbec přišli? Říkal jsem si,že když mají českou licenci že by to snad neměl být problém. Díky za info
Якщо можна порадити, спробуйте деякий час не грати.
Я боюся, що ви не отримаєте відповіді від цього гравця, оскільки він перестав відповідати на наші власні скарги в минулому, але якщо ви відчуваєте, що справи йдуть не в правильному напрямку, повідомте нам, і ми негайно це виправимо.
Коли ви насправді подали заявку на відбір?
If I may advise, try not to play for a while.
I'm afraid you won't get a response from this player because he stopped responding to our own complaint in the past, but if you feel like things aren't going in the right direction, let us know and we'll fix it right away.
When did you actually apply for the selection?
Jestli můžu radit, zkus chvíli nehrát.
Obávám se, že od tohoto hráče nedostaneš odpověď, protože nám v minulosti přestal reagovat i na vlastní stížnost, ale pokud bys Ty měl pocit, že se věci neubírají správným směrem, dej vědět a mrknemena to.
Kdy jsi vlastně požádal o výběr?
Вони пропонують мені бездепозитний бонус у розмірі 200 євро. Мені вдається подолати ролловер, і 900 євро переходять на реальні гроші.
Я 11 днів не отримую гроші, і в чаті мені повідомляють, що всі документи в порядку, через 11 днів я скасовую виведення коштів і продовжую грати, я отримую 2000 євро. Я роблю висновок і через два дні вони запитують у мене банківські реквізити, я їх їм відправляю.
Наступного дня вони просять у мене зробити селфі з документом, що посвідчує особу, для перевірки, я відправляю його їм.
Я чекав ще 5 днів і спілкувався з ними в чаті.
Вони відповідають мені такими фразами, як копіювати та вставляти.
Завжди те саме: вони не можуть запропонувати мені точний термін виведення, щоб не ввести мене в оману.
Я відчуваю, що це шахрайство, і я боюся, що дав їм свої банківські документи.
Якщо виведення буде оброблено, я зміню свій відгук, до того часу я вважаю, що це шахрайство.
They offer me a no deposit bonus of €200. I manage to overcome the rollover and €900 is passed to real money.
I am 11 days without receiving the money and the chat tells me that all the documents are fine, after 11 days I cancel the withdrawal and continue playing, I get €2,000. I make a withdrawal and after two days they ask me for bank details, I send them to them.
The next day they ask me for a selfie with my identity document to verify, I send it to them.
I've been waiting for another 5 days and talking to them on the chat.
They answer me phrases like copy and paste.
Always the same: they can't offer me an exact withdrawal time frame so as not to mislead me.
I feel like this is a scam and I'm scared that I gave them my bank documents.
In the event that the withdrawal is processed, I will change my review, until then I think it is a scam.
Me ofrecen un bono sin depósito de 200€. Logro superar el rollover y se pasan a dinero real 900€.
Estoy 11 dias sin recibir el dinero y el chat me dice que todos los documentos están bien, después de 11 días cancelo retirada y sigo jugando, consigo 2.000€. Realizo retirada y a los dos dias me solicitan datos bancarios, se los envío.
Al día siguiente me solicitan un selfie con mi documento de identidad para verificar, se lo mando.
Llevo esperando otros 5 días y hablando con ellos por el chat.
Me responden frases como copiar y pegar.
Siempre la misma: no pueden ofrecerme un marco de tiempo exacto de la retirada para no engañarme.
Siento que esto es una estafa y me da miedo haberles entregado mis documentos bancarios.
En el caso de que la retirada se procese, yo cambiaré mi reseña, hasta entonces pienso que es una estafa.
Ну, вибачте, але деякі казино виконують перевірку майже миттєво, а деякі ні. 🙁
З дозволу сказати, що ваш обліковий запис усе ще перевіряється, чи не так? Чи отримували ви будь-яку заяву про те, що ваш обліковий запис було повністю перевірено та зняття коштів прийнято?
Це було б справді корисно. 🤔
Well, sorry to say that, some casinos handle the verification almost instantly, and some casinos don't. 🙁
If I may say, I would expect your account is still under certain review, is it not? Have you received any statement saying your account has been fully verified and the withdrawal accepted?
That would be really helpful. 🤔
Ні, я не отримав повідомлення з підтвердженням, оператор сказав мені через чат, що вони отримали його, і воно підтверджено.
Сьогодні агент чату сказав мені почекати, як вони кажуть мені щодня.
Вони надішлють мені повідомлення про підтвердження верифікації та підтвердження зняття протягом наступних кількох днів. Досить дивно, що такому великому веб-казино потрібно так багато часу, щоб вивести кошти.
Нехай чекає і чекає... кожен день...
Це не додає мені впевненості.
No, I have not received a confirmation message, the operator told me through the chat that they had received it and it was validated.
Today, the chat agent told me to wait, as they tell me every day.
They will send me a confirmation message of the verification and the confirmation of the withdrawal in the next few days. It is quite strange that such a large web casino takes so long to make withdrawals.
Let him wait and wait... every day...
It does not give me confidence.
No, no me ha llegado mensaje de confirmación, por el chat me dijo el operador que si lo habían recibido y estaba validado.
En el día de hoy, me ha dicho el agente del chat que espere, como me dicen todos los días.
Me mandarán un mensaje de confirmación de la verificación y la confirmación de la retirada en los p`roximos días. Es bastante extraño que una web casino tan grande tarde tanto en realizar las retiradas.
Que espere y que espere... todos los días...
No me da confianza.
Я знаю, що ти розчарований, я б теж був.
Деякі казино можуть переживати важкі часи під час обох великих свят – ми в середині літа. Багато співробітників можуть бути у відпустці, з іншого боку, більше гравців приходить грати.
Це не повинно бути виправданням, я просто кажу, що у великих казино час від часу можливі більші затримки.
Давайте почекаємо ще кілька днів.
Я щиро сподіваюся, що скарга не знадобиться ( докладніше тут ), ви знаєте, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб перевірити вас і надіслати гроші. 🙁 Тому я переконаний, що вам варто почекати, вибачте.
I know you are disappointed, I would be too.
Some casinos might experience hard times during both major holidays - we are in the middle of summer. Many employees may be on vacation on the other hand more players come to play.
This is not supposed to be an excuse, I'm just saying bigger casinos may have bigger delays occasionally.
Let's give it a few more days.
I truly hope the complaint won't be necessary (more details here), you know we allow casinos 14 full days to verify you and send the money. 🙁 Hence I'm convinced you should wait, I'm sorry.
вони заплатили мені. Нема про що хвилюватися.
добре
Дякую за все.
they have paid me. There is nothing to worry about.
All right.
Thanks for everything.
me lo han abonado. No hay nada de qué preocuparse.
Todo correcto.
Gracias por todo.
Юпії! Дякую, що повідомили!
Тепер, коли гроші надійшли, хочете поділитися з нами інформацією про казино? 😉
Yupííí! Thank you kindly for letting me know!
Now when the money arrived, care to share some insights about the casino with us? 😉
Увага, грандвін казино погано ставиться до гравців і закриває рахунки, коли вони виграють велику суму, вони закривають рахунки
Attention, grandwin casino treats players badly and closes the accounts when they win a high amount they close the accounts
Atención,casino grandwin trata los jugadores mal y cieran las cuentas cuando ganan una cantidad alta cierran las cuentas
Привіт, я не заздрю цій ситуації. Однак я помітив, що ви вже подали скаргу про те, що ваш обліковий запис закрито через дублікати облікових записів. Це так ?
Я припускаю, що ви цього не знаєте. Чи не можливо, що хтось із вашої родини або з тією ж IP-адресою також створив обліковий запис у цьому казино? Чи можливо, що ви раніше самі відкривали рахунок у казино?
Повідомте нас, щоб ми могли краще зрозуміти вашу ситуацію.
Hi, I don't envy this situation. However, I noticed that you have already filed a complaint saying that you had your account closed due to duplicate accounts. Is that right ?
I assume you are not aware of this. Isn't it possible that someone from your household or using the same IP address has also created an account at this casino? Is it possible you opened an account in the casino yourself in the past?
Let us know so we can better understand your situation.
Ні, я просто хочу сказати, що тут, у будинку, живуть кілька людей і пташки користуються моїм комп’ютером.
No, I just want to say that several people live here in the house and birds use my computer.
No ,solo quiero decir que aquí en la casa viven varias personas y aves usan mi ordenador.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.