1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Grand Mondial Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, чи не могли б ви детальніше розповісти про ситуацію, що сталася в казино? Чому ви втратили свій виграш? Які були вимоги до цього бонусу?
Буду чекати відповіді. 🙂
Hello, could you elaborate a bit more on the situation that occurred in the casino? Why did you miss your winnings? What were the requirements for this bonus?
I will wait for the answer. 🙂
Вони сказали, що я використовував інший обліковий запис, про який я не знаю, тому що в мене є брат, який грав у казино grand mondial, але це його обліковий запис, у мене немає 2 облікових записів, мені потрібно лише грати ігри, і я вніс 50 євро на їхній запит, що я й роблю, і після цього вони просто повернули мені 50 євро, анулювали виграш і заблокували рахунок
They said that i used another account which i dont know for i have brother who played in casino grand mondial but its his acc i dont have 2 accs requirements was i have just to roll games and i deposited 50€ on their request which i do and after that they just sent me back 50€, voided win and locked account
Тоді це може бути все.
Якщо ви граєте з того самого місця, а інший обліковий запис має вашу адресу, враження, що ви мисливець за бонусами, зазвичай стає сильнішим. Деякі традиційні казино все ще вважають використання тієї самої IP-адреси підозрілою поведінкою.
З іншого боку, ми розуміємо, що такі речі можуть відбуватися природним шляхом без поганих намірів. Це простий факт, що деякі члени однієї родини несвідомо грають в одному казино.
Однак, на нашу думку, якщо виявлено кілька облікових записів, казино завжди повинно мати можливість визначити, чи отримав кожен гравець несправедливу перевагу над казино. Крім того, виходячи з вашої скарги, здається, що ви не вимагали жодних бонусів, що, на мою думку, майже виключає будь-яку перевагу над казино.
У будь-якому випадку подання скарги було правильним вчинком, і мені цікаво подивитися, як воно розвиватиметься і яку відповідь надасть представник казино.
Я хотів би знати, чи облікові записи вашого брата та ваш обліковий запис було повністю перевірено. Ви можете сказати, будь ласка?
That could be it, then.
If you play from the same location and another account shares your address, the impression that you are a bonus hunter usually becomes stronger. Some traditional casinos still view using the same IP as suspicious behavior.
We, on the other hand, understand that such things may happen naturally without following a bad intention. It is a simple fact that some members of the same household unknowingly play in the same casino.
However, in our opinion, if multiple accounts are detected, the casino should always be able to determine whether each player received an unfair advantage over the casino. Additionally, based on your complaint, it appears that you have not claimed any bonuses, which, in my opinion, pretty much rules out any advantage over the casino.
In any case, filing the complaint was the correct thing to do, and I am curious to see how it develops and what kind of response the casino representative will provide.
I would like to know if your brother's and your own accounts were both fully verified. Can you tell, please?
просто мій обліковий запис було повністю підтверджено після того, як я зняв, вони хотіли моє посвідчення, яке я надав, після цього вони хотіли моє свідоцтво про народження, я надав всю інформацію, яку вони хотіли, і після цього вони закрили рахунок і анулювали виграш. Я дійсно хочу, щоб мої 6550 євро були зняті, я програв багато грошей, але коли я виграю, вони анулюються… чому вони не перевірили профіль під час депозиту 😂 я чекаю до 20 вересня, вони просто витрачають мій час
just mine account was fully verified after i did withdraw they wanted my id which i provide after that they wanted my birth certificate i provided all information they wanted and after that they closed account and void winnings i really want my 6550€ to be withdraw i lose a lot of money but when i win they void… why they didn’t verify profile at deposit 😂 im waiting till 20 september they just waste my time
дякую Дуже ймовірно, що ви не пройшли KYC в кінці кінців. Для мене це майже звучить так, ніби обліковий запис було закрито через те, що ви надали особисті документи. Це означає, що ми все ще маємо справу з обліковим записом вашого брата. До речі, чи підтверджено його обліковий запис? Чи може він отримати доступ до свого облікового запису?
Ви знаєте, казино зазвичай не верифікують облікові записи раніше просто тому, що гравці повинні постійно дотримуватися правил казино, а оскільки одне з відомих правил говорить, що кожна особа може зареєструвати лише один обліковий запис, менеджери сприймають це як досить чітку інформацію. Отже, якщо ви порушите це правило, пояснювати дуже мало. Однак ваш випадок повертає до цікавої теми. Кілька гравців воліли б підтвердити свої облікові записи одразу після реєстрації, щоб запобігти ускладненням KYC. Завжди важливо довести, що другий обліковий запис належить тій самій особі та був створений для отримання вищезгаданої несправедливої переваги.
На мою думку, деякі казино пропускають такі розслідування й переходять безпосередньо до закриття рахунку та конфіскації виграшів.
Скарга розкриє більше, я впевнений.
Thank you. It is very likely that you have not passed the KYC in the end. To me, it almost sounds like the account was closed as a result of you providing the personal documents. Which means we are still dealing with your brother's account. Speaking of which, has his account been verified, please? Can he still access his account?
You know, casinos usually do not verify accounts sooner simply because players need to follow casino rules all the time, and since one of the well-known rules says that each person may register only one account, the managers take it as fairly clear information. So, if you break this rule, there is very little to explain. Your case, however, brings back the interesting topic. A handful of players would prefer to verify their accounts immediately after the account registration to prevent later KYC complications. It is always important to prove the second account belongs to the same person and was created to gain the aforementioned unfair advantage.
The way I see it though, some casinos skip such investigations and move directly to the account closure and winnings confiscation.
The complaint will reveal more, I'm sure.
Отже, я правильно розумію, вони заплатять вам ваші гроші, чи не так?🤔
So, do I understand correctly they will pay you your money, right?🤔
Тоді вибачте. Тоді я вас неправильно зрозумів.
Ми все ще чекаємо, як розгортатиметься ваша скарга , тож, сподіваюся, незабаром ми побачимо певні зміни.
Будемо чекати будь-яких оновлень.
Sorry then. I have misunderstood you then.
We are still waiting to see how your complaint will unfold, so hopefully soon we'll be able to see some movement there.
We'll wait for any updates.
Ми з вами уважно спостерігатимемо за вашою справою.
We'll be watching your case with you closely.
Можливо, з їхньої точки зору проблема досить зрозуміла; отже, вони не відчувають потреби в подальшому спілкуванні. У всякому разі, для нас це ще не закінчилося. Б’юсь об заклад, що незабаром представника казино попросять надати додаткові докази на підтримку його позиції. Просто тримайся, Домініка подбає про тебе.
Я уявляю, що це засмучує, поки що, будь терплячим.
Perhaps the problem is pretty clear from their perspective; hence, they feel little need for further communication. In any case, it has not ended for us yet. I bet the casino representative will soon be asked to provide further evidence supporting his stance. Just try to hold on, Dominika will take care of you.
I imagine it is frustrating, just for now, stay patient.
Вони відповіли на скаржника, але в мене не було кількох облікових записів і бонусів… я отримав від них поштою, щоб грати на день народження…
They responded on complainmant but i didnt have multiple accounts and bonuses… i got by post from them to play for birthday…
У мене було те саме відчуття, коли ми тут спілкувалися. Я вважаю, що це саме та частина скарги, яку ми маємо вияснити.
Пам’ятаю, я подумав, що розглядати бонуси на день народження як предмет полювання на бонуси було досить дивно, тому що, як я розумію цей вид бонусу, суть полягає в тому, щоб пропонувати бонус кожному гравцеві з обліковим записом у день його народження.
Наскільки я розумію, представник казино більше не хоче співпрацювати через скаргу, згадуючи «характер спілкування з нашим відділом управління ризиками щодо судового позову». Рекомендується звернутися до eCOGRA.
Що ти з цього всього робиш?
I had the same feeling while we've been chating here. I believe this is specifically the part we need to clear out in the complaint.
I remember I thought that considering especially birthday bonuses as a subject of bonus hunting was pretty weird, because the way I understand this kind of bonus, the point is to offer the bonus to every player with an account on his birthday.
The way I understand it though, the casino representative is not very fond of cooperating through the complaint anymore, mentioning "the nature of the communication with our risk management department regarding pursuit of legal action". Contacting the eCOGRA is the suggested step.
What do you make of it all?
Так, вони не хочуть вилучати з мене мій виграш, який вони мені надіслали, чому вони надіслали мені бонус на день народження, якщо в мене було 2 облікові записи, вони просто зробили причину анулювати виграш, тому казино дуже неможливо розгорнути, я надіслав усі свої документи, поки знімав, поки грав Я вніс 50 євро через їх прохання, це було прохання продовжити гру та швидше розгортання бонусу після того, як вони схвалили мої документи для зняття коштів, і вони «знайшли» причину, чому я використовував 2 облікові записи, для яких я не знаю… якщо я використовував 2 облікові записи, тоді чому вони надіслали мені подарунок поштою, чому вони хотіли внести 50 євро перед зняттям, чому вони дозволили мені грати на їхньому сайті весь час? І вони не мають правильної відповіді, а потім кажуть: «Зверніться до ECOGRA»
чому вони тоді затверджують мої документи? І просити в мене свідоцтво про народження? Викрадення інформації та документів, витрачання часу на недійсні виграші, які я отримав від них на день народження, щоб грати БЕЗКОШТОВНО ВОНИ ПИШУТЬ НА ПАПЕРІ ВХІД У НАШЕ КАЗИНО У ВАШ ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ, дуже просто сказати, що зв’язатися з ECOGRA і поскаржитися їм… я збираюся зв’язатися з ними… Коли ви вносите депозит, це нормально, коли вам потрібно зняти його анульовано, тому закрийте рахунок на початку або запитайте всі документи на початку? І не дозволяйте гравцям жодних бонусів, якщо ви хочете їх обдурити, і не хочете платити, якщо вони виграють, але для них це добре, якщо вони програють гроші, але коли їм доводиться вилучати, це складна ситуація для них, тому не обманюйте гравців і надсилайте їм акції та бонуси на BIRHTDAY …. Дуже дуже поганий сайт неввічливий, шахраї.
Yeah they don’t want to withdraw me my winning which they sent to me why they sent me bonus for birthday if i had 2 accounts they just made reason to void winning so very undeployable casino i sent all my documents while i withdraw while i played i deposited 50€ because of their request this was request to continue playing and faster rolling out bonus after all they approved my documents for withdrawing and they "found" reason that i used 2 account which i dont know for… if i used 2 accounts then why they sent me a gift by post why they wanted to deposit 50€ before withdraw why they let me play on their site whole time then? And they dont have right answer then they say "contact ECOGRA"
why they approve my documents then? And asking me for a birth certificate so? Stoling information and documents, spending time for void winnings which i got from them for birthday to play FOR FREE THEY WRITE ON PAPER LOGIN TO OUR CASINO ON YOUR BIRHTDAY it’s very simlle to say contact ECOGRA and complain with them… im going to contact them… When you deposit is ok when you need to withdraw its voided so close acc in start or ask for all documents at start? And dont let players any bonuses if you wanna scam them and dont wanna pay if they win but for them is good if they lose money but when they have to withdraw its difficult situation for them so dont scam players and send them promotions and bonuses for BIRHTDAY…. Very very bad site impolite, scammers.
Як я завжди кажу, дуже важко порівнювати депозити та зняття коштів. Слід пам’ятати, що депозит повністю залежить від вас і не потребує перевірки, незалежно від того, додаєте ви гроші на свій рахунок у казино чи ні. З іншого боку, зняття має відповідати певним вимогам, щоб бути обробленим.
Крім того, респектабельні казино закривають облікові записи, як тільки вони впевнені, що гравець безперечно порушив правила та зловжив ними, щоб отримати несправедливу перевагу над казино та його шансами. Тому, прикро, що казино не користується шансом продемонструвати свої дії.
Я думаю, що зв’язок із eCOGRA може здатися дивним поворотом подій, але я радий, що ви спробували. Мета полягає в тому, щоб попередити офіційні органи влади, які потім, провівши розслідування, можуть наказати казино поводитися інакше. оскільки ми не є офіційною владою, ми не можемо це робити безпосередньо. Сподіваюся, значення тепер зрозуміліше.
Будь ласка, дайте мені знати, як вони ставляться до вашої ситуації.
As I always say, it is very difficult to compare deposits and withdrawals. You should remember that a deposit is completely up to you and does not require verification, regardless of whether you add the money to your casino account or not. A withdrawal, on the other hand, needs to meet some kind of requirement in order to be processed.
Additionally, respectable casinos close accounts as soon as they are certain that the player has unquestionably broken the rules and abused these to gain an unfair advantage over the casino and its odds. Therefore, it is regrettable that the casino does not take advantage of the chance to demonstrate their actions.
I think getting in touch with eCOGRA might seem like a strange turn of events, but I am happy you gave it a shot. The goal is to alert its official authorities, who may then, after conducting an investigation, mandate that the casino behave differently. which, since we are not the official authority, we are unable to do directly. I hope the meaning is clearer now.
Let me know how they approach your situation, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.