ФорумКазиноGrand Mondial Casino - загальне обговорення

Grand Mondial Casino - загальне обговорення

1 тиждень тому від BojanMandic
|
285 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 тиждень тому
Тут ви можете обговорити Grand Mondial Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 тиждень тому

Я отримав подарунок на день народження (бонус) від них, я отримав 6550 євро, і вони анулювали мій виграш...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я ніколи не маю бонусів

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я отримав подарунок на день народження (бонус) від них, я отримав 6550 євро, і вони анулювали мій виграш...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, чи не могли б ви детальніше розповісти про ситуацію, що сталася в казино? Чому ви втратили свій виграш? Які були вимоги до цього бонусу?

Буду чекати відповіді. 🙂

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Вони сказали, що я використовував інший обліковий запис, про який я не знаю, тому що в мене є брат, який грав у казино grand mondial, але це його обліковий запис, у мене немає 2 облікових записів, мені потрібно лише грати ігри, і я вніс 50 євро на їхній запит, що я й роблю, і після цього вони просто повернули мені 50 євро, анулювали виграш і заблокували рахунок

Автоматичний переклад.
BojanMandic
3 дн. тому

Тоді це може бути все.

Якщо ви граєте з того самого місця, а інший обліковий запис має вашу адресу, враження, що ви мисливець за бонусами, зазвичай стає сильнішим. Деякі традиційні казино все ще вважають використання тієї самої IP-адреси підозрілою поведінкою.

З іншого боку, ми розуміємо, що такі речі можуть відбуватися природним шляхом без поганих намірів. Це простий факт, що деякі члени однієї родини несвідомо грають в одному казино.

Однак, на нашу думку, якщо виявлено кілька облікових записів, казино завжди повинно мати можливість визначити, чи отримав кожен гравець несправедливу перевагу над казино. Крім того, виходячи з вашої скарги, здається, що ви не вимагали жодних бонусів, що, на мою думку, майже виключає будь-яку перевагу над казино.

У будь-якому випадку подання скарги було правильним вчинком, і мені цікаво подивитися, як воно розвиватиметься і яку відповідь надасть представник казино.

Я хотів би знати, чи облікові записи вашого брата та ваш обліковий запис було повністю перевірено. Ви можете сказати, будь ласка?


Автоматичний переклад.
3 дн. тому

просто мій обліковий запис було повністю підтверджено після того, як я зняв, вони хотіли моє посвідчення, яке я надав, після цього вони хотіли моє свідоцтво про народження, я надав всю інформацію, яку вони хотіли, і після цього вони закрили рахунок і анулювали виграш. Я дійсно хочу, щоб мої 6550 євро були зняті, я програв багато грошей, але коли я виграю, вони анулюються… чому вони не перевірили профіль під час депозиту 😂 я чекаю до 20 вересня, вони просто витрачають мій час

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
BojanMandic
2 дн. тому

дякую Дуже ймовірно, що ви не пройшли KYC в кінці кінців. Для мене це майже звучить так, ніби обліковий запис було закрито через те, що ви надали особисті документи. Це означає, що ми все ще маємо справу з обліковим записом вашого брата. До речі, чи підтверджено його обліковий запис? Чи може він отримати доступ до свого облікового запису?

Ви знаєте, казино зазвичай не верифікують облікові записи раніше просто тому, що гравці повинні постійно дотримуватися правил казино, а оскільки одне з відомих правил говорить, що кожна особа може зареєструвати лише один обліковий запис, менеджери сприймають це як досить чітку інформацію. Отже, якщо ви порушите це правило, пояснювати дуже мало. Однак ваш випадок повертає до цікавої теми. Кілька гравців воліли б підтвердити свої облікові записи одразу після реєстрації, щоб запобігти ускладненням KYC. Завжди важливо довести, що другий обліковий запис належить тій самій особі та був створений для отримання вищезгаданої несправедливої переваги.

На мою думку, деякі казино пропускають такі розслідування й переходять безпосередньо до закриття рахунку та конфіскації виграшів.

Скарга розкриє більше, я впевнений.


Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Він має доступ до свого облікового запису, я отримав електронний лист, який я передав, усі схвалені ними

Автоматичний переклад.
BojanMandic
23 год. тому

Отже, я правильно розумію, вони заплатять вам ваші гроші, чи не так?🤔

Автоматичний переклад.
7 год. тому

Ні, вони не хочуть знімати з мене гроші… я чекаю з 20 вересня

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого