ФорумКазиноGrand Mondial Casino - загальне обговорення

Grand Mondial Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від BojanMandic
|
540 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Grand Mondial Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Я отримав подарунок на день народження (бонус) від них, я отримав 6550 євро, і вони анулювали мій виграш...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ніколи не маю бонусів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я отримав подарунок на день народження (бонус) від них, я отримав 6550 євро, і вони анулювали мій виграш...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, чи не могли б ви детальніше розповісти про ситуацію, що сталася в казино? Чому ви втратили свій виграш? Які були вимоги до цього бонусу?

Буду чекати відповіді. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони сказали, що я використовував інший обліковий запис, про який я не знаю, тому що в мене є брат, який грав у казино grand mondial, але це його обліковий запис, у мене немає 2 облікових записів, мені потрібно лише грати ігри, і я вніс 50 євро на їхній запит, що я й роблю, і після цього вони просто повернули мені 50 євро, анулювали виграш і заблокували рахунок

Автоматичний переклад.
BojanMandic
1 місяць тому

Тоді це може бути все.

Якщо ви граєте з того самого місця, а інший обліковий запис має вашу адресу, враження, що ви мисливець за бонусами, зазвичай стає сильнішим. Деякі традиційні казино все ще вважають використання тієї самої IP-адреси підозрілою поведінкою.

З іншого боку, ми розуміємо, що такі речі можуть відбуватися природним шляхом без поганих намірів. Це простий факт, що деякі члени однієї родини несвідомо грають в одному казино.

Однак, на нашу думку, якщо виявлено кілька облікових записів, казино завжди повинно мати можливість визначити, чи отримав кожен гравець несправедливу перевагу над казино. Крім того, виходячи з вашої скарги, здається, що ви не вимагали жодних бонусів, що, на мою думку, майже виключає будь-яку перевагу над казино.

У будь-якому випадку подання скарги було правильним вчинком, і мені цікаво подивитися, як воно розвиватиметься і яку відповідь надасть представник казино.

Я хотів би знати, чи облікові записи вашого брата та ваш обліковий запис було повністю перевірено. Ви можете сказати, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

просто мій обліковий запис було повністю підтверджено після того, як я зняв, вони хотіли моє посвідчення, яке я надав, після цього вони хотіли моє свідоцтво про народження, я надав всю інформацію, яку вони хотіли, і після цього вони закрили рахунок і анулювали виграш. Я дійсно хочу, щоб мої 6550 євро були зняті, я програв багато грошей, але коли я виграю, вони анулюються… чому вони не перевірили профіль під час депозиту 😂 я чекаю до 20 вересня, вони просто витрачають мій час

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
BojanMandic
1 місяць тому

дякую Дуже ймовірно, що ви не пройшли KYC в кінці кінців. Для мене це майже звучить так, ніби обліковий запис було закрито через те, що ви надали особисті документи. Це означає, що ми все ще маємо справу з обліковим записом вашого брата. До речі, чи підтверджено його обліковий запис? Чи може він отримати доступ до свого облікового запису?

Ви знаєте, казино зазвичай не верифікують облікові записи раніше просто тому, що гравці повинні постійно дотримуватися правил казино, а оскільки одне з відомих правил говорить, що кожна особа може зареєструвати лише один обліковий запис, менеджери сприймають це як досить чітку інформацію. Отже, якщо ви порушите це правило, пояснювати дуже мало. Однак ваш випадок повертає до цікавої теми. Кілька гравців воліли б підтвердити свої облікові записи одразу після реєстрації, щоб запобігти ускладненням KYC. Завжди важливо довести, що другий обліковий запис належить тій самій особі та був створений для отримання вищезгаданої несправедливої переваги.

На мою думку, деякі казино пропускають такі розслідування й переходять безпосередньо до закриття рахунку та конфіскації виграшів.

Скарга розкриє більше, я впевнений.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Він має доступ до свого облікового запису, я отримав електронний лист, який я передав, усі схвалені ними

Автоматичний переклад.
BojanMandic
1 місяць тому

Отже, я правильно розумію, вони заплатять вам ваші гроші, чи не так?🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, вони не хочуть знімати з мене гроші… я чекаю з 20 вересня

Автоматичний переклад.
BojanMandic
1 місяць тому

Тоді вибачте. Тоді я вас неправильно зрозумів.

Ми все ще чекаємо, як розгортатиметься ваша скарга , тож, сподіваюся, незабаром ми побачимо певні зміни.

Будемо чекати будь-яких оновлень.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Romi
4 тиж. тому

Добре дякую!

Автоматичний переклад.
BojanMandic
3 тиж. тому

Ми з вами уважно спостерігатимемо за вашою справою.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони не відповідають і хочуть відкликати мене...

Автоматичний переклад.
BojanMandic
3 тиж. тому

Можливо, з їхньої точки зору проблема досить зрозуміла; отже, вони не відчувають потреби в подальшому спілкуванні. У всякому разі, для нас це ще не закінчилося. Б’юсь об заклад, що незабаром представника казино попросять надати додаткові докази на підтримку його позиції. Просто тримайся, Домініка подбає про тебе.

Я уявляю, що це засмучує, поки що, будь терплячим.

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Вони відповіли на скаржника, але в мене не було кількох облікових записів і бонусів… я отримав від них поштою, щоб грати на день народження…

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
BojanMandic
3 тиж. тому

У мене було те саме відчуття, коли ми тут спілкувалися. Я вважаю, що це саме та частина скарги, яку ми маємо вияснити.

Пам’ятаю, я подумав, що розглядати бонуси на день народження як предмет полювання на бонуси було досить дивно, тому що, як я розумію цей вид бонусу, суть полягає в тому, щоб пропонувати бонус кожному гравцеві з обліковим записом у день його народження.

Наскільки я розумію, представник казино більше не хоче співпрацювати через скаргу, згадуючи «характер спілкування з нашим відділом управління ризиками щодо судового позову». Рекомендується звернутися до eCOGRA.

Що ти з цього всього робиш?


Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Так, вони не хочуть вилучати з мене мій виграш, який вони мені надіслали, чому вони надіслали мені бонус на день народження, якщо в мене було 2 облікові записи, вони просто зробили причину анулювати виграш, тому казино дуже неможливо розгорнути, я надіслав усі свої документи, поки знімав, поки грав Я вніс 50 євро через їх прохання, це було прохання продовжити гру та швидше розгортання бонусу після того, як вони схвалили мої документи для зняття коштів, і вони «знайшли» причину, чому я використовував 2 облікові записи, для яких я не знаю… якщо я використовував 2 облікові записи, тоді чому вони надіслали мені подарунок поштою, чому вони хотіли внести 50 євро перед зняттям, чому вони дозволили мені грати на їхньому сайті весь час? І вони не мають правильної відповіді, а потім кажуть: «Зверніться до ECOGRA»

чому вони тоді затверджують мої документи? І просити в мене свідоцтво про народження? Викрадення інформації та документів, витрачання часу на недійсні виграші, які я отримав від них на день народження, щоб грати БЕЗКОШТОВНО ВОНИ ПИШУТЬ НА ПАПЕРІ ВХІД У НАШЕ КАЗИНО У ВАШ ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ, дуже просто сказати, що зв’язатися з ECOGRA і поскаржитися їм… я збираюся зв’язатися з ними… Коли ви вносите депозит, це нормально, коли вам потрібно зняти його анульовано, тому закрийте рахунок на початку або запитайте всі документи на початку? І не дозволяйте гравцям жодних бонусів, якщо ви хочете їх обдурити, і не хочете платити, якщо вони виграють, але для них це добре, якщо вони програють гроші, але коли їм доводиться вилучати, це складна ситуація для них, тому не обманюйте гравців і надсилайте їм акції та бонуси на BIRHTDAY …. Дуже дуже поганий сайт неввічливий, шахраї.


Автоматичний переклад.
BojanMandic
2 тиж. тому

Як я завжди кажу, дуже важко порівнювати депозити та зняття коштів. Слід пам’ятати, що депозит повністю залежить від вас і не потребує перевірки, незалежно від того, додаєте ви гроші на свій рахунок у казино чи ні. З іншого боку, зняття має відповідати певним вимогам, щоб бути обробленим.

Крім того, респектабельні казино закривають облікові записи, як тільки вони впевнені, що гравець безперечно порушив правила та зловжив ними, щоб отримати несправедливу перевагу над казино та його шансами. Тому, прикро, що казино не користується шансом продемонструвати свої дії.

Я думаю, що зв’язок із eCOGRA може здатися дивним поворотом подій, але я радий, що ви спробували. Мета полягає в тому, щоб попередити офіційні органи влади, які потім, провівши розслідування, можуть наказати казино поводитися інакше. оскільки ми не є офіційною владою, ми не можемо це робити безпосередньо. Сподіваюся, значення тепер зрозуміліше.

Будь ласка, дайте мені знати, як вони ставляться до вашої ситуації.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого