3 р. тому
Тут ви можете обговорити Grand Fortune Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені просто було цікаво, чи є хтось, хто мав позитивний вихід з казино Grand Fortune? Нещодавно я виграв близько 7000 доларів минулого тижня, надіслав усі свої документи на перевірку і був схвалений. Минуло всього кілька днів, як все було подано, але я сподівався почути, чи є гравці з позитивним досвідом виведення. Відгуки, які я прочитав до цих пір, нітрохи не сподіваються ... і я надзвичайно нервуюся, коли отримаю свою виплату, як обіцяно. Дякую!
I just was wondering if there's anyone who has experienced a positive withdrawal from Grand Fortune casino? I recently won about $7000 last week, and have sent in all my documents for verification and have been approved. It's only been a couple of days since everything was submitted, but was hoping to hear if there are any players with positive withdrawal experiences with them. The reviews I read thus far, arent hopeful in the least...and I'm extremely nervous about getting my payout as promised. Thanks!
Казино є частиною дуже великої групи казино. Детальніше про всі скарги, подані на них, можна прочитати тут https://casino.guru/Grand-Fortune-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Насправді минуло дуже мало часу з того часу, як ви подали запит на виведення коштів, тому дайте йому трохи часу. Особливо враховуючи, що ви з США, деякі виведення в США можуть зайняти навіть 2 тижні, але чесно кажучи, це не повинно зайняти більше часу.
Схрещені пальці!
The casino is a part of a very large group of casinos. You can read more about all the complaints submitted against them here https://casino.guru/Grand-Fortune-Casino-review#tab=js-tab-reputation
It's been really a very short time since you requested the withdrawal so just give it some time. Especially considering you're from the US, some withdrawals to the US can take even 2 weeks, but it shouldn't take longer to be honest.
Fingers crossed!
Я японець. Було сказано, що ви можете грати з Японії, тож я зареєструвався тут і отримав безкоштовний бонус у розмірі 35 доларів. Я також виконав вимоги щодо ставок і вніс 10 доларів. Я дотримувався вказівок у чаті, щоб автентифікувати KYC, і коли я спробував зняти кошти, чат раптом повідомив мене, що він недоступний у моєму регіоні. Чат був відключений, і я не зміг зняти гроші. Підтверджено, що це шахрайський сайт. Будь ласка, будьте обережні
I am Japanese. It said that you could play from Japan, so I registered from here and received a free bonus of $35. I also completed the wagering requirements and deposited $10. I followed the instructions in the chat to authenticate KYC, and when I tried to make a withdrawal, the chat suddenly informed me that it was not available in my area. The chat was cut off and I was unable to withdraw money. Confirmed to be a scam site. Everyone please be careful
私は日本人です。日本からもプレイ可能と記載してあったのでここから登録して35ドルの無料ボーナスをもらいました。そして賭け条件をクリアして10ドルの入金もしました。チャットの指示に従ってKYCも認証させ、出金しようとしたら急にチャットからお住まいの地域では利用できません。とチャットを切られて出金もできませんでした。詐欺サイト確定です。皆様ご注意を
Привіт!
Хоча я б сказав, що це лише початок. Ми пропонуємо безкоштовну функцію для гравців у подібних ситуаціях, і я закликаю вас скористатися шансом. Якщо це казино обмежило вас у виведенні коштів головним чином через вашу країну походження, вони зробили помилку, дозволивши вам створити обліковий запис, отримати бонус і грати.
Додаткове запитання: чи ви вказали Японію як країну проживання під час створення облікового запису?
Якщо відповідь «так», то не гайте часу і надішліть скаргу безкоштовно.
Це посилання дозволяє подати його: https://casino.guru/complaints/create
Це посилання надає корисний посібник і пояснює, чого очікувати далі.
Що ви думаєте про це?
Hello there!
I'd say this is just the beginning, though. We offer a free feature to players in similar situations, and I urge you to take the chance. If that casino restricted you from withdrawing mainly due to your country of origin, they made the mistake of allowing you to create an account, take a bonus, and play.
Just a further question, did you use Japan as your country of residence when you created the account?
If the answer is "yes", then do not waste any time and submit a complaint for free.
This link allows you to lodge one: https://casino.guru/complaints/create
This link provides a useful guide and explains what to expect next.
What do you think about it?
так. Це точно Японія! Моя адреса в Японії, мої водійські права та картка My Number є громадянами Японії та мають сертифікат KYC. Чат також було перекладено японською мовою та працював згідно з інструкціями. Однак, коли я говорив про зняття грошей, мені сказали, що послуга недоступна в моєму регіоні, тому я закрив чат і не зміг увійти в чат звідти. Я почувався дурнем, бо не розумів мови. дуже сумний
yes. It's definitely Japan! My address is in Japan, and my driver's license and My Number card are both Japanese nationals and have been KYC-certified. The chat was also translated into Japanese and worked as instructed. However, when I talked about withdrawing money, I was told that the service was not available in my area, so I closed the chat and was unable to enter the chat from there. I felt like a fool because I couldn't understand the language. very sad
はい。確実に日本です!住所も日本ですし、運転免許証とマイナンバーカードも日本国籍でKYC認証しました。チャットも日本語に翻訳してくれて指示通りに動きました。しかし出金の話をしたらお住まいの地域からのご利用はできませんと言われてチャットを閉じてそこからチャットにもはいれなくなりました。言葉が通じないからか、なんか馬鹿にされた気分になりました。とても悲しいです
Я думаю, що це непорозуміння. 🙂 Я впевнений, що всі ваші документи з Японії, я просто запитав, чи вказана ця країна в реєстраційній формі казино, де ви повинні вказати свою повну адресу та країну походження. Це було все.
І я також кажу, що ви повинні подати скаргу; чим більше я про це думаю, тим більше переконуюсь, що була помилка.
I think this is a misunderstanding. 🙂 I'm sure your documents are all from Japan, I just asked whether this country is available in the casino's registration form, where you must state your full address plus your country of origin. That was all.
And I also say you should submit the complaint; the more I'm thinking about it, the more I'm convinced there was a mistake.
На скріншоті я чітко розумію, що ви зареєструвалися із забороненої країни. Але чи можна було вибрати цю країну в реєстраційній формі?
У будь-якому випадку, я вважаю, що найкраще було б подати скаргу за посиланням, наданим Radka вище. Це буде найрозумніше, оскільки наша команда спробує розглянути вашу справу та допомогти вам. Ви за це?
I clearly understand from the screenshot that you registered from a banned country. However, was it possible to select this country in the registration form ?
Anyway, I think the best thing to do would be to file a complaint at the link Radka provided above. This will be the most sensible thing to do, as our team will try to look into your case and help you. Are you up for it ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.