ФорумКазиноGoSpin Casino - загальне обговорення

GoSpin Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Lucky90
|
2896 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити GoSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Сьогодні та за останні кілька днів я подав кілька запитів на зняття коштів із цього казино. Я отримав перші три виплати. Вчора казино надіслало мені електронний лист із проханням зробити селфі з паспортом у руці та аркушем паперу з датою, написаною на ньому. Сьогодні казино знову надсилає мені електронний лист, і цього разу я повинен зробити відео про себе з паспортом, у якому я говорю заздалегідь визначені речі та надсилаю їх їм. Я хотів би знати, чи це нормально? Мене затримують, щоб затримати платіж? У мене погане передчуття з цього приводу, і я хочу почути ваш досвід.

Автоматичний переклад.
Lucky90
9 міс. тому

Дякуємо за ваш цінний відгук!


Нам шкода, що у вас був такий негативний досвід роботи з GoSpin, оскільки ми завжди прагнемо покращити та зробити ваше перебування в нашому казино максимально комфортним!


Майте на увазі, що процес перевірки є стандартною процедурою KYC, необхідною для забезпечення безпеки наших Гравців і нас самих. Будь ласка, зверніть увагу, що всі документи розглядаються відповідальним відділом на індивідуальній основі, і відповідно до наших Умов ми маємо право вимагати додаткові документи з міркувань безпеки.


Запевняємо вас, що ми не зацікавлені в тому, щоб не виплачувати вам заслужені виграші, оскільки ми є чесним казино з ліцензією на Кюрасао.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь-коли зв’яжіться з нами.

Ми раді Вам допомогти!


З повагою,

Команда GoSpin

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

100% бонус до 7500 австралійських доларів, але максимальна сума виведення становить 2 тисячі євро? це звучить відстало. Це означає, що якби я вніс максимальну суму, щоб грати з 15 тис., я міг би отримати максимум 2 тис. євро.

Я правильно це читаю?

Автоматичний переклад.
scottM
8 міс. тому

Шановний scottM!


Ми раді бачити вас у нашому GoSpin Casino та надаємо інформацію про наш вітальний бонус, який покликаний покращити ваш ігровий досвід!


Будь ласка, зверніть увагу, що згідно з Положеннями та умовами нашої вітальної пропозиції (100% + 100 FS), ставки на реальні гроші будуть зроблені першими. Усі виграші, отримані під час ставок на реальні гроші, надходитимуть на гаманець реальних грошей. Важливо відзначити, що немає обмежень на виграші зі ставками на реальні гроші.


Повідомляємо вам, що коли ви починаєте робити бонуси за допомогою бонусних грошей, усі виграші від бонусних ставок надходитимуть на бонусний гаманець. Після виконання умови ставки сума, що залишилася на бонусному рахунку, буде переведена на ваш реальний баланс. Будь ласка, зверніть увагу, що максимальна сума, яку можна переказати з бонусу на справжній гаманець, не повинна перевищувати п’ятикратну суму депозиту, але не більше 2000 євро.


Скористайтеся цим ексклюзивним вітальним бонусом, щоб покращити свою ігрову подорож у GoSpin Casino! Якщо у вас виникли запитання або потрібна допомога, наша служба підтримки завжди готова допомогти.


Успіхів і гарного проведення часу в GoSpin Casino!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Приємний досвід гри тут.

Автоматичний переклад.
pytela42
8 міс. тому

Привіт, якщо вам цікаво, ви можете описати більше. Можливо, це буде корисно й для інших гравців.

Що найбільше сподобалося? Вам вдалося зняти гроші з казино? 🙂

Автоматичний переклад.
GoSpin Casino
7 міс. тому

Звичайно, але максимальний виведення має бути кратним сумі бонусу, а не фіксованою сумою. Якщо мені доведеться поставити 7500 євро 30 разів, і коли я це зроблю, я зможу зняти лише менше 1/3 свого депозиту, це буде безглуздо. Виведення коштів має бути як мінімум у 5 або 10 разів більше суми бонусу.

Автоматичний переклад.
scottM
7 міс. тому

Дякуємо за увагу до нашого казино та важливе зауваження щодо правил нашої бонусної пропозиції. Ми повністю розуміємо ваше бажання мати максимальну свободу під час виведення виграшів; проте дозвольте нам пояснити обґрунтування встановлених правил.


Перш за все, ми хотіли б підкреслити, що наше казино прагне забезпечити справедливість і захистити інтереси всіх наших Гравців. Встановлення максимальної суми зняття спрямоване на мінімізацію ризиків і забезпечення фінансової стабільності нашої діяльності. Це дозволяє нам пропонувати щедрі бонуси та акції, зберігаючи при цьому стабільність нашої платформи.


Ми завжди відкриті для обговорення можливих покращень і змін наших правил, щоб краще задовольнити потреби наших Гравців. Ваш відгук дуже цінується, і ми готові розглянути всі аргументи та пропозиції, спрямовані на покращення ігрового досвіду.


Дякуємо за розуміння та терпіння. Сподіваємось на подальшу співпрацю з нами та бажаємо успіхів у ваших іграх!

Автоматичний переклад.
GoSpin Casino
7 міс. тому

Я розумію, що це міра управління ризиками, я хочу сказати, що рекламувати бонус у розмірі 7500 матчів, коли в результаті виконання великих вимог щодо проходження гри, вам буде дозволено зняти 26% від того, що ви внесли. На мою скромну думку, вам потрібно або зменшити максимальну суму бонусу до 500-1000, або змінити політику виведення коштів, щоб задовольнити найкращих гравців, щоб у першу чергу був сенс мати бонус.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Після першого успішного процесу KYC я спробував зняти кошти. Знаходяться в режимі «Очікування». Пізніше мені на електронну пошту надійшов запит надіслати різні селфі. Незручно. Далі відео довелося відправити самому. Супер незручно. Обробка тривала 5 днів після відео, а відповіді немає. Спроби зняття були зроблені більше тижня тому. Що далі? Досвід?

Автоматичний переклад.
Riguru
7 міс. тому

Дякуємо, що поділилися з нами своєю проблемою! Ми високо цінуємо ваш відгук!


Повідомляємо, що згідно з нашими Умовами, відділ верифікації має право вимагати додаткові документи для процедури KYC. Це стандартна процедура для забезпечення безпеки наших гравців і нас самих. Усі надані документи/відео переглядаються на індивідуальній основі та відповідно до правил нашого казино.


Оскільки ми є повністю ліцензованим казино Curasao, ви можете бути впевнені, що всі заслужені виграші будуть виплачені відповідно до наших Умов.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь-коли зв’яжіться з нами.

Ми раді Вам допомогти!


З повагою,

Команда GoSpin

Автоматичний переклад.
GoSpin Casino
7 міс. тому

Приємно, як швидко ви відповідаєте на цьому форумі, тоді як відповіді на електронні листи та документи повільні. Я розумію перевірку, але вважаю, що було б розумніше проводити перевірки швидше, а не вимагати щотижня нові докази. Звучить як затягування виплати грошей і несправедливо по відношенню до клієнта, і викликає сумніви, чи про це взагалі подбають.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Далі запитується нотаріально завірений документ з паспорта.


Ви змогли зняти свої кошти звідси?

Автоматичний переклад.
Riguru
7 міс. тому

Будь ласка, використовуйте кнопку «відповісти», коли ви хочете отримати своє повідомлення комусь конкретному, щоб ця особа могла отримати сповіщення.

У будь-якому випадку, чи змогли ви надати цей документ?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Зарезервував перший вільний час для нотаріуса, який був можливий, і збираюся отримати відповідний документ. Я дуже сподіваюся, що це міра безпеки, і всі мої зусилля та очікування не марні. Я чув, що оформлення нотаріального документа в даному казино може тривати місяць. Чи розумно це більше?

Автоматичний переклад.
Riguru
7 міс. тому

Ми даємо казино 14 днів на вирішення верифікації, думаю, місяця на перевірку одного документа цілком вистачить. Я розумію, що казино має серйозно поставитися до цього процесу, оскільки він важливий, але, з іншого боку, він також не повинен тривати надто довго. Якщо це так, але у вас усе ще виникають проблеми, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Але наразі я хотів би почекати, що станеться з документом, який ви надіслали, і переконатися, що ви надали нам оновлену інформацію про те, чи він у порядку та чи підтверджено ви чи ні.

Схрещуємо пальці 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Дякуємо за коментар і готовність допомогти. Завтра я надішлю документ нотаріуса, і я вам перепишу, як справи.

Автоматичний переклад.
Riguru
7 міс. тому

Звичайно, тому ми почекаємо, чи прийме це казино чи ні.

Поки що удачі. ☘️👍

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Гей, трохи оновити це. Я відправив документ з паспорта нотаріусу і запитав про його оформлення в чаті клієнтської служби. Раптом у чаті з'явився Vip Manager і сказав, що пришвидшить справу. Наступного дня документ прийняли, але в мене знову попросили нові документи – цього разу довідку про зарплату, яку я одразу надав. На обробку пішло близько 4 днів, бо між ними були вихідні та Великдень. Я звернувся по допомогу до VIP-менеджера і нарешті отримав підтвердження свого облікового запису! Мій запит на зняття було відхилено, і я ледь не розчарувався, але знайшовши способи оплати приблизно через день, я успішно здійснив перше зняття коштів на свій рахунок. Тут я теж звернувся за допомогою до Vip Manager. Тепер я отримав три успішні зняття коштів протягом двох днів, і зараз три зняття чекають. Я не отримав відкликання протягом кількох годин, як обіцяв.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого