5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Gorilla Wins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
GORILLA WINS ЦЕ ШАХРАЙСЬКА КОМПАНІЯ!!! НЕ ПЛАТІТЬ МЕНІ МОЇ ГРОШІ!!! АККАУНТ ПОВНІСТЮ ПЕРЕВІРЕНО!!!МЕНЕ ПОГРАБУВАЛИ !!!
Крім того, рулетка є дуже великим шахрайством, іноді не виплачує виграш, а також, коли ви ставите 20, платять вам за 10 на число, велике шахрайство.
GORILLA WINS IS A SCAM COMPANY!!! NOT PAY ME MY MONEY!!! ACCOUNT FULLY VERIFIED!!!ROBBED ME !!!
Also roulette is very big scam, sometimes not pay winnings and also when you bet 20 pay you for 10 on number, big scam.
Мені дуже шкода за ваш досвід, і я б рекомендував подати скаргу, але, на жаль, це казино не спілкується з нами, як ви можете бачититут 👈.
Якщо ви все одно хочете подати скаргу, ось вам посилання , і я сподіваюся, що ми зможемо втрутитися.
I am really sorry for this experience you have there, and I would recommend filing a complaint, but unfortunately, this casino doesn't communicate with us, as you can see here 👈.
If you wish to submit a complaint anyway, here's the link for you, and I hope that we will be able to intervene.
GORILLA WINS CASINO - ВЕЛИКА АФЕРА!!!
ОГРАДИВ МЕНЕ 1921£ не хочу надсилати мені мої гроші, я чекаю і чекаю, рахунок повністю підтверджено!!!
Тримайтеся подалі, обслуговування клієнтів безперервно спілкуйтеся в чаті, казино – це ВЕЛИКЕ ШАХРАЙСТВО, КОЛИ ВИ ВИГРАЄТЕ, СКАСУЙТЕ СВОЮ ПАТКУ, ЯК ЩО НЕ СТАВИТЬСЯ, І ПОВЕРНІТЬ СВОЇ ГРОШІ !!
Шахрайська компанія НЕ ХОЧЕ ЗНІМАТИ ГРОШІ
GORILLA WINS CASINO IS BIG SCAM!!!
ROBED ME 1921£ don't want send me my money, I wait and wait, account fully verified!!!
Stay away, costumer service non stop close chat, casino is BIG SCAM WHEN YOU WIN CANCEL YOUR BET LIKE YOU NO BET AND RETURN YOUR MONEY !!
SCAM CONPANY DONT WANT WITHDRAW MONEY
Я бачу, що навіть через деякий час нічого не змінилося. Напевно, я б рекомендував не грати в таке казино, тому що за індексом безпеки це поганий вибір.
Я також помітив, що ви вже подали скаргу , тому мені цікаво, чи захоче казино вирішити проблему з нами чи проігнорує нас.
Незалежно від результату, однозначно більше не грайте тут і перейдіть до казино, яке заслуговує більше довіри.
Я хотів би, щоб це вийшло, але я боюся, якщо це буде.
I see that even after a while nothing has changed. I would probably recommend not to play in such a casino, because according to the safety index it is a bad choice.
I also noticed that you have already opened a complaint, so I wonder if the casino will be willing to resolve things with us or ignore us.
Whatever the outcome, definitely don't play here anymore and go to a casino that is more trustworthy.
I'd like it to work out, but I'm afraid if it does.
Я сподіваюся, що Gorilla Wins поверне мені мої гроші, а ви допоможете мені, я небагатий, ці гроші дуже важливі для мене.
I hope Gorilla Wins return me my money and you help me , I am not rich, this money is very important for me.
Ми теж на це сподіваємося, але майте на увазі, щоб не залежати від грошей від азартних ігор. Це потрібно сприймати тільки як хобі і нічого більше.
We hope so too, but please bear in mind not to depend on the money from gambling. It should be taken only as a hobby and nothing else.
Привіт.
Мені дуже шкода, що ви пережили таку ситуацію в цьому казино.
Наша група розгляду скарг, безумовно, хотіла б допомогти у вашій справі, але, як я бачу, ви написали у своїй скарзі , що не можете надати жодних доказів, тому давайте подивимося, що вони можуть зробити з цією ситуацією.
Я можу вас запевнити, що вони докладуть усіх зусиль, щоб допомогти вам.
Чи можу я запитати вас, у чому причина того, що вони не виплачують ваш виграш?
Hello.
I am really sorry that you go through this kind of situation at this casino.
Our complaint team would surely like to help with your case, but as I can see you wrote in your complaint that you are unable to provide any evidence, so let's see what they can do with this situation.
I can assure you that they will try their best to help you out.
May I ask you what the reason is they are not paying your winnings, though?
Так, я розумію.
Наша група розгляду скарг обов’язково розгляне це.
Дозвольте лише додати, що ви ніколи не повинні покладатися на гроші від онлайн-ігор. Це ніколи не слід сприймати як спосіб життя, а лише як хобі.
Інакше це може призвести до серйозних проблем.
Yeah, I understand.
Our complaint team will surely take a look into this.
Just let me add that you should never rely on the money from online gambling. It should never be taken as a way of living, but only as a hobby.
Otherwise, it could lead to some serious issues.
І це саме те, що я намагався сказати: ніколи не покладайтеся на гроші від азартних ігор, будь ласка.🙏
На жаль, індекс безпеки цього казино досить низький, і це ніколи не є хорошим знаком.
Проте я тримаю за вас кулаки.🤞
And this is exactly what I tried to say: never rely on the money from gambling, please.🙏
Unfortunately, the safety index of this casino is pretty low and that is never a good sign.
I will keep my fingers crossed for you, though.🤞
Це справді сумно чути.
Якщо я можу якось допомогти, майте на увазі, що в рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.
Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.
This really is sad to hear.
If I may help somehow, please know that as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
Шановний користувач!
Думаю, Ромі тебе добре розуміє. Проте, чесно кажучи, немає способу повернути вам гроші миттєво. Тому вам порадили не покладатися на виграші казино, що є саме тим, що ви зараз робите.
Ситуація може легко погіршитися. У вас є хтось із близьких, до кого можна звернутися за підтримкою? Знайдіть когось і залишайтеся з цією людиною. Судячи з репутації казино, є велика ймовірність, що ви не отримаєте грошей. Вибачте, але якщо ви не можете довести свою правоту в скарзі, не чекайте, що ми вирішимо проблему.
Будь ласка, поясніть Ніку в скарзі, чому ваші кошти не були виплачені.
https://casino.guru/gorilla-wins-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-2 👈
Таким чином! Будь ласка, зрозумійте, що без будь-яких підтверджуючих доказів ми не можемо продовжувати розгляд цієї справи, оскільки було б майже неможливо протистояти казино.!
Я щиро перепрошую, що маю все це сказати. Грайте, лише якщо у вас є додаткова готівка. Завжди грайте в респектабельних казино, щоб триматися подалі від подібних ситуацій.
Dear user,
I believe Romi understands you well. Yet frankly, there is no way to get you back the money instantly. Hence you've been advised not to relay on casino winnings, which is exactly what you're doing right now.
The situation may quite easily get even worse. Do you have someone close to turn to for support? Find someone and stick with that person. Based on the casino's reputation, there is a fair chance you won't get any money. I'm sorry, but if you can't prove your point in the complaint, do not expect us to resolve the matter.
Please explain to Nick in the complaint why your withdrawal has not been paid out, please.
https://casino.guru/gorilla-wins-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-2 👈
Thus !Please understand, that without any supporting evidence we can’t proceed further with this case as it would be close to impossible to confront the casino.!
I sincerely apologize for having to say all of this. Only play if you have extra cash on hand. Always play at respectable casinos to stay away from situations like this.
Мені дуже прикро це чути. Тоді дозвольте мені бути трохи відвертішим.
Так, ви маєте рацію; закриття рахунку є заходом, щоб уберегти вас від шкоди від азартних ігор. Проте поки ви продовжуєте грати в казино з надзвичайно низьким індексом безпеки, фактично не має значення, закритий чи відкритий рахунок. Як я вже пояснював, ризиковані сайти просто не виплачують виграші.
Це велика справа. Мені неприємно бачити, що ви очікуєте від нас повернення ваших грошей, тому що це малоймовірно. У минулому це казино повністю ігнорувало скарги гравців; в результаті його індекс безпеки з тих пір продовжує падати
Мене дуже хвилює те, що поруч з тобою немає нікого. Не соромтеся звертатися за підтримкою до місцевого довідкового центру:
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers 👈
Хоча я щиро сподіваюся, що ви якось отримаєте гроші, я вважаю, що краще бути готовим і до поганого кінця.
I'm really sorry to hear that. Allow me to be a bit more straight-forward then.
Yes, you are correct; closing an account is a measure to keep you out from gambling harm. Yet as long as you keep playing in casinos with an extremely low Safety Index, it actually does not matter whether the account is closed or open. As I explained, risky sites simply do not pay out the winnings.
That's the big deal. I hate to see you expect us to recover your money because it is not very likely. In the past, this casino completely ignored players complaints; as a result, its Safety Index has kept falling down ever since
It really worries me you have no one close around you. Please feel free to seek support at local local help center:
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers 👈
Though I sincerely hope you will receive the money in some way, I think it is better to be ready for the bad end as well.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.