3 р. тому
Тут ви можете обговорити GoodMan Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Здравствуйте,
Казино пропонує лише біткойни, Mifinity та переказ від 500 євро як виплати. Я розрахувався кредитною карткою, і жінка в чаті також відмовилася виплачувати кредитну картку, хоча кредитна картка також вказана як спосіб зняття коштів.
Hello,
The casino only offers me Bitcoin, Mifinity and transfer from € 500 as payouts. I paid in with a credit card and the lady in the chat also refused to pay out to the credit card, although credit card is also specified as the withdrawal method.
Hallo,
das Casino bietet mir als Auszahlung nur Bitcoin, Mifinity und Überweisung ab 500€ an. Ich habe mit Kreditkarte eingezahlt und die Dame im Chat verweigerte auch eine Auszahlung auf die Kreditkarte obwohl Kreditkarte auch als Auszahlungsmethode angegeben ist.
Привіт, я все частіше бачу цю проблему з німецькими гравцями. Ймовірно, це пов'язано з новим законом про азартні ігри в Німеччині. Ймовірно, вони хочуть надіслати вам виграш, але хочуть переконатися, що німецькі чиновники не відстежать його. Спробуйте запитати у них, чому вони відмовляють вам повернути гроші на картку, оскільки це стандарт бізнесу та одне з основних правил боротьби з відмиванням грошей.
В основному вони йдуть проти цього.
Hi, I can see this issue more and more with German players. It's probably due to the new gambling law in Germany. They probably want to send you the winnings, but they want to make sure that it won't be trackable by the German officials. Try to ask them why they refuse to allow you the withdrawal back to your card, since this is the business standard and one of the basic anti money-laundering rules.
They basically go against it.
Привіт Даніелю, німецького чату немає, і ви завжди вказуєте, що ви не можете зняти гроші з кредитної картки. Причини не наводяться.
Hello Daniel, there is no German chat and you always point out that you cannot withdraw money on credit card. No reason is given.
Hallo Daniel, es ist da kein deutscher Chat und man verweist immer nur darauf das man kein Geld auf Kreditkarte auszahlen kann. Es wird kein Grund genannt.
Привіт, я виграв у казино goodmann, але ви робите мені виплату. Хтось не знає, що робити, і може допомогти
Hello, I won at goodmann casino but you are making my payout. Someone doesn't know what to do and can please help me
Hallo hab bei goodmann casino gewonnen aber sie tätigen meine auszahlung nicht kennt sich da jemand aus und kann mir bitte helfen
Привіт, чи спілкується казино з вами?
Hi, does the casino communicate with you?
Дуже погане казино!
Має депозит через Sofort і хоче зняти через них...
У мене немає цієї опції, лише банківський переказ, мінімум 500 євро (у моєму рахунку 230 євро)
Потім я пробую через Crypto, це було скасовано, і вони кажуть, що я повинен зробити Wallet Mifinity!
Mifinity — найгірший електронний гаманець на ринку! Прочитайте це
https://de.trustpilot.com/review/mifinity.com
Протягом останніх 2 днів я намагався зв’язатися з будь-ким, і, як дивно, жодної відповіді не було
Тож я мав у наступному Time Money in a Bull*** гаманець і можу зачекати до наступного року на veri!
Коли виведення буде завершено, я видалю свій рахунок, це був найгірший досвід, який я коли-небудь мав у казино
Ім'я користувача Canna09
A very bad Casino!
Has deposit via Sofort and want to withdraw over them...
I dont have these Option only Banktransfer min 500€ (has 230€ in my Acc)
Then i try via Crypto it was cancel and they say i must make an Wallet Mifinity!
Mifinity is the worst E wallet on the Market!Read this
https://de.trustpilot.com/review/mifinity.com
I had try to reach anyone in the last 2 Days and what a Wonder no reply at all
So i had in the next Time Money in a Bull*** Wallet and can wait until next Year for the veri!
When the Withdraw was done i will delete my Acc this was the badest Experience i had ever in an Casino
Username CaNna09
Привіт. Що ж, як Деніел написав кілька місяців тому іншому німецькому гравцеві: «Я все більше бачу цю проблему з німецькими гравцями. Можливо, це пов’язано з новим законом про азартні ігри в Німеччині. Вони, ймовірно, хочуть надіслати вам виграш, але вони хочуть щоб переконатися, що німецькі чиновники не відстежують його».
Все ще може бути причиною.
Hello. Well, as Daniel wrote a few months ago to another German player: "I can see this issue more and more with German players. It's probably due to the new gambling law in Germany. They probably want to send you the winnings, but they want to make sure that it won't be trackable by the German officials."
Could still be the reason.
Є гравець, який відчайдушно шукав когось, хто міг би надіслати 10 центів на їхній рахунок Mifinity. Можливо, ви зможете допомогти, коли отримаєте там свій виграш 🙂 https://casino.guru/forum/general-discussion-1/mifinity-hilfeeeeeee----
There's a player who was desperately looking for someone who could send 10 cents to their Mifinity account. You might be able to help when you get your winnings there 🙂 https://casino.guru/forum/general-discussion-1/mifinity-hilfeeeeeee----
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.