ГоловнаФорумКазиноGoldwin Casino - загальне обговорення

Goldwin Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Anonymized436
|
15 072 переглядів 73 відповідей |
|
1...3 4
Crikeym8

Тому я вважаю, що ти не збираєшся продовжувати там грати. Правильно?🤔

Автоматичний переклад.

Так, після всього цього мене там ніщо не тримає. Лол

Автоматичний переклад.
Crikeym8

Цілком розумію. Сподіваюся, що наступного разу вам пощастить і ви швидко відповісте на виведення коштів.🤞

Автоматичний переклад.

Я здійснив платіж у казино Goldwin через skrill, як це робив багато разів, перш ніж платіж не завантажувався на мій обліковий запис, минуло понад 24 години. Я спілкувався безпосередньо зі skrill і отримав електронний лист із підтвердженням, що гроші надіслано цьому торговцю але я постійно отримую від Goldwin повідомлення про те, що вони чекають відповіді від skrill, і це було посилено.. скільки часу зазвичай потрібно, щоб вирішити цю проблему?

Автоматичний переклад.
bullendale3

Можливо, це вже вирішено? Сподіваюся, все гаразд. Будь ласка дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Romi

Ні..вам просто доведеться дочекатися електронного листа

Автоматичний переклад.
bullendale3

Для таких проблем може знадобитися деякий час, щоб розповісти вам правду, і я сподіваюся, що це не ваш випадок і незабаром ви отримаєте гроші на своєму рахунку.🙏 Будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.

Привіт! З 12 червня 2024 року я очікую виплату, але, на жаль, я ще не отримав жодної відповіді. Згідно з чатом, це займе максимум 5 робочих днів, які закінчилися сьогодні. Обліковий запис було повністю перевірено з 13 червня 2024 року.

Автоматичний переклад.
tim80

Чи пробували ви зв’язатися зі службою підтримки щодо цієї затримки? Сподіваюся, ви скоро отримаєте пояснення. Тримайте нас в курсі, щоб ми були готові втрутитися в разі потреби.

Автоматичний переклад.

Не впевнений щодо тих, хто живе за межами Австралії, але дні, коли банки та компанії чекали, щоб знайти чи підтвердити платежі, минули багато років тому. Перекази та платежі здійснюються миттєво кілька років. Payid(osko) має бути обов’язковим скрізь. Миттєві транзакції на телефон, електронну пошту чи банківські рахунки, компанії тощо з миттєвими рахунками-фактурами. Більше ніяких виправдань для довгих затримок. Перевірка депозиту займає менше хвилини. Не впевнений, що він використовується лише тут. Виведення коштів у поточні дні також має бути миттєвим.

Змінено
Автоматичний переклад.
Romi

Так, моє виведення було скасовано сьогодні із заявою, що я не можу вивести кошти на свій крипто-гаманець. Тепер мені довелося знову надати банківські реквізити для перевірки, і тепер це знову займе до 5 днів.

Автоматичний переклад.

Не впевнений щодо тих, хто живе за межами Австралії, але дні, коли банки та компанії чекали, щоб знайти чи підтвердити платежі, минули багато років тому. Перекази та платежі здійснюються миттєво кілька років. Payid(osko) має бути обов’язковим скрізь. Миттєві транзакції на телефон, електронну пошту чи банківські рахунки, компанії тощо з миттєвими рахунками-фактурами. Більше ніяких виправдань для довгих затримок. Перевірка депозиту займає менше хвилини. Не впевнений, що він використовується лише тут. Виведення коштів у поточні дні також має бути миттєвим.

Автоматичний переклад.

Влучне зауваження!

Я думаю, що затримка зазвичай відбувається тому, що казино не обробляють транзакції самостійно, а пересилають запити своїм постачальникам платіжних послуг. Такі компанії надають послуги для багатьох інших казино і можуть мати власні затримки. Ще одна річ, яка може вплинути на цей плавний процес, — це додаткові перевірки, про які гравці можуть навіть не знати. Легше сказати: «Почекайте, будь ласка». а не пояснювати, що передача очікує через перевірку історії ігор, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.

З іншого боку, так, коли все буде схвалено та постачальник платежів ініціює початковий переказ виплати, він має бути миттєвим. Просто виведення - це не тільки переказ, це більше процес.

Це те, чого я навчився на даний момент. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.

Влучне зауваження!

Я думаю, що затримка зазвичай відбувається тому, що казино не обробляють транзакції самостійно, а пересилають запити своїм постачальникам платіжних послуг. Такі компанії надають послуги для багатьох інших казино і можуть мати власні затримки. Ще одна річ, яка може вплинути на цей плавний процес, — це додаткові перевірки, про які гравці можуть навіть не знати. Легше сказати: «Почекайте, будь ласка». а не пояснювати, що передача очікує через перевірку історії ігор, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.

З іншого боку, так, коли все буде схвалено та постачальник платежів ініціює початковий переказ виплати, він має бути миттєвим. Просто виведення - це не тільки переказ, це більше процес.

Це те, чого я навчився на даний момент. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.

Ваше місце. Можливо, нам слід обробляти всі виплати казино. 1 для них, 3 для мене. Лол

Автоматичний переклад.

Так, моє виведення було скасовано сьогодні із заявою, що я не можу вивести кошти на свій крипто-гаманець. Тепер мені довелося знову надати банківські реквізити для перевірки, і тепер це знову займе до 5 днів.

Автоматичний переклад.

Треба сказати, що це негативно цікаво. Наскільки я можу судити, зазвичай курс йде зовсім у зворотному напрямку. Тож досить дивно, що криптовалюта не є варіантом, але банківський переказ — це нормально.

Б'юсь об заклад, що вам не дали жодної конкретної причини, чи не так? Що ж, принаймні є інший спосіб, і я сподіваюся, що казино витримає своє слово.

Якщо ні, дайте нам знати. Або краще, повідомте нам у будь-якому випадку! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого