6 міс. тому
Тому я вважаю, що ти не збираєшся продовжувати там грати. Правильно?🤔
So I reckon you are not going to continue playing there. Is that right?🤔
0
Тому я вважаю, що ти не збираєшся продовжувати там грати. Правильно?🤔
So I reckon you are not going to continue playing there. Is that right?🤔
Цілком розумію. Сподіваюся, що наступного разу вам пощастить і ви швидко відповісте на виведення коштів.🤞
Completely understand. I hope next time you will have more luck and a prompt response when it comes to withdrawals.🤞
Я здійснив платіж у казино Goldwin через skrill, як це робив багато разів, перш ніж платіж не завантажувався на мій обліковий запис, минуло понад 24 години. Я спілкувався безпосередньо зі skrill і отримав електронний лист із підтвердженням, що гроші надіслано цьому торговцю але я постійно отримую від Goldwin повідомлення про те, що вони чекають відповіді від skrill, і це було посилено.. скільки часу зазвичай потрібно, щоб вирішити цю проблему?
I made a payment to Goldwin casino via skrill as I have many times before the payment was not loaded onto my account it has now been over 24 hours I have spoken directly to skrill and received a confirmation email that the money has been sent to that merchant but I keep getting the runaround from Goldwin saying they're waiting for a response from skrill and it's been escalated.. how long should this usually take to resolve?
Можливо, це вже вирішено? Сподіваюся, все гаразд. Будь ласка дайте нам знати.
Has it been solved by now, perhaps? I hope everything is okay. Please let us know.
Ні..вам просто доведеться дочекатися електронного листа
No still the..you will just have to wait for an email
Для таких проблем може знадобитися деякий час, щоб розповісти вам правду, і я сподіваюся, що це не ваш випадок і незабаром ви отримаєте гроші на своєму рахунку.🙏 Будь ласка, тримайте нас у курсі.
This kind of issues could take some time to tell you the truth, and I hope it won't be your case and you will have the money in your account soon.🙏 Keep us informed, please.
Привіт! З 12 червня 2024 року я очікую виплату, але, на жаль, я ще не отримав жодної відповіді. Згідно з чатом, це займе максимум 5 робочих днів, які закінчилися сьогодні. Обліковий запис було повністю перевірено з 13 червня 2024 року.
Hi, I have had a payout pending since June 12th, 2024, but unfortunately I haven't received any response yet. According to the chat, it will take a maximum of 5 working days, which are over today. The account has been fully verified since June 13th, 2024.
Moin, habe seit dem 12.06.2024 eine auszahlung laufen leider bis heute keine rückmeldung bekommen laut chat maximal 5 Werktage, diese sind heute vorbei. Konto ist seit 13.06.2024 voll verifiziert.
Чи пробували ви зв’язатися зі службою підтримки щодо цієї затримки? Сподіваюся, ви скоро отримаєте пояснення. Тримайте нас в курсі, щоб ми були готові втрутитися в разі потреби.
Have you tried to contact support regarding this delay? I hope you will soon get the explanation. Keep us updated so we can be ready to step in if needed.
Не впевнений щодо тих, хто живе за межами Австралії, але дні, коли банки та компанії чекали, щоб знайти чи підтвердити платежі, минули багато років тому. Перекази та платежі здійснюються миттєво кілька років. Payid(osko) має бути обов’язковим скрізь. Миттєві транзакції на телефон, електронну пошту чи банківські рахунки, компанії тощо з миттєвими рахунками-фактурами. Більше ніяких виправдань для довгих затримок. Перевірка депозиту займає менше хвилини. Не впевнений, що він використовується лише тут. Виведення коштів у поточні дні також має бути миттєвим.
Not sure about those outside of Australia, but the days of waiting on banks and companies to locate or verify payments went out the door years ago. Transfers and payments have been instant several years Payid(osko) should be mandatory everywhere. Instant transactions to phone, email or bank accounts, companies, and so on with instant invoices. No more excuses for long delays. Verifying a deposit should take less than a min. Not sure if it's only used over here. Withdrawls now days should also be instant.
Так, моє виведення було скасовано сьогодні із заявою, що я не можу вивести кошти на свій крипто-гаманець. Тепер мені довелося знову надати банківські реквізити для перевірки, і тепер це знову займе до 5 днів.
Yes, my withdrawal was canceled today with the statement that I cannot withdraw to my crypto wallet. Now I had to release the bank details again for verification and now it will take up to 5 days again.
Ja meine Auszahlung wurde heute abgebrochen mit der Aussage das ich nicht auf meine Crypto Wallet auszahlen kann. Nun musste ich die Bankdaten wiederum zur Verifikation freigeben und jetzt soll es wieder bis zu 5 Tage dauern.
Не впевнений щодо тих, хто живе за межами Австралії, але дні, коли банки та компанії чекали, щоб знайти чи підтвердити платежі, минули багато років тому. Перекази та платежі здійснюються миттєво кілька років. Payid(osko) має бути обов’язковим скрізь. Миттєві транзакції на телефон, електронну пошту чи банківські рахунки, компанії тощо з миттєвими рахунками-фактурами. Більше ніяких виправдань для довгих затримок. Перевірка депозиту займає менше хвилини. Не впевнений, що він використовується лише тут. Виведення коштів у поточні дні також має бути миттєвим.
Not sure about those outside of Australia, but the days of waiting on banks and companies to locate or verify payments went out the door years ago. Transfers and payments have been instant several years Payid(osko) should be mandatory everywhere. Instant transactions to phone, email or bank accounts, companies, and so on with instant invoices. No more excuses for long delays. Verifying a deposit should take less than a min. Not sure if it's only used over here. Withdrawls now days should also be instant.
Влучне зауваження!
Я думаю, що затримка зазвичай відбувається тому, що казино не обробляють транзакції самостійно, а пересилають запити своїм постачальникам платіжних послуг. Такі компанії надають послуги для багатьох інших казино і можуть мати власні затримки. Ще одна річ, яка може вплинути на цей плавний процес, — це додаткові перевірки, про які гравці можуть навіть не знати. Легше сказати: «Почекайте, будь ласка». а не пояснювати, що передача очікує через перевірку історії ігор, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.
З іншого боку, так, коли все буде схвалено та постачальник платежів ініціює початковий переказ виплати, він має бути миттєвим. Просто виведення - це не тільки переказ, це більше процес.
Це те, чого я навчився на даний момент. 🤷♀️
Good point!
I think the delay usually comes because casinos do not handle transactions on their own, but forward the requests to their payment providers. Such companies provide services for many other casinos and may have their own delays. Another thing that can step into this smooth process are additional checks that players may not be even aware of. It's easier to say, "Just wait for it, please." rather than explain that the transfer is waiting due to a gaming history check, if you catch my meaning.
On the other hand, yes, once all has been approved and the initial payout transfer is initiated by the payment provider, it should be instant. It's just that withdrawal is not only the transfer is, it's more of a process.
This is what I have learned so far. 🤷♀️
Влучне зауваження!
Я думаю, що затримка зазвичай відбувається тому, що казино не обробляють транзакції самостійно, а пересилають запити своїм постачальникам платіжних послуг. Такі компанії надають послуги для багатьох інших казино і можуть мати власні затримки. Ще одна річ, яка може вплинути на цей плавний процес, — це додаткові перевірки, про які гравці можуть навіть не знати. Легше сказати: «Почекайте, будь ласка». а не пояснювати, що передача очікує через перевірку історії ігор, якщо ви зрозуміли, що я маю на увазі.
З іншого боку, так, коли все буде схвалено та постачальник платежів ініціює початковий переказ виплати, він має бути миттєвим. Просто виведення - це не тільки переказ, це більше процес.
Це те, чого я навчився на даний момент. 🤷♀️
Good point!
I think the delay usually comes because casinos do not handle transactions on their own, but forward the requests to their payment providers. Such companies provide services for many other casinos and may have their own delays. Another thing that can step into this smooth process are additional checks that players may not be even aware of. It's easier to say, "Just wait for it, please." rather than explain that the transfer is waiting due to a gaming history check, if you catch my meaning.
On the other hand, yes, once all has been approved and the initial payout transfer is initiated by the payment provider, it should be instant. It's just that withdrawal is not only the transfer is, it's more of a process.
This is what I have learned so far. 🤷♀️
Так, моє виведення було скасовано сьогодні із заявою, що я не можу вивести кошти на свій крипто-гаманець. Тепер мені довелося знову надати банківські реквізити для перевірки, і тепер це знову займе до 5 днів.
Yes, my withdrawal was canceled today with the statement that I cannot withdraw to my crypto wallet. Now I had to release the bank details again for verification and now it will take up to 5 days again.
Ja meine Auszahlung wurde heute abgebrochen mit der Aussage das ich nicht auf meine Crypto Wallet auszahlen kann. Nun musste ich die Bankdaten wiederum zur Verifikation freigeben und jetzt soll es wieder bis zu 5 Tage dauern.
Треба сказати, що це негативно цікаво. Наскільки я можу судити, зазвичай курс йде зовсім у зворотному напрямку. Тож досить дивно, що криптовалюта не є варіантом, але банківський переказ — це нормально.
Б'юсь об заклад, що вам не дали жодної конкретної причини, чи не так? Що ж, принаймні є інший спосіб, і я сподіваюся, що казино витримає своє слово.
Якщо ні, дайте нам знати. Або краще, повідомте нам у будь-якому випадку! 🤞🤞
That's negatively interesting, I must say. As far as I can tell, the course is normally quite in the opposite direction. So it's quite surpring the crypto is not an option, but banking transfer is ok.
I bet no concrete reason has been given to you, has it? Well, at least there is another way, and I hope the casino will stand up to its word.
If not, let us know. Or better, let us know in any case! 🤞🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.