ФорумКазиноGoldwin Casino - загальне обговорення

Goldwin Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Anonymized436
|
11054 переглядів 73 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Anonymized652
1 рік тому

привіт

Можливо, я можу запропонувати змінити мову? Можливо, варто спробувати написати мовою оригіналу чи рідною мовою, щоб уникнути чергового непорозуміння. Вся ця дискусія безглузда і не має нічого спільного з азартними іграми, вона стала особистою темою, яка мене не цікавить.

Гарного вам!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Англійська мені підходить ідеально, і все, що я написав, абсолютно зрозуміло, Радко. Я згоден, приємного дня!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені пощастило виграти двічі, 1800-2 тис. Перша виплата через 5 робочих днів. Цього разу я почуваюся так, ніби мене обдурили. Я подав заявку 26 березня, але нічого не відбувається. Підтримка не допомагає, лише стандартна відповідь. Я більше не буду чекати запасів, як у понеділок увечері, коли скаржуся.

Автоматичний переклад.
nataschahohmann4
7 міс. тому

Привіт, казино назвало якусь конкретну причину, чому у вас ще немає грошей? Я припускаю, що у вас уже був підтверджений обліковий запис, коли ви знімали кошти в минулому. Здається, в чому проблема?

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття грошей, тож якщо вони цього не зроблять, ви можете подати нам скаргу, і ми побачимо, що можемо зробити.

Якщо випадково щось зміниться, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Так, я повністю підтверджений. Мені не дають приводу. Він просто не обробляється. Завтра буде 14 днів. Вони все ще очікують від мене терпіння. Але я вважаю, що це чи скасую я виведення коштів і продовжу гру. Чого я точно не зроблю

Автоматичний переклад.
nataschahohmann4
7 міс. тому

Цей хлопець, який ним керує, не є законним і шахраєм. Подайте скаргу до управління ігор Кюрасао, і вони, сподіваюся, змусять його заплатити, хоча це може зайняти деякий час. Потурбуйте його цим, поговоріть особисто та повідомте йому, що відбувається. Ми не можемо дозволити таким жукам, як цей маленький злодій, вкрасти наші гроші.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я повністю підтверджений. Мені не дають приводу. Він просто не обробляється. Завтра буде 14 днів. Вони все ще очікують від мене терпіння. Але я вважаю, що це чи скасую я виведення коштів і продовжу гру. Чого я точно не зроблю

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт Щойно побачив вашу скаргу та нарешті прочитав оновлення про те, що ви отримали гроші. Тож вітаємо. Чи минуло більше 14 днів наприкінці, і чи з’ясували ви причину цієї затримки?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Працюю з goldwin, можливо, 12 місяців, але ніколи не грав.

У будь-якому випадку я виграв понад 50 000 доларів США, при 2000 доларів США максимальний тижневий вивід триватиме 8 місяців. На сторінці відгуків про гуру казино вказано 5000 доларів на тиждень або 20 000 на місяць. Здається, це неправильно.


Як довго я занадто довго? Ой, тепер я досяг $76 000, це 9 місяців.


https://casino.guru/goldwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Щиро вітаю! Насолоджуйтесь Солодким!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Працюю з goldwin, можливо, 12 місяців, але ніколи не грав.

У будь-якому випадку я виграв понад 50 000 доларів США, при 2000 доларів США максимальний тижневий вивід триватиме 8 місяців. На сторінці відгуків про гуру казино вказано 5000 доларів на тиждень або 20 000 на місяць. Здається, це неправильно.


Як довго я занадто довго? Ой, тепер я досяг $76 000, це 9 місяців.


https://casino.guru/goldwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вітаємо з перемогою! Можливо, у вас є для нас якась інша інформація щодо максимального виведення коштів? Ми завжди раді, якщо можемо отримати будь-які новини від гравців.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, після того, що могло бути важким процесом перевірки, ми тепер чекаємо на обробку зняття. Б’юся об заклад, вони чекають, поки я все це поверну. Тим не менш, ліміт у 2000 доларів на тиждень – це трохи жартівливо.

Автоматичний переклад.
Crikeym8
6 міс. тому

Сподіваюся, ви зможете зняти гроші без проблем. Будь ласка, тримайте нас в курсі процесу.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ні, як і очікувалося. Після перевірки у мене було два варіанти зняття: криптовалюта або банківський депозит. Я вибрав криптовалюту. Через тиждень його відхилили через технічну проблему. Без попереджень, без пояснень. Потім сказали скористатися опцією зняття з банку. Сказали, що мене помістили в кінець репліки, оскільки я скасував попереднє зняття коштів. Так, це вірно, вони набивають це, а потім штрафують мене за повторне надсилання вилучення. Зробив виведення в банк, потім мене попросили надати банківські виписки.

Я відмовився, заявивши, що надав більше, ніж достатньо документів, і надання їм банківських реквізитів дасть казино можливість отримати доступ до моїх банківських заощаджень, враховуючи всі підтверджуючі документи, які я вже надав. Простіше кажучи, це загроза безпеці.

У будь-якому випадку вони зволікають, виправдовуються та вимагають інформацію, на яку не мають права. Я зробив депозит за допомогою cashtocode , тож чому вони вимагають банківські реквізити. Депозити, зроблені за допомогою гаманців, згідно з умовами яких виведення коштів мають надходити в гаманець або в спосіб, який використовувався для депозиту.


Подивіться, коли я приєднався, у мене було відчуття, що це казино небезпечно. І звичайно, я міг би просто надати банківські реквізити. Але я не буду цього робити.


Який мій регрес? Спостерігайте за цим простором. Я був на цьому шляху з парою казино. Усі вони зрештою платять, якщо процесори їхніх карток припинять кліринг або прийом депозитів чи переказів коштів. . Тепер регулятори приймають і реагують на суперечки. Не так давно вони робили все. Це просто біль у дупі. І марнотратник часу. Але на це вони і розраховують. Вони покладаються на здачу гравців.












Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Crikeym8
5 міс. тому

Привіт! У всій цій вашій ситуації я подумав порадити вам подати нам скаргу, якщо у вас виникла така проблема.

Однак вам, імовірно, доведеться співпрацювати з казино, щоб підтвердити додатковий документ, якщо ви можете зняти лише банківським переказом. Альтернативою є, ймовірно, дочекатися вирішення технічних проблем із криптовалютою та спробувати вивести її за допомогою знову.

Дивно, якщо вам довелося довго чекати на автентифікацію, а тепер у вас знову виникають проблеми.

Отже, які ваші наступні кроки?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це вже третій раз, коли я отримую нижче. Кожного разу інша відмовка.

.........................

Зверніть увагу, що ваше виведення не вдалося через технічні причини

причини, і суму було повернено на ваш баланс.


Будь ласка, ініціюйте нове виведення, і ми обробимо його якомога швидше.


Просимо вибачення за можливі незручності.


З повагою,

Фінансова команда


......................

Автоматичний переклад.
Crikeym8
5 міс. тому

Хм, тому я згадав про скаргу в попередній відповіді. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним, будь то зняття коштів або KYC, і надіслати гравцеві гроші. Оскільки у вашому випадку цього не сталося, я б не чекав більше, і наша команда спробує вам допомогти, якщо ви зацікавлені.

Просто натисніть на це посилання, щоб відкрити скаргу .

Я б сказав, що якщо це інша причина, і ви не можете зняти кошти, то це буде розумним кроком.

Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Нарешті. Вилучення завершено.

Автоматичний переклад.
Crikeym8
5 міс. тому

Це чудово. Ви справді дізналися, в чому причина затримки?🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я б сказав, що з тієї ж причини багато казино забезпечують повільне виведення коштів. Вони сподіваються, що ви відтворите те, що виграли. Чим довше вони обробляються, тим більша ймовірність, що гравці повернуть все назад. Насправді це частина бізнес-моделі багатьох казино. Це особливо помітно для нових гравців, які виграють рано після першого приєднання. Це ненависть домашніх улюбленців казино.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

О, просто зауважу. Після всіх мук навколо, вони більше не пропонують ігри Netent. Це була основна причина, чому я приєднався. Тепер у них є ігри quickspin і playtech, але в них не можна грати в моєму регіоні. Треба сміятися.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого