Ні, як і очікувалося. Після перевірки у мене було два варіанти зняття: криптовалюта або банківський депозит. Я вибрав криптовалюту. Через тиждень його відхилили через технічну проблему. Без попереджень, без пояснень. Потім сказали скористатися опцією зняття з банку. Сказали, що мене помістили в кінець репліки, оскільки я скасував попереднє зняття коштів. Так, це вірно, вони набивають це, а потім штрафують мене за повторне надсилання вилучення. Зробив виведення в банк, потім мене попросили надати банківські виписки.
Я відмовився, заявивши, що надав більше, ніж достатньо документів, і надання їм банківських реквізитів дасть казино можливість отримати доступ до моїх банківських заощаджень, враховуючи всі підтверджуючі документи, які я вже надав. Простіше кажучи, це загроза безпеці.
У будь-якому випадку вони зволікають, виправдовуються та вимагають інформацію, на яку не мають права. Я зробив депозит за допомогою cashtocode , тож чому вони вимагають банківські реквізити. Депозити, зроблені за допомогою гаманців, згідно з умовами яких виведення коштів мають надходити в гаманець або в спосіб, який використовувався для депозиту.
Подивіться, коли я приєднався, у мене було відчуття, що це казино небезпечно. І звичайно, я міг би просто надати банківські реквізити. Але я не буду цього робити.
Який мій регрес? Спостерігайте за цим простором. Я був на цьому шляху з парою казино. Усі вони зрештою платять, якщо процесори їхніх карток припинять кліринг або прийом депозитів чи переказів коштів. . Тепер регулятори приймають і реагують на суперечки. Не так давно вони робили все. Це просто біль у дупі. І марнотратник часу. Але на це вони і розраховують. Вони покладаються на здачу гравців.
Nope, as expected. After verification was done, I had two withdrawl options, crypto or bank depisit. I chose crypto. Week later it was rejected claiming technical issue. No warning, no explanation.Then told to use bank withdrawl option. Told I had been placed at end of cue because I'd canceled previous withdrawl. Yea, that's right, they stuff it up, then penalise me for resubmitting withdrawl. Did the withdrawl to bank thing, then I was asked to provide bank statements.
I refused, stating that I had provided more than sufficient documentation, and by providing them bank details would give casino the ability to access my bank saving considering all the verification documents I'd already provided. Put simply, it's a security risk.
Either way, they are stalling, making excuses and demanding information they are not entitled. I deposited with cashtocode , so why do they demand banking details. Deposits made with wallets, under their terms withdrawls should go into a wallet Or into the method used for depositing.
Look, I had a feeling this casino was a risk when I joined. And sure, I could just provide the bank details. But I won't be doing that.
What is my recourse? Watch this space. I've been down this track with couple casinos. They all eventually pay should their card processors stop clearing or accepting deposits or fund transfers. . Regulators now accept and act on disputes. Wasn't long ago they did stuff all. Its just a pain in the ass. And a time waster. But that's what they rely on. They rely on players giving up.
Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.