Я вважаю, що це лише думки, а не доведені факти - ми вже мали цю розмову в минулому 🙂.
Не помиляйтеся, я співчуваю вам і також радий, що все вийшло добре. Але поширення цих негативних настроїв нікому не допоможе.
Можливо, ви знайомі з іншими гравцями в подібній ситуації?
Цитую зі скарги:
«Хоча казино намагалося надати нам певні пояснення з цього приводу, окрім деяких скріншотів явного спілкування з вашого боку, ми не отримали жодних достатніх доказів, які б дали будь-яке розуміння ситуації з їх боку або підтвердили Вони також чітко зазначили, що не нададуть нам жодної додаткової інформації, доки передбачуваний судовий процес не буде завершено.
Ми вважаємо, що сама по собі явна комунікація не є підставою для конфіскації балансу гравців. У зв’язку з відсутністю будь-яких доказів, ми змушені закрити цю скаргу як нерозглянуту, оскільки ми не можемо допомогти в цій ситуації за викладених обставин».
Будь ласка, надішліть їх усіх прямо сюди, щоб створювати скарги. Це найкращий підхід.
Зараз, Бажаю тобі гарного дня 😉.
I believe these are just opinions rather than proven facts - we had this conversation already in the past 🙂.
Don't make me wrong, I empathize with you and I'm also glad it went out well. Yet spreading these negative vibes won't help anyone.
Are you familiar with other players in a similar situation, perhaps?
Quoting from the complaint:
"Although the casino has tried to provide us with some explanation on the matter, other than some screenshots of explicit communication done from your side, we have not received any sufficient evidence, which would provide any insight on the situation from their end, or confirm any of their statements. They have also clearly mentioned, they will not be providing us with any further information until the supposed legal process would be completed.
We believe that explicit communication alone is not a reason to confiscate any balance of players. Together with lack of any evidence whatsoever, we are forced to close this complaint as unresolved, since there isn't any way how we could be of help in this situation under stated circumstances."
Send them all right here to create complaints, please. This is the best approach.
For now, I wish you a nice day 😉.
Автоматичний переклад.