ФорумКазиноGoldenPark Casino - загальне обговорення

GoldenPark Casino - загальне обговорення

1 рік тому від tigaspt03
|
2667 переглядів 15 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити GoldenPark Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, добрий день, я вніс 100 євро в це казино приблизно 1 годину тому, і досі мені не надійшли гроші.

Спосіб депозиту: Mbaway

Ім'я користувача: Regadas_Rafa

Автоматичний переклад.
tigaspt03
1 рік тому

Привіт.

Ну іноді це займає пару годин. Щось змінилося на даний момент? 🤔

Автоматичний переклад.
tigaspt03
1 рік тому

Чим більше ви вносите, тим більше вони вас очищають.... неможливо підтвердити обліковий запис і зняти кошти..... це не що інше, як онлайн-шахрайство....

Автоматичний переклад.
Pasalcedas2
1 рік тому

У вас є проблеми в казино? Або ви просто говорите з досвіду? Ви ще не встигли пройти верифікацію облікового запису?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я не можу підтвердити обліковий запис, у чаті їм потрібні години, щоб відповісти, і вони скасовують чат через бездіяльність, телефонні дзвінки, вони не відповідають... вони повністю ігнорують клієнта... вони не відповідають на електронні листи.

Вони лише нещодавно з’явилися на португальському ринку, і вже є численні скарги від гравців.

Скарги, як правило, завжди одного типу: неможливість перевірки рахунків, депозити клієнтів, які просто зникають, винайдення найбільших виправдань, щоб не дозволити зняття коштів, тощо, тощо.

Це повне шахрайство, і я розкрию це, наскільки зможу, щоб гравців не обдурили

Автоматичний переклад.
Pasalcedas2
1 рік тому

Не соромтеся подати скаргу на нашому сайті. Чесно кажучи, я все ще вірю, що вони все ще занадто зайняті. Оскільки ви сказали, що вони новачки в Португалії, можливо, у них все ще недостатньо португальських працівників, навчених перевіряти документи. Це може спричинити затримки.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Це не виправдовує те, що відбувається.

Затримки - це одне, а виправдовуватися, що клієнти не платять - інше.

Я не хочу скаржитися, тому що я не робив депозит, я мав здоровий глузд шукати інформацію (скарги) про казино, і ті, які я бачив (у поєднанні з моєю нездатністю підтвердити рахунок), змусили мене зрозуміти, що ми маємо справу не з серйозними людьми.

Автоматичний переклад.
Pasalcedas2
1 рік тому

Ну, я не знаю, чи правильно я це розумію. Ви кажете, що у них є відмовки, ви не можете верифікувати рахунок, чат займає години, щоб списати, і є деякі проблеми зі зняттям коштів. З іншого боку, ви не хочете подавати скаргу, тому що стверджуєте, що не вносили депозит. Але вам не потрібно вкладати гроші, щоб його відкрити.

Проте добре, що ви можете знайти інформацію та перевірити її. Але я все ж не вважаю, що потрібно панікувати і говорити, що маєш справу з несерйозними людьми. І якщо ви так думаєте, скарга — найкраще, що ви можете зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Яро, яка паніка?? Я спокійний, всі гравці, які програли через те, що вони вклали гроші в цьому казино, а депозити просто зникли, будуть в паніці.

Люди несерйозні - це ті, хто в цьому казино, Інтернет повний скарг і чомусь так і буде... Я нічого не вигадую

Автоматичний переклад.
Pasalcedas2
1 рік тому

Хм, якби це сталося так, як ви кажете, це точно було б приводом для паніки. Очевидно, я просто помилився, тому що я знаю, що ви просто висловили свою думку.

Проте кожен гравець може провести дослідження казино, що я завжди рекомендую, і, як і ви, ознайомитися зі скаргами чи відгуками користувачів , які можуть допомогти гравцям прийняти рішення. Тож я б сказав, що це було мудро з вашого боку, тому, коли ви сказали, що тут є проблеми, ви не зробили депозит.

Очевидно, що інші казино того варті.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мій досвід у цьому казино був дуже поганим, у мене лудопатія (компульсивний розлад ігор), і GoldenPark скористався моїм компульсивним бажанням, порушив кілька правил, встановлених португальським органом з азартних ігор SRIJ, дозволивши мені робити депозити до 12 000 євро без будь-яких проблем, без будь-яких проблем. Процес KYC або AML... порушив політику відповідального ставлення до азартних ігор і захисту гравців власного веб-сайту та ліцензії. GoldenPark стверджує, що має методи розпізнавання шаблонів залежності та агентів підтримки, які добре навчені розпізнавати залежних гравців, але мені нічого не вдалося. Вони завжди заохочували мене робити депозити та грати більше, надсилаючи електронні листи, повідомлення та навіть дзвінки, пропонуючи бонуси. Не кажучи вже про те, що перевірка облікового запису надзвичайно складна, і вони затримують процес, щоб створити для гравця необхідність витрачати кошти. Це казино не відповідає стандартам досконалості, встановленим португальським гральним органом, у Португалії є 17 легальних та регульованих казино, GoldenPark, 888 Casino та BetWay є найгіршими. Справу передано регулятору, але було б непогано, якби хтось із казино міг поспілкуватися та щось сказати! 12 000 депозитів від гравця, який явно був завзятим гравцем, не є нормальним або навіть дозволеним у Португалії... понад 2000 євро походження коштів має бути підтверджено. Це казино лише спонукало мене розоритися... не кажучи вже про різні методи, які вони мають для затримки верифікації облікового запису, щоб гравець знову витратив кошти. Коли я повідомив, що залежний, вони закрили мій обліковий запис і відмовилися надати мені фінансовий звіт про кожен мій крок на сайті. Лише через кілька місяців, коли їх змусив це зробити регулюючий орган, вони надіслали мені звіт, який містить понад 172 сторінки транзакцій із депозитами на суму близько 12 000 євро ... жодного разу не виводячи кошти щоразу раз, коли я намагався підтвердити це, не вдалося, потім платіж очікував, і я закінчив тим, що витратив усе через свою хворобу. Команда була сповіщена регулятором, але минуло кілька днів, а вони не відповіли, а коли вони це роблять, вони надають автоматичні відповіді електронною поштою. Я хотів би, щоб хтось допоміг мені вирішити цю справу, і якби представник казино міг поговорити зі мною безпосередньо ... перш ніж я звернуся до суду з кримінальною скаргою за порушення KYC, AML і захисту гравців. У Португалії заборонено вносити стільки грошей без підтвердження їх законності.

Автоматичний переклад.
joaomarsh20
2 міс. тому

Після кількох скарг мені вдалося підтвердити мій обліковий запис, і я можу без проблем знімати гроші.

Але я дуже мало граю в цьому казино.

Я регулярно граю в такі казино: Esc Online, Nossa Aposta, Betano та Casino Portugal, я без проблем вношу, граю та знімаю гроші. Слід зазначити, що у Betano є миттєве зняття коштів, що чудово підходить для тих, хто має проблеми з азартними іграми, і в Casino Portugal також, за винятком вихідних.

Я граю невеликими сумами, нічого дуже великого.

Ура

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мій досвід у цьому казино був дуже поганим, у мене лудопатія (компульсивний розлад ігор), і GoldenPark скористався моїм компульсивним бажанням, порушив кілька правил, встановлених португальським органом з азартних ігор SRIJ, дозволивши мені робити депозити до 12 000 євро без будь-яких проблем, без будь-яких проблем. Процес KYC або AML... порушив політику відповідального ставлення до азартних ігор і захисту гравців власного веб-сайту та ліцензії. GoldenPark стверджує, що має методи розпізнавання шаблонів залежності та агентів підтримки, які добре навчені розпізнавати залежних гравців, але мені нічого не вдалося. Вони завжди заохочували мене робити депозити та грати більше, надсилаючи електронні листи, повідомлення та навіть дзвінки, пропонуючи бонуси. Не кажучи вже про те, що перевірка облікового запису надзвичайно складна, і вони затримують процес, щоб створити для гравця необхідність витрачати кошти. Це казино не відповідає стандартам досконалості, встановленим португальським гральним органом, у Португалії є 17 легальних та регульованих казино, GoldenPark, 888 Casino та BetWay є найгіршими. Справу передано регулятору, але було б непогано, якби хтось із казино міг поспілкуватися та щось сказати! 12 000 депозитів від гравця, який явно був завзятим гравцем, не є нормальним або навіть дозволеним у Португалії... понад 2000 євро походження коштів має бути підтверджено. Це казино лише спонукало мене розоритися... не кажучи вже про різні методи, які вони мають для затримки верифікації облікового запису, щоб гравець знову витратив кошти. Коли я повідомив, що залежний, вони закрили мій обліковий запис і відмовилися надати мені фінансовий звіт про кожен мій крок на сайті. Лише через кілька місяців, коли їх змусив це зробити регулюючий орган, вони надіслали мені звіт, який містить понад 172 сторінки транзакцій із депозитами на суму близько 12 000 євро ... жодного разу не виводячи кошти щоразу раз, коли я намагався підтвердити це, не вдалося, потім платіж очікував, і я закінчив тим, що витратив усе через свою хворобу. Команда була сповіщена регулятором, але минуло кілька днів, а вони не відповіли, а коли вони це роблять, вони надають автоматичні відповіді електронною поштою. Я хотів би, щоб хтось допоміг мені вирішити цю справу, і якби представник казино міг поговорити зі мною безпосередньо ... перш ніж я звернуся до суду з кримінальною скаргою за порушення KYC, AML і захисту гравців. У Португалії заборонено вносити стільки грошей без підтвердження їх законності.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мені дуже прикро почути про вашу проблему та сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам вирішити вашу скаргу .

Повідомляйте нас про все, що стосується вашої справи.

Крім того, можливо, вам буде цікаво дізнатися, що в рамках нашої глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.

Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.

Сподіваємось, це допоможе багатьом.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я хотів би попередити людей, які грають в онлайн-казино, будьте обережні з goldenpark, спочатку вони нічого не вимагають, але коли ви хочете зняти гроші, вони просять вас стати перед камерою з вашим посвідченням особи, а потім відправити їм свідоцтво про право власності банку, кредитну картку, реєстрацію, платіжну відомість, рахунок за телефонний зв’язок, рахунок за електроенергію, рахунок за газ, рахунок за воду, водійські права, і якщо ви надішлете їм усе, вони скажуть вам, що гроші надійшли з премії та хто знає, що вони роблять з усією документацією, я віддав її в руки юристам, але це пригнічує, щоб дійти до цього моменту, все за те, що ви зробили депозит своїми грошима і хочете трохи розважитися, щоб не дійти до цього пункт уникайте 3 казино goldenpark jokerbet і platin casino діють однаково, ми повинні сказати наш досвід в Інтернеті, тому ми допомагаємо зменшити шахрайство

Автоматичний переклад.
blancajaquet16
1 місяць тому

Привіт і дякую за ваші зусилля попередити інших.

Незважаючи на те, що депозит є свідомим кроком, на жаль, багато казино не забезпечують миттєву перевірку після реєстрації гравця; це дозволить казино перевірити гравця лише частково, але не повністю.

Напевно, казино дуже хвилювалося щодо вашої позитивної ідентифікації на основі того, через що вам довелося пройти, але важко сказати, чому, не отримавши доступу до їхньої системи. і діяльність вашого облікового запису. Можливо, вас вибрали для довільної додаткової перевірки або ваш обліковий запис було позначено. хто знає Мені шкода, що ви відчуваєте себе розчарованим; у такій ситуації казино має бути більш схильним запропонувати розумне пояснення.

Іноді єдиний спосіб перевірити гравця – це надіслати запит на перевірочні фотографії або навіть здійснити живий дзвінок, але, як я вже згадував, служба підтримки повинна надати більше деталей.

Однак я повинен визнати, що я не розумію природи шахрайства, яке ви обговорюєте. Здається, ви не отримали виграш, оскільки грали з бонусом; ви, здається, вважаєте, що всі ці зусилля були марною тратою часу, тому що ви не отримали грошей. У будь-якому випадку, чи можете ви пояснити проблему бонусів, будь ласка?

Оскільки ви знаєте, що вам не отримають гроші, якщо ви не пройдете перевірку, я припускаю, що цей крок був необхідним незалежно від результату. Я припускаю, що під час перегляду вашої історії ігор і бонусів казино виявило, що ви не маєте права на зняття коштів, тому вони не змогли це зрозуміти раніше. Процес перевірки зазвичай ініціюється вашим запитом на зняття коштів.

Однак це лише мій досвід. Щоб зрозуміти природу передбачуваного шахрайства, ми дуже вдячні за детальне пояснення того, чому ви не змогли зняти кошти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого