1 рік тому
Тут ви можете обговорити GoldenPark Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, добрий день, я вніс 100 євро в це казино приблизно 1 годину тому, і досі мені не надійшли гроші.
Спосіб депозиту: Mbaway
Ім'я користувача: Regadas_Rafa
Hello, good afternoon, I deposited 100Euros in this casino about 1 hour ago and until now I still haven't been credited with the money.
Deposit method: Mbaway
Username: Regadas_Rafa
Ola boa tarde depositei há cerca de 1 hora 100Euros neste casino e até agora ainda não me foi creditado o dinheiro
Metodo de depósito : Mbaway
Nome de utilizador: Regadas_Rafa
Привіт.
Ну іноді це займає пару годин. Щось змінилося на даний момент? 🤔
Hello.
Well, sometimes it takes a couple of hours. Has anything changed by now? 🤔
Чим більше ви вносите, тим більше вони вас очищають.... неможливо підтвердити обліковий запис і зняти кошти..... це не що інше, як онлайн-шахрайство....
The more you deposit, the more they clean you.... it is impossible to validate the account and make withdrawals..... it is nothing more than an online scam....
Quanto mais depositares, mais te limpam.... é impossível validar a conta e efetuar levantamentos..... não passa de uma burla online....
У вас є проблеми в казино? Або ви просто говорите з досвіду? Ви ще не встигли пройти верифікацію облікового запису?
Is there a problem for you in the casino ? Or are you just speaking from experience ? You still haven't managed to pass the account verification ?
Я не можу підтвердити обліковий запис, у чаті їм потрібні години, щоб відповісти, і вони скасовують чат через бездіяльність, телефонні дзвінки, вони не відповідають... вони повністю ігнорують клієнта... вони не відповідають на електронні листи.
Вони лише нещодавно з’явилися на португальському ринку, і вже є численні скарги від гравців.
Скарги, як правило, завжди одного типу: неможливість перевірки рахунків, депозити клієнтів, які просто зникають, винайдення найбільших виправдань, щоб не дозволити зняття коштів, тощо, тощо.
Це повне шахрайство, і я розкрию це, наскільки зможу, щоб гравців не обдурили
I can't validate the account, in the chat they take hours to respond, and they cancel the chat due to inactivity, phone calls, they don't answer... they completely ignore the customer... they don't respond to emails.
They only recently arrived on the Portuguese market and there are already numerous complaints from players.
The complaints are generally always of the same type: impossibility of validating accounts, customer deposits that simply disappear, inventing the biggest excuses for not allowing withdrawals, etc. etc. etc.
It is a complete scam, and I will disclose this as much as I can so players don't get scammed
Não consigo validar a conta, no chat demoram horas a responder, e cancelam o chat por inatividade, telefone, não atendem.... ignoram o cliente completamente... email não respondem.
Ainda há pouco chegaram ao mercado português e já existem inúmeras queixas de jogadores.
As queixas geralmente são sempre do mesmo tipo: impossibilidade de validação de contas, depósitos de clientes que pura e simplesmente desaparecem, inventam as maiores desculpas para não permitir levantamentos, etc etc etc.
É uma fraude completa, e divulgarei isto o mais que puder para que os jogadores não sejam enganados
Не соромтеся подати скаргу на нашому сайті. Чесно кажучи, я все ще вірю, що вони все ще занадто зайняті. Оскільки ви сказали, що вони новачки в Португалії, можливо, у них все ще недостатньо португальських працівників, навчених перевіряти документи. Це може спричинити затримки.
Feel free to submit a complaint on our website. Honestly, I still believe they're still just too busy. Since you say they're new in Portugal, it's possible they still don't have enough Portuguese employees who are trained to verify the documents. That may cause the delays.
Це не виправдовує те, що відбувається.
Затримки - це одне, а виправдовуватися, що клієнти не платять - інше.
Я не хочу скаржитися, тому що я не робив депозит, я мав здоровий глузд шукати інформацію (скарги) про казино, і ті, які я бачив (у поєднанні з моєю нездатністю підтвердити рахунок), змусили мене зрозуміти, що ми маємо справу не з серйозними людьми.
This does not justify what is happening.
Delays are one thing, making excuses for not paying customers is another.
I don't want to complain because I didn't make a deposit, I had the good sense to look for information (complaints) about the casino and the ones I saw (combined with my inability to validate the account) made me realize that we are not dealing with serious people.
Isso não justifica o que se está a passar.
Atrasos é uma coisa, inventar desculpas pagar não pagar aos clientes é outra.
Eu não quero reclamar até porque não fiz depósito, tive o bom senso de procurar informação (reclamações) sobre o casino e as que vi (aliado à minha impossibilidade de validar a conta) fizeram-me perceber que não estamos a lidar com gente séria.
Ну, я не знаю, чи правильно я це розумію. Ви кажете, що у них є відмовки, ви не можете верифікувати рахунок, чат займає години, щоб списати, і є деякі проблеми зі зняттям коштів. З іншого боку, ви не хочете подавати скаргу, тому що стверджуєте, що не вносили депозит. Але вам не потрібно вкладати гроші, щоб його відкрити.
Проте добре, що ви можете знайти інформацію та перевірити її. Але я все ж не вважаю, що потрібно панікувати і говорити, що маєш справу з несерйозними людьми. І якщо ви так думаєте, скарга — найкраще, що ви можете зробити.
Well, I don't know if I understand it right. You say that they have excuses, you can't verify the account, the chat takes hours to write off and there are some problems in the withdrawals. On the other hand, you don't want to file a complaint because you say you didn't put any deposit in. But you don't need to deposit money to open it.
However, it's good that you can find the information and verify it. But I still don't think you need to panic and say that you have dealings with non-serious people. And if you think you do, a complaint is the best thing you can make.
Яро, яка паніка?? Я спокійний, всі гравці, які програли через те, що вони вклали гроші в цьому казино, а депозити просто зникли, будуть в паніці.
Люди несерйозні - це ті, хто в цьому казино, Інтернет повний скарг і чомусь так і буде... Я нічого не вигадую
Jaro, what panic?? I'm calm, all the players who lost their money because they deposited money in this casino and the deposits simply disappeared will be in a panic.
The people who are not serious are those at this casino, the internet is full of complaints and for some reason it will be.... I'm not inventing anything
Jaro, qual pânico?? Eu estou tranquilo, em pânico estarão todos os jogadores que perderam o seu dinheiro porque depositaram dinheiro neste casino e os depósitos simplesmente desapareceram....
As pessoas que não são sérias são as deste casino, a net está cheia de reclamações e por alguma razão será.... não estou a inventar nada
Хм, якби це сталося так, як ви кажете, це точно було б приводом для паніки. Очевидно, я просто помилився, тому що я знаю, що ви просто висловили свою думку.
Проте кожен гравець може провести дослідження казино, що я завжди рекомендую, і, як і ви, ознайомитися зі скаргами чи відгуками користувачів , які можуть допомогти гравцям прийняти рішення. Тож я б сказав, що це було мудро з вашого боку, тому, коли ви сказали, що тут є проблеми, ви не зробили депозит.
Очевидно, що інші казино того варті.
Hmm, if it had happened as you say it would certainly have been cause for panic then. Obviously I just misspoke, because I know you were just stating your opinion.
However, every player can do some casino research, which I always recommend, and just like you, check out complaints or user reviews that can help players make a decision. So I would say that it was wise of you to do that and therefore when you say that there are problems here, you didn't deposit.
Obviously other casinos are more worth it.
Мій досвід у цьому казино був дуже поганим, у мене лудопатія (компульсивний розлад ігор), і GoldenPark скористався моїм компульсивним бажанням, порушив кілька правил, встановлених португальським органом з азартних ігор SRIJ, дозволивши мені робити депозити до 12 000 євро без будь-яких проблем, без будь-яких проблем. Процес KYC або AML... порушив політику відповідального ставлення до азартних ігор і захисту гравців власного веб-сайту та ліцензії. GoldenPark стверджує, що має методи розпізнавання шаблонів залежності та агентів підтримки, які добре навчені розпізнавати залежних гравців, але мені нічого не вдалося. Вони завжди заохочували мене робити депозити та грати більше, надсилаючи електронні листи, повідомлення та навіть дзвінки, пропонуючи бонуси. Не кажучи вже про те, що перевірка облікового запису надзвичайно складна, і вони затримують процес, щоб створити для гравця необхідність витрачати кошти. Це казино не відповідає стандартам досконалості, встановленим португальським гральним органом, у Португалії є 17 легальних та регульованих казино, GoldenPark, 888 Casino та BetWay є найгіршими. Справу передано регулятору, але було б непогано, якби хтось із казино міг поспілкуватися та щось сказати! 12 000 депозитів від гравця, який явно був завзятим гравцем, не є нормальним або навіть дозволеним у Португалії... понад 2000 євро походження коштів має бути підтверджено. Це казино лише спонукало мене розоритися... не кажучи вже про різні методи, які вони мають для затримки верифікації облікового запису, щоб гравець знову витратив кошти. Коли я повідомив, що залежний, вони закрили мій обліковий запис і відмовилися надати мені фінансовий звіт про кожен мій крок на сайті. Лише через кілька місяців, коли їх змусив це зробити регулюючий орган, вони надіслали мені звіт, який містить понад 172 сторінки транзакцій із депозитами на суму близько 12 000 євро ... жодного разу не виводячи кошти щоразу раз, коли я намагався підтвердити це, не вдалося, потім платіж очікував, і я закінчив тим, що витратив усе через свою хворобу. Команда була сповіщена регулятором, але минуло кілька днів, а вони не відповіли, а коли вони це роблять, вони надають автоматичні відповіді електронною поштою. Я хотів би, щоб хтось допоміг мені вирішити цю справу, і якби представник казино міг поговорити зі мною безпосередньо ... перш ніж я звернуся до суду з кримінальною скаргою за порушення KYC, AML і захисту гравців. У Португалії заборонено вносити стільки грошей без підтвердження їх законності.
My experience at this casino was very bad, I have ludopathy (compulsive gambling disorder) and GoldenPark took advantage of my compulsiveness, violated several rules imposed by the Portuguese gambling authority SRIJ, letting me make deposits up to €12,000 without any problem, without a KYC or AML process... violated the responsible gambling and player protection policies of its own website and license. GoldenPark claims to have addiction pattern recognition techniques and support agents highly trained in recognizing addicted players, but nothing worked for me. They always encouraged me to deposit and play more, sending emails, messages and even calls offering bonuses. Not to mention that verifying the account is extremely difficult and they delay the process to create the need for the player to spend the funds. This casino does not meet the standard of excellence imposed by the Portuguese gaming authority, there are 17 legal and regulated casinos in Portugal, GoldenPark, 888 Casino and BetWay are the worst. The case has been handed over to the regulator, but it would be nice if someone from the casino could have a chat and actually say something! 12,000 in deposits from a player who was clearly a compulsive gambler is not normal or even allowed in Portugal... above 2000€ the origin of the funds has to be confirmed. This casino only encouraged me to ruin myself... not to mention the various techniques they have for delaying the verification of the account, all so that the player spends the funds again. When I reported that I was addicted, they closed my account and refused to give me a financial report of every move I made on the site. It wasn't until months later, when they were forced to do so by the regulatory body, that they sent me the report and it's over 172 pages of transactions with deposits of around €12,000... without ever having made a withdrawal, every time I tried to verify it failed, then the payment was pending and I ended up spending it all because of my illness. The team was notified by the regulator but several days have passed, they haven't replied and when they do they give automated email replies. I would like someone to help me resolve the case, and if it were possible for a representative of the casino to speak to me directly ... before I go to court with a criminal complaint for violation of KYC, AML and player protection. In Portugal it is not allowed to deposit so much money without confirming its legitimacy.
A minha experiência neste casino foi muito má, tenho ludopatia (doença de jogo compulsivo) e a GoldenPark aproveitou-se da minha compulsividade, violou várias regras impostas pelo SRIJ autoridade de jogo Portuguesa, deixando-me fazer depósitos até 12.000€ sem qualquer problema, sem uma processo de KYC ou AML.. violou as políticas de jogo responsável e de proteção ao jogador do seu próprio site e da licença. A GoldenPark diz ter técnicas de reconhecimento de padrões de vício e adição e agentes de suporte altamente treinados em reconhecer jogadores viciados, mas comigo nada resultou. Sempre me incentivaram a depositar e a jogar mais, mandavam e-mails, mensagens e até chamadas a oferecer bônus. Já para não falar que verificar a conta é extremamente difícil e retardam esse mesmo processo para criar necessidade ao jogador de gastar os fundos. Este casino vão vai de acordo com o padrão de excelência imposto pela autoridade de jogo Portuguesa, existem 17 Casinos legais e regulados por Portugal, a GoldenPark, 888 Casino e a BetWay são os piores. O caso está entregue á entidade reguladora, mas seria bom alguém do casino que consiga ter uma conversa mesmo dizer alfu coisa! 12.000€ em depósitos de um jogador que se notava ser claramente viciado compulsivo não é normal nem sequer é permitido em Portugal.. acima de 2000€ já tem que ser confirmada a origem dos fundos. Este casino só me incentivou mais á ruína… já para não falar das várias técnicas que possuem para retardar a verificação da conta, tudo para o jogador voltar a gastar os fundos. Quando reportei ser viciado fecharam-me a conta e recusaram-se a dar o report financeiro de todos os movimentos que fiz no site. Só meses mais tarde e obrigados pela entidade reguladora, enviaram o report e são mais de 172 páginas de transações com depósitos na ordem dos 12.000€.. sem nunca ter feito um levantamento, sempre que tentava a verificação falhava, depois o pagamento ficava pendente e eu acabava por causa da doença por gastar tudo. A equipa foi notificada pela entidade reguladora mas já passaram vários dias, não respondem e quando respondem dão respostas por email automatizadas. Gostaria que alguém me ajudasse a resolver o caso, e se fosse possível um representante do casino falar diretamente comigo … antes que avance judicialmente com uma queixa-crime por violação de KYC, AML e proteção ao jogador. Em Portugal não é permitido depositar tanto dinheiro sem confirmar a legitimidade dos mesmos.
Після кількох скарг мені вдалося підтвердити мій обліковий запис, і я можу без проблем знімати гроші.
Але я дуже мало граю в цьому казино.
Я регулярно граю в такі казино: Esc Online, Nossa Aposta, Betano та Casino Portugal, я без проблем вношу, граю та знімаю гроші. Слід зазначити, що у Betano є миттєве зняття коштів, що чудово підходить для тих, хто має проблеми з азартними іграми, і в Casino Portugal також, за винятком вихідних.
Я граю невеликими сумами, нічого дуже великого.
Ура
After a few complaints, I managed to get my account validated and I can make withdrawals without any problems.
But I play very little in that casino.
The casinos I play at regularly are: Esc Online, Nossa Aposta, Betano and Casino Portugal, without any problem, I deposit, play and withdraw. It should be noted that Betano has immediate withdrawals, which is excellent for those with gambling problems, and Casino Portugal does too, except at weekends.
I play small amounts, nothing very big.
Cheers
Após algumas reclamações, lá acabei por conseguir validar a conta e consigo fazer levantamentos sem problemas.
Mas jogo muito pouco nesse casino.
Os casinos onde jogo regularmente são: Esc Online, Nossa Aposta, Betano e Casino Portugal, sem problema algum, deposito, jogo e levanto. Note-se que a Betano tem levantamentos imediatos, o que, para quem tem problemas de jogo, é excelente, a Casino Portugal também tem, exceto ao fim de semana.
Jogo pequenas quantias, nada de muito avultado.
Abraço
Мій досвід у цьому казино був дуже поганим, у мене лудопатія (компульсивний розлад ігор), і GoldenPark скористався моїм компульсивним бажанням, порушив кілька правил, встановлених португальським органом з азартних ігор SRIJ, дозволивши мені робити депозити до 12 000 євро без будь-яких проблем, без будь-яких проблем. Процес KYC або AML... порушив політику відповідального ставлення до азартних ігор і захисту гравців власного веб-сайту та ліцензії. GoldenPark стверджує, що має методи розпізнавання шаблонів залежності та агентів підтримки, які добре навчені розпізнавати залежних гравців, але мені нічого не вдалося. Вони завжди заохочували мене робити депозити та грати більше, надсилаючи електронні листи, повідомлення та навіть дзвінки, пропонуючи бонуси. Не кажучи вже про те, що перевірка облікового запису надзвичайно складна, і вони затримують процес, щоб створити для гравця необхідність витрачати кошти. Це казино не відповідає стандартам досконалості, встановленим португальським гральним органом, у Португалії є 17 легальних та регульованих казино, GoldenPark, 888 Casino та BetWay є найгіршими. Справу передано регулятору, але було б непогано, якби хтось із казино міг поспілкуватися та щось сказати! 12 000 депозитів від гравця, який явно був завзятим гравцем, не є нормальним або навіть дозволеним у Португалії... понад 2000 євро походження коштів має бути підтверджено. Це казино лише спонукало мене розоритися... не кажучи вже про різні методи, які вони мають для затримки верифікації облікового запису, щоб гравець знову витратив кошти. Коли я повідомив, що залежний, вони закрили мій обліковий запис і відмовилися надати мені фінансовий звіт про кожен мій крок на сайті. Лише через кілька місяців, коли їх змусив це зробити регулюючий орган, вони надіслали мені звіт, який містить понад 172 сторінки транзакцій із депозитами на суму близько 12 000 євро ... жодного разу не виводячи кошти щоразу раз, коли я намагався підтвердити це, не вдалося, потім платіж очікував, і я закінчив тим, що витратив усе через свою хворобу. Команда була сповіщена регулятором, але минуло кілька днів, а вони не відповіли, а коли вони це роблять, вони надають автоматичні відповіді електронною поштою. Я хотів би, щоб хтось допоміг мені вирішити цю справу, і якби представник казино міг поговорити зі мною безпосередньо ... перш ніж я звернуся до суду з кримінальною скаргою за порушення KYC, AML і захисту гравців. У Португалії заборонено вносити стільки грошей без підтвердження їх законності.
My experience at this casino was very bad, I have ludopathy (compulsive gambling disorder) and GoldenPark took advantage of my compulsiveness, violated several rules imposed by the Portuguese gambling authority SRIJ, letting me make deposits up to €12,000 without any problem, without a KYC or AML process... violated the responsible gambling and player protection policies of its own website and license. GoldenPark claims to have addiction pattern recognition techniques and support agents highly trained in recognizing addicted players, but nothing worked for me. They always encouraged me to deposit and play more, sending emails, messages and even calls offering bonuses. Not to mention that verifying the account is extremely difficult and they delay the process to create the need for the player to spend the funds. This casino does not meet the standard of excellence imposed by the Portuguese gaming authority, there are 17 legal and regulated casinos in Portugal, GoldenPark, 888 Casino and BetWay are the worst. The case has been handed over to the regulator, but it would be nice if someone from the casino could have a chat and actually say something! 12,000 in deposits from a player who was clearly a compulsive gambler is not normal or even allowed in Portugal... above 2000€ the origin of the funds has to be confirmed. This casino only encouraged me to ruin myself... not to mention the various techniques they have for delaying the verification of the account, all so that the player spends the funds again. When I reported that I was addicted, they closed my account and refused to give me a financial report of every move I made on the site. It wasn't until months later, when they were forced to do so by the regulatory body, that they sent me the report and it's over 172 pages of transactions with deposits of around €12,000... without ever having made a withdrawal, every time I tried to verify it failed, then the payment was pending and I ended up spending it all because of my illness. The team was notified by the regulator but several days have passed, they haven't replied and when they do they give automated email replies. I would like someone to help me resolve the case, and if it were possible for a representative of the casino to speak to me directly ... before I go to court with a criminal complaint for violation of KYC, AML and player protection. In Portugal it is not allowed to deposit so much money without confirming its legitimacy.
A minha experiência neste casino foi muito má, tenho ludopatia (doença de jogo compulsivo) e a GoldenPark aproveitou-se da minha compulsividade, violou várias regras impostas pelo SRIJ autoridade de jogo Portuguesa, deixando-me fazer depósitos até 12.000€ sem qualquer problema, sem uma processo de KYC ou AML.. violou as políticas de jogo responsável e de proteção ao jogador do seu próprio site e da licença. A GoldenPark diz ter técnicas de reconhecimento de padrões de vício e adição e agentes de suporte altamente treinados em reconhecer jogadores viciados, mas comigo nada resultou. Sempre me incentivaram a depositar e a jogar mais, mandavam e-mails, mensagens e até chamadas a oferecer bônus. Já para não falar que verificar a conta é extremamente difícil e retardam esse mesmo processo para criar necessidade ao jogador de gastar os fundos. Este casino vão vai de acordo com o padrão de excelência imposto pela autoridade de jogo Portuguesa, existem 17 Casinos legais e regulados por Portugal, a GoldenPark, 888 Casino e a BetWay são os piores. O caso está entregue á entidade reguladora, mas seria bom alguém do casino que consiga ter uma conversa mesmo dizer alfu coisa! 12.000€ em depósitos de um jogador que se notava ser claramente viciado compulsivo não é normal nem sequer é permitido em Portugal.. acima de 2000€ já tem que ser confirmada a origem dos fundos. Este casino só me incentivou mais á ruína… já para não falar das várias técnicas que possuem para retardar a verificação da conta, tudo para o jogador voltar a gastar os fundos. Quando reportei ser viciado fecharam-me a conta e recusaram-se a dar o report financeiro de todos os movimentos que fiz no site. Só meses mais tarde e obrigados pela entidade reguladora, enviaram o report e são mais de 172 páginas de transações com depósitos na ordem dos 12.000€.. sem nunca ter feito um levantamento, sempre que tentava a verificação falhava, depois o pagamento ficava pendente e eu acabava por causa da doença por gastar tudo. A equipa foi notificada pela entidade reguladora mas já passaram vários dias, não respondem e quando respondem dão respostas por email automatizadas. Gostaria que alguém me ajudasse a resolver o caso, e se fosse possível um representante do casino falar diretamente comigo … antes que avance judicialmente com uma queixa-crime por violação de KYC, AML e proteção ao jogador. Em Portugal não é permitido depositar tanto dinheiro sem confirmar a legitimidade dos mesmos.
Мені дуже прикро почути про вашу проблему та сподіваюся, що наша команда зможе допомогти вам вирішити вашу скаргу .
Повідомляйте нас про все, що стосується вашої справи.
Крім того, можливо, вам буде цікаво дізнатися, що в рамках нашої глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, який підтримує сім мов, швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 230 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.
Крім того, BetBlocker містить список із 824 сайтів з інформацією про азартні ігри. Ці сайти в основному інформують користувачів про азартні послуги та рекламують їх. Ви можете включити ці сайти у своє обмеження, поставивши прапорець. Однак, якщо у вас є постійна скарга на оператора азартних ігор, не встановлюйте цей прапорець, оскільки це також завадить вам отримати доступ до веб-сайту Casino.Guru.
Сподіваємось, це допоможе багатьом.
I am really sorry to hear about your issue and hope that our team will be able to help you out in your complaint.
Please keep us informed about anything new related to your case.
Also, maybe you will be interested in knowing that, as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
We hope it will help many.
Я хотів би попередити людей, які грають в онлайн-казино, будьте обережні з goldenpark, спочатку вони нічого не вимагають, але коли ви хочете зняти гроші, вони просять вас стати перед камерою з вашим посвідченням особи, а потім відправити їм свідоцтво про право власності банку, кредитну картку, реєстрацію, платіжну відомість, рахунок за телефонний зв’язок, рахунок за електроенергію, рахунок за газ, рахунок за воду, водійські права, і якщо ви надішлете їм усе, вони скажуть вам, що гроші надійшли з премії та хто знає, що вони роблять з усією документацією, я віддав її в руки юристам, але це пригнічує, щоб дійти до цього моменту, все за те, що ви зробили депозит своїми грошима і хочете трохи розважитися, щоб не дійти до цього пункт уникайте 3 казино goldenpark jokerbet і platin casino діють однаково, ми повинні сказати наш досвід в Інтернеті, тому ми допомагаємо зменшити шахрайство
I would like to warn people who play online casino, be careful with goldenpark at first they don't ask you for anything but when you want to make a withdrawal, they ask you to stand in front of the camera with your ID and then send them the certificate of ownership of the bank, the credit card, the registration, payroll, telephone bill, electricity bill, gas bill, water bill, driver's license, and if you send them everything they tell you that the money came from a bonus and who knows what they do with all the documentation, I put it in the hands of lawyers, but it is depressing to get to this point, all for having made a deposit with your money and wanting a bit of fun, to not get to that point avoid 3 casinos goldenpark jokerbet and platin casino act in the same way, we must say our experiences on the web so we help to make scams less
quisiera avisar a la gente que juega casino online, tener cuidado con goldenpark al principio no te piden nada pero cuando quieras hacer algun retiro,.te pide que te pangas delante de la camara con tu D.N.I acto seguido que le envies el certificado de titularidad del banco, la tarjeta de credito ,el empadronamiento, nomina , recibo de telefono, de luz de gas de agua,.el carnet de conducir,. y si le envias todo te dicen que el dinero provenia de bonificacion y vaya a saber lo que hacen con todas las documentacion, yo lo puse en manos de abogados., pero es deprimente llegar a este punto ,todo por haberecho un deposito con tu dinero y querer un poco de diversion,. para no llegar a ese punto evitar 3 casinos goldenpark jokerbet y platin casino actuan de la misma manera,.hay que decir por la web nuestras experiencias asi ayudamos a que sean menos las estafas
Привіт і дякую за ваші зусилля попередити інших.
Незважаючи на те, що депозит є свідомим кроком, на жаль, багато казино не забезпечують миттєву перевірку після реєстрації гравця; це дозволить казино перевірити гравця лише частково, але не повністю.
Напевно, казино дуже хвилювалося щодо вашої позитивної ідентифікації на основі того, через що вам довелося пройти, але важко сказати, чому, не отримавши доступу до їхньої системи. і діяльність вашого облікового запису. Можливо, вас вибрали для довільної додаткової перевірки або ваш обліковий запис було позначено. хто знає Мені шкода, що ви відчуваєте себе розчарованим; у такій ситуації казино має бути більш схильним запропонувати розумне пояснення.
Іноді єдиний спосіб перевірити гравця – це надіслати запит на перевірочні фотографії або навіть здійснити живий дзвінок, але, як я вже згадував, служба підтримки повинна надати більше деталей.
Однак я повинен визнати, що я не розумію природи шахрайства, яке ви обговорюєте. Здається, ви не отримали виграш, оскільки грали з бонусом; ви, здається, вважаєте, що всі ці зусилля були марною тратою часу, тому що ви не отримали грошей. У будь-якому випадку, чи можете ви пояснити проблему бонусів, будь ласка?
Оскільки ви знаєте, що вам не отримають гроші, якщо ви не пройдете перевірку, я припускаю, що цей крок був необхідним незалежно від результату. Я припускаю, що під час перегляду вашої історії ігор і бонусів казино виявило, що ви не маєте права на зняття коштів, тому вони не змогли це зрозуміти раніше. Процес перевірки зазвичай ініціюється вашим запитом на зняття коштів.
Однак це лише мій досвід. Щоб зрозуміти природу передбачуваного шахрайства, ми дуже вдячні за детальне пояснення того, чому ви не змогли зняти кошти.
Hi, and thank you for your efforts to warn others.
Even though the deposit is a conscious move, it is regrettable that many casinos do not provide instant verification upon player registration; this would only enable the casino to verify the player in part, not entirely, though.
The casino must have been very worried about your positive identification based on what you had to go through, but it is difficult to say why without accessing their system. and your account activity. It is possible that you were selected for the arbitrary extra check or that your account has been flagged. Who knows? I am sorry you feel let down; in such a situation, the casino ought to be more inclined to offer a reasonable explanation.
Sometimes the only way to verify the player is to request verification photos or even to have a live call, but as I mentioned, the support should provide more details.
However, I must admit that I do not comprehend the nature of the scam you have been discussing. It appears you did not get the winnings because you played with the bonus; you seem to feel all that effort was a waste of time because you did not get the money. In any case, can you explain the bonus issue, please?
Since you are aware that you will not be paid if you do not pass the verification, I would assume that this step was necessary regardless of the outcome. I assume the casino discovers you are not eligible for the withdrawal while looking into your gaming and bonus history, which is why they were unable to figure it out sooner. The verification process is typically initiated by your withdrawal request.
These are merely my experiences, though. To comprehend the nature of the alleged scam, a thorough explanation of why you were unable to withdraw is greatly appreciated.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.