ФорумКазиноGoldenPark Casino PT - загальне обговорення

GoldenPark Casino PT - загальне обговорення

6 міс. тому від tigaspt03
|
1273 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити GoldenPark Casino PT, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Привіт, добрий день, я вніс 100 євро в це казино приблизно 1 годину тому, і досі мені не надійшли гроші.

Спосіб депозиту: Mbaway

Ім'я користувача: Regadas_Rafa

Автоматичний переклад.
tigaspt03
6 міс. тому

Привіт.

Ну іноді це займає пару годин. Щось змінилося на даний момент? 🤔

Автоматичний переклад.
tigaspt03
6 міс. тому

Чим більше ви вносите, тим більше вони вас очищають.... неможливо підтвердити обліковий запис і зняти кошти..... це не що інше, як онлайн-шахрайство....

Автоматичний переклад.
Pasalcedas2
6 міс. тому

У вас є проблеми в казино? Або ви просто говорите з досвіду? Ви ще не встигли пройти верифікацію облікового запису?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я не можу підтвердити обліковий запис, у чаті їм потрібні години, щоб відповісти, і вони скасовують чат через бездіяльність, телефонні дзвінки, вони не відповідають... вони повністю ігнорують клієнта... вони не відповідають на електронні листи.

Вони лише нещодавно з’явилися на португальському ринку, і вже є численні скарги від гравців.

Скарги, як правило, завжди одного типу: неможливість перевірки рахунків, депозити клієнтів, які просто зникають, винайдення найбільших виправдань, щоб не дозволити зняття коштів, тощо, тощо.

Це повне шахрайство, і я розкрию це, наскільки зможу, щоб гравців не обдурили

Автоматичний переклад.
Pasalcedas2
6 міс. тому

Не соромтеся подати скаргу на нашому сайті. Чесно кажучи, я все ще вірю, що вони все ще занадто зайняті. Оскільки ви сказали, що вони новачки в Португалії, можливо, у них все ще недостатньо португальських працівників, навчених перевіряти документи. Це може спричинити затримки.

Автоматичний переклад.
Daniel
6 міс. тому

Це не виправдовує те, що відбувається.

Затримки - це одне, а виправдовуватися, що клієнти не платять - інше.

Я не хочу скаржитися, тому що я не робив депозит, я мав здоровий глузд шукати інформацію (скарги) про казино, і ті, які я бачив (у поєднанні з моєю нездатністю підтвердити рахунок), змусили мене зрозуміти, що ми маємо справу не з серйозними людьми.

Автоматичний переклад.
Pasalcedas2
6 міс. тому

Ну, я не знаю, чи правильно я це розумію. Ви кажете, що у них є відмовки, ви не можете верифікувати рахунок, чат займає години, щоб списати, і є деякі проблеми зі зняттям коштів. З іншого боку, ви не хочете подавати скаргу, тому що стверджуєте, що не вносили депозит. Але вам не потрібно вкладати гроші, щоб його відкрити.

Проте добре, що ви можете знайти інформацію та перевірити її. Але я все ж не вважаю, що потрібно панікувати і говорити, що маєш справу з несерйозними людьми. І якщо ви так думаєте, скарга — найкраще, що ви можете зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Яро, яка паніка?? Я спокійний, всі гравці, які програли через те, що вони вклали гроші в цьому казино, а депозити просто зникли, будуть в паніці.

Люди несерйозні - це ті, хто в цьому казино, Інтернет повний скарг і чомусь так і буде... Я нічого не вигадую

Автоматичний переклад.
Pasalcedas2
6 міс. тому

Хм, якби це сталося так, як ви кажете, це точно було б приводом для паніки. Очевидно, я просто помилився, тому що я знаю, що ви просто висловили свою думку.

Проте кожен гравець може провести дослідження казино, що я завжди рекомендую, і, як і ви, ознайомитися зі скаргами чи відгуками користувачів , які можуть допомогти гравцям прийняти рішення. Тож я б сказав, що це було мудро з вашого боку, тому, коли ви сказали, що тут є проблеми, ви не зробили депозит.

Очевидно, що інші казино того варті.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого