6 міс. тому
Тут ви можете обговорити GoldenPark Casino PT, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, добрий день, я вніс 100 євро в це казино приблизно 1 годину тому, і досі мені не надійшли гроші.
Спосіб депозиту: Mbaway
Ім'я користувача: Regadas_Rafa
Hello, good afternoon, I deposited 100Euros in this casino about 1 hour ago and until now I still haven't been credited with the money.
Deposit method: Mbaway
Username: Regadas_Rafa
Ola boa tarde depositei há cerca de 1 hora 100Euros neste casino e até agora ainda não me foi creditado o dinheiro
Metodo de depósito : Mbaway
Nome de utilizador: Regadas_Rafa
Привіт.
Ну іноді це займає пару годин. Щось змінилося на даний момент? 🤔
Hello.
Well, sometimes it takes a couple of hours. Has anything changed by now? 🤔
Чим більше ви вносите, тим більше вони вас очищають.... неможливо підтвердити обліковий запис і зняти кошти..... це не що інше, як онлайн-шахрайство....
The more you deposit, the more they clean you.... it is impossible to validate the account and make withdrawals..... it is nothing more than an online scam....
Quanto mais depositares, mais te limpam.... é impossível validar a conta e efetuar levantamentos..... não passa de uma burla online....
У вас є проблеми в казино? Або ви просто говорите з досвіду? Ви ще не встигли пройти верифікацію облікового запису?
Is there a problem for you in the casino ? Or are you just speaking from experience ? You still haven't managed to pass the account verification ?
Я не можу підтвердити обліковий запис, у чаті їм потрібні години, щоб відповісти, і вони скасовують чат через бездіяльність, телефонні дзвінки, вони не відповідають... вони повністю ігнорують клієнта... вони не відповідають на електронні листи.
Вони лише нещодавно з’явилися на португальському ринку, і вже є численні скарги від гравців.
Скарги, як правило, завжди одного типу: неможливість перевірки рахунків, депозити клієнтів, які просто зникають, винайдення найбільших виправдань, щоб не дозволити зняття коштів, тощо, тощо.
Це повне шахрайство, і я розкрию це, наскільки зможу, щоб гравців не обдурили
I can't validate the account, in the chat they take hours to respond, and they cancel the chat due to inactivity, phone calls, they don't answer... they completely ignore the customer... they don't respond to emails.
They only recently arrived on the Portuguese market and there are already numerous complaints from players.
The complaints are generally always of the same type: impossibility of validating accounts, customer deposits that simply disappear, inventing the biggest excuses for not allowing withdrawals, etc. etc. etc.
It is a complete scam, and I will disclose this as much as I can so players don't get scammed
Não consigo validar a conta, no chat demoram horas a responder, e cancelam o chat por inatividade, telefone, não atendem.... ignoram o cliente completamente... email não respondem.
Ainda há pouco chegaram ao mercado português e já existem inúmeras queixas de jogadores.
As queixas geralmente são sempre do mesmo tipo: impossibilidade de validação de contas, depósitos de clientes que pura e simplesmente desaparecem, inventam as maiores desculpas para não permitir levantamentos, etc etc etc.
É uma fraude completa, e divulgarei isto o mais que puder para que os jogadores não sejam enganados
Не соромтеся подати скаргу на нашому сайті. Чесно кажучи, я все ще вірю, що вони все ще занадто зайняті. Оскільки ви сказали, що вони новачки в Португалії, можливо, у них все ще недостатньо португальських працівників, навчених перевіряти документи. Це може спричинити затримки.
Feel free to submit a complaint on our website. Honestly, I still believe they're still just too busy. Since you say they're new in Portugal, it's possible they still don't have enough Portuguese employees who are trained to verify the documents. That may cause the delays.
Це не виправдовує те, що відбувається.
Затримки - це одне, а виправдовуватися, що клієнти не платять - інше.
Я не хочу скаржитися, тому що я не робив депозит, я мав здоровий глузд шукати інформацію (скарги) про казино, і ті, які я бачив (у поєднанні з моєю нездатністю підтвердити рахунок), змусили мене зрозуміти, що ми маємо справу не з серйозними людьми.
This does not justify what is happening.
Delays are one thing, making excuses for not paying customers is another.
I don't want to complain because I didn't make a deposit, I had the good sense to look for information (complaints) about the casino and the ones I saw (combined with my inability to validate the account) made me realize that we are not dealing with serious people.
Isso não justifica o que se está a passar.
Atrasos é uma coisa, inventar desculpas pagar não pagar aos clientes é outra.
Eu não quero reclamar até porque não fiz depósito, tive o bom senso de procurar informação (reclamações) sobre o casino e as que vi (aliado à minha impossibilidade de validar a conta) fizeram-me perceber que não estamos a lidar com gente séria.
Ну, я не знаю, чи правильно я це розумію. Ви кажете, що у них є відмовки, ви не можете верифікувати рахунок, чат займає години, щоб списати, і є деякі проблеми зі зняттям коштів. З іншого боку, ви не хочете подавати скаргу, тому що стверджуєте, що не вносили депозит. Але вам не потрібно вкладати гроші, щоб його відкрити.
Проте добре, що ви можете знайти інформацію та перевірити її. Але я все ж не вважаю, що потрібно панікувати і говорити, що маєш справу з несерйозними людьми. І якщо ви так думаєте, скарга — найкраще, що ви можете зробити.
Well, I don't know if I understand it right. You say that they have excuses, you can't verify the account, the chat takes hours to write off and there are some problems in the withdrawals. On the other hand, you don't want to file a complaint because you say you didn't put any deposit in. But you don't need to deposit money to open it.
However, it's good that you can find the information and verify it. But I still don't think you need to panic and say that you have dealings with non-serious people. And if you think you do, a complaint is the best thing you can make.
Яро, яка паніка?? Я спокійний, всі гравці, які програли через те, що вони вклали гроші в цьому казино, а депозити просто зникли, будуть в паніці.
Люди несерйозні - це ті, хто в цьому казино, Інтернет повний скарг і чомусь так і буде... Я нічого не вигадую
Jaro, what panic?? I'm calm, all the players who lost their money because they deposited money in this casino and the deposits simply disappeared will be in a panic.
The people who are not serious are those at this casino, the internet is full of complaints and for some reason it will be.... I'm not inventing anything
Jaro, qual pânico?? Eu estou tranquilo, em pânico estarão todos os jogadores que perderam o seu dinheiro porque depositaram dinheiro neste casino e os depósitos simplesmente desapareceram....
As pessoas que não são sérias são as deste casino, a net está cheia de reclamações e por alguma razão será.... não estou a inventar nada
Хм, якби це сталося так, як ви кажете, це точно було б приводом для паніки. Очевидно, я просто помилився, тому що я знаю, що ви просто висловили свою думку.
Проте кожен гравець може провести дослідження казино, що я завжди рекомендую, і, як і ви, ознайомитися зі скаргами чи відгуками користувачів , які можуть допомогти гравцям прийняти рішення. Тож я б сказав, що це було мудро з вашого боку, тому, коли ви сказали, що тут є проблеми, ви не зробили депозит.
Очевидно, що інші казино того варті.
Hmm, if it had happened as you say it would certainly have been cause for panic then. Obviously I just misspoke, because I know you were just stating your opinion.
However, every player can do some casino research, which I always recommend, and just like you, check out complaints or user reviews that can help players make a decision. So I would say that it was wise of you to do that and therefore when you say that there are problems here, you didn't deposit.
Obviously other casinos are more worth it.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.