1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Golden Park Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
ПЕРШОКЛАСНІ ЗЛОДІЇ. ВОНИ КРАДУТЬ ВАШІ ГРОШІ
Я спробував багато ліцензованих букмекерських контор в Іспанії, і на сьогоднішній день Goldenpark є єдиними, хто буквально краде ваші гроші.
Вони не тільки обмежують ваші ставки мінімальною сумою, на яку ви щось виграєте (на той час я виграв пару сотень, я був обмежений 2 євро), вони також не дозволяють вам знімати!!
Вони затримували мене місяцями за понад 1300 євро, хоча я перевірив усе, про що вони мене просили! ID, селфі з ID, рахунки за електроенергію, телефон тощо, все, все, все!!
Тепер вони кажуть мені, що я залежу від третьої особи, тому що вони вигадали історію, що бачили якісь стосунки з іншим обліковим записом, а я не маю до цього жодного відношення! Я просто зареєструвався, увійшов і більше нічого! Вони кажуть мені, що якщо інша особа не надішле документи (щось, що вони повністю вигадують як виправдання), мої гроші будуть утримуватися на невизначений термін.
Вони не дають мені жодних даних, інформації чи чогось іншого, лише той самий електронний лист: «поки інша особа не надішле документи, ми затримаємо ваші гроші», і я можу продовжувати так до 2050 року.
Вони справжні шахраї. Я ніколи не відчував нічого подібного в жодному букмекері в Іспанії, і я зареєстрований у багатьох.
БЕЗСОРОМНИЦЯ
FIRST CLASS THIEVES. THEY STEAL YOUR MONEY
I have tried a lot of licensed bookies in Spain, and by far, Goldenpark are the only ones that literally steal your money.
Not only are they limiting your bets to the minimum amount that you win something (at the time I won a couple of hundred, I was limited to €2), they also don't let you withdraw!!
They have been holding me back for months for more than €1,300 even though I have verified everything they have asked me for! ID, selfie with ID, electricity bills, telephone bills, etc., everything, everything, everything!!
Now they tell me that I depend on a third person because they have made up a story that they have seen some kind of relationship with another account, when I have nothing to do with it! I just registered, logged in and nothing else! They tell me that if the other person does not send the documents (something that they are totally making up as an excuse) my money will be held indefinitely.
They don't give me any data, information or anything, just the same email: "until the other person sends the documentation we will hold your money," and I can go on like this until the year 2050.
They are real scammers. I have never experienced anything like this in any bookie in Spain and I am registered with quite a few.
SHAMELESS
LADRONES DE PRIMERA CATEGORÍA. TE ROBAN TU DINERO
He probado un monton de bookies con licencia en España, y de lejos, goldenpark son los unicos que literalmente te roban tu dinero.
No conformes con limitarte las apuestas a la minima que ganas algo (en el momento que gané un par de cientos limitado a 2€), es que no te dejan retirar!!
Me tienen retenido desde hace meses mas de 1300€ cuando he verificado todo lo que me han pedido! DNI, selfie con DNI, facturas de luz, de telefono, etc todo todo todo!!
ahora me dicen que dependo de una tercera persona porque se han inventado que han visto noseke relacion con otra cuenta, cuando yo no tengo nada que ver! solo me registré, ingresé y nada mas! me dicen que si la otra persona no manda los documentos (cosa que se estan inventnado totalmente como excusa) mi dinero se quedará retenido de forma infinita.
No me dan ni datos, ni informacion ni nada, solamente el mismo email. "hasta que la otra persona no mande la documentacion retendremos tu dinero", y asi puedo estar hasta el año 2050.
Unos autenticos estafadores de manual. Jamas habia vivido nada igual en ninguna bookie en España y estoy registrado en bastantes.
SINVERGUENZAS
Привіт, я бачу, що найбільша проблема казино полягає в тому, що вони підозрюють кілька облікових записів. Це звичайне порушення правил казино, тому я розумію, що вони, ймовірно, намагаються дізнатися якомога більше.
Але тримати свої гроші місяцями і нічого не дізнаватися – це дуже сумно.
У цьому випадку я б рекомендував подати нам скаргу, якщо ви скажете, що не знаєте, що у вас є інші облікові записи, і що, на вашу думку, винне казино.
Якщо ви зацікавлені, просто натисніть це посилання та опишіть свою ситуацію.
Як думаєш, підеш на це?
Hi, I see that the biggest problem the casino sees is that they suspect multiple accounts. This is a common violation of casino rules, so I understand that they are probably trying to find out as much as possible.
But to hold on to your money for months and not find out anything is pretty sad.
In this case, I would recommend filing a complaint with us when you say that you are not aware that you have any other accounts and that the casino is at fault according to you.
If you are interested just click on this link and describe your situation.
What do you think, will you go for it?
Чудово, тому я сподіваюся, що вдасться вам допомогти і все вийде.
Якщо у вас є якісь новини, будь ласка, дайте нам знати. ☘️
Great, so I hope it will be possible to help you and everything will be sorted out.
If you have any news, please let us know. ☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.