ГоловнаФорумКазиноGolden Lady Casino - загальне обговорення

Golden Lady Casino - загальне обговорення

 від cobra562
|
6 449 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Golden Lady Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

дуже гарний сайт і швидкі виплати

Автоматичний переклад.
cobra562

Привіт, як швидко відбуваються виплати? 🤔

Я знайшов таке попередження : «Гравці скаржаться на надзвичайно тривалий час виведення коштів», тому я хотів би знати більше.

Автоматичний переклад.

Я зняв 95 і не отримав їх, і минуло 26 днів, тому я подумав, що якщо я зроблю розворот, зіграю пару роздач і спробую зняти ще раз, це буде 3 тижні, тому тиждень тому я спробував скасуйте це знову, грайте і знову виводьте гроші, і тепер минув тиждень. Мені завжди кажуть, що над цим працюють, або що я наступна в черзі, і це буде якнайшвидше, і кажуть, що вони посилять це, і я дуже втомився від цього, я справді Потрібно це!!!!

Автоматичний переклад.
Candie

Вибачте, але чому ви думаєте, що казино заплатить вам саме зараз, враховуючи те, що ви вже пережили?

Будь ласка, ви помітили це попередження?

file

Повний огляд тут .

На жаль, це казино не має ліцензії, і, пам’ятаючи про те, що ви написали, вам слід подумати про пошук набагато кращого казино. У будь-якому разі, я вважаю, що зараз саме час подати скаргу – ви можете зробити це тут . Будемо сподіватися, що таке казино відгукнеться.

Бажаю тобі успіхів!


Автоматичний переклад.

Ну, я ще не отримав гроші, і я думаю, що я не збираюся, будь ласка, не грайте в це казино, вони грабують вас наосліп

Як не дивно, я отримав від них електронний лист із повідомленням, що вони збираються добре заплатити, це було деякий час тому, але все ще нічого

Автоматичний переклад.
Candie

Пройшло більше 2 місяців, якщо я не помиляюся, так?

Я хотів би сказати щось заспокійливе чи багатообіцяюче, але, на жаль, мені нічого не спадає на думку.

Принаймні я дякую вам за ваше щире попередження. 🙏


Автоматичний переклад.

Без проблем

Я просто сподіваюся, що врятую інших від цього нечесного місця… !!!!

бо якщо ти БУДЬ-ЩО виграєш, то я цього не отримаю

Автоматичний переклад.

Так, я називаю дурницею швидкі виплати

Автоматичний переклад.

Я зняв 480,00 у Golden Lady Casino, але досі не отримав жодної відповіді.

Я справді сподіваюся, що отримаю його цього тижня.

Зазвичай ви отримуєте електронний лист про те, що запит отримано, але поки нічого.

Автоматичний переклад.

Я зняв 480,00 у Golden Lady Casino, але досі не отримав жодної відповіді.

Я справді сподіваюся, що отримаю його цього тижня.

Зазвичай ви отримуєте електронний лист про те, що запит отримано, але поки нічого.

Автоматичний переклад.

Поки що НІЧОГО

Автоматичний переклад.
lavonne833

Чи є ймовірність, що затримка спричинена міжнародними банківськими святами?

Будь ласка, коли ви подали заяву на відкликання?

Автоматичний переклад.
Radka

Сьогодні тиждень тому.

Автоматичний переклад.

Я навіть не міг зробити розворот!

НІКОЛИ ЗНОВУ!!!

Автоматичний переклад.
lavonne833

Це погано...

Здається, жодної відповіді від служби підтримки?

Ну, дайте ще тиждень, тоді вистачить на подачу скарги.

Ця стаття пояснює основи:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Автоматичний переклад.

Хтось ще місяцями чекав запиту на зняття коштів, щоб дізнатися, що повернув їх на свій рахунок?

Автоматичний переклад.
sarabeescutflowers

Я б спробував відгуки користувачів:

https://casino.guru/Golden-Lady-Casino-review#tab=js-tab-reviews

До речі, загальна оцінка видається досить поганою. 🙁

Не дивно:

file

Я вражений, що ви продовжуєте там грати навіть після невирішеної скарги. Чи можу я знати, що змушує вас залишитися там? Мені чесно цікаво знати.

Автоматичний переклад.
sarabeescutflowers

Так! Те ж саме сталося зі мною в липні. У мене був незавершений запит на зняття коштів, який надійшов у жовтні 2022 року! Нещодавно його скасували, і кошти повернулися на мій рахунок. Відтоді я подав ІНШИЙ запит і все ще чекаю на оплату. Це за 300 доларів. Я починаю вірити, що мені ніколи не заплатять.

Автоматичний переклад.
Dsanchez87

Минуло десять місяців, так? Занадто довго. 🙁

Ну, я також бачу, що ви ризикнули зі скаргою , мені цікаво, що це принесе. Незважаючи ні на що, я схрещую кулаки за вас!


Автоматичний переклад.
Radka

Я ціную це! Я подумав, що варто спробувати. Я спілкувався з їхньою службою підтримки 1-2 дні тому, і мені сказали, що вони чекають відповіді від свого менеджера та зв’яжуться зі мною електронною поштою. Я ще не отримував від них листування.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.