2 р. тому
Тут ви можете обговорити Golden Lady Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, як швидко відбуваються виплати? 🤔
Я знайшов таке попередження : «Гравці скаржаться на надзвичайно тривалий час виведення коштів», тому я хотів би знати більше.
Hello, how fast the payouts are? 🤔
I found this warning: "Players complain about extremely long withdrawal times" so I would like to know more.
Я зняв 95 і не отримав їх, і минуло 26 днів, тому я подумав, що якщо я зроблю розворот, зіграю пару роздач і спробую зняти ще раз, це буде 3 тижні, тому тиждень тому я спробував скасуйте це знову, грайте і знову виводьте гроші, і тепер минув тиждень. Мені завжди кажуть, що над цим працюють, або що я наступна в черзі, і це буде якнайшвидше, і кажуть, що вони посилять це, і я дуже втомився від цього, я справді Потрібно це!!!!
I made a withdrawal of 95 and didn’t receive it and it had been 26 days so I thought if I did a reversal and play a couple hand’s and try to withdrawal again we’ll it’s been 3 weeks so a week ago I tried to reverse it again and play and withdrawal again that’s been a week now I always get told it’s being worked on or that I’m next queue and it’ll be ASAP and told that they escalate it and I’m really tired of it I really NEED it!!!!
Вибачте, але чому ви думаєте, що казино заплатить вам саме зараз, враховуючи те, що ви вже пережили?
Будь ласка, ви помітили це попередження?
Повний огляд тут .
На жаль, це казино не має ліцензії, і, пам’ятаючи про те, що ви написали, вам слід подумати про пошук набагато кращого казино. У будь-якому разі, я вважаю, що зараз саме час подати скаргу – ви можете зробити це тут . Будемо сподіватися, що таке казино відгукнеться.
Бажаю тобі успіхів!
I'm sorry to say that but, what makes you think that the casino will pay you just now - considering what you already experienced?
Have you noticed this warning, please?
The full review is right here.
Sadly, this casino is not licensed, and keeping what you wrote in mind, you should consider finding yourself a much better casino. Anyway, I guess now it's the right time to submit a complaint - you can do so here. Let's just hope that such a casino will respond.
I wish you the best of luck!
Ну, я ще не отримав гроші, і я думаю, що я не збираюся, будь ласка, не грайте в це казино, вони грабують вас наосліп
Як не дивно, я отримав від них електронний лист із повідомленням, що вони збираються добре заплатити, це було деякий час тому, але все ще нічого
Well still haven’t gotten paid and I guess I’m not going to please please don’t play this casino they rob you blind
which oddly enough I did receive an email from them saying they were going to pay well that was awhile ago and still nothing
Пройшло більше 2 місяців, якщо я не помиляюся, так?
Я хотів би сказати щось заспокійливе чи багатообіцяюче, але, на жаль, мені нічого не спадає на думку.
Принаймні я дякую вам за ваше щире попередження. 🙏
It has been more than 2 months if I'm not mistaken, right?
I wish I could say anything calming or promising, but sadly nothing comes to my mind.
At least I thank you for your honest warning. 🙏
Я зняв 480,00 у Golden Lady Casino, але досі не отримав жодної відповіді.
Я справді сподіваюся, що отримаю його цього тижня.
Зазвичай ви отримуєте електронний лист про те, що запит отримано, але поки нічого.
I did a withdrawal of 480.00 with Golden Lady Casino but so far I haven't had any response.
I certainly hope I get it this week.
Usually you get an email saying the request was received, but so far nothing.
Я зняв 480,00 у Golden Lady Casino, але досі не отримав жодної відповіді.
Я справді сподіваюся, що отримаю його цього тижня.
Зазвичай ви отримуєте електронний лист про те, що запит отримано, але поки нічого.
I did a withdrawal of 480.00 with Golden Lady Casino but so far I haven't had any response.
I certainly hope I get it this week.
Usually you get an email saying the request was received, but so far nothing.
Чи є ймовірність, що затримка спричинена міжнародними банківськими святами?
Будь ласка, коли ви подали заяву на відкликання?
Any chance the delay is caused ba the international banking holidays?
When did you submit the withdrawal, please?
Це погано...
Здається, жодної відповіді від служби підтримки?
Ну, дайте ще тиждень, тоді вистачить на подачу скарги.
Ця стаття пояснює основи:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
That's bad...
No response from the support so far, I reckon?
Well, give it another week, then it would be enough for submitting a complaint.
This article explains the basics:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Я б спробував відгуки користувачів:
https://casino.guru/Golden-Lady-Casino-review#tab=js-tab-reviews
До речі, загальна оцінка видається досить поганою. 🙁
Не дивно:
Я вражений, що ви продовжуєте там грати навіть після невирішеної скарги. Чи можу я знати, що змушує вас залишитися там? Мені чесно цікаво знати.
I would try the user reviews:
https://casino.guru/Golden-Lady-Casino-review#tab=js-tab-reviews
By the way, the overall rating seems to be quite bad. 🙁
No wonder:
I'm amazed you keep playing there even after an unresolved complaint. May I know what makes you stay there? I'm honestly interested to know.
Так! Те ж саме сталося зі мною в липні. У мене був незавершений запит на зняття коштів, який надійшов у жовтні 2022 року! Нещодавно його скасували, і кошти повернулися на мій рахунок. Відтоді я подав ІНШИЙ запит і все ще чекаю на оплату. Це за 300 доларів. Я починаю вірити, що мені ніколи не заплатять.
Yes! The same exact thing happened to me in July. I've had a pending withdrawal that was requested in October of 2022! Recently it was cancelled and the funds were back in my account. I have since submitted ANOTHER request and I'm still waiting on payment. It's for $300. I'm starting to believe I will never be paid.
Минуло десять місяців, так? Занадто довго. 🙁
Ну, я також бачу, що ви ризикнули зі скаргою , мені цікаво, що це принесе. Незважаючи ні на що, я схрещую кулаки за вас!
It has been ten months, right? Far too long. 🙁
Well, I also see you took a chance with the complaint, I wonder what it brings. No matter what, my fingers are crossed for you!
Я ціную це! Я подумав, що варто спробувати. Я спілкувався з їхньою службою підтримки 1-2 дні тому, і мені сказали, що вони чекають відповіді від свого менеджера та зв’яжуться зі мною електронною поштою. Я ще не отримував від них листування.
I appreciate it! I figured it was worth a try. I spoke with their support 1-2 days ago and was told they were awaiting a reply from their manager and would contact me by email. I have not received any correspondence from them yet.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.