ФорумКазиноGolden Lady Casino - загальне обговорення

Golden Lady Casino - загальне обговорення

1 рік тому від cobra562
|
3257 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Golden Lady Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

дуже гарний сайт і швидкі виплати

Автоматичний переклад.
cobra562
1 рік тому

Привіт, як швидко відбуваються виплати? 🤔

Я знайшов таке попередження : «Гравці скаржаться на надзвичайно тривалий час виведення коштів», тому я хотів би знати більше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зняв 95 і не отримав їх, і минуло 26 днів, тому я подумав, що якщо я зроблю розворот, зіграю пару роздач і спробую зняти ще раз, це буде 3 тижні, тому тиждень тому я спробував скасуйте це знову, грайте і знову виводьте гроші, і тепер минув тиждень. Мені завжди кажуть, що над цим працюють, або що я наступна в черзі, і це буде якнайшвидше, і кажуть, що вони посилять це, і я дуже втомився від цього, я справді Потрібно це!!!!

Автоматичний переклад.
Candie
1 рік тому

Вибачте, але чому ви думаєте, що казино заплатить вам саме зараз, враховуючи те, що ви вже пережили?

Будь ласка, ви помітили це попередження?

file

Повний огляд тут .

На жаль, це казино не має ліцензії, і, пам’ятаючи про те, що ви написали, вам слід подумати про пошук набагато кращого казино. У будь-якому разі, я вважаю, що зараз саме час подати скаргу – ви можете зробити це тут . Будемо сподіватися, що таке казино відгукнеться.

Бажаю тобі успіхів!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, я ще не отримав гроші, і я думаю, що я не збираюся, будь ласка, не грайте в це казино, вони грабують вас наосліп

Як не дивно, я отримав від них електронний лист із повідомленням, що вони збираються добре заплатити, це було деякий час тому, але все ще нічого

Автоматичний переклад.
Candie
1 рік тому

Пройшло більше 2 місяців, якщо я не помиляюся, так?

Я хотів би сказати щось заспокійливе чи багатообіцяюче, але, на жаль, мені нічого не спадає на думку.

Принаймні я дякую вам за ваше щире попередження. 🙏


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Без проблем

Я просто сподіваюся, що врятую інших від цього нечесного місця… !!!!

бо якщо ти БУДЬ-ЩО виграєш, то я цього не отримаю

Автоматичний переклад.
Candie
1 рік тому

Так, я називаю дурницею швидкі виплати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зняв 480,00 у Golden Lady Casino, але досі не отримав жодної відповіді.

Я справді сподіваюся, що отримаю його цього тижня.

Зазвичай ви отримуєте електронний лист про те, що запит отримано, але поки нічого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зняв 480,00 у Golden Lady Casino, але досі не отримав жодної відповіді.

Я справді сподіваюся, що отримаю його цього тижня.

Зазвичай ви отримуєте електронний лист про те, що запит отримано, але поки нічого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поки що НІЧОГО

Автоматичний переклад.
lavonne833
1 рік тому

Чи є ймовірність, що затримка спричинена міжнародними банківськими святами?

Будь ласка, коли ви подали заяву на відкликання?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сьогодні тиждень тому.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я навіть не міг зробити розворот!

НІКОЛИ ЗНОВУ!!!

Автоматичний переклад.
lavonne833
1 рік тому

Це погано...

Здається, жодної відповіді від служби підтримки?

Ну, дайте ще тиждень, тоді вистачить на подачу скарги.

Ця стаття пояснює основи:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хтось ще місяцями чекав запиту на зняття коштів, щоб дізнатися, що повернув їх на свій рахунок?

Автоматичний переклад.
sarabeescutflowers
8 міс. тому

Я б спробував відгуки користувачів:

https://casino.guru/Golden-Lady-Casino-review#tab=js-tab-reviews

До речі, загальна оцінка видається досить поганою. 🙁

Не дивно:

file

Я вражений, що ви продовжуєте там грати навіть після невирішеної скарги. Чи можу я знати, що змушує вас залишитися там? Мені чесно цікаво знати.

Автоматичний переклад.
sarabeescutflowers
8 міс. тому

Так! Те ж саме сталося зі мною в липні. У мене був незавершений запит на зняття коштів, який надійшов у жовтні 2022 року! Нещодавно його скасували, і кошти повернулися на мій рахунок. Відтоді я подав ІНШИЙ запит і все ще чекаю на оплату. Це за 300 доларів. Я починаю вірити, що мені ніколи не заплатять.

Автоматичний переклад.
Dsanchez87
8 міс. тому

Минуло десять місяців, так? Занадто довго. 🙁

Ну, я також бачу, що ви ризикнули зі скаргою , мені цікаво, що це принесе. Незважаючи ні на що, я схрещую кулаки за вас!


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Я ціную це! Я подумав, що варто спробувати. Я спілкувався з їхньою службою підтримки 1-2 дні тому, і мені сказали, що вони чекають відповіді від свого менеджера та зв’яжуться зі мною електронною поштою. Я ще не отримував від них листування.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого