ГоловнаФорумКазиноGolden Genie Casino - загальне обговорення

Golden Genie Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від markpetro290
|
3 081 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Lindaloola123

Казино, які не мають ліцензії, практично нікому не зізнаються. Тож навіть якби вам вдалося про це кудись повідомити, я сумніваюся, що з цим щось зробили б. Одна людина – це крапля в морі, хоча я знаю, що це, мабуть, не те, що ви хочете почути.

Щодо нереагування на скарги, ви маєте рацію, але якщо ви відкриєте одне й те саме, індекс безпеки казино знову знизиться. Тож це єдина причина, чому я б це зробив.

Шкода, як ви сказали, що ви не зайшли раніше і не подивились, у яке казино ви робите депозит.

У будь-якому випадку, все, що казало вам зробити, це чекати, і більше нічого не відбувається?


Автоматичний переклад.
Lindaloola123

Я просто хочу сказати, що краще пізно, ніж ніколи. правильно? Я сподіваюся, що відтепер наш веб-сайт допоможе вам зробити кращий вибір. 😉

Що ж, тепер, коли ви подали свою скаргу сюди нашій команді, це залежатиме від її вирішення. Якщо це не буде вирішено, оскільки казино дійсно зазвичай не відповідає на скарги, вони отримають за це чорні бали, а його індекс безпеки знизиться ще нижче.

Це, безсумнівно, допоможе іншим по-справжньому подумати про гру там.

Отже, навіть якщо про це нікуди повідомити, таким чином ви сприяєте тому, що казино опуститься.

Звичайно, ми все одно хочемо, щоб ви отримали свої гроші, тому не будемо забігати вперед і чекати результату всього цього.🤞

Автоматичний переклад.

Хтось коли-небудь отримував виплату від казино golden genie? Я чекаю на 1000 фунтів стерлінгів і хотів би знати, чи хтось отримував там виплату

Автоматичний переклад.

Не тут, боюся, я також чекав 1000 протягом 6 тижнів, вони не відповідають на повідомлення від мене чи від цього сайту

зрештою я попросив повернути його в обліковий запис і відкинув, бо я наркоман 😫

Автоматичний переклад.
Lindaloola123

Мені шкода, що ви так і не отримали своїх грошей. Я подумав, що це трохи дивно, коли сказали, що це займе до 21 робочого дня. Куди вони надсилають гроші з планети Юпітер

Автоматичний переклад.

Хтось коли-небудь отримував виплату від казино golden genie? Я чекаю на 1000 фунтів стерлінгів і хотів би знати, чи хтось отримував там виплату

Автоматичний переклад.

Привіт, впевнений, ви ніколи не бачили його рейтингу. Ну, перевірте це самі; це просто жах:

https://casino.guru/golden-genie-casino-review

Мені шкода це говорити, але шанси досить низькі.


Автоматичний переклад.
Radka

Так, я бачив рейтинги, я досліджував

Автоматичний переклад.
Radka

На скільки ви поставили, лол 😂

Автоматичний переклад.
Tommyg32019

Привіт, чи отримували ви коли-небудь свої кошти, оскільки я чекаю на 1000 фунтів стерлінгів

Автоматичний переклад.

На скільки ви поставили, лол 😂

Автоматичний переклад.

Просто фраза, звичайно. 😀

Я б не став ставити на такий сайт. І мені шкода, що ти це зробив...

Автоматичний переклад.

Так, я бачив рейтинги, я досліджував

Автоматичний переклад.

Ну, мені неприємно сказати, що я не знайшов нічого позитивного, щоб додати тут. Принаймні мої кулаки за вас!

Автоматичний переклад.

Я просто хотів додати, щоб дати надію іншим.


Я подав запит на зняття коштів із цього сайту ще в жовтні 2024 року лише за 120 фунтів стерлінгів (тобто трохи менше, ніж у деяких коментарях тут)

Сьогодні я нарешті отримав плату за це після кількох розмов із їхньою підтримкою.

Автоматичний переклад.
Morton256

О, але залежно від того, коли ви подали запит на зняття, це зайняло досить багато часу.

Що саме ви сказали в чаті, щоб отримати гроші? Мені це було б дуже цікаво. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Яро,

З жовтня я кілька разів звертався до служби підтримки в чаті, і вони продовжували повертатися, кажучи, що мають великі суми виплат тощо, і все було відкладено.


Зрештою минулого тижня моє зняття було автоматично відхилено, а баланс повернуто на мій рахунок.


Я знову подав запит на зняття коштів і знову поскаржився в чаті. Я сказав їм, що чекав 4 місяці і хотів, щоб вилучення було швидким, вони сказали, що піднімуть це внутрішньо.


Через пару днів я отримав електронний лист від служби підтримки з проханням надати деякі документи KYC. Я надав їх, а наступного дня отримав платіж.

Очевидно, не рекомендував би нікому використовувати їх, але, можливо, деякі сподіваються, що інші врешті-решт отримають свої гроші.

Автоматичний переклад.

якщо ви знімаєте свій баланс у розмірі 100 фунтів стерлінгів за раз, ви отримаєте свої гроші назад. Я виграв 1000 фунтів стерлінгів і чекав 10 тижнів, тому я скасував його та зняв його по 100 фунтів стерлінгів за раз, і я отримав їх наступного дня

Автоматичний переклад.

Привіт Яро,

З жовтня я кілька разів звертався до служби підтримки в чаті, і вони продовжували повертатися, кажучи, що мають великі суми виплат тощо, і все було відкладено.


Зрештою минулого тижня моє зняття було автоматично відхилено, а баланс повернуто на мій рахунок.


Я знову подав запит на зняття коштів і знову поскаржився в чаті. Я сказав їм, що чекав 4 місяці і хотів, щоб вилучення було швидким, вони сказали, що піднімуть це внутрішньо.


Через пару днів я отримав електронний лист від служби підтримки з проханням надати деякі документи KYC. Я надав їх, а наступного дня отримав платіж.

Очевидно, не рекомендував би нікому використовувати їх, але, можливо, деякі сподіваються, що інші врешті-решт отримають свої гроші.

Автоматичний переклад.

Дякую за опис ситуації. Якщо все вийшло добре, я з нетерпінням чекаю цього і бачу, що ваші зусилля увінчалися успіхом.

Сподіваюся, вам не доведеться боротися за свої гроші в іншому казино, і все буде більш гладко.

Якщо у вас є що сказати, зв’яжіться зі мною. 🙂

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого