ФорумКазиноGolden Genie Casino - загальне обговорення

Golden Genie Casino - загальне обговорення

7 міс. тому від markpetro290
|
1846 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Golden Genie Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
7 міс. тому

Я чекав з 20 березня 2024 року на зняття грошей, але я не можу надіслати їм електронний лист, а чат у прямому ефірі видалено. Зовсім не радо. Немає можливості зв’язатися із сайтом, очевидно, він є шахрайським.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
markpetro290
7 міс. тому

Привіт, я відчуваю, що ти довго чекав на відкликання. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. У будь-якому разі у вас уже є підтверджений обліковий запис казино? Вам сказали, чому ви досі не отримали гроші?

Тим не менш, оскільки вказаний мною час минув, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Відкрити скаргу можна за цим посиланням .

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт,


Я чекав на зняття £565 із goldengenie.com з 26 квітня.


мій обліковий запис повністю підтверджено, я не використовував бонусні кошти, лише власні гроші, і ніколи раніше не знімав кошти з цього сайту.


Я продовжую намагатися зв’язатися через опцію чату в реальному часі, але мене постійно відривають після того, як я поставив одне запитання. Як мені насправді отримати це зняття, оскільки я бачив, що деяким людям це вдається?


Я запитав у чаті, щоб мені пояснили процес зняття коштів, але вони щоразу надсилають автоматичну відповідь, пояснюючи, що це займе 7-21 день, я зазначив, що на сайті вказано банківський переказ обробка займе 24-48 годин, але вони відповіли, що це займе 48 годин, щоб зняття було прийнято, а потім ще 21 робочий день для обробки? Я справді не розумію цього, тому що я мав кілька сайтів казино, перш ніж жоден із цією проблемою.


мене обманом забрали мої гроші чи це спосіб для мене отримати £565, які я зняв?

Автоматичний переклад.
Tommyg32019
6 міс. тому

Чи отримали ви на даний момент будь-які оновлення від казино щодо свого виведення коштів? Насправді ми зазвичай даємо казино 14 повних днів на обробку платежу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів. Можливо, у вас вимагали якісь додаткові документи?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони не вимагали жодних додаткових документів, оскільки верифікація мого облікового запису виконана в повному обсязі. Минуло понад 14 днів. У п'ятницю закінчується 21 робочий день! Але ні, я його ще не отримав.

Автоматичний переклад.
Tommyg32019
6 міс. тому

Я думав, ви подали запит на відкликання 26 квітня. Чи не так?🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мій запит на зняття £565 надійшов 26 квітня, сьогодні 17-й день. Але 12 робочий день. це наступна п'ятниця, яка завершувала б 21 робочий день, переплутав з тижнем.

Автоматичний переклад.
Tommyg32019
6 міс. тому

Нічого, напевно, для вас дуже напружено чекати, я розумію це.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, комусь вдалося вивести гроші з цього казино?

Тому що після тих думок, які я бачу, немає сенсу розраховувати на виплату :)


file

Автоматичний переклад.
MRN93
4 міс. тому

Я б сказав, що це виглядає не дуже багатообіцяюче.🤷‍♀️ Як довго ви чекаєте?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

За мить буде 3 місяці😲

Бо оплату замовили 2 квітня xD

Автоматичний переклад.
MRN93
4 міс. тому

Це справді довго чекати. Мені шкода, що вам доводиться це переживати. Просто постарайтеся бути більш уважними при виборі онлайн-казино. 🙏

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

На жаль, я раніше не знав веб-сайт Guru Casino. Якби я був тут раніше, я б не грав у Golden Genie :)

Автоматичний переклад.
MRN93
4 міс. тому

Краще пізно, ніж ніколи, кажемо ми. правильно? 😉

Якщо вам щось знадобиться, не соромтеся запитувати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Невелике оновлення для тих, хто зацікавлений, я отримав електронний лист від goldengenie

Як ви можете прочитати з нього, це вина шахраїв, тому вони не виплачують гроші xD

Ну, я спробую ще раз

file

Автоматичний переклад.
MRN93
4 міс. тому

Ви знову подали запит на відкликання?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вже місяць чекаю на зняття 1000 євро

це шахрайське казино

якісь поради?

має бути спосіб повідомити про казино, яке вони не зможуть працювати

Мені щойно сказали чекати


Автоматичний переклад.
Lindaloola123
1 місяць тому

Один місяць – це дуже довго чекати.

Ви змогли там підтвердити свій обліковий запис?

Мені зовсім не подобається погляд на їхній індекс безпеки та попередження, включені в наш огляд 👈.

Яку причину такої затримки вони вам назвали?

Спробуйте подати скаргу, щоб наша команда могла ще раз зв’язатися з казино, щоб дізнатися, як вони діятимуть. що ти кажеш Ось посилання для вас, де ви можете подати його.

Почекаємо, як все розгорнеться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну, мені б дуже хотілося, щоб я прийшов сюди до того, як скористався казино

схоже, вони просто ігнорують ваші скарги, як вони ігнорували мене

Я не думаю, що я збираюся отримати гроші, сайт є шахрайством

Я просто хочу знати, чи можемо ми повідомити про це комусь?

Я читав тут, що їх ліцензія підроблена, тому немає сенсу скаржитися на їх ліцензію, але має бути хтось інший?

Я хочу зробити свій внесок у те, щоб їх закрили, це моя розрада


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого