7 міс. тому
Тут ви можете обговорити Golden Genie Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекав з 20 березня 2024 року на зняття грошей, але я не можу надіслати їм електронний лист, а чат у прямому ефірі видалено. Зовсім не радо. Немає можливості зв’язатися із сайтом, очевидно, він є шахрайським.
Been waiting since March 20th 2024 for a withdrawal I made cannot email them and live chat been removed no joy at all no way to contact the site its obviously a SCAM site
Привіт, я відчуваю, що ти довго чекав на відкликання. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. У будь-якому разі у вас уже є підтверджений обліковий запис казино? Вам сказали, чому ви досі не отримали гроші?
Тим не менш, оскільки вказаний мною час минув, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Відкрити скаргу можна за цим посиланням .
Ви думаєте, що підете на це?
Hi, I have a feeling you've been waiting quite a while for your withdrawal. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Anyway, do you have a verified casino account yet? Did they tell you why you haven't received the money yet?
Nevertheless, since the time I mentioned has expired, I would recommend you to file a complaint and our team will try to help you.
You can open a complaint on this link.
Do you think you'll go for it ?
Привіт,
Я чекав на зняття £565 із goldengenie.com з 26 квітня.
мій обліковий запис повністю підтверджено, я не використовував бонусні кошти, лише власні гроші, і ніколи раніше не знімав кошти з цього сайту.
Я продовжую намагатися зв’язатися через опцію чату в реальному часі, але мене постійно відривають після того, як я поставив одне запитання. Як мені насправді отримати це зняття, оскільки я бачив, що деяким людям це вдається?
Я запитав у чаті, щоб мені пояснили процес зняття коштів, але вони щоразу надсилають автоматичну відповідь, пояснюючи, що це займе 7-21 день, я зазначив, що на сайті вказано банківський переказ обробка займе 24-48 годин, але вони відповіли, що це займе 48 годин, щоб зняття було прийнято, а потім ще 21 робочий день для обробки? Я справді не розумію цього, тому що я мав кілька сайтів казино, перш ніж жоден із цією проблемою.
мене обманом забрали мої гроші чи це спосіб для мене отримати £565, які я зняв?
Hi,
I have been waiting for a withdrawal of £565 from goldengenie.com since the 26th of April.
my account is fully verified, I was not using bonus funds only my own money and I have never made a withdrawal from this site before.
I keep trying to contact through the live chat option but I am continuously cut of after asking a singular question. How do I actually get this withdrawal as I have seen some people have managed to do so?
I have asked on the live chat option to for the withdrawal process to be explained to me but they just send an automatic response each time explain it’ll take 7-21 days to progress, I pointed out it states on the site a bank transfer will take 24-48h to process but They responded saying it’ll take 48h for the withdrawal to be accepted then a further 21 working days to be processed? Truly don’t understand this as I have had multiple casino sites before none with this issue.
have I been scammed out of my money or is their a way for me to receive the £565 I have withdrawn?
Чи отримали ви на даний момент будь-які оновлення від казино щодо свого виведення коштів? Насправді ми зазвичай даємо казино 14 повних днів на обробку платежу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів. Можливо, у вас вимагали якісь додаткові документи?
Have you gotten any updates from the casino regarding your withdrawal by now? We actually usually give casinos 14 full days to process the payment, especially when it comes to the first withdrawal. Have they asked for some additional documents from you, perhaps?
Вони не вимагали жодних додаткових документів, оскільки верифікація мого облікового запису виконана в повному обсязі. Минуло понад 14 днів. У п'ятницю закінчується 21 робочий день! Але ні, я його ще не отримав.
They haven’t asked for any additional documents on as the verification of my account is done in full. It has been over the 14 days. On Friday it’ll be the 21 working days finished! But no I’ve not receive it still.
Я думав, ви подали запит на відкликання 26 квітня. Чи не так?🤔
I thought you had requested the withdrawal on April 26th. Isn't that right?🤔
Мій запит на зняття £565 надійшов 26 квітня, сьогодні 17-й день. Але 12 робочий день. це наступна п'ятниця, яка завершувала б 21 робочий день, переплутав з тижнем.
My withdrawal of £565 was requested on the 26th April, today is the 17th day. But the 12th working day. it’s next Friday that would complete the 21 working days, got confused with the week.
Нічого, напевно, для вас дуже напружено чекати, я розумію це.
Never mind, it is probably really stressful for you to wait, I can understand that.
Привіт, комусь вдалося вивести гроші з цього казино?
Тому що після тих думок, які я бачу, немає сенсу розраховувати на виплату :)
Hello, has anyone managed to withdraw money from this casino?
Because after the opinions I see, there is no point in counting on a payout :)
Witajcie i komuś się udało wypłacić pieniądze z tego kasyna?
Bo po opiniach widzę tu raczej nie ma co liczyć na wypłatę 🙂
Я б сказав, що це виглядає не дуже багатообіцяюче.🤷♀️ Як довго ви чекаєте?
It does not look very promising, I would say.🤷♀️ How long are you waiting?
Це справді довго чекати. Мені шкода, що вам доводиться це переживати. Просто постарайтеся бути більш уважними при виборі онлайн-казино. 🙏
That is a really long wait. I'm sorry you have to experience this. Just try to be more careful when choosing an online casino. 🙏
На жаль, я раніше не знав веб-сайт Guru Casino. Якби я був тут раніше, я б не грав у Golden Genie :)
Unfortunately, I didn't know the Guru Casino website before. If I had been here earlier, I wouldn't have played Golden Genie :)
Niestety wcześniej nie znałem strony Guru Casino. Jak bym wcześniej tu trawił to bym nie zagrał na Golden Genie 🙂
Краще пізно, ніж ніколи, кажемо ми. правильно? 😉
Якщо вам щось знадобиться, не соромтеся запитувати.
Better late than never, we say. Right? 😉
If you need anything, do not hesitate to ask.
Невелике оновлення для тих, хто зацікавлений, я отримав електронний лист від goldengenie
Як ви можете прочитати з нього, це вина шахраїв, тому вони не виплачують гроші xD
Ну, я спробую ще раз
A little update for those interested, I received an email from goldengenie
As you can read from it, it's the fraudsters' fault and that's why they don't pay out the money xD
Well, I'll try again
Mała aktualizacja dla zainteresowanych, dostałem od goldengenie e-mail
Jak można z niego przeczytać to wina oszustów i dlatego nie wypłacają pieniędzy xD
No cóż spróbuje jeszcze raz
Ви знову подали запит на відкликання?
Have you requested the withdrawal again now?
Я вже місяць чекаю на зняття 1000 євро
це шахрайське казино
якісь поради?
має бути спосіб повідомити про казино, яке вони не зможуть працювати
Мені щойно сказали чекати
I have been waiting for a month for a withdrawal of 1000 euros
this is a scam casino
any advice ?
there must be a way to report the casino they should not be able to operate
I have just been told to wait
Один місяць – це дуже довго чекати.
Ви змогли там підтвердити свій обліковий запис?
Мені зовсім не подобається погляд на їхній індекс безпеки та попередження, включені в наш огляд 👈.
Яку причину такої затримки вони вам назвали?
Спробуйте подати скаргу, щоб наша команда могла ще раз зв’язатися з казино, щоб дізнатися, як вони діятимуть. що ти кажеш Ось посилання для вас, де ви можете подати його.
Почекаємо, як все розгорнеться.
One month is a really long waiting time.
Were you able to verify your account there?
I don't like the look at their safety index and the warnings included in our review at all👈.
What reason for this delay did they give you?
Try to file a complaint so our team can contact the casino once again to see how they will act. What do you say? Here's the link for you where you can submit it.
We'll wait to see how it all unfolds.
Ну, мені б дуже хотілося, щоб я прийшов сюди до того, як скористався казино
схоже, вони просто ігнорують ваші скарги, як вони ігнорували мене
Я не думаю, що я збираюся отримати гроші, сайт є шахрайством
Я просто хочу знати, чи можемо ми повідомити про це комусь?
Я читав тут, що їх ліцензія підроблена, тому немає сенсу скаржитися на їх ліцензію, але має бути хтось інший?
Я хочу зробити свій внесок у те, щоб їх закрили, це моя розрада
Well I really wish I had come here before I used the casino
it looks like they just ignore your complaints like they have been ignoring me
I do not think that I am going to get the money the site is a scam
I just want to know can we report this to someone?
I’ve read on here that their licence is fake so no point complaining to their licence but there must be someone else?
I want to contribute to them getting shut down it’s my consolation
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.