1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Golden Genie Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я чекав з 20 березня 2024 року на зняття грошей, але я не можу надіслати їм електронний лист, а чат у прямому ефірі видалено. Зовсім не радо. Немає можливості зв’язатися із сайтом, очевидно, він є шахрайським.
Been waiting since March 20th 2024 for a withdrawal I made cannot email them and live chat been removed no joy at all no way to contact the site its obviously a SCAM site
Привіт, я відчуваю, що ти довго чекав на відкликання. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. У будь-якому разі у вас уже є підтверджений обліковий запис казино? Вам сказали, чому ви досі не отримали гроші?
Тим не менш, оскільки вказаний мною час минув, я рекомендую вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Відкрити скаргу можна за цим посиланням .
Ви думаєте, що підете на це?
Hi, I have a feeling you've been waiting quite a while for your withdrawal. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Anyway, do you have a verified casino account yet? Did they tell you why you haven't received the money yet?
Nevertheless, since the time I mentioned has expired, I would recommend you to file a complaint and our team will try to help you.
You can open a complaint on this link.
Do you think you'll go for it ?
Привіт,
Я чекав на зняття £565 із goldengenie.com з 26 квітня.
мій обліковий запис повністю підтверджено, я не використовував бонусні кошти, лише власні гроші, і ніколи раніше не знімав кошти з цього сайту.
Я продовжую намагатися зв’язатися через опцію чату в реальному часі, але мене постійно відривають після того, як я поставив одне запитання. Як мені насправді отримати це зняття, оскільки я бачив, що деяким людям це вдається?
Я запитав у чаті, щоб мені пояснили процес зняття коштів, але вони щоразу надсилають автоматичну відповідь, пояснюючи, що це займе 7-21 день, я зазначив, що на сайті вказано банківський переказ обробка займе 24-48 годин, але вони відповіли, що це займе 48 годин, щоб зняття було прийнято, а потім ще 21 робочий день для обробки? Я справді не розумію цього, тому що я мав кілька сайтів казино, перш ніж жоден із цією проблемою.
мене обманом забрали мої гроші чи це спосіб для мене отримати £565, які я зняв?
Hi,
I have been waiting for a withdrawal of £565 from goldengenie.com since the 26th of April.
my account is fully verified, I was not using bonus funds only my own money and I have never made a withdrawal from this site before.
I keep trying to contact through the live chat option but I am continuously cut of after asking a singular question. How do I actually get this withdrawal as I have seen some people have managed to do so?
I have asked on the live chat option to for the withdrawal process to be explained to me but they just send an automatic response each time explain it’ll take 7-21 days to progress, I pointed out it states on the site a bank transfer will take 24-48h to process but They responded saying it’ll take 48h for the withdrawal to be accepted then a further 21 working days to be processed? Truly don’t understand this as I have had multiple casino sites before none with this issue.
have I been scammed out of my money or is their a way for me to receive the £565 I have withdrawn?
Чи отримали ви на даний момент будь-які оновлення від казино щодо свого виведення коштів? Насправді ми зазвичай даємо казино 14 повних днів на обробку платежу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів. Можливо, у вас вимагали якісь додаткові документи?
Have you gotten any updates from the casino regarding your withdrawal by now? We actually usually give casinos 14 full days to process the payment, especially when it comes to the first withdrawal. Have they asked for some additional documents from you, perhaps?
Вони не вимагали жодних додаткових документів, оскільки верифікація мого облікового запису виконана в повному обсязі. Минуло понад 14 днів. У п'ятницю закінчується 21 робочий день! Але ні, я його ще не отримав.
They haven’t asked for any additional documents on as the verification of my account is done in full. It has been over the 14 days. On Friday it’ll be the 21 working days finished! But no I’ve not receive it still.
Я думав, ви подали запит на відкликання 26 квітня. Чи не так?🤔
I thought you had requested the withdrawal on April 26th. Isn't that right?🤔
Мій запит на зняття £565 надійшов 26 квітня, сьогодні 17-й день. Але 12 робочий день. це наступна п'ятниця, яка завершувала б 21 робочий день, переплутав з тижнем.
My withdrawal of £565 was requested on the 26th April, today is the 17th day. But the 12th working day. it’s next Friday that would complete the 21 working days, got confused with the week.
Нічого, напевно, для вас дуже напружено чекати, я розумію це.
Never mind, it is probably really stressful for you to wait, I can understand that.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.