1 рік тому
Тут ви можете обговорити Golddino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт.
Минулого разу, коли ми перевіряли казино, були допущені гравці з Сербії, перегляньте огляд .
Однак, якщо ви отримаєте протилежну відповідь, скористайтеся функцією «оновити нас». 🙏
Hello there.
The last time we checked the casino, players from Serbia were allowed, check the review.
However, if you get the opposite answer, kindly use the "update us" feature. 🙏
Привіт
Отже, як це закінчилося? Чи маєте ви право на бездепозитний бонус?
все одно
Я б сказав, що відповідь, яку ви отримали, була типовою відповіддю для обох ситуацій. Це може викликати підозру, але я відчуваю, що це, швидше за все, просто побічний ефект.
Hello 🙂
So, how did it end up? Are you eligable for the no deposit bonus?
Anyway,
I'd say the reply you got was kind of a template reply to cover both situations. It may raise suspocioin, but I feel it's more likely just a side effect.
Це так правда. Я згоден з casinostreamer88. Те ж саме трапилося зі мною. Мені сказали: «ЯКЩО Я ВІДПОВІДАЮ Кваліфікації». Я отримаю бездепозитний бонус, який буде зараховано через 12 годин, і через час я надіслав електронний лист щоб запитати, чому я не отримав це, вони відповідають електронним листом, скопіювавши та вставивши 2 речення з їхніх положень та умов. Перегляньте на знімку екрана те, що я додав
This is so true.i agree with casinostreamer88.the same thing happened to me.i was told 'IF I QUALIFY ' .I will receive the no deposit bonus it would be credited in 12 hours and after the time passed,I sent an email to ask what the reason was that I didn't get it,they respond in an email by copy and pasting 2 sentences from their terms and conditions.see in the screenshot the that I added
Це так правда. Я згоден з casinostreamer88. Те ж саме трапилося зі мною. Мені сказали: «ЯКЩО Я ВІДПОВІДАЮ Кваліфікації». Я отримаю бездепозитний бонус, який буде зараховано через 12 годин, і через час я надіслав електронний лист щоб запитати, чому я не отримав це, вони відповідають електронним листом, скопіювавши та вставивши 2 речення з їхніх положень та умов. Перегляньте на знімку екрана те, що я додав
This is so true.i agree with casinostreamer88.the same thing happened to me.i was told 'IF I QUALIFY ' .I will receive the no deposit bonus it would be credited in 12 hours and after the time passed,I sent an email to ask what the reason was that I didn't get it,they respond in an email by copy and pasting 2 sentences from their terms and conditions.see in the screenshot the that I added
Загалом, казино можуть позбавити будь-якого бонусу у будь-якого гравця в будь-який час, оскільки бонус — це те, що ви отримуєте безкоштовно. Найважливішим є досвід гравців і справедливість, я б сказав.
Якщо така рекламна акція змусить вас зробити депозит, оскільки в пропозиції сказано, що ви повинні отримати певну винагороду взамін, очевидно, що казино має прийняти цю пропозицію.
Багато казино розсилають пропозиції по всьому світу з маленькою приміткою: усі умови діють - важливо прочитати всі правила. Це не ідеально, але поки ми звикнемо до того факту, що кожна реклама, показана на телебаченні, на 50% є брехнею - хоча це лише моя думка - чи справді це так дивно? Я вважаю, що чесні казино прагнуть чітко пояснити, але, на жаль, гравець все одно повинен бути насторожі 🙁, оскільки казино залишають за собою права. Можливо, вони вважають, що ви зробили недостатньо депозитів раніше або вас якось обмежують, ну, ось і досвід. Казино має турбуватися про вашу думку, але, можливо, воно не варте бонусу...
In general, casinos are able to strip any bonus from any player at any time, since the bonus is something you are given for free. The most important part is about players' experience and fairness, I'd say.
Once such a promotion makes you make a deposit because the offer says you should get some reward in return, obviously the casino should honor the offer.
Many casinos send offers worldwide with a tiny note: all terms apply - it is important to read all rules. It is not ideal, but as long as we get used to the fact that every single advert shown on TV is 50% lie - just my opinion though - is this truly so surprising? I believe that honest casinos care to explain clearly, sadly the player should still be on guard 🙁 because casinos reserve the rights. Maybe they feel you have not made enough deposits earlier or you are somehow restricted, well, here comes the experience. The casino should care about your opinion, but possibly it's not worth the bonus...
Казино офлайн, запитав службу підтримки, і мені сказали, що казино закрито назавжди. Дуже сумно, він був хорошим, мав чудові бонуси
The casino is offline, asked support about it and I was told the casino is closed permanently. Really sad, it was a good one, it had great bonuses
Привіт, дякую за інформацію, я передам її нашій групі даних, я думаю, що це дуже корисна інформація.
Крім того, як ви дізналися, що він закритий? У нас це значиться як на техобслуговуванні. Можливо, у вас є скріншот розмови?
Очевидно, шкода, що ваше улюблене казино закінчилося таким чином. Але, можливо, з часом ви знайдете йому еквівалент.
Hi, thanks for the info, I'll pass it on to our data team, I think it's pretty useful information.
Besides, how did you know it was closed? We have it listed as in maintenance. Do you have a screenshot of the conversation maybe ?
It's obviously a shame your favourite casino ended up like this. But maybe you'll find an equivalent to it in time.
Так, у повідомленні сказано, що триває технічне обслуговування, але служба підтримки повідомляє, що казино закрито назавжди
Yes, a message says there is an ongoing maintenance but support says the casino is permanently closed
О, наша команда знайшла ту саму інформацію, що й ви, і казино не знає, чи відкриється воно знову. Шкода, коли ви говорите, що це було гарне казино. У будь-якому випадку, ще раз дякую за попередження. Якщо у вас є ще щось, дайте мені знати.
Сподіваюся, ви зможете знайти казино з такими ж чудовими бонусами, як і тут. 🙂
Oh, our team found out the same information as you and the casino doesn't know if it will open again. Too bad when you say it was a nice casino. Anyway, thanks again for the warning and if you have anything else, let me know.
Hopefully you'll be able to find a casino with the same great bonuses you had here. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.