2 р. тому
Тут ви можете обговорити God Odds Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Нещодавно мій обліковий запис самотужки забанили під слабким виправданням, що, мабуть, у мене відкритий інший обліковий запис. Забавно, що коли я втрачав і постійно вносив кошти, рахунок був у порядку. Я почав трохи вигравати, і раптом мій обліковий запис забанили. Вони не спілкуються належним чином електронною поштою, окрім як кажуть, що я забанений довічно.
Уникати, як чуми
I have recently had my account banned by themselves with a weak excuse that I apparently have another account opened with them. It's funny that when I was losing and constantly depositing funds the account was fine. I start to win quite a bit and all of a sudden my account is banned. They don't communicate properly via email other than saying I am banned for life.
Avoid like the plague
Привіт,
для мене це не звучить як добре вирішена ситуація.
Ми позначаємо це казино як свіже, тому буде надзвичайно корисно дізнатися більше про нього.
Ви не проти подати скаргу?
Можливо, ми зможемо допомогти, а якщо не попередити гравців, то принаймні.
Hello,
to me, it does not sound like a well-handled situation.
We mark this casino as fresh so it is extremely useful learning more about it.
Would you mind submitting a complaint?
We may be able to help and if not warn the players at least.
Добрий ранок
Я вже подав скаргу вашій команді. Сподіваюся, вони подивляться на це дуже скоро 🙂
Good morning
I have already submitted a complaint to your team. I hope they look at it very soon 🙂
Я можу уявити, що ви хотіли б отримати негайні дії, але я прошу вас взяти до уваги той факт, що ви не самотні зі своєю скаргою. 🙂
Наша команда зв’яжеться з вами, як тільки зможе.
I can imagine you'd like to see immediate action, but I ask you to get into your consideration the fact, that you are not alone with your complaint. 🙂
Our team will get to you as soon as they can.
Нещодавно я зареєструвався в цьому казино, коли почав вигравати гроші, казино забанило мене без поважної причини. мабуть за шахрайство. Мені огидно, що служба підтримки більше не відповідає
I recently registered on this casino, when I started to win money the casino banned me for no valid reason. apparently for fraud. I'm disgusted customer service no longer responds
Привіт,
Цікаво, в якому шахрайстві вас звинуватили? Я не зміг знайти його в ланцюжку ваших скарг . Мені дуже цікаво, що ви змогли виграти 14 тисяч євро з депозиту в 50 євро. У будь-якому випадку ви повинні отримати пояснення, щоб отримати шанс захиститися.
Hello there,
what kind of fraud were you accused of, I wonder? I could not find it in your complaint thread. I find it very curious that you were able to win €14k out of a €50 deposit. In any case, you should get some explanation to get a chance to defend yourself.
Привіт,
Цікаво, в якому шахрайстві вас звинуватили? Я не зміг знайти його в ланцюжку ваших скарг . Мені дуже цікаво, що ви змогли виграти 14 тисяч євро з депозиту в 50 євро. У будь-якому випадку ви повинні отримати пояснення, щоб отримати шанс захиститися.
Hello there,
what kind of fraud were you accused of, I wonder? I could not find it in your complaint thread. I find it very curious that you were able to win €14k out of a €50 deposit. In any case, you should get some explanation to get a chance to defend yourself.
привіт, єдине пояснення, яке я отримав, це те, що я не дотримувався умов. і так, вносив 50 євро, я мав шанс піднятися до 14 000 євро. удача, яка не тривала, оскільки мій обліковий запис заблокували
hello, the only explanation I got is that I didn't respect the terms and conditions. and yes indeed, by depositing 50 euros, I had the chance to go up to 14,000 euros. luck that did not last since my account was blocked
Втратив приблизно 50 фунтів, виграв трохи більше 140 фунтів.
пішов перевірити мій обліковий запис, надіслав мою банківську картку, селфі з назвою сайту ставок, рахунки за комунальні послуги та фотографію паспорта, але вони кажуть, що їм потрібне селфі з моїм паспортом, чого я не можу зробити, оскільки я надіслав це для поновлення .
отримав електронний лист про те, що мої рахунки закрито, оскільки я не надіслав їм необхідні документи, і жодної згадки про мої кошти.
Won just over £140 after losing about 50 pounds.
went to verify my account sent my bank card, selfie with name of betting site, utility bills and photo of passport but they are saying they need a selfie with my passport which I am unable to do as I’ve sent this off to be renewed.
received email saying my accounts been closed as I didn’t send them required documents and no mention of my funds.
Привіт.
Мабуть, ви вже намагалися зв'язатися з казино і пояснити ситуацію, чи не так?
Я б запропонував зробити селфі, на якому видно, як ви тримаєте посвідчення особи, або телефонувати для перевірки.
Казино має зробити все можливе, щоб вирішити цю ситуацію, і особливо перевірка, що називається, якщо вона виконана добре, може вирішити ситуацію.
Не могли б ви попросити підтримки? Я хотів би побачити відповідь.🤔
Hello there.
I guess, you have already tried to contact the casino and explain the situation, haven't you?
I would suggest providing a selfie showing you holding the ID or a verification call.
The casino should try its best to solve the situation, and especially the verification called - if done well, can resolve the situation.
Could you ask the support? I'd love to see the answer.🤔
Зараз мій паспорт в паспортному столі, це єдине, що посвідчує особу з фотографією. У мене була фотографія паспорта і я надіслав окреме селфі, але вони відхилили це і закрили мій обліковий запис.
тепер вони не відповідають на мої електронні листи та сказали, що повернуть лише мій депозит.
будь ласка, уникайте цього сайту
My passport is currently at the passport office, this is the only photo ID I have. I had a photo of the passport and sent a seperate selfie but they rejected this and closed my account.
they now won’t respond to my emails and said they will only return my deposit.
please avoid this site
Вибачте, але де ваше посвідчення? Ти маєш це? Я так розумію, що паспорт в офісі, а як щодо іншого особистого документа, у вас є ідентифікатор?
У будь-якому випадку, я вважаю, що настав час подавати скаргу.
Скористайтеся цим посиланням , створіть скаргу та додайте всю відповідну інформацію, скріншоти, електронні листи від казино.
Наша команда розгляду скарг спробує вам допомогти.
Pardon me, but where is your ID? Do you have it? I understand the passport is in the office, but what about another personal document, do you have the ID?
Anyway, I believe it's time to submit the complaint.
Use this link, create the complaint, and add all relevant info, screenshots, emails from the casino.
Our Complaint Team will try to help you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.