2 р. тому
Тут ви можете обговорити Gioo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт Даніелю, я зняв гроші в казино GIOO, але його було скасовано, тому що тепер вони кажуть, що моя перевірка не завершена, тому що вони хочуть документи про зарплату за останні 6 місяців. Це не нормально, я знаю багато казино, ніколи не чув, щоб вони хотіли знати вашу зарплату. Цей електронний лист я отримав від них: Шановний Марселе!
Ми зв'язуємося з вами щодо вашого попереднього запиту.
Щоб продовжити перевірку свого облікового запису, ми просимо вас завантажити такі документи в розділ «Мій обліковий запис» > «Профіль» > «Перевірка»:
- платіжні відомості та виписку з банківського рахунку, на який ви отримуєте заробітну плату за останні 3-6 місяців, бажано 6 місяців.
Спасибі за розуміння!
Якщо вам потрібна додаткова допомога, не соромтеся звертатися до нас, ми доступні 24/7 і завжди будемо раді вам допомогти.
Hello Daniel, I made a withdraw at GIOO casino but it was canceled, because now they says my verification is not completed ,because they want salary documents from the last 6 months. Not normal this,I know a lot of casino,s, never hear that they want to know your salary. This email I got from them: Dear Marcel,
We are contacting you regarding your previous request.
In order to proceed with your account verification, we kindly ask you to upload the following documents to "My Account"> "Profile"> "Verification":
- payslips and an account statement of the bank account you receive your salary to for the last 3 to 6 months, preferably 6 months.
Thank you for understanding!
If you need any further assistance, do not hesitate to contact us, we are available 24/7 and will be always happy to help you.
На веб-сайті приймають моє посвідчення особи, адресу та виписку з банківського рахунку. Про зарплату шляхом перевірки нічого не залишається. Не в будь-якому казино.
At there website my ID,adress and bankstatement where accepted. It stays nothing about salary by verify. In not any casino.
Привіт MarcelDD,
різні казино підходять до перевірки по-різному. Щоб отримати гроші, ви повинні спочатку пройти верифікацію, тому я вважаю, що немає сенсу витрачати енергію на ваш різний досвід роботи з іншими казино, вам слід зосередитися на цій верифікації зараз. Чи є якісь проблеми, які заважають вам надати ці документи?
Якщо ні, я думаю, вам слід співпрацювати з казино на даний момент. KYC неминучий.
Дай мені знати, як справи.
Hello MarcelDD,
different casinos approach the verification differently. In order to get your withdrawal, you must be verified first, so I guess that it's pointless to waste energy on your different experiences with other casinos, you should focus on this verification now. Are there any issues stopping you from providing these documents?
If not, I guess you should cooperate with the casino at the moment. The KYC is inevitable.
Let me know how it goes.
Звичайно, я не хочу надавати документи про зарплату. Це не має нічого спільного з моєю перевіркою того, що вони вже мають, моє посвідчення особи, адресу та виписку з банківського рахунку. Чому вони хочуть знати, яка моя зарплата в онлайн-казино для виведення коштів, це дуже дивно. Коли я шукаю в Google відгуки про це жахливе казино, ви бачите лише погані відгуки, і вони не виплачують. Тепер я розумію. Якщо я йду відкривати рахунок у казино, я завжди переглядаю підтвердження. Якщо він залишиться, вони хочуть підтвердити документи про зарплату, звичайно, я ніколи там не граю. Але він також не залишається на веб-сайті.
Of course I don,t want to give my salary documents. This have nothing to do with my verification what they already have, my ID,adress and bankstatement. Why they want to know what my salary is by a online casino for a withdraw that is very strange. When I Google and look for reviews about this terrible casino,you see only bad reviews and they don,t pay out. Now I understand. If I go make a account at a casino I always look at the verification. If it stays ,they want salary documents for verificiation, of course I never play there then. But it also don,t stays at the website.
Привіт,
ці «документи про заробітну плату» заявляють, що ви внесли гроші, які належали вам, щоб грати з вашими коштами. Я вважаю, що це частина певної перевірки проти шахрайства. Я також вірю, що казино зможе повідомити вам про конкретну умову, яка дозволяє казино запитувати таке підтвердження.
Запитайте в казино про мету та відповідне правило , але це не змінює того, що вам потрібно пройти KYC, щоб отримати гроші.
Я все ще вважаю, що вам слід співпрацювати, це у ваших інтересах.
Hello,
these "salary documents" declare that you deposited money that belonged to you so that you played with your funds. I believe it's a part of some sort of anti-fraudulent check. I also believe that the casino will be able to inform you about the specific condition that allows the casino to ask for such confirmation.
Ask the casino about the purpose and the associated rule, but it does not change that you have to pass the KYC in order to get paid.
I still think that you should cooperate, it is in your best interest.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.