1 рік тому
Тут ви можете обговорити Giant Wins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи може хтось інший не перевірити рахунок, щоб отримати гроші??? Я надіслав електронний лист, і ніхто, хто відповість, не завантажить мої документи
Can anyone else not seem to verify account so they can lift money out ??? I've emailed and no one getting back it won't upload my documents
dЗгідно з оглядом, це невелике міжнародне казино без живого чату, я хотів би вірити, що вони можуть бути просто перевантажені під час літніх канікул.
Відверто кажучи, ще ніхто не додав жодного відгуку користувачів, і єдина відкрита скарга — це ваша. 🙁 Чесно кажучи, небагато інформації.
Давайте ще кілька робочих днів, кажу я. Зараз мало що додати.
dAccording to the review, it is a small international casino without a live chat, I'd like to believe they might just be overwhelmed during the summer holidays.
Frankly, no one has yet added any user reviews, and the only open complaint is yours. 🙁 Not much information to provide to be honest.
Let's give it a few more working days, I say. Not much to add now.
Тепер мені заборонили грати, сказавши, що мені потрібно відповісти на електронний лист, який навіть не був надісланий, і не думайте, що я отримую гроші, на жаль, я навіть не можу внести депозит
They have now stopped me from playing saying I need to reply to a email which hasn't even been sent so confused and don't think I'm getting the money unfortunately I can't even deposit
Ви пробували звичайні речі? Перевіряєте файл спаму/реклами у вашому поштовому клієнті?
Have you tried the usual stuff? Checking the Spam/Promotions file in your email client?
Ну, це неприємна ситуація, і я розумію, що ви розчаровані. Але вам поки що не потрібно думати про найгірше.
Ми побачимо, як буде розвиватися скарга, і наша команда спробує вирішити вашу ситуацію.
У будь-якому випадку, якщо щось зміниться і у вас буде нова інформація, будь ласка, повідомте нас тут, на форумі. Сподіваюся, все складеться добре.
Well, that's an unpleasant situation and I understand that you're frustrated. But you don't need to think the worst just yet.
We will see how the complaint develops and our team will try to resolve your situation.
Anyway, If anything changes and you have any new information, please feel free to update us here on the forum. I hope everything will turn out well.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.