Привіт,
Я припускаю, що ви відкрили лише один обліковий запис і не розумієте, що зараз відбувається, правда?
Що ж, здається, казино вирішило, тому ми подивимося, що принесе нам скарга .
Чи може хтось із ваших домочадців грати в тому ж казино, використовуючи один із ваших пристроїв? Я можу уявити, що це те, що сім’я не приносить під час обіду для обговорення.🙁
Казино згадало про зловживання бонусами, тож чи брали ви коли-небудь бонуси? Я вважаю, що Томас поставив вам те саме запитання, але у скарзі немає вашої відповіді.
Бажаю, щоб скарга вам допомогла!
Hello,
I guess you only opened one account and don't understand what is happening right now, am I correct?
Well, it seems the casino has decided, so we shall see what the complaint brings us.
Can anybody else from your household play in the same casino, using one of your devices by any chance? I can imagine this is something the family does not bring to dinner time for discussion.🙁
The casino mentioned the bonus abuse, so have you ever taken any bonuses? I believe Tomas asked you the same question, but the complaint lacks your response.
I wish the complaint will help you out!
Автоматичний переклад.