ФорумКазиноGGBet Casino - загальне обговорення

GGBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

3 р. тому від Vova1983
|
60535 переглядів 314 відповідей |
|
1...6 7 8...16
1 рік тому

Привіт,


Мій обліковий запис щойно заблокували після спроби зняти трохи грошей, вони сказали, що я використовував кілька облікових записів, а я ні, просто маю два пристрої вдома, але лише один обліковий запис… Додані фотографії.


Дякую,

Неріус filefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зверніться в службу підтримки, вони повинні допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Мій обліковий запис щойно заблокували після спроби зняти трохи грошей, вони сказали, що я використовував кілька облікових записів, а я ні, просто маю два пристрої вдома, але лише один обліковий запис… Додані фотографії.


Дякую,

Неріус filefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я припускаю, що ви відкрили лише один обліковий запис і не розумієте, що зараз відбувається, правда?

Що ж, здається, казино вирішило, тому ми подивимося, що принесе нам скарга .

Чи може хтось із ваших домочадців грати в тому ж казино, використовуючи один із ваших пристроїв? Я можу уявити, що це те, що сім’я не приносить під час обіду для обговорення.🙁

Казино згадало про зловживання бонусами, тож чи брали ви коли-небудь бонуси? Я вважаю, що Томас поставив вам те саме запитання, але у скарзі немає вашої відповіді.

Бажаю, щоб скарга вам допомогла!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зверніться в службу підтримки, вони повинні допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, це нісенітниця. Як тільки казино вирішує, що обліковий запис зловживав бонусами, служба підтримки не може нічого зробити. Подумайте над своїми відповідями, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт,


Ніхто не користується цим казино біля мене чи з мого телефону, у мене лише один обліковий запис, я зробив бонуси на депозити та зробив одну з ставок. Дякую

Автоматичний переклад.
gytisgura
1 рік тому

чи є у казино якісь докази щодо інших облікових записів?? Спасибі за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
gytisgura
1 рік тому

У мене схожа ситуація, я вже двічі відправляв документи на відновлення облікового запису, але не працює. Чи може бути підозра на пристрасть до азартних ігор, якщо різні казино обмінюються даними одне з одним?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я купував бонусні покупки, якщо це враховується..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


Ніхто не користується цим казино біля мене чи з мого телефону, у мене лише один обліковий запис, я зробив бонуси на депозити та зробив одну з ставок. Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Дякую, що повідомили. Я просто хотів бути цілком впевненим. Наразі ми повинні зосередитися на доказах, які підтверджують твердження казино. Без цього ми не можемо бути впевнені.

Наберіться терпіння, будь ласка. Команда з розгляду скарг обов’язково спробує з’ясувати все, що зможе.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я купував бонусні покупки, якщо це враховується..

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це досить складна сфера. Використовуючи бонусну покупку, коли бонус активний, технічно правило максимальної ставки знаходиться під загрозою. Хоча має значення те, як таке правило міститься в умовах.

Я думав, що основна проблема полягає у створенні кількох облікових записів.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене схожа ситуація, я вже двічі відправляв документи на відновлення облікового запису, але не працює. Чи може бути підозра на пристрасть до азартних ігор, якщо різні казино обмінюються даними одне з одним?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Ви закрили свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми, а тепер намагаєтеся його відновити?

Загалом, створення облікових записів у різних, але споріднених казино не слід розглядати як кілька облікових записів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що сталося з послугою виведення коштів із GGBET? Чому мене затримують майже на 2 тижні, я все ще не отримую свої гроші, і запропоноване рішення полягає в тому, щоб скасувати мої запити та створити знову. Я використовую GGBET майже 3 роки, і такого ніколи не було. Мені потрібна відповідь і, що важливіше, мені потрібно перерахувати мої гроші

Автоматичний переклад.
laushiji27
1 рік тому

Подивимося, що принесе нам ця скарга. Я можу лише припускати.

До речі, непогано було б відповісти на поставлені питання.

Це посилання приведе вас до вашої теми скарг.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді це дуже засмучує, весь квітень я намагався змусити GGBET надіслати мої гроші, починаючи з 2 квітня, коли я зробив свої перші зняття коштів, я вже пройшов через скасування, повторне створення запитів, які все ще затримуються. Це розчаровує, оскільки за останні роки використання GGBET я ніколи не відчував такої повільності, тому я витрачаю на них роками. Мабуть, із постачальником платежів щось не так, оскільки вони порушили умови 14-денного терміну очікування, але все одно не перерахували мені мої гроші. Вже витратив приблизно 15 днів на очікування зняття коштів, мені порадили скасувати запити, а потім повторно створити їх, і я це зробив, запити все ще виконуються, і я сподіваюся, що вони затримають мої гроші ще на 14 днів. Наразі я вже маю 6 вилучень, 3 вилучення коштів отримано зі скасованих запитів, які перевищили 14 днів, ще 3 запити на зняття вже виконуються протягом 7 днів, мені щиро потрібна допомога, щоб GGBET надіслав мої гроші якнайшвидше. Я не хочу втрачати ще 14 днів і, швидше за все, буде ще місяць, щоб знову отримати свої гроші

Автоматичний переклад.
laushiji27
1 рік тому

Цікаво, що ви згадали про це, тому що за останні пару тижнів я помітив збільшення кількості публікацій із коментарями про проблеми зі стандартними варіантами оплати в добре зареєстрованих казино. 🤔

Мені було цікаво, чи всі ці проблеми спричинені в основному сторонніми постачальниками платежів, як зазвичай.

Вибачте за неприємності, але я відчуваю, що це питання часу. Я знаю, що це засмучує!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я відчуваю те саме, але більше мене засмутило те, що GGBET не знає про це та не хоче вживати заходів і вирішувати цю проблему. Здається, вони не мають прозорості щодо того, де і як обробляються мої гроші, і я вважаю це дуже безвідповідальним як відомий букмекер. Я насправді не можу дозволити собі витратити або змарнувати ще один із моїх 14 днів, щоб чекати грошей, але все ще не можу отримати жодної копійки. Будь ласка, зв’яжіться з GGBET і попросіть їх фактично вжити заходів, щоб виправити це або зв’язатися з постачальником платежів щодо цього, замість того, щоб просто просити користувача чекати з нескінченною шкалою часу

Автоматичний переклад.
laushiji27
1 рік тому

Зачекайте, будь ласка, поки Пітер вступить.

На жаль, я боюся, що казино перебуває в тій самій ситуації, що й ви зараз. Якщо я не помиляюся, казино теж чекає. 🙁

Я не можу вам допомогти сам, але сподіваюся, що рішення прийде найближчим часом.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Останнім часом я прочитав стільки відгуків про GGBET в Інтернеті, тому багато людей мають таку ж проблему, як і я. Подивіться на один із прикладів огляду, користувач провів цілий місяць і все ще не зараховується. І я передбачаю, що такий випадок трапиться і зі мною, що для мене неприйнятно. Тепер GGBET просто дає мені підозру, відсутність прозорості щодо того, де мої гроші та як обробляються мої гроші, я не можу зв’язатися з провайдером, з яким вони вирішили працювати, усе просто здається мені ненормальним зараз за мої 3 роки досвід використання GGBET. Я хотів поговорити з їхнім PIC про це, і вони теж відмовилися. 2,4 тисячі доларів США у розрахунку на мою валюту – це немаленька сума грошей, зараз я дуже стурбований і пригнічений, майже місяць чекаю на свої гроші, але досі не прийшов.

Автоматичний переклад.
laushiji27
1 рік тому

Привіт.

Як ви думаєте, що означають усі ці відгуки? Я кажу, що це означає, що казино, ймовірно, стикається з проблемами з постачальником платіжних послуг, як описано раніше. Наберіться терпіння, ніхто не зможе вирішити таку складну проблему від імені постачальника платежів. Це вимагає часу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я теж так думав, тому одного разу запитав CS. Він мені сказав, що все працює нормально, якщо є якісь технічні збої, то на це треба звертати увагу. Справа не в тому, що я не приділяю свого пацієнта та свого часу, вони надали мені та відповіли, що все працює нормально, але все ще затримує мене

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого