У мене така ж проблема з розеткою, що й у tm1025. Я борюся з виведенням 18000 сек. з 31/5. я не знаю що робити! Допоможи мені будь ласка!
I have the exact same problem with my outlet as the tm1025. I am struggling with my withdrawal of 18000 sek. from 31/5. I don't know what to do! Help me please!
Jag har exakt samma problem med mitt uttag som tm1025. Jag kämpar med mitt uttag på 18000 sek. från 31/5. Jag vet inte vad ska jag göra! Hjälp mig, snälla!
На жаль, я бачу, що багато гравців мають подібні проблеми з цим казино, і наша група розгляду скарг уже працює над кожним випадком, щоб спробувати з’ясувати, що саме відбувається, щоб усі скарги можна було вирішити.🤞
Як давно ви граєте в цьому казино? Я бачив у вашій скарзі , що раніше ви вже мали багато успішних вилучень, тому, сподіваюся, незабаром ви зможете отримати свої гроші.
Unfortunately, I can see that many players have similar issues with this casino, and our complaint team is already working on each case to try to find out what exactly is happening so all the complaints can be resolved.🤞
How long have you been playing at this casino? I saw in your complaint that you had many successful withdrawals there before, so hopefully you will be able to get your money soon.
Доброго дня, будь ласка, допоможіть мені з моєю справою. У мене проблеми з виведенням коштів (Casino gg.bet), я чекаю 15 днів, і вони лише кажуть мені спробувати інший спосіб оплати, я вже спробував 3 електронні гаманці за пропозицією регіональної підтримки, я чекаю 5 робочих днів, зазначених у їхньому процесі виведення, і врешті вони відхиляють мій запит, і єдине, що вони повідомляють, це "відхилено з тимчасових технічних причин", це навіть схоже на жарт .
Good afternoon, please if you could help me with my case I have problems with my withdrawal (Casino gg.bet), I have been waiting for 15 days and they only tell me to try a different payment method, I have already tried 3 electronic wallets at the suggestion of the area support, I wait the 5 business days indicated in their withdrawal process and in the end they reject my request, and the only thing they report is "rejected for temporary technical reasons", it even seems like a joke.
Buenas tardes , por favor si pudieran ayudarme con mi caso tengo problemas con mi retiro (Casino gg.bet), llevo 15 dias esperando y solo me dicen que pruebe con una forma de pago distinta , ya eh probado 3 billeteras electronicas a sugerencia del area de soporte , espero los 5 dias habiles que indica su proceso de retiro y al final rechazan mi solicitud , y lo unico que informan es " rechazó por motivos técnicos temporales " , ya hasta parece una burla .
Сподіваємося, незабаром казино зможе вирішити ці «технічні проблеми», як ви згадали у своїй скарзі , і ви побачите певний прогрес у виведенні грошей.🙏
Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Hopefully, soon the casino will be able to fix those "technical issues", as you have mentioned in your complaint, and you will see some progress with your withdrawal.🙏
Please keep us informed.
Незважаючи на те, що ви новачок, вам вдалося зняти двічі, і це дуже круто.
Однак, коли ви виграєте більшу суму, я можу уявити, що іноді казино може робити чеки, про що вони, звичайно, повинні вас повідомити. Я бачив вашу скаргу та дописи, але ви нічого подібного не згадуєте, тож це була лише моя думка. Ви також посилаєтесь на технічні проблеми з того, що я бачив. Ви спробували інший метод, але марно. Тож добре, що ви подали скаргу, і ми побачимо, що можна зробити.
Я вважаю, що цю ситуацію можна вирішити, і що технічні проблеми незабаром будуть усунені. Якщо ні, повідомте нашу команду, і вони будуть поруч. 😉
Even though you're new, you've managed to have two withdrawals, which is pretty cool.
However, when you win a bigger amount I can imagine that sometimes the casino can make checks, which of course they should inform you about. I've seen your complaint and posts but you don't mention anything like that so that was just my thought. You also refer to technical problems from what I've seen. You tried another method but to no avail. So it's good that you lodged a complaint and we'll see what can be done.
I believe that this will be a solvable situation and that the technical problems will soon be fixed, if not let our team know and they will be there for you. 😉
Я не здивований GGBET.
У мене схожі проблеми зі зняттям коштів.
У мене таке відчуття, що вони хочуть відкласти виведення коштів і сподіваються, що гравець зіграє весь виграш, щоб йому не довелося платити.
Я сказав, що не гратиму жодного пенні, доки не отримаю ВСІ мої зняття.
I'm not surprised by GGBET.
I have similar problems with withdrawals.
I get the feeling that they want to delay withdrawals and hope that the player will gamble away all the winnings so they don't have to pay.
I have said that I will not play a single penny until I have received ALL my withdrawals.
Jag är inte förvånad över GGBET.
Jag har liknande problem med uttag.
Jag får en känsla av att de vill fördröja uttag och hoppas på att spelaren ska spela bort alla vinster så slipper de betala.
Jag har sagt att jag kommer inte spela en enda krona förens jag har fått ALLA mina uttag.
Безперечно, не грайте з грошима, як ви сказали, доки не вилучите гроші. Я бачу, що ви подали скаргу, і все розглядається. Я просто вважаю деякі дії дещо нелогічними, якщо казино каже вам, що ви повинні робити, і навіть якщо ви це робите, зняття коштів відхиляється. Тому нам доведеться почекати і подивитися, як це вирішиться.
Якщо у вас є якісь новини, дайте мені знати.
Definitely don't play with money as you say until you have your withdrawals. I see you have a complaint lodged and everything is being dealt with. I just find some of the actions a bit illogical if the casino tells you what you should do and even though you do it, the withdrawals are then rejected. So we will have to wait and see how this is resolved.
If you have any news let me know.
Маленьке оновлення!
Спочатку я отримав електронний лист про те, що це технічна помилка і що я маю неправильну інформацію. Потім я отримав ще один електронний лист, у якому було сказано, що перший електронний лист був неправильним і що мої відхилені зняття пов’язані з моїм банком. Ми побачимо, до чого це приведе, тому що наступним кроком буде запрошення генерального директора GGBET до дебатів на LinkedIn 😉
Little update!
I first received an email that it was a technical error and that I had the wrong information. Then received another email where they said that the first email was wrong and that my rejected withdrawals were due to my bank. We'll see where this leads because the next step is to invite the CEO of GGBET to a debate on linkedin 😉
Lite uppdatering!
Fick först ett mail om att det var ett tekniskt fel och att jag hade fel uppgifter. Sen fick ytterligare ett mail där de sa att det första var fel mail och att mina avvisade uttag berodde på min bank. Vi får se vart detta leder för nästa steg är att bjuda in CEO för GGBET på debatt på linkedin 😉
Маленьке оновлення!
Спочатку я отримав електронний лист про те, що це технічна помилка і що я маю неправильну інформацію. Потім я отримав ще один електронний лист, у якому було сказано, що перший електронний лист був неправильним і що мої відхилені зняття пов’язані з моїм банком. Ми побачимо, до чого це приведе, тому що наступним кроком буде запрошення генерального директора GGBET до дебатів на LinkedIn 😉
Little update!
I first received an email that it was a technical error and that I had the wrong information. Then received another email where they said that the first email was wrong and that my rejected withdrawals were due to my bank. We'll see where this leads because the next step is to invite the CEO of GGBET to a debate on linkedin 😉
Lite uppdatering!
Fick först ett mail om att det var ett tekniskt fel och att jag hade fel uppgifter. Sen fick ytterligare ett mail där de sa att det första var fel mail och att mina avvisade uttag berodde på min bank. Vi får se vart detta leder för nästa steg är att bjuda in CEO för GGBET på debatt på linkedin 😉
Ви також дзвонили в банк, щоб дізнатися, чи справді була проблема? Мені здається досить дивним те, що раптом це не технічні проблеми, а проблема в основному на вашому боці.
Буду чекати відповіді. 🤔
Did you also call the bank to find out if the problem was really there ? I find it quite strange that suddenly it wasn't technical problems, but the issue was basically on your side.
I will wait for the answer. 🤔
Привіт Яро! Ось оновлення.
Я спілкувався зі своїм банком, і це була дуже цікава розмова. Банківський переказ не був проблемою.
Картку, зареєстровану в GGBET, не можна використовувати для оплати послуг. Моє запитання та питання банку полягає в тому, за які послуги ви в GGBET намагаєтеся мені заплатити. Я не зробив вам жодної послуги. Це може означати, що GGBET хоче обійти закони та правила.
Банк скасовує його, оскільки схоже, що мені платять за послугу, і це неможливо зробити безпосередньо на мою картку.
Банк дивується, якщо це серйозна компанія, чому вони не можуть внести гроші прямо на номер вашого рахунку, тому що це не буде проблемою.
Hi Jaro! Here comes the update.
I have spoken to my bank and it was a very interesting conversation. Bank transfer was no problem.
The card that is registered with GGBET cannot be used for service payments. My question and the bank's is what kind of service you at GGBET are trying to pay me for. I have done you no favors. It may mean that GGBET wants to circumvent laws and regulations.
The bank cancels it because it looks like I am being paid for a service and this cannot be done directly to my card.
The bank wonders if it is a serious company, why can't they deposit the money directly into your account number, because it wouldn't be a problem.
Hej Jaro! Här kommer uppdatering.
Jag har pratat med min bank och det var mycket intressant samtal. Bank transfer var det inga problem.
Kortet som är registrerad hos GGBET kan man inte få tjänst inbetalningar på. Min och bankens fråga är vad för tjänst som ni på GGBET försöker betala mig för. Jag har inte gjort några tjänster till er. Det kan betyda att GGBET vill kringgå lagar och regler.
Banken avbryter det för att det ser ut som jag får betald för en tjänst och detta kan man inte göra direkt till min kort.
Banken undrar om det är ett seriöst företag varför kan de inte sätta in pengarna direkt på din konto nummer för det skulle inte vara nåt problem.
Прочитайте останню публікацію в цій темі. Ви впізнаєте себе? Як вилізли 1200. У мене SEB.
Read the latest post in this thread. Do you recognize yourself? How did you get out 1200. I have SEB.
Läs senaste inlägg in denna tråd. Känner du igen dig. Hur fick du ut 1200. Jag har SEB .
Чому я не міг отримати його на свою Mastercard?
GGBET стверджує, що банк скасував банківський переказ, і це неправда. SEB сказав, що ви можете зробити банківський переказ без проблем.
Я зняв 79 000
Why couldn't I get it on my Mastercard?
GGBET claims that the bank canceled the bank transfer and that is not true. SEB said that you could make a bank transfer without any problems.
My withdrawals are 79,000
Varför kunde jag inte få det på min Mastercard.
GGBET påstår att banken avbröt bank transfer och det stämmer inte. SEB sa att man kunde göra bank transfer utan problem.
Mina uttag är på 79000
Потім я тестую менші зняття за допомогою Mastercard і переказу. Маю терпіння. Сподіваюся, незабаром ви отримаєте повний виграш.
Then I test smaller withdrawals with both Mastercard and transfer. I have patience. Hope you get your full winnings soon.
Då testar jag mindre uttag med båda Mastercard och transfer. Jag har tålamod. Hoppas du får hela din vinst snart.
Привіт! Просто хотів дізнатися з вами, як у вас справи з банківським переказом. Просто хочу знати, чи правильно я заповнив
Hello! Just wanted to check with you how you did with the bank transfer. Just want to know if I filled in correctly
Hej! Tänkte kolla bara med dig hur du gjorde med bank transfer. Vill bara veta om jag fyllde i rätt
Привіт Яро! Ось оновлення.
Я спілкувався зі своїм банком, і це була дуже цікава розмова. Банківський переказ не був проблемою.
Картку, зареєстровану в GGBET, не можна використовувати для оплати послуг. Моє запитання та питання банку полягає в тому, за які послуги ви в GGBET намагаєтеся мені заплатити. Я не зробив вам жодної послуги. Це може означати, що GGBET хоче обійти закони та правила.
Банк скасовує його, оскільки схоже, що мені платять за послугу, і це неможливо зробити безпосередньо на мою картку.
Банк дивується, якщо це серйозна компанія, чому вони не можуть внести гроші прямо на номер вашого рахунку, тому що це не буде проблемою.
Hi Jaro! Here comes the update.
I have spoken to my bank and it was a very interesting conversation. Bank transfer was no problem.
The card that is registered with GGBET cannot be used for service payments. My question and the bank's is what kind of service you at GGBET are trying to pay me for. I have done you no favors. It may mean that GGBET wants to circumvent laws and regulations.
The bank cancels it because it looks like I am being paid for a service and this cannot be done directly to my card.
The bank wonders if it is a serious company, why can't they deposit the money directly into your account number, because it wouldn't be a problem.
Hej Jaro! Här kommer uppdatering.
Jag har pratat med min bank och det var mycket intressant samtal. Bank transfer var det inga problem.
Kortet som är registrerad hos GGBET kan man inte få tjänst inbetalningar på. Min och bankens fråga är vad för tjänst som ni på GGBET försöker betala mig för. Jag har inte gjort några tjänster till er. Det kan betyda att GGBET vill kringgå lagar och regler.
Banken avbryter det för att det ser ut som jag får betald för en tjänst och detta kan man inte göra direkt till min kort.
Banken undrar om det är ett seriöst företag varför kan de inte sätta in pengarna direkt på din konto nummer för det skulle inte vara nåt problem.
Це справжнє оновлення, яке просуне нас вперед.
Моє запитання: чи можете ви вибрати альтернативу, якщо ви не можете отримати її на картку, яку ви пробували зараз? Це може допомогти, оскільки, як ви сказали, його скасував банк.
У вас є така можливість чи ні? 🤔
Well that's quite an update to move us forward.
My question is, can you choose an alternative if you can't get it on the card you tried now ? That might help, since from what you said it's canceled by the bank.
Do you have that option or not ? 🤔
на поштовий індекс і місто
чи варто писати адресу банку та місто чи мін. Дякую за допомогу
on zip code and city
should you write the bank's address number and city or min. Thanks for the help
på zip kod och city
ska man skriva bankens adress nummer och stad eller min. Tack för hjälpen
Я спробував за допомогою банківського переказу, і зняття було відхилено. Банк сказав, що банківський переказ правильний, а GGBET стверджує, що я мав неправильну інформацію. Разом зі своїм банком я розгляну це трохи глибше. Коли я зробив депозити на GGBET, переказ пішов на Cherishhates com. Коли я шукаю це ім’я, я потрапляю на сторінку знайомств. Дуже дивно, і я думаю, що моєму банку це трохи цікаво.
I tried with bank transfer and the withdrawal was rejected. The bank said that bank transfer is ok and GGBET claims that I had the wrong information. I will look into it a little deeper together with my Bank. When I made deposits on GGBET the transfer went to Cherishhates com. When I search for that name I get to a dating page. Very strange and I think my bank is a bit curious about this.
Jag försökte med bank transfer och uttaget avvisade. Banken sa att bank transfer vad det ok och GGBET påstår att jag hade fel uppgifter. Jag ska undersöka det lite djupare tillsammans med min Bank. När jag gjorde insättningar på GGBET så gick överföringen till Cherishhates com. När jag söker på namnet som kommer jag till en Dejting sida. Jätte konstig och jag tror detta är min bank lite nyfiken på.
zip- ваш поштовий індекс: наприклад, 64133 Solna....
Останнє «Місто» - напишіть адресу банку: наприклад Стокгольм
zip- your postcode number: e.g. 64133 Solna....
Last "City" - write the bank's address: e.g. Stockholm
zip- din postkod nr: t.ex 64133 Solna....
Sista "City"- skriver du bankens adress: t.ex-Stockholm
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.