ФорумКазиноGGBet Casino - загальне обговорення

GGBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

3 р. тому від Vova1983
|
60512 переглядів 314 відповідей |
|
1...14 15 16
5 міс. тому

У мене така ж проблема з розеткою, що й у tm1025. Я борюся з виведенням 18000 сек. з 31/5. я не знаю що робити! Допоможи мені будь ласка!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

На жаль, я бачу, що багато гравців мають подібні проблеми з цим казино, і наша група розгляду скарг уже працює над кожним випадком, щоб спробувати з’ясувати, що саме відбувається, щоб усі скарги можна було вирішити.🤞

Як давно ви граєте в цьому казино? Я бачив у вашій скарзі , що раніше ви вже мали багато успішних вилучень, тому, сподіваюся, незабаром ви зможете отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго дня, будь ласка, допоможіть мені з моєю справою. У мене проблеми з виведенням коштів (Casino gg.bet), я чекаю 15 днів, і вони лише кажуть мені спробувати інший спосіб оплати, я вже спробував 3 електронні гаманці за пропозицією регіональної підтримки, я чекаю 5 робочих днів, зазначених у їхньому процесі виведення, і врешті вони відхиляють мій запит, і єдине, що вони повідомляють, це "відхилено з тимчасових технічних причин", це навіть схоже на жарт .

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сподіваємося, незабаром казино зможе вирішити ці «технічні проблеми», як ви згадали у своїй скарзі , і ви побачите певний прогрес у виведенні грошей.🙏

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я зовсім новачок у казино GG.Bet. Я почав грати 30/05

Автоматичний переклад.
daisim64
5 міс. тому

Незважаючи на те, що ви новачок, вам вдалося зняти двічі, і це дуже круто.

Однак, коли ви виграєте більшу суму, я можу уявити, що іноді казино може робити чеки, про що вони, звичайно, повинні вас повідомити. Я бачив вашу скаргу та дописи, але ви нічого подібного не згадуєте, тож це була лише моя думка. Ви також посилаєтесь на технічні проблеми з того, що я бачив. Ви спробували інший метод, але марно. Тож добре, що ви подали скаргу, і ми побачимо, що можна зробити.

Я вважаю, що цю ситуацію можна вирішити, і що технічні проблеми незабаром будуть усунені. Якщо ні, повідомте нашу команду, і вони будуть поруч. 😉

Автоматичний переклад.
daisim64
5 міс. тому

Я не здивований GGBET.

У мене схожі проблеми зі зняттям коштів.


У мене таке відчуття, що вони хочуть відкласти виведення коштів і сподіваються, що гравець зіграє весь виграш, щоб йому не довелося платити.


Я сказав, що не гратиму жодного пенні, доки не отримаю ВСІ мої зняття.

Автоматичний переклад.
alishakoor01
5 міс. тому

Безперечно, не грайте з грошима, як ви сказали, доки не вилучите гроші. Я бачу, що ви подали скаргу, і все розглядається. Я просто вважаю деякі дії дещо нелогічними, якщо казино каже вам, що ви повинні робити, і навіть якщо ви це робите, зняття коштів відхиляється. Тому нам доведеться почекати і подивитися, як це вирішиться.

Якщо у вас є якісь новини, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт Яро! Звичайно, ви будете проінформовані, якщо будуть нові новини.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Маленьке оновлення!

Спочатку я отримав електронний лист про те, що це технічна помилка і що я маю неправильну інформацію. Потім я отримав ще один електронний лист, у якому було сказано, що перший електронний лист був неправильним і що мої відхилені зняття пов’язані з моїм банком. Ми побачимо, до чого це приведе, тому що наступним кроком буде запрошення генерального директора GGBET до дебатів на LinkedIn 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сьогодні я отримав такий самий електронний лист. Це смішно. Ніколи такого не відчував!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Маленьке оновлення!

Спочатку я отримав електронний лист про те, що це технічна помилка і що я маю неправильну інформацію. Потім я отримав ще один електронний лист, у якому було сказано, що перший електронний лист був неправильним і що мої відхилені зняття пов’язані з моїм банком. Ми побачимо, до чого це приведе, тому що наступним кроком буде запрошення генерального директора GGBET до дебатів на LinkedIn 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ви також дзвонили в банк, щоб дізнатися, чи справді була проблема? Мені здається досить дивним те, що раптом це не технічні проблеми, а проблема в основному на вашому боці.

Буду чекати відповіді. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Привіт Яро! Ось оновлення.


Я спілкувався зі своїм банком, і це була дуже цікава розмова. Банківський переказ не був проблемою.


Картку, зареєстровану в GGBET, не можна використовувати для оплати послуг. Моє запитання та питання банку полягає в тому, за які послуги ви в GGBET намагаєтеся мені заплатити. Я не зробив вам жодної послуги. Це може означати, що GGBET хоче обійти закони та правила.


Банк скасовує його, оскільки схоже, що мені платять за послугу, і це неможливо зробити безпосередньо на мою картку.


Банк дивується, якщо це серйозна компанія, чому вони не можуть внести гроші прямо на номер вашого рахунку, тому що це не буде проблемою.

Автоматичний переклад.
daisim64
5 міс. тому

Прочитайте останню публікацію в цій темі. Ви впізнаєте себе? Як вилізли 1200. У мене SEB.

Автоматичний переклад.
daisim64
5 міс. тому

Чому я не міг отримати його на свою Mastercard?

GGBET стверджує, що банк скасував банківський переказ, і це неправда. SEB сказав, що ви можете зробити банківський переказ без проблем.


Я зняв 79 000

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Потім я тестую менші зняття за допомогою Mastercard і переказу. Маю терпіння. Сподіваюся, незабаром ви отримаєте повний виграш.

Автоматичний переклад.
alishakoor01
5 міс. тому

Привіт! Просто хотів дізнатися з вами, як у вас справи з банківським переказом. Просто хочу знати, чи правильно я заповнив file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт Яро! Ось оновлення.


Я спілкувався зі своїм банком, і це була дуже цікава розмова. Банківський переказ не був проблемою.


Картку, зареєстровану в GGBET, не можна використовувати для оплати послуг. Моє запитання та питання банку полягає в тому, за які послуги ви в GGBET намагаєтеся мені заплатити. Я не зробив вам жодної послуги. Це може означати, що GGBET хоче обійти закони та правила.


Банк скасовує його, оскільки схоже, що мені платять за послугу, і це неможливо зробити безпосередньо на мою картку.


Банк дивується, якщо це серйозна компанія, чому вони не можуть внести гроші прямо на номер вашого рахунку, тому що це не буде проблемою.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це справжнє оновлення, яке просуне нас вперед.

Моє запитання: чи можете ви вибрати альтернативу, якщо ви не можете отримати її на картку, яку ви пробували зараз? Це може допомогти, оскільки, як ви сказали, його скасував банк.

У вас є така можливість чи ні? 🤔

Автоматичний переклад.
alishakoor01
5 міс. тому

Так, те саме.

Автоматичний переклад.
daisim64
5 міс. тому

на поштовий індекс і місто

чи варто писати адресу банку та місто чи мін. Дякую за допомогу

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я спробував за допомогою банківського переказу, і зняття було відхилено. Банк сказав, що банківський переказ правильний, а GGBET стверджує, що я мав неправильну інформацію. Разом зі своїм банком я розгляну це трохи глибше. Коли я зробив депозити на GGBET, переказ пішов на Cherishhates com. Коли я шукаю це ім’я, я потрапляю на сторінку знайомств. Дуже дивно, і я думаю, що моєму банку це трохи цікаво.

Автоматичний переклад.
alishakoor01
5 міс. тому

zip- ваш поштовий індекс: наприклад, 64133 Solna....

Останнє «Місто» - напишіть адресу банку: наприклад Стокгольм

Автоматичний переклад.
1...14 15 16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого