ФорумКазиноGGBet Casino - загальне обговорення

GGBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

3 р. тому від Vova1983
|
53510 переглядів 311 відповідей |
|
1...13 14 1516
Додати публікацію
3 міс. тому

Нарешті один із моїх запитів на зняття коштів надійшов. Одна з карток VISA

Автоматичний переклад.
Cashwig
3 міс. тому

Я щойно отримав один. 2 хвилини тому. ВІЗА

Автоматичний переклад.
tm1025
3 міс. тому

Коли ви запросили платіж?

Автоматичний переклад.
Cashwig
3 міс. тому

Минулого тижня.

Автоматичний переклад.
Cashwig
3 міс. тому

Можливо, спробуйте зателефонувати їм. Прямий телефонний дзвінок замість електронного листа.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

А що тобі сказали по телефону?

Автоматичний переклад.
Cashwig
3 міс. тому

Нічого особливого, просто спробуйте. Я був у відчаї, тому спробував усе.

Автоматичний переклад.
Cashwig
3 міс. тому

Я отримав усі свої зняття. Ось моя порада, тоді зателефонуйте або зайдіть у чат і попросіть їх скасувати ваше зняття. Навіть якщо вказано, що процес триває, вони можуть скасувати його кілька разів. Після цього зробіть ще одне виведення коштів і переконайтеся, що спочатку використовуєте метод, який ви нещодавно вносили. Це спрацювало для мене.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Ромі,

чи можете ви допомогти мені в моєму випадку? Я чекаю близько 17 днів на відкликання.


https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт. Я бачив вашу скаргу , і наша команда вже працює над її прогресом. На жаль, зараз особливо нічого не потрібно робити, просто зачекайте, поки вони зможуть провести глибше розслідування, і, якщо буде потрібно, з казино зв’яжуться щодо вашої справи.

Читаючи всі дописи в цій темі, я просто сподіваюся, що ця проблема скоро буде вирішена. Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я отримав усі свої зняття. Ось моя порада, тоді зателефонуйте або зайдіть у чат і попросіть їх скасувати ваше зняття. Навіть якщо вказано, що процес триває, вони можуть скасувати його кілька разів. Після цього зробіть ще одне виведення коштів і переконайтеся, що спочатку використовуєте метод, який ви нещодавно вносили. Це спрацювало для мене.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це чудово, дякую за оновлення. Ви дізналися, що стало причиною затримки?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони просто сказали, що у них "спорадичні технічні проблеми". Це все.

Автоматичний переклад.
tm1025
3 міс. тому

Сподіваюся, вони це виправили, і тепер усі зможуть відкликати.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я досі не отримав жодної оплати.

Автоматичний переклад.
Cashwig
3 міс. тому

Подивимося, як Мірка поставиться до вашої скарги.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Здається, що з моєю скаргою нічого не відбувається...

Автоматичний переклад.
Cashwig
3 міс. тому

Вибачте, але Мірка має більше 5 днів, щоб відповісти. Ймовірно, вам слід ознайомитися з етапами розгляду скарги: «Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповідь, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів». 🤷‍♀️

Будьте впевнені, що вони намагаються реагувати з будь-якого приводу, але, як бачите , наразі відкрито 858 скарг. Наберіться терпіння, будь ласка 🙏



Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У мене така ж проблема з розеткою, що й у tm1025. Я борюся з виведенням 18000 сек. з 31/5. я не знаю що робити! Допоможи мені будь ласка!

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго дня, будь ласка, допоможіть мені з моєю справою. У мене проблеми з виведенням коштів (Casino gg.bet), я чекаю 15 днів, і вони лише кажуть мені спробувати інший спосіб оплати, я вже спробував 3 електронні гаманці за пропозицією регіональної підтримки, я чекаю 5 робочих днів, зазначених у їхньому процесі виведення, і врешті вони відхиляють мій запит, і єдине, що вони повідомляють, це "відхилено з тимчасових технічних причин", це навіть схоже на жарт .

Автоматичний переклад.
ROKY
3 міс. тому

Так, це така ж проблема з моїм виведенням! Що ми можемо зробити?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Але мої 200 шведських крон пройшли та схвалили. Той самий спосіб оплати - Master card. Вони нас просто дурять!

Автоматичний переклад.
1...13 14 1516
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого