Я щойно отримав один. 2 хвилини тому. ВІЗА
I just received one just now. 2 minutes ago. VISA
Коли ви запросили платіж?
When did you request the payment?
Wann hast du die Zahlung beantragt?
Можливо, спробуйте зателефонувати їм. Прямий телефонний дзвінок замість електронного листа.
Maybe try giving them a phone call. A direct phone call instead of emailing.
Нічого особливого, просто спробуйте. Я був у відчаї, тому спробував усе.
Nothing special but just try it. I was desperate so I tried everything.
Я отримав усі свої зняття. Ось моя порада, тоді зателефонуйте або зайдіть у чат і попросіть їх скасувати ваше зняття. Навіть якщо вказано, що процес триває, вони можуть скасувати його кілька разів. Після цього зробіть ще одне виведення коштів і переконайтеся, що спочатку використовуєте метод, який ви нещодавно вносили. Це спрацювало для мене.
I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.
Привіт Ромі,
чи можете ви допомогти мені в моєму випадку? Я чекаю близько 17 днів на відкликання.
https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig
Hi Romi,
can you help me in my case? I'm waiting for about 17 days on my withdraw.
https://casinoguru-de.com/profil-beschwerden/187351/cashwig
Привіт. Я бачив вашу скаргу , і наша команда вже працює над її прогресом. На жаль, зараз особливо нічого не потрібно робити, просто зачекайте, поки вони зможуть провести глибше розслідування, і, якщо буде потрібно, з казино зв’яжуться щодо вашої справи.
Читаючи всі дописи в цій темі, я просто сподіваюся, що ця проблема скоро буде вирішена. Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких оновлень.
Hello there. I have seen your complaint and our team is already working on its progress. Unfortunately, now there is nothing much to do, just wait until they are able to investigate deeper, and if needed, the casino will be contacted regarding your case.
As I read all the posts in this thread, I just hope that this issue will be resolved soon. Please keep us updated on any updates.
Я отримав усі свої зняття. Ось моя порада, тоді зателефонуйте або зайдіть у чат і попросіть їх скасувати ваше зняття. Навіть якщо вказано, що процес триває, вони можуть скасувати його кілька разів. Після цього зробіть ще одне виведення коштів і переконайтеся, що спочатку використовуєте метод, який ви нещодавно вносили. Це спрацювало для мене.
I got all my withdrawals. Here's my advice call then or go to the live chat and ask them to cancel your withdrawal. Even if it says it's in progress they can cancel it some times. After that do another withdrawal and make sure that you use a method you have very recently deposited with first. That worked for me.
Вони просто сказали, що у них "спорадичні технічні проблеми". Це все.
They just said that they had "sporadic technical issues". That's all.
Сподіваюся, вони це виправили, і тепер усі зможуть відкликати.
Hopefully they fixed it, and everyone will be able to withdraw now.
Подивимося, як Мірка поставиться до вашої скарги.🤞
Let's see how Mirka will go with your complaint.🤞
Здається, що з моєю скаргою нічого не відбувається...
Nothing seems to be happening with my complaint...
Bei meiner Beschwerde passiert irgendwie nichts mehr...
Вибачте, але Мірка має більше 5 днів, щоб відповісти. Ймовірно, вам слід ознайомитися з етапами розгляду скарги: «Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, коли вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період минає без відповідь, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів». 🤷♀️
Будьте впевнені, що вони намагаються реагувати з будь-якого приводу, але, як бачите , наразі відкрито 858 скарг. Наберіться терпіння, будь ласка 🙏
I'm sorry to say that, but Mirka has more than 5 days to respond. You should probably get familiar with the complaint phases: "Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days." 🤷♀️
Be assured, that they try to respond on any occasion, yet, as you may see, there are currently 858 open complaints. Be patient, please 🙏
У мене така ж проблема з розеткою, що й у tm1025. Я борюся з виведенням 18000 сек. з 31/5. я не знаю що робити! Допоможи мені будь ласка!
I have the exact same problem with my outlet as the tm1025. I am struggling with my withdrawal of 18000 sek. from 31/5. I don't know what to do! Help me please!
Jag har exakt samma problem med mitt uttag som tm1025. Jag kämpar med mitt uttag på 18000 sek. från 31/5. Jag vet inte vad ska jag göra! Hjälp mig, snälla!
Доброго дня, будь ласка, допоможіть мені з моєю справою. У мене проблеми з виведенням коштів (Casino gg.bet), я чекаю 15 днів, і вони лише кажуть мені спробувати інший спосіб оплати, я вже спробував 3 електронні гаманці за пропозицією регіональної підтримки, я чекаю 5 робочих днів, зазначених у їхньому процесі виведення, і врешті вони відхиляють мій запит, і єдине, що вони повідомляють, це "відхилено з тимчасових технічних причин", це навіть схоже на жарт .
Good afternoon, please if you could help me with my case I have problems with my withdrawal (Casino gg.bet), I have been waiting for 15 days and they only tell me to try a different payment method, I have already tried 3 electronic wallets at the suggestion of the area support, I wait the 5 business days indicated in their withdrawal process and in the end they reject my request, and the only thing they report is "rejected for temporary technical reasons", it even seems like a joke.
Buenas tardes , por favor si pudieran ayudarme con mi caso tengo problemas con mi retiro (Casino gg.bet), llevo 15 dias esperando y solo me dicen que pruebe con una forma de pago distinta , ya eh probado 3 billeteras electronicas a sugerencia del area de soporte , espero los 5 dias habiles que indica su proceso de retiro y al final rechazan mi solicitud , y lo unico que informan es " rechazó por motivos técnicos temporales " , ya hasta parece una burla .
Так, це така ж проблема з моїм виведенням! Що ми можемо зробити?
Yes, it's the same problem with my withdrawals! What can we do?
Ja, det är samma problem med mina uttag! Vad kan vi göra?
Але мої 200 шведських крон пройшли та схвалили. Той самий спосіб оплати - Master card. Вони нас просто дурять!
But my SEK 200. gone through and been approved. Same payment method - Master card. They just fool us!
Men mina 200 kr. gått genom och blivit godkända. Samma betalnings metod -Master card. Dem bara lura oss!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.