ФорумКазиноGGBet Casino - загальне обговорення

GGBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

3 р. тому від Vova1983
|
59269 переглядів 314 відповідей |
|
1...11 12 13...16
Додати публікацію
aniawikalisvul
10 міс. тому

Хм, я бачу, що ви пишете. Але трохи дивно, чому казино застосувало цей пункт, коли ви говорите, що ви нічого не виграли з бонусу, а після бонусу ви внесли свої гроші і вам вдалося виграти на них. На мою думку, там більше не повинно діяти таке правило.

Тож у такому випадку я рекомендую вамподати скаргу тут, за цим посиланням , і ми побачимо, чи наша команда зможе вам допомогти.

Сподіваюся, що все вийде справедливо.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я НЕ ТАК ДОБРЕ ЗНАЮ ПРАВИЛА. АЛЕ Я ЩЕ НЕ ОТРИМАВ ВІДПОВІДІ. ЧИ МОЖНА ТАКУ ГРУ З 2 ВІДКРИТИМИ ВІКНАМИ НАЗИВАТИ СТРАТЕГІЄЮ, ЩО ПОРУШАЄ ПРАВИЛО БОНУСУ?


Автоматичний переклад.
aniawikalisvul
10 міс. тому

Це залежить від правил казино, але в цілому, оскільки гравець не отримує жодної переваги, це не має бути поганим. Звичайно, якщо ви випадково не спричините глюк чи щось подібне.

Однак, звичайно, якщо у вас у майбутньому виникне така ідея, чи можна грати таким чином, вам завжди слід запитати в казино та зберегти відповідь.

У будь-якому випадку, я бачив, що ви подали скаргу, тому давайте подивимося, що придумає наша команда. Буду сподіватися на справедливе рішення.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

жахливе це казино, GGBET 😕, МЕНЕ ВСЕ ДОСЕГ ЗАБАНУЮТЬ


Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Після того, як я запитав у казино Ggbet, чи можу я грати в двох вікнах браузера, вони відповіли, що не можуть відповісти на це запитання, оскільки я можу знову використовувати стратегію????? Я нічого з цього не розумію, казино повинно було відповісти на таке запитання, щоб грати та уникнути ненавмисної перерви. правил.


Автоматичний переклад.
aniawikalisvul
10 міс. тому

Я б сказав, що це залежить від гри, у яку ви граєте.

По суті, а також, як уже згадував Яро, головна причина, чому будь-які казино повинні бути стурбовані, це запобігти гравцеві отримати несправедливу перевагу, граючи в двох вікнах одночасно. Якщо я можу бути таким сміливим, я б сказав, що людина з казино, яку ви запитали, не знала відповіді.

Технічно, чому ви хочете це зробити? Що ви очікуєте отримати натомість? Я б очікував додаткової переваги - яка зазвичай не терпиться.

Допоможіть нам зрозуміти вашу точку зору, будь ласка.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

жахливе це казино, GGBET 😕, МЕНЕ ВСЕ ДОСЕГ ЗАБАНУЮТЬ


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тепер у представника казино є майже п’ять днів, щоб відповісти на вашу скаргу. Знаєте, я б не сподівався, що ваш обліковий запис буде знову відкрито раніше.

Давайте подивимося, що скаже казино про зловживання. На даний момент ми можемо мало про що міркувати, дуже важливо ознайомитися з точкою зору казино, щоб знайти справедливе місце.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, Ggbet забрав мій акаунт за порушення умов бонусу, я подав скаргу, казино не знало, що я граю на двох вікнах, тобто дві ігри одночасно, я написав їм, сьогодні отримав відповідь: дякуємо за ваш коментар і обліковий запис буде відновлено. У мене був великий балансовий бонус і таким чином прискорився обіг бонусу. Хоча мені не вдалося його перевернути. Якщо хтось мав проблеми з казино і грав так само, як я, варто написати йому ще раз і представити систему гри.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

я хочу показати тобі мій одноліток 1,25 євро


file

Автоматичний переклад.
kszysio
9 міс. тому

Це чудова перемога і вітання. Вам вдалося виграти в цьому казино? Я сподіваюся, що ви зможете зняти і все буде гладко.

Я подумав, що якщо ви хочете похвалитися іншими гравцями, у нас є тема для цього, і ви можете опублікувати свій знімок екрана тут: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings- -перемога-скріншоти

😁😊

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я граю тут більше 4 років, і, на мою думку, це казино мало б отримати набагато більше оцінок.

Мені дуже подобається грати тут. Іноді ви програєте, а іноді виграєте. Колектив дуже привітний і завжди все відразу пояснює, якщо щось трапиться. Шкода, що рейтинг такий низький. Я б одразу поставив йому 8 із 10 зірок. Звичайно, ти дратуєшся, коли програєш, але кожен, хто грає, знає, що це азартна гра.

Бажаю всім удачі..

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я хотів би поділитися своїм досвідом із ggbet. Я грав протягом року. На початку все було добре з активованими соціальними бонусами та виплатами швидше, ніж інші. Але коли я почав вигравати та знімати гроші, вони раптово припинили бонуси. Я запитав їх, чому, і, напевно, не назвав жодної причини. Тому ви повинні знати з самого початку, якщо ви виграєте, іноді вони не хочуть, щоб ви були в цьому казино. Напевно, це не єдине казино, яке працює так, але вони повинні сказати вам з самого початку .будь ласка, просто відпусти.))

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

привіт, вчора ввечері я отримав невеликий прибуток на обліковому записі gmail ciumacgabriel065@gmail.com , я хотів зняти гроші і мені довелося пройти перевірку бюлетеня та картки, але через 20 хвилин люди з ggbet сказали мені, що мій рахунок заблоковано, оскільки я використовував би документ іншої людини, але я можу це довести Я входив в обліковий запис, в обліковому записі є тільки ім'я мого брата, але інші документи правдиві, і я можу це довести, що я міг зробити?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я граю тут більше 4 років, і, на мою думку, це казино мало б отримати набагато більше оцінок.

Мені дуже подобається грати тут. Іноді ви програєте, а іноді виграєте. Колектив дуже привітний і завжди все відразу пояснює, якщо щось трапиться. Шкода, що рейтинг такий низький. Я б одразу поставив йому 8 із 10 зірок. Звичайно, ти дратуєшся, коли програєш, але кожен, хто грає, знає, що це азартна гра.

Бажаю всім удачі..

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт. При бажанні ви можете поділитися своїм досвідом в огляді цього казино. Просто перейдіть за цим посиланням , де ви легко зможете це зробити.

Крім того, тим часом ви можете прочитати наше пояснення того , як ми перевіряємо всі онлайн-казино , щоб ви краще зрозуміли, що стоїть за кількістю індексів безпеки.😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я хотів би поділитися своїм досвідом із ggbet. Я грав протягом року. На початку все було добре з активованими соціальними бонусами та виплатами швидше, ніж інші. Але коли я почав вигравати та знімати гроші, вони раптово припинили бонуси. Я запитав їх, чому, і, напевно, не назвав жодної причини. Тому ви повинні знати з самого початку, якщо ви виграєте, іноді вони не хочуть, щоб ви були в цьому казино. Напевно, це не єдине казино, яке працює так, але вони повинні сказати вам з самого початку .будь ласка, просто відпусти.))

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом. Від кожного казино залежить лише те, який бонус вони нададуть своїм гравцям або навіть як часто вони пропонуватимуть бонуси, і ми, на жаль, не можемо багато з цим зробити.

Чи можу я запитати, чи зняття було принаймні гладким?🤔

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

привіт, вчора ввечері я отримав невеликий прибуток на обліковому записі gmail ciumacgabriel065@gmail.com , я хотів зняти гроші і мені довелося пройти перевірку бюлетеня та картки, але через 20 хвилин люди з ggbet сказали мені, що мій рахунок заблоковано, оскільки я використовував би документ іншої людини, але я можу це довести Я входив в обліковий запис, в обліковому записі є тільки ім'я мого брата, але інші документи правдиві, і я можу це довести, що я міг зробити?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

На жаль, у цьому випадку я дійсно змушений стати на бік казино. У більшості онлайн-казино це суворо заборонено, тому я справді не здивований, що вони вчинили таким чином, і ви насправді нічого не можете з цим вдіяти. Вам потрібно відкрити рахунок на своє ім’я та використовувати власні документи, щоб ви могли зняти свої виграші.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго дня, я зробив багато депозитів на сайті ggbet і жодного разу не зміг виграти. Але тиждень тому я зробив депозит на 365 злотих і виграв 1200 злотих і виставив їх на зняття. І мій акаунт заблокували. У зв'язку з тим, що це мій другий рахунок на ДТП, я про це не пам'ятав і спокійно робив депозити, а блокувань після того, як я хотів вивести, не було. Мене вирішили заблокувати і сказали, що грошей не дадуть. Мені цікаво, чи можна якось вплинути на їхнє рішення і повернути гроші?

Автоматичний переклад.
artembartash
5 міс. тому

Чи можу я запитати вас, як довго ви гравець у цьому казино? Другий рахунок був відкритий вами, і чи знаєте ви, випадково, коли саме він був відкритий?

Я задаю вам ці запитання, щоб переконатися, що ви справді не знаєте про другий обліковий запис, тож, можливо, наша команда скарг може допомогти у вирішенні цієї проблеми.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сміттєве казино. Я думаю, що це казино мене обманює. Я продовжую запитувати зняття коштів, а вони продовжують їх скасовувати (не повідомляючи мене). Коли я запитував, чому, вони казали, що є технічна проблема, і повинні зробити ще один запит на зняття коштів. Я надсилав запит на зняття коштів за запитом на зняття, і щоразу це траплялося, і я використовував різні способи оплати. Ці люди брешуть. По-перше, вони скажуть, що схвалили зняття коштів і що платіжний процесор виконає це протягом 5(!) робочих днів. Потім пройде 5 днів, я ще раз запитаю, потім знімання скасовується. Тоді після цього я запитував би ще раз, і все, що агент казав мені, це «просто зробіть зняття ще раз». Мені ніколи не казали, чому це постійно відбувається, які кроки вони зроблять, щоб це виправити, нічого. Просто це було зроблено, і я повинен просто терпляче чекати, як дурень, цих грошей, які, здавалося б, ніколи не прийдуть. Я зараз дуже розлючений. Ці люди ніколи не віддадуть мені моїх 390 доларів, і я дуже розчарований. Коли я починав грати тут, він мав вищий рейтинг безпеки, і раніше у мене не було проблем із зняттям, але зараз це повний безлад.

Автоматичний переклад.
tm1025
5 міс. тому

Така ситуація продовжується? Ви вже змогли зняти гроші?

Будь ласка, повідомте нам, чи проблема не зникає, і як довго ви чекали. Сподіваюся, ми зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого