ФорумКазиноGetwin Casino - загальне обговорення

Getwin Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від robinpowers97
|
7867 переглядів 60 відповідей |
|
12 3 4
6 міс. тому

Потрібна допомога. У Getwin Casino (getwin.com) мої запити на зняття коштів перебувають у статусі «Очікують на розгляд» більше тижня. І вони не відповідають на електронні листи. Крім того, їх альтернативна адреса електронної пошти «філій» не працює. Я випадково помилився десятковою крапкою, коли переказував біткойн на їхній сайт (монету, яку я відкладав роками для лікування хвороби Хантінгтона моєї мами). Я не зробив нічого поганого (жодних проблем із просуванням бонусів чи чогось подібного). Чи може хтось, будь ласка, допоможіть.

Автоматичний переклад.
8hhpqprrpg
6 міс. тому

Вибачте за проблему, яка виникла у цьому казино. Я впевнений, що наша команда розгляду скарг детальніше розгляне це щоразу, коли мине 14-денний термін, як вони пояснили вам у вашій скарзі .

Тим часом, будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких змін або новин з казино.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я тричі вносив кошти на getwin і досі не можу зняти

Автоматичний переклад.
sethokyere171
1 місяць тому

Вітаю, з того, що я бачив, казино не має найкращого індексу безпеки, ви теж це бачили?

Ви запитували в казино, чому не можете зняти свої гроші? Як довго ви намагалися зняти?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

file Чотири рази, і вони просять мене внести 1000 для частини VIP-статусу, перш ніж я зможу зняти гроші

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
sethokyere171
1 місяць тому

Отже, згідно з тим, що я бачив тут, ви не можете зняти свої гроші, оскільки ваш VIP-статус низький. Для мене це особливо підозріло, особливо в казино з нижчим індексом безпеки.

https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈👈👈

Однак, можливо, ви можете зняти меншу суму за певний період часу. Зазвичай ці VIP-статуси в основному впливають на вашу здатність знімати більші суми. Тож на вашому місці я б знову звернувся до служби підтримки казино й конкретно запитав, скільки та як часто ви можете знімати, враховуючи ваш фактичний статус VIP.

Ви можете спробувати це, будь ласка?

Будь ласка, повідомте нам про результати цього розслідування, щоб ми могли визначити найбільш ймовірний сценарій. 🙏



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це те, що я зробив і змінив свій біткойн-акаунт, але я продовжую вигравати

Автоматичний переклад.
Jglc
1 місяць тому

Чи можете ви показати мені, як це зробити?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони заблокували мій рахунок, тому що я виграв ще 5 000 доларів, а на ньому 8 000 доларів

чому казино вголос запускають, якщо вони це роблять filefile

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це те, що я зробив і змінив свій біткойн-акаунт, але я продовжую вигравати

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, на що ви відповідаєте, будь ласка? Попередній пост був призначений для іншого гравця, але мені здається, що ви перебуваєте в подібній ситуації, чи не так?

У будь-якому випадку, будь ласка, як залучаються біткойни?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони заблокували мій рахунок, тому що я виграв ще 5 000 доларів, а на ньому 8 000 доларів

чому казино вголос запускають, якщо вони це роблять filefile

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що ж, чесно кажучи, як було сказано раніше, саме це казино не є одним із найпристойніших сайтів, і не варто довіряти його можливостям.

Чесно кажучи, ваш досвід підтверджує цю інформацію. Дивіться самі:

https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Проте я хотів би уникнути можливих непорозумінь. Чи правильно я зрозумів, що представник казино конкретно сказав вам, що ваш рахунок закрито, оскільки ви знову виграли?

Це було б не просто вкрай несправедливо, але, швидше за все, дуже дурне виправдання. Будь ласка, поділіться всіма подробицями щодо закриття вашого облікового запису. Можливо, ми щось придумаємо.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не знаю, чому мій доступ заблоковано, вони не спілкуються зі мною, вони використовують, щоб надіслати мій бонусний бал, але це заблоковано для file

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я подумав, що надав їм неправильну біткойн-адресу, тому я повторно зняв кошти. У мене є 2 біткойн-адреси

Автоматичний переклад.
Jglc
1 місяць тому

Мені не подобається, куди це йде. Казино, які відображають такі попередження, потенційно можуть зробити що завгодно, як я вже згадував. Тож, напевно, найкращим рішенням було подати скаргу. На даний момент нам потрібно почекати, щоб побачити, чи вирішить представник казино відповісти, коли настане відповідний момент. Я тримаю за вас кулаки.

Я також бачив, що ви не знайомі з процедурою KYC; дозвольте мені допомогти вам у цьому.

KYC = Знай свого клієнта; він зосереджений на перевірці вашої особи та даних облікового запису, щоб запобігти, наприклад, зловмисникам, які використовують чужі дебетові картки для гри в казино. Якщо ви виграєте та хочете зняти кошти, ваш обліковий запис спочатку потрібно підтвердити. Чи правильно я припускаю, що ви раніше не проходили цю процедуру?


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Так, і чи можете ви допомогти з цим

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я можу підтвердити, хто я, якщо вони попросять це, але це не запитали, коли я реєструвався. Я просто не розумію цього, це так несправедливо. Я виграв і мені заплатили раніше, це було приблизно 500 доларів, я поставив свій гроші в це Я зробив все згідно з книгою Я не зробив нічого поганого вони навіть не надішлють мені електронного листа

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, і чи можете ви допомогти з цим

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вибачте, але мені знадобиться більш конкретна інформація. Прочитали мої пропозиції, будь ласка? Будь ласка, зробіть так. 🙏

Я боюся, що це далеко не заведе нас.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я прочитав ваші пропозиції та подав скаргу, думаючи вжити подальших заходів

Автоматичний переклад.
Jglc
1 місяць тому

це здорово Я сподіваюся, що вирішення можливо, але ми повинні з’ясувати.

Щоб усунути будь-яку плутанину, попередня публікація, у якій було запропоновано прочитати мою попередню пропозицію, була призначена для іншого користувача. Я впевнений, що колись у вас була відкрита скарга. Але все одно, досить про це. Давайте зосередимося на вашій поточній ситуації та на тому, як розсудити казино.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file деякі з них

відкликати свої

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого