Привіт, я переніс ваш пост під казино, про яке ви говорите. У цьому випадку, я думаю, найкраще було б написати в чат або службу підтримки, можливо, на електронну пошту, яка зможе порадити вам краще, ніж ми, оскільки ми не казино. Чи пробували ви запитати, у чому може бути проблема, якщо ви скинули пароль і не можете ввійти у свій обліковий запис?
Hi I moved your post under the casino you are talking about. In this case, I think the best thing to do would be to write to live chat or support, possibly to email, who will be able to advise you better than us, as we are not a casino. Have you tried asking what the problem might be if you reset your password and can't log into your account ?
дякую, я відступив і запитав себе, що трапилося, і повірте мені, у мене є докази, 22 листопада мені зробили операцію на носових пазухах під час подяки, у мене був COVID, і я виграв гроші, я спробував зняти їх усі і зрозумів, що не можу цього зробити тому я спробував лише 1500
потім я захворів на пневмонію і опинився в IC
і включив апарати життєзабезпечення, я пролежав у тій лікарні до квітня, а мій рахунок був закритий
все, що я хочу робити, це грати
thank you i have set back and asked myself what happen and believe me i have proof in november of 22 i had sinus surgery at thank giving i had covid and i won the money i tried to withdraw it all and realized i can’t do that so i only tried for 1500
then i got sick with pneumonia and ended up in icu
and put on life support i was in that hospital until april with my account sitting doorment
all i wont to do it play
Мені прикро чути про те, через що ви пройшли. У будь-якому разі проблема з вашим обліковим записом може бути лише незначною проблемою, пов’язаною з неактивним обліковим записом. Казино може вважати, що ви добровільно перестали там грати.
У будь-якому випадку, ви впевнені, що дійсно хочете грати в казино? Вони мають дуже низький індекс безпеки згідно з нашим веб-сайтом 😕
I'm sorry to hear about what you have been through. Anyway, the issue with your account might be just a minor issue related to a dormant account. The casino may believed that you willingly stopped playing there.
Anyway, are you sure you really want to play in the casino? They have a very low safety index according to our website 😕
Хм, усе ще проблема з паролем? Чи намагалися ви обговорити це зі службою підтримки чи виконали всі дії, описані на знімку екрана?
Однак я також хотів би зауважити, як це зробив Деніел, що ви повинні бути обережними, якщо ви робите депозит у казино, оскільки воно має низький індекс безпеки. Ви можете перевірити це за цим посиланням: https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Будь ласка, будь обережним
Hmm, still having a problem with the password ? Did you try to discuss it with support, or did you follow all the steps described in the screenshot ?
However, I would also like to point out, as Daniel did, that you should be careful if you deposit in the casino, because it has a low safety index. You can check it here on this link: https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Please be careful
Чи є шанс вирішити вашу проблему? Я маю на увазі, за цей час щось змінилося?
Is there some chance to solve your issue? I mean, has anything changed meanwhile?
Дякую тобі.
Отже, можна якось його отримати? Я не міг знайти жодної підказки, навіть запитавши Google, ви впевнені, що вона потрібна?
Ніяких слідів щодо умов і положень, тому що я не міг знайти їх на веб-сайті!
Thank you.
So, can you get it somehow? I could not find any hint even by asking Google, are you sure it is necessary?
No traces in terms and conditions either because I could not find any on the website!
так, він вам потрібен, у мене є електронний лист від учорашнього дня, вони кажуть, що у мене немає облікового запису, але якщо в мене його немає, то чому я не можу його створити (тому що електронна адреса вже використовується)
yes you do need it it’s i have a email from yesterday they say i don’t have an account but if i didn’t then how come i can’t make one ( cause email already in use)
В порядку.
На цьому етапі я б надіслав усі ці знімки екрана у відповідь на відповідь, яку ви отримали від служби підтримки.
Я знаю, що це звучить тупо, але ви впевнені, що не зареєструвалися під іншою електронною адресою? Я просто питаю.
Ok.
In this phase, I would send all those screenshots as a reply to the response you got from support.
I know it sounds dumb, but are you sure you have not registered under a different email? I'm just asking.
Я спробую це зробити, але це не той самий електронний лист, тому що я отримав електронний лист, коли знайшов номер автентифікатора
i will try that and no it the same email cause i have an email when i had find the authenticator number
Що ж, я б сказав, що дії з боку казино є єдиним рішенням. 🤔
Будь ласка, тримайте мене в курсі.
Well, I'd say the action from the casino's side is the only solution. 🤔
Keep me posted, please.
Подивіться, що я щойно отримав, єдине, що я зробив не так, це вказав неправильну адресу електронної пошти, але вони могли перевести мої гроші на інший рахунок давно
Look what I just got the only thing I did wrong was give the wrong email address but still they could’ve transferred my money to a different account a long time ago
Я не розумію, чому потрібно створювати новий обліковий запис. Це тільки я?
Що ж, мені прикро, що ви продовжуєте боротися, і я хотів би нагадати вам про вашу попередню скаргу. Якщо ви відчуваєте, що ми вам потрібні, попросіть повторного розгляду вашої скарги. Просто перейдіть за цим посиланням 👈, потім натисніть кнопку.
Що ви думаєте про цю ідею?
I can't see why it is necessary to create a new account. Is it just me?
Well, I'm sorry to see you have been struggling further, and I'd like to remind you of your previous complaint. If you feel like you need us, please ask for your complaint to be reopened. Just follow this link 👈, then press the button.
What do you think of this idea?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.