2 р. тому
Тут ви можете обговорити Getwin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
зі мною відбувається те саме, що я не отримав свого депозиту, але вони заблокували мене з облікового запису. Я згоден з цим хлопцем, безперечно, потрібно перевірити з цим getwin і .and it rite
the same thing happen to me I haven't gotten my deposit yet they blocked me from the account I agree with this guy fully definitely need to check with this getwin and .and it rite
Привіт, що з тобою сталося? Немає попереднього повідомлення, тому не зрозуміло, з ким ви тут згодні. 🙂
Hello, what happened to you? There is no previous post so it is not clear with who you agree here. 🙂
Чи відкриті вони, тому що я забув свій пароль, коли і для відновлення пароля отримав новий пароль, тепер він запитує у мене ключ безпеки, який я не знаю, як отримати, кажуть, щоб отримати його через іншу програму автентифікатора apt, але я можу Не тому, що я не маю коробки з числами
Are they open cause I forgot my password when and to get password recovery got a new password now it’s asking me for a security key which I don’t know how to get one they say to get one through the other app authenticator apt but I can’t because I don’t have the I don’t have the box with the numbers in it
Чи відкриті вони, тому що я забув свій пароль, коли і для відновлення пароля отримав новий пароль, тепер він запитує у мене ключ безпеки, який я не знаю, як отримати, кажуть, щоб отримати його через іншу програму автентифікатора apt, але я можу Не тому, що я не маю коробки з числами
Are they open cause I forgot my password when and to get password recovery got a new password now it’s asking me for a security key which I don’t know how to get one they say to get one through the other app authenticator apt but I can’t because I don’t have the I don’t have the box with the numbers in it
Це не добре,
здається, якимось чином відновлення пароля активувало «двоетапну» перевірку входу. Ви впевнені, що раніше не використовували цю функцію входу? На жаль, наскільки мені відомо, щоб отримати початковий код, який використовується для синхронізації вашого облікового запису казино з програмою автентифікації, вам потрібно спочатку отримати доступ до свого профілю казино, щоб знайти цей унікальний код. Інакше ви не зможете налаштувати додаток.
Я пропоную вам переглянути свою поштову скриньку, щоб знайти будь-яку електронну пошту, пов’язану з казино, і знайти цей код. Чесно кажучи, я був би здивований, якби ви його знайшли.
Я намагався знайти для вас контакт зі службою підтримки, але мені не пощастило.
That's not good,
it seems that somehow the password recovery activated the "two-step" login verification. Are you sure that you have not used this kind of login feature before? Sadly, as far as I know, in order to get the initial code used to sync your casino account with the authenticator app, you need to access your casino profile first to find this unique code. Otherwise, you can't set up the app.
I suggest you browse your mailbox for any email associated with the casino and look for this code. Honestly, I would be surprised if you find it.
I tried to find you some support contact, but I was not so lucky.
Я також намагався знайти його профіль у соціальних мережах, але теж не вдалося.
Оскільки це казино не має ліцензії, немає іншого способу, окрім подання скарги через наш центр вирішення проблем.
Ви можете зробити це, просто натисніть це посилання:
https://casino.guru/complaints/create
Сподіваюся, ми зможемо тобі якось допомогти.
I also tried to find its profile on social media but was not successful either.
Since this casino is unlicensed, there is no other way to turn besides submitting a complaint via our resolution center.
Feel free to do so, just click this link:
https://casino.guru/complaints/create
I hope we can help you somehow.
Вибачте, але я все ще вважаю, що скарга - це єдиний спосіб дії.
Що ви думаєте про це?
I'm sorry but I still think that the complaint is the only grasp of action.
What do you think about it?
Привіт,
Добре, що ви вирішили подати скаргу . Я також бачу, що виграші прийшли. добре!
Як бачите, інколи для виведення грошей потрібно майже тиждень.
Hello,
It's good you decided to submit your complaint. I can also see that winnings came through. Good!
As you can see, it takes almost a week to cash out, sometimes.
У мене є звіт про мій код автентифікації. Я отримав його, дякую getwin !!!!
I have a report on my authentication code I have received it thank getwin !!!!
Як вам вдалося вирішити проблему з вашим автентифікатором? Я хотів би знати, будь ласка 🙂
How did you manage to solve the issue with your authenticator? I'd like to know, please 🙂
А, бачу.
Тому важливо набратися терпіння і чекати. 🙂
Мене це здається трохи дратуючим, я б, напевно, спробував інше казино, можливо, якесь ліцензоване з кращою репутацією 😉.
Як щодо тебе?
Ah, I see.
So the point is to be patient and wait. 🙂
It seems kind of annoying to me, I would probably try a different casino, probably some licensed one with a better reputation 😉.
How about you?
Я бачу, що ви замовкли, тому скаргу закрили.
Скарги вимагають тісної співпраці. Якщо ви вважаєте, що все ще потребуєте допомоги та маєте для цього час, подумайте про повторне розгляд скарги.
Зв’яжіться з Крістіною: kristina.s@casino.guru
Well, I can see that you went silent, so the complaint was closed.
The complaints require close cooperation, if you think you still need help and have time to do so, consider asking the complaint to be reopened.
Contact Kristina: kristina.s@casino.guru
Що ж, поточний рейтинг казино здається занадто низьким, щоб залишатися оптимістом, однак моя пропозиція все ще дійсна.
Ви помітили?
«Скарги вимагають тісної співпраці, якщо ви вважаєте, що все ще потребуєте допомоги та маєте для цього час, подумайте про те, щоб скаргу було повторно відкрито.
Зв'язатися з Крістіною: kristina.s@casino.guru "
Well, the current casino rating seems far too low for staying optimistic, however, my offer is still valid.
Have you noticed?
"The complaints require close cooperation, if you think you still need help and have time to do so, consider asking the complaint to be reopened.
Contact Kristina: kristina.s@casino.guru"
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.