ФорумКазиноGetwin Casino - загальне обговорення

Getwin Casino - загальне обговорення

2 р. тому від robinpowers97
|
7874 переглядів 60 відповідей |
|
1 2...4
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Getwin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

зі мною відбувається те саме, що я не отримав свого депозиту, але вони заблокували мене з облікового запису. Я згоден з цим хлопцем, безперечно, потрібно перевірити з цим getwin і .and it rite

Автоматичний переклад.
robinpowers97
2 р. тому

Привіт, що з тобою сталося? Немає попереднього повідомлення, тому не зрозуміло, з ким ви тут згодні. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи відкриті вони, тому що я забув свій пароль, коли і для відновлення пароля отримав новий пароль, тепер він запитує у мене ключ безпеки, який я не знаю, як отримати, кажуть, щоб отримати його через іншу програму автентифікатора apt, але я можу Не тому, що я не маю коробки з числами

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я згоден, що на моєму рахунку було 80,00 доларів США

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи відкриті вони, тому що я забув свій пароль, коли і для відновлення пароля отримав новий пароль, тепер він запитує у мене ключ безпеки, який я не знаю, як отримати, кажуть, щоб отримати його через іншу програму автентифікатора apt, але я можу Не тому, що я не маю коробки з числами

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це не добре,

здається, якимось чином відновлення пароля активувало «двоетапну» перевірку входу. Ви впевнені, що раніше не використовували цю функцію входу? На жаль, наскільки мені відомо, щоб отримати початковий код, який використовується для синхронізації вашого облікового запису казино з програмою автентифікації, вам потрібно спочатку отримати доступ до свого профілю казино, щоб знайти цей унікальний код. Інакше ви не зможете налаштувати додаток.

Я пропоную вам переглянути свою поштову скриньку, щоб знайти будь-яку електронну пошту, пов’язану з казино, і знайти цей код. Чесно кажучи, я був би здивований, якби ви його знайшли.

Я намагався знайти для вас контакт зі службою підтримки, але мені не пощастило.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я згоден, що на моєму рахунку було 80,00 доларів США

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я також намагався знайти його профіль у соціальних мережах, але теж не вдалося.

Оскільки це казино не має ліцензії, немає іншого способу, окрім подання скарги через наш центр вирішення проблем.

Ви можете зробити це, просто натисніть це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Сподіваюся, ми зможемо тобі якось допомогти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я спробував електронну пошту, і моя електронна пошта повертається відправнику

Автоматичний переклад.
lisakcodner
2 р. тому

Вибачте, але я все ще вважаю, що скарга - це єдиний спосіб дії.

Що ви думаєте про це?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так

Автоматичний переклад.
lisakcodner
2 р. тому

Привіт,

Добре, що ви вирішили подати скаргу . Я також бачу, що виграші прийшли. добре!

Як бачите, інколи для виведення грошей потрібно майже тиждень.





Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є звіт про мій код автентифікації. Я отримав його, дякую getwin !!!!

Автоматичний переклад.
lisakcodner
2 р. тому

Як вам вдалося вирішити проблему з вашим автентифікатором? Я хотів би знати, будь ласка 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Деяким чином вони відповіли на мій електронний лист

Автоматичний переклад.
lisakcodner
2 р. тому

А, бачу.

Тому важливо набратися терпіння і чекати. 🙂

Мене це здається трохи дратуючим, я б, напевно, спробував інше казино, можливо, якесь ліцензоване з кращою репутацією 😉.

Як щодо тебе?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

хотів би отримати мої 5000 моїх джек-потів, але вони мене заблокували!!!!

Автоматичний переклад.
lisakcodner
1 рік тому

Я бачу, що ви замовкли, тому скаргу закрили.

Скарги вимагають тісної співпраці. Якщо ви вважаєте, що все ще потребуєте допомоги та маєте для цього час, подумайте про повторне розгляд скарги.

Зв’яжіться з Крістіною: kristina.s@casino.guru


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ні, мій виграш не було видано

Автоматичний переклад.
lisakcodner
1 рік тому

Що ж, поточний рейтинг казино здається занадто низьким, щоб залишатися оптимістом, однак моя пропозиція все ще дійсна.

Ви помітили?

«Скарги вимагають тісної співпраці, якщо ви вважаєте, що все ще потребуєте допомоги та маєте для цього час, подумайте про те, щоб скаргу було повторно відкрито.

Зв'язатися з Крістіною: kristina.s@casino.guru "


Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого