ГоловнаФорумКазиноGetSlots Casino - загальне обговорення

GetSlots Casino - загальне обговорення

2 р. тому від CasinoStreamer88
|
11 178 переглядів 45 відповідей |
|
1 23
2 р. тому
Тут ви можете обговорити GetSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я просто хотів зазначити, що Getslots — це казино, в якому можна грати, не турбуючись про головний біль!

Супер швидка перевірка!

Чудовий вибір ігор, кожен знайде щось для себе!

Депозити та зняття коштів просто надзвичайно швидкі та зручні.

Підтримка завжди намагалася і допомагала!

Загалом, казино, яке заслуговує на те, щоб у нього грали!

З найкращими побажаннями

askan

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

Це ще одне казино з дуже хорошою репутацією та всесвітньо відомим власником 🙂, тобто якщо гравець звертає увагу на правила, все має бути добре.

Тепер, коли я думаю про репутацію в цілому, мені цікаво, чи подобалося вам коли-небудь грати в казино з репутацією гіршою, ніж хороша. 😀

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Можу підтвердити! На мій погляд, дуже приємне казино, від якого ніколи не боліла голова!

точно! Якщо дотримуватися правил, то все добре!

Чесно кажучи, є також казино, які мають гіршу репутацію, але все ще хороші. 🙂

Проте особисто я граю лише на тих сторонах, які викликають найменше проблем. 😛

Особисто я перше, що роблю, коли вибираю казино в Guru, — це перевіряю, чи є в цьому казино багато скарг і чи вони були вирішені. 🙂 це перше, що я перевіряю 🙂

Дякую за це!!!!!!!!!!! Те, що ви отримуєте таку можливість, це дуже здорово. 🙂

Я просто люблю тебе 🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
2 р. тому

Гадаю, я більше нічого не можу додати 😀


Так само і в реальному житті, ігноруйте правила деякий час, і ви обов’язково зіткнетеся з наслідками 😀

У будь-якому випадку, ви наводите чудовий приклад того, що всі ми маємо свої смаки до онлайн-казино, але всі ми все одно повинні турбуватися про свою безпеку.

Найменше, що можна зробити, це переглянути скарги та відгуки користувачів. Якщо ви не можете зробити це на сайті Casino Guru, зробіть це хоча б деінде, але зробіть це 👍

Надсилаю обійми!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, шановна команда Casino-Guru, мені потрібна ваша допомога.

Після того, як я частіше грав у GetSlots — нормально вносив депозит — у мене було 30 безкоштовних обертань (макс. виплата 100 євро).

Я зміг виграти 4,52 євро на цих безкоштовних обертаннях. Потім я продовжив грати, і тим часом на моєму рахунку було близько 150 євро (потім я написав у чат, і вони сказали, що це максимум 100 євро) - ставка ще не була повною (4,52x30 євро).

Мій план полягав у тому, щоб виконати ставку, а потім конвертувати суму до максимум 100 євро реальними грошима.

Поки що все добре – я заходжу в чат (див. знімок екрана), мені підтверджується, що тепер я маю «реальні гроші» без обмежень – оскільки було вираховано навіть близько 25 євро.

Продовжую грати, виплатив 1500 євро (хотів верифікувати свій рахунок), гроші повернули, тому що не було даних верифікації.

Я продовжую грати та завантажувати всі документи.

Переведіть 3000 євро, і тепер написано, що максимальний виграш становить 100 євро.

У мене є журнали чату з GetSlots, раніше підтверджені як справжні гроші.

Інакше я б зняв гроші та знову вклав їх.

На жаль, я не можу завантажити сюди знімок екрана.


Будь ласка, швидко допоможіть - інакше я був дуже задоволений казино.

Автоматичний переклад.
Rondixio87
2 р. тому

Ну,

На жаль, у деяких казино бонус закінчується після зняття, а не після завершення ставки. Ви завжди повинні запитувати зняття, щоб припинити дію бонусу, як профілактику. Я відчуваю, що це так.

Чи можете ви запитати про це в казино?

Вставте скріншот другою кнопкою, починаючи з правого боку:

file

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ми зможемо допомогти через скаргу .


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У процесі ви бачите, що я запитую, чи є у мене «справжні гроші». Тоді це навмисне шахрайство з боку підтримки - це було б ще гірше.

У мене було 100 євро від безкоштовних обертань, і я знаю умови, тому я хотів заплатити. Чому я маю продовжувати грати? Немає сенсу.

Автоматичний переклад.
Rondixio87
2 р. тому

Вибачте, я не розмовляю німецькою, тому не знаю, про що це спілкування 🙁.

Але, як я вже сказав, іноді бонус закінчується з виведенням, це може бути так. І ми маємо зробити так, щоб процес був чесним.

Давайте почекаємо, поки Петронела поділиться додатковою інформацією через скаргу, це буде найкраще.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, мою скаргу, звичайно, задовольнили. Звичайно, казино не відповідає...

Як ви можете побачити в історії чату, це буде шахрайство з наміром казино/чату.

Що мені тепер робити?


Автоматичний переклад.
Rondixio87
2 р. тому

Привіт Rondixio87, я щойно прочитав вашу скаргу і повернувся до вашого запитання, скільки часу потрібно казино, щоб відповісти?... Це залежить від того, наскільки вони зайняті. Зазвичай ми даємо казино два тижні на відповідь. Якщо вони не реагують протягом першого тижня, ми повторюємо запрошення. Але, як відомо, Різдво вже стукає у двері. Будь ласка, постарайтеся бути терплячими. Дякуємо за розуміння, і я сподіваюся, що у вас все вийде.🤞🎄

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Підтримка GetSlots просто жахлива

Автоматичний переклад.
Rondixio87
1 рік тому

Привіт! Я розумію ваше розчарування. Давайте подивимося, як зараз розвиватиметься ваша скарга та що скаже наша команда з розгляду скарг. Я вважаю, що ваше повідомлення про скріншот достатньо зрозуміле, але наразі це вирішувати не я.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я теж так це бачу, перш за все я зареєструвався як партнер через CasinoGuru. Думаю, що це також буде розвиватися в позитивному ключі 🙂

Автоматичний переклад.
Rondixio87
1 рік тому

Що саме ви маєте на увазі під «зареєстрованим партнером через CasinoGuru»?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дізнався про getslots через CasinoGuru

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file

живий чат навмисно обдурив мене. Після чату я продовжив гру та виграв 3000 євро. Потім його знову обмежили 100 євро. Шахрайство. РУКИ ГЕТЬ!

Автоматичний переклад.
Rondixio87
1 рік тому

Привіт,

Я б також дочекався, поки скарга прийме рішення, на жаль, я не розмовляю німецькою, тому я не знаю, що говорить цей PrintScreen 🙁. Але це нормально, я не член команди скарг, тому це нікому не шкодить 🙂

Я просто припускаю, що оператор чату випадково помилився, оскільки максимальне обмеження вказано в правилах. 🤔, дуже прикро в такій ситуації.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

До речі, це посилання на бонусні умови акції (які б виконали навіть якби умови були) Просто смішно..

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого