2 р. тому
Тут ви можете обговорити GetSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я просто хотів зазначити, що Getslots — це казино, в якому можна грати, не турбуючись про головний біль!
Супер швидка перевірка!
Чудовий вибір ігор, кожен знайде щось для себе!
Депозити та зняття коштів просто надзвичайно швидкі та зручні.
Підтримка завжди намагалася і допомагала!
Загалом, казино, яке заслуговує на те, щоб у нього грали!
З найкращими побажаннями
askan
I just wanted to mention that Getslots is a casino you can play at without worrying about getting a headache!
Super fast verification!
Games selection excellent & something for everyone!
Deposits & withdrawals simply super fast and convenient.
Support always tried and helpful!
All in all a casino that deserves to be played!
Best regards
askan
Ich wollte nur mal erwähnen das Getslots ein Casino ist in dem man getrost spielen kann ohne befürchten zu müssen das einem Kopfschmerzen bereitet werden!
Super schnelle verifizierung!
Spiele Auswahl hervorragend & für jeden was dabei!
Ein & Auszahlungen einfach super schnell und bequem.
Support immer bemüht und hilfsbereit!
Im großen und ganzen ein casino das es verdient gespielt zu werden!
Beste Grüße
Askan
Це ще одне казино з дуже хорошою репутацією та всесвітньо відомим власником 🙂, тобто якщо гравець звертає увагу на правила, все має бути добре.
Тепер, коли я думаю про репутацію в цілому, мені цікаво, чи подобалося вам коли-небудь грати в казино з репутацією гіршою, ніж хороша. 😀
This is another casino with a very good reputation and worldwide known owner 🙂, meaning that if the player pays attention to the rules, everything should be ok.
Now that I'm thinking about the reputation in general, I'm wondering if you ever enjoyed playing in a casino with worse than a good reputation. 😀
Можу підтвердити! На мій погляд, дуже приємне казино, від якого ніколи не боліла голова!
точно! Якщо дотримуватися правил, то все добре!
Чесно кажучи, є також казино, які мають гіршу репутацію, але все ще хороші. 🙂
Проте особисто я граю лише на тих сторонах, які викликають найменше проблем. 😛
Особисто я перше, що роблю, коли вибираю казино в Guru, — це перевіряю, чи є в цьому казино багато скарг і чи вони були вирішені. 🙂 це перше, що я перевіряю 🙂
Дякую за це!!!!!!!!!!! Те, що ви отримуєте таку можливість, це дуже здорово. 🙂
Я просто люблю тебе 🙂
I can confirm! In my opinion a very very pleasant casino which has never given me a headache!
Exactly! If you follow the rules, everything is fine!
To be honest, there are also casinos that have a worse reputation but are still good. 🙂
Personally, however, I only play on the sides that cause the least problems. 😛
Personally, the first thing I do when I choose a casino at Guru is to see if that casino has many complaints and whether or not they have been resolved. 🙂 this is the first point i check 🙂
Thanks for that!!!!!!!!!!! That one gets such an opportunity from you is very great. 🙂
I just love you 🙂
Kann ich bestätigen! Meiner Meinung nach ein sehr sehr angenehmes casino welches mir nie Kopfschmerzen bereitet hat!
Genau! Wenn man sich an die Regeln hält ist alles gut!
Ehrlich gesagt gibt es auch casinos die einen schlechteren Ruf haben aber dennoch gut sind. 🙂
Ich persönlich aber spiele ausschließlich auf Seiten die am wenigsten Probleme bereiten. 😛
Das erste was ich persönlich tue wenn ich mir bei Guru ein Casino aussuchen ist der das ich mir anschaue ob dieses casino viele Beschwerden hat und ob diese gelöst wurden oder nicht. 🙂 das ist für mich der erste punkt den ich kontrolliere 🙂
Danke dafür!!!!!!!!!!! Das man so eine Möglichkeit von euch bekommt ist schon sehr große spitzen klasse. 🙂
Ich liebe euch einfach. 🙂
Гадаю, я більше нічого не можу додати 😀
Так само і в реальному житті, ігноруйте правила деякий час, і ви обов’язково зіткнетеся з наслідками 😀
У будь-якому випадку, ви наводите чудовий приклад того, що всі ми маємо свої смаки до онлайн-казино, але всі ми все одно повинні турбуватися про свою безпеку.
Найменше, що можна зробити, це переглянути скарги та відгуки користувачів. Якщо ви не можете зробити це на сайті Casino Guru, зробіть це хоча б деінде, але зробіть це 👍
Надсилаю обійми!
Well, nothing more I can add I guess 😀
It's the same in real life, ignore the rules for some time and you'll surely face the consequences 😀
Anyway, you give a great example that we all have our tastes for online casinos, but we all should be still concerned about our safety.
The least one can do is browse complaints and user reviews. If you can't do that on the Casino Guru site, do it at least somewhere else, but do that 👍
Sending a hug!
Привіт, шановна команда Casino-Guru, мені потрібна ваша допомога.
Після того, як я частіше грав у GetSlots — нормально вносив депозит — у мене було 30 безкоштовних обертань (макс. виплата 100 євро).
Я зміг виграти 4,52 євро на цих безкоштовних обертаннях. Потім я продовжив грати, і тим часом на моєму рахунку було близько 150 євро (потім я написав у чат, і вони сказали, що це максимум 100 євро) - ставка ще не була повною (4,52x30 євро).
Мій план полягав у тому, щоб виконати ставку, а потім конвертувати суму до максимум 100 євро реальними грошима.
Поки що все добре – я заходжу в чат (див. знімок екрана), мені підтверджується, що тепер я маю «реальні гроші» без обмежень – оскільки було вираховано навіть близько 25 євро.
Продовжую грати, виплатив 1500 євро (хотів верифікувати свій рахунок), гроші повернули, тому що не було даних верифікації.
Я продовжую грати та завантажувати всі документи.
Переведіть 3000 євро, і тепер написано, що максимальний виграш становить 100 євро.
У мене є журнали чату з GetSlots, раніше підтверджені як справжні гроші.
Інакше я б зняв гроші та знову вклав їх.
На жаль, я не можу завантажити сюди знімок екрана.
Будь ласка, швидко допоможіть - інакше я був дуже задоволений казино.
Hello dear Casino-Guru team, I need your help.
After I played at GetSlots more often - deposited normally - I had 30 free spins (max. payout €100).
I was able to win €4.52 from these free spins. Then I continued playing and meanwhile had about €150 in my account (then I wrote to the chat and they said that it was max. €100) - the wager wasn't full yet (€4.52x30).
My plan was to fulfill the wager and then convert the amount to a maximum of €100 in real money.
So far so good - I go into the chat (see screenshot), it was confirmed to me that I now have "real money" without a limit - as even around €25 was deducted.
I keep playing, paid out €1,500 (wanted to verify my account), money was returned because verification data was missing.
I keep playing and uploading all documents.
Cash out €3,000 and now it says - the maximum win is €100.
I have chat logs from GetSlots previously confirmed as real money.
Otherwise I would have withdrawn the money and deposited it again.
Unfortunately I can't upload a screenshot here.
Please help quickly - otherwise I was super happy with the casino.
Hallo liebes Casino-Guru Team, ich brauche Eure Hilfe.
Nachdem ich öfter bei GetSlots gespielt habe- normal eingezahlt habe - hatte ich 30 Freispiele (Max. Auszahlung 100€).
Aus diesen Freispielen konnte ich 4,52€ gewinnen. Dann habe ich weitergespielt und hatte zwischenzeitlich ca. 150€ auf dem Konto (dann habe ich den Chat angeschrieben und die meinten, dass max. 100€ sind) - der Wager war noch nicht voll (4,52€x30).
Mein Plan war es den Wager zu erfüllen und dann den Betrag auf max. 100€ Echtgeld umzuwandeln.
So weit so gut - ich gehe in den Chat (siehe Screenshot), da wurde mir bestätigt, dass ich nun "Echtgeld" ohne Grenze habe - da sogar ca. 25€ abgezogen wurden.
Ich spiele weiter, habe 1.500€ ausgezahlt (wollte mein Konto verifizieren), Geld wurde zurückgebucht weil Daten zur Verifizierung gefehlt haben.
Ich spiele weiter und lade alle Dokumente hoch.
Zahle 3.000 € aus und nun heißt es - der maximale Gewinn ist 100€.
Ich habe Chat Protokolle von den GetSlots wo vorher bestätigt wurde, dass es Echtgeld ist.
Sonst hätte ich das Geld aus und wieder eingezahlt.
Leider kann ich hier keinen Screenshot hochladen.
Bitte um schnelle Hilfe - sonst war ich mega zufrieden mit dem Casino.
Ну,
На жаль, у деяких казино бонус закінчується після зняття, а не після завершення ставки. Ви завжди повинні запитувати зняття, щоб припинити дію бонусу, як профілактику. Я відчуваю, що це так.
Чи можете ви запитати про це в казино?
Вставте скріншот другою кнопкою, починаючи з правого боку:
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ми зможемо допомогти через скаргу .
Well,
sadly in some casinos, the bonus ends by withdrawal, not by completing the wagering. You should always ask for the withdrawal in order to end the bonus just as prevention. I feel this is the case.
Can you ask the casino about that, please?
Insert the screenshot by the second button starting from the right side:
Anyway, I hope we will be able to help through the complaint.
У процесі ви бачите, що я запитую, чи є у мене «справжні гроші». Тоді це навмисне шахрайство з боку підтримки - це було б ще гірше.
У мене було 100 євро від безкоштовних обертань, і я знаю умови, тому я хотів заплатити. Чому я маю продовжувати грати? Немає сенсу.
In the process you can see that I am asking if I have "real money". Then it is intentional fraud by the support - that would be even worse.
I had 100 euros from the free spins and I am aware of the conditions, which is why I wanted to pay out. Why should I keep playing? Doesn't make any sense.
Im dem Verlauf sieht man dass ich extra nachfrage, ob nun "Echtgeld" habe. Dann ist es vorsätzlicher Betrug des Supports - das wäre ja noch schlimmer.
Ich hatte ja 100euro durch die Freispiele drauf und mir sind die Bedingungen bewusst, deswegen wollte ich ja auszahlen. Warum soll ich denn weiterspielen. Macht doch keinen Sinn.
Вибачте, я не розмовляю німецькою, тому не знаю, про що це спілкування 🙁.
Але, як я вже сказав, іноді бонус закінчується з виведенням, це може бути так. І ми маємо зробити так, щоб процес був чесним.
Давайте почекаємо, поки Петронела поділиться додатковою інформацією через скаргу, це буде найкраще.
Sorry, I don't speak German, so I have no clue what the communication is about 🙁.
But, as I said, sometimes the bonus ends with the withdrawal, this could be the case. And we have to make sure that the process was fair.
Let us wait for Petronela to share more info through the complaint, that will be best.
Привіт, мою скаргу, звичайно, задовольнили. Звичайно, казино не відповідає...
Як ви можете побачити в історії чату, це буде шахрайство з наміром казино/чату.
Що мені тепер робити?
Hi, my complaint was of course approved. Of course the casino doesn't answer...
As you can see in the chat history, it would be fraud with intent by the casino/chat.
What can I do now?
Hi, meine Beschwerde wurde natürlich genehmigt. Natürlich meldet sich das Casino nicht...
Wie man im Chatverlauf sieht, wäre es Betrug mit Vorsatz des Casinos / Chats.
Was kann ich nun tun?
Привіт Rondixio87, я щойно прочитав вашу скаргу і повернувся до вашого запитання, скільки часу потрібно казино, щоб відповісти?... Це залежить від того, наскільки вони зайняті. Зазвичай ми даємо казино два тижні на відповідь. Якщо вони не реагують протягом першого тижня, ми повторюємо запрошення. Але, як відомо, Різдво вже стукає у двері. Будь ласка, постарайтеся бути терплячими. Дякуємо за розуміння, і я сподіваюся, що у вас все вийде.🤞🎄
Hello Rondixio87, I just read your complaint and back to your question how long does it take to casino to answer?... It depends how busy they are. Usually we are giving casinos two weeks to reply. If they don't react within the first week we repeat the invitation. But as you know, Christmas knocking on the door now. Try to stay patient please. Thank you for understanding and I hope things will work for you.🤞🎄
Підтримка GetSlots просто жахлива
The support is just abysmal from GetSlots
Der Support ist einfach unterirdisch von GetSlots
Привіт! Я розумію ваше розчарування. Давайте подивимося, як зараз розвиватиметься ваша скарга та що скаже наша команда з розгляду скарг. Я вважаю, що ваше повідомлення про скріншот достатньо зрозуміле, але наразі це вирішувати не я.
Hi, I understand your frustration, let's see how your complaint will develop now and what our complaint team say. I think that your screenshot communication is clear enough but I'm not the one to decide that for now.
Я теж так це бачу, перш за все я зареєструвався як партнер через CasinoGuru. Думаю, що це також буде розвиватися в позитивному ключі 🙂
That's how I see it too, above all I registered as an affiliate through CasinoGuru. I think that this will also develop in a positive way 🙂
So sehe ich das auch, vor allem habe ich mich Über CasinoGuru als Affiliate registriert. Ich denke, dass sich das auch deswegen zum Positiven entwickeln wird 🙂
Що саме ви маєте на увазі під «зареєстрованим партнером через CasinoGuru»?
What exactly do you mean by "registered as an affiliate through CasinoGuru"?
живий чат навмисно обдурив мене. Після чату я продовжив гру та виграв 3000 євро. Потім його знову обмежили 100 євро. Шахрайство. РУКИ ГЕТЬ!
the live chat scammed me on purpose. After the chat I continued playing and won 3,000 euros. Then it was limited to €100 again. Scam. HANDS OFF!
der Livechat hat mich mit Vorsatz betrogen. Nach dem Chat habe ich weitergespielt und einen Gewinn von 3.000 Euro gehab. Dann wurde dieser wieder auf 100€ begrenz. Betrug. FINGER WEG!
Привіт,
Я б також дочекався, поки скарга прийме рішення, на жаль, я не розмовляю німецькою, тому я не знаю, що говорить цей PrintScreen 🙁. Але це нормально, я не член команди скарг, тому це нікому не шкодить 🙂
Я просто припускаю, що оператор чату випадково помилився, оскільки максимальне обмеження вказано в правилах. 🤔, дуже прикро в такій ситуації.
Hello,
I would also wait for the complaint to reach the decision, sadly I can't speak German, so I have no clue what this PrintScreen says 🙁. But that's alright, I'm not part of the complaint team, so it does not harm anyone 🙂
I'm just assuming that the chat operator made a mistake by any chance since the max cap is stated in the rules. 🤔, quite unfortunate in such situation.
До речі, це посилання на бонусні умови акції (які б виконали навіть якби умови були) Просто смішно..
By the way, this is the link to the bonus conditions for the promotion (which would have complied with even if there were conditions) Just ridiculous..
Das ist übrigens der Link zu den Bonusbedingungen zu der Aktion (die auch wenn es Bedingungen gäbe, eingehalten hätte) Nur noch lächerlich..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.