8 міс. тому
Я сподіваюся, що вони почують нас і зроблять щось для нас, тому що це несправедливо!
I hope they listen to us and do something for us because it's not fair!
Ojalá nos hagan caso y hagan algo por nosotros porque no es justo!
0
Я сподіваюся, що вони почують нас і зроблять щось для нас, тому що це несправедливо!
I hope they listen to us and do something for us because it's not fair!
Ojalá nos hagan caso y hagan algo por nosotros porque no es justo!
Принаймні ми можемо повідомити інших людей про це казино, класифікуючи його як небезпечне.
At least we can make other people aware of that casino, classifying it as unsafe.
Al menos podemos hacer que otras personas sean informadas de ese casino, clasificandolo como no seguro.
Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución
Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución
Сталося те, що я уявляв, що станеться зараз, інший привід, вони дають мені 3 приводи, щоб зняти гроші, один за одним, вони лише беруть у мене гроші і не дозволяють мені зняти те, що вже є моїм.
What happened was what I imagined would happen now, another pretext, there are 3 pretexts they give me to withdraw, one after another, they only take money from me and don't let me withdraw something that is already mine.
paso lo que me imagine que pasaría ahora otro pretexto, van 3 pretextos que me ponen para retirar, unos tras otro, solo me sacan dinero y no me dejan retirar algo que ya es mío.
Якби ви нікуди не рухалися, нічого не отримували й просто вносили депозит, я б пішов і подав би скаргу. Як ви думаєте, ви можете це зробити? 🤔
If you didn't move anywhere and got nothing and just deposited, then I would go ahead and file a complaint. Do you think you can do it? 🤔
Привіт, я зробив 3 депозити також 10%, і вони вже схвалили це, але я все ще не бачу грошей на своєму рахунку...
Hello, I made the 3 deposits also 10% and they already approved it but I still don't see the money in my account...
Hola buenas, yo hice los 3 depositos tambien el 10% y ya me lo aprobaron pero aun no veo el dinero en mi cuenta…
Доброго ранку, я пишу вам з Перу, те саме сталося зі мною, спочатку вони попросили 3 депозити мінімум по 35 доларів, потім 10% від виведення, і принаймні виведення становить 600 доларів, загалом 200 доларів і я зняв мінімум 600 доларів, сьогодні 3 дні і гроші не відображаються на моїй карті, в перший день я їм написав, і вони мені нібито сказали, що гроші відображаються на рахунку через 2-3 дні і відразу чат був прихований, мені вдалося це наполовину прочитати, пізніше з моєї власної IP-адреси чат більше не з’являється або з’являється через мілісекунди після його видалення, щоб не мати змоги спілкуватися з ними.
Good morning, I am writing to you from Peru, the same thing happened to me, first they asked me for 3 deposits of the minimum of 35 USD, then 10% of the withdrawal, and at least the withdrawal is 600US, in total 200USD and I made a minimum withdrawal of 600 USD, 3 days today and the money is not reflected on my card, the first day I wrote to them and they supposedly told me that the money is reflected in the account in 2 to 3 days and immediately the chat was hidden, I managed to half read that, later From my own IP the chat no longer appears or if it appears a millisecond after it is deleted, so as to not be able to communicate with them.
Buenos días le escribo desde Perú me pasó lo mismo, primero me pidieron 3 depósitos del mínimo de 35 USD, luego el 10% del retiro, y como mínimo el retiro es de 600US, en total 200USD e hice un retiro mínimo de 600 USD, 3 días con hoy y no se refleja el dinero en mi tarjeta, el primer día les escribí y me dijeron supuestamente que el dinero se refleja en cuenta de 2 a 3 días y inmediamente el chat se ocultó, logre a leer a medias eso, después desde mi propia IP ya no me aparece el chat o si aparece al milesegundo de borra, como para no poder comunicarnos con ellos.
Хм, це починає здаватися мені досить дивним, оскільки 3 гравці вже описують той самий досвід. Очевидно, я б більше не вносив депозит і спробував би перевірити, чи отримаю гроші зараз, коли ви ввійшли. Якщо цього не відбувається, і казино не відповідає або ігнорує вас, обов’язково повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.
Hmm, it's starting to seem quite strange to me, since 3 players are already describing the same experience. Obviously, I wouldn't deposit any more and I would try to see if I get the withdrawal now that you have entered. If it doesn't and the casino doesn't reply or ignores you, be sure to let me know and we'll try to help you out.
Вітаю, ми фактично є посередником для гравців у частині скарги. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно щодо виведення коштів, і якщо вони цього не зроблять, ми дізнаємося всю необхідну інформацію від гравця, а потім зв’яжемося з казино.
Однак деякі з них не спілкуються з нами, і це не завжди виходить так добре, як хотілося б гравцям. Сподіваюся, цього не буде.
Hi, we are basically a mediator for the players as part of the complaint. We give the casinos 14 days to sort out everything they need around the withdrawal and if they fail to do so by then we find out all the necessary information from the player and then contact the casino.
However, some of them do not communicate with us and it does not always work out as well as the players would like. I hope this will not be the case.
Ні, вони приймають лише після внесення 10%
No, they only accepted after depositing 10%
Noo solo aceptaron luego de depositar el 10%
Правда в тому, що вже занадто багато днів, це вже багато часу, ніде це не займає 4 дні, це мене дуже злить, ха-ха.
The truth is that there are already too many days, it is a long time now, nowhere does it take 4 days, it makes me very angry haha.
La verdad ya son demasiados días, es mucho tiempo ya, en ningún lado tardan 4 días, me da mucho coraje jaja.
Брате, ми маємо бути правдивими, це шахрайство, тому що, по-перше, фіксований рахунок, який вони нам дають, доступний лише в букмекерській конторі Lucky Get. 2-е: договірні матчі, які, як кажуть, є чистим шахрайством, щоб ви вклали гроші, намагаючись отримати свій прибуток. Завдяки коментарям це врятувало мене від усіх цих речей. Дякуємо, тому не приєднуйтеся до фейкових каналів Telegram або Discord. Ф
Bro, we have to be real, it's a scam because 1st: the fixed score they give us is only in that betting house that is Lucky Get. 2nd: the match fixing that they say is pure fraud for you to deposit the money trying to get your profits. Thanks to the comments it saved me from all these things. Thank you, so don't join fake Telegram or Discord channels. F
bro hay que ser reales, es una estafa porque 1ro: el marcador fijo que nos dan solo estan en esa casa de apuestas que es Lucky Get . 2do: los arreglos de partidos que dicen es puro floro para que deposites el dinero intentando sacar tus ganancias . gracias a los comentarios me salve de todas estas cosas . gracias ,por eso no se unan a canales de telegram o discord falsos. F
Найгірше те, що ми навіть не можемо пояснити тут, що відбувається на очах, оскільки це не казино безпосередньо, тому я думаю, що друзі casino.guru повинні підтримати, щоб майбутні люди не пройшли через те саме.
The worst thing is that we cannot even make it clear here what is happening in plain sight because it is not a casino directly, so I think that the friends of casino.guru should support so that future people do not go through the same thing.
Lo peor que ni aquí podemos dejar claro de lo que pasa a la vista porque no es un casino directamente, ahí creo que los amigos de casino.guru debería apoyar para que próximas personas no pasen por lo mismo.
Вони закрили їх, ха-ха, вони закрили мою скаргу, не вирішивши її, ха-ха
They closed them hahaha they closed my complaint without resolving it haha
Me las cierran jajaja me cerraron mi queja sin resolverme jaja
Що сталося, так це те, що наразі у нього немає казино, будемо сподіватися, що через кілька днів він запровадить казино, щоб воно було враховано.
What happens is that it does not currently have a casino, let's hope in a few days it will implement a casino so that it counts.
Lo que pasa es que ese no tiene casino actualmente, esperemos en unos días implemente un casino para que cuente.
Можливо, ви отримали якісь оновлення від казино? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу, перш ніж ми втрутимося. Будь ласка, повідомляйте нам будь-які новини щодо цього.
Have you got any update from the casino, perhaps? Usually we give casinos 14 full days to process the payment before we intervene. Please let us know any news regarding this.
Найгірше те, що ми навіть не можемо пояснити тут, що відбувається на очах, оскільки це не казино безпосередньо, тому я думаю, що друзі casino.guru повинні підтримати, щоб майбутні люди не пройшли через те саме.
The worst thing is that we cannot even make it clear here what is happening in plain sight because it is not a casino directly, so I think that the friends of casino.guru should support so that future people do not go through the same thing.
Lo peor que ni aquí podemos dejar claro de lo que pasa a la vista porque no es un casino directamente, ahí creo que los amigos de casino.guru debería apoyar para que próximas personas no pasen por lo mismo.
Ми завжди намагаємося підтримати гравців, і це дуже мило з вашого боку, що ви небайдужі. Сподіваюся, гравці в цьому казино читатимуть повідомлення в цій темі, щоб вони могли знати, що відбувається. Щоразу, коли гравець подає скаргу щодо проблем у цьому казино, і ця скарга залишається невирішеною, це знижує індекс безпеки цього конкретного казино. Тільки так ми зможемо щось зробити, завжди за допомогою гравців.
We always try to support the players, and it is really nice of you, that you care. Hopefully players at this casino will read the posts in this thread, so they can be informed what is happening. Whenever a plyer files a complaint regarding the issues at this casino and this complaint will be unresolved, it'll lower the safety index of this particular casino. Only this way we can actually do something about it, always with the help of the players.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.