ФорумКазиноGet Lucky Casino - загальне обговорення

Get Lucky Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

7 міс. тому від daniflakk11
|
12400 переглядів 126 відповідей |
|
1...3 4 5...7
Додати публікацію
jpcontreraa
7 міс. тому

Я сподіваюся, що вони почують нас і зроблять щось для нас, тому що це несправедливо!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Принаймні ми можемо повідомити інших людей про це казино, класифікуючи його як небезпечне.

Автоматичний переклад.
jpcontreraa
7 міс. тому

Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

file Сталося те, що я уявляв, що станеться зараз, інший привід, вони дають мені 3 приводи, щоб зняти гроші, один за одним, вони лише беруть у мене гроші і не дозволяють мені зняти те, що вже є моїм.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якби ви нікуди не рухалися, нічого не отримували й просто вносили депозит, я б пішов і подав би скаргу. Як ви думаєте, ви можете це зробити? 🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я зробив 3 депозити також 10%, і вони вже схвалили це, але я все ще не бачу грошей на своєму рахунку...

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, вам також потрібно було підтвердити свій обліковий запис чи зробити щось інше? Ви маєте на увазі, що ваші кошти приймаються?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, я пишу вам з Перу, те саме сталося зі мною, спочатку вони попросили 3 депозити мінімум по 35 доларів, потім 10% від виведення, і принаймні виведення становить 600 доларів, загалом 200 доларів і я зняв мінімум 600 доларів, сьогодні 3 дні і гроші не відображаються на моїй карті, в перший день я їм написав, і вони мені нібито сказали, що гроші відображаються на рахунку через 2-3 дні і відразу чат був прихований, мені вдалося це наполовину прочитати, пізніше з моєї власної IP-адреси чат більше не з’являється або з’являється через мілісекунди після його видалення, щоб не мати змоги спілкуватися з ними.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хм, це починає здаватися мені досить дивним, оскільки 3 гравці вже описують той самий досвід. Очевидно, я б більше не вносив депозит і спробував би перевірити, чи отримаю гроші зараз, коли ви ввійшли. Якщо цього не відбувається, і казино не відповідає або ігнорує вас, обов’язково повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Яку роль у всьому цьому відіграє Casino Guru?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вітаю, ми фактично є посередником для гравців у частині скарги. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно щодо виведення коштів, і якщо вони цього не зроблять, ми дізнаємося всю необхідну інформацію від гравця, а потім зв’яжемося з казино.

Однак деякі з них не спілкуються з нами, і це не завжди виходить так добре, як хотілося б гравцям. Сподіваюся, цього не буде.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Ні, вони приймають лише після внесення 10%

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Молодці, з цим було б 4 дні чекати грошей і нічого

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Молодці, з цим було б 4 дні чекати грошей і нічого

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Правда в тому, що вже занадто багато днів, це вже багато часу, ніде це не займає 4 дні, це мене дуже злить, ха-ха.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Брате, ми маємо бути правдивими, це шахрайство, тому що, по-перше, фіксований рахунок, який вони нам дають, доступний лише в букмекерській конторі Lucky Get. 2-е: договірні матчі, які, як кажуть, є чистим шахрайством, щоб ви вклали гроші, намагаючись отримати свій прибуток. Завдяки коментарям це врятувало мене від усіх цих речей. Дякуємо, тому не приєднуйтеся до фейкових каналів Telegram або Discord. Ф file

Автоматичний переклад.
daniflakk11
7 міс. тому

Найгірше те, що ми навіть не можемо пояснити тут, що відбувається на очах, оскільки це не казино безпосередньо, тому я думаю, що друзі casino.guru повинні підтримати, щоб майбутні люди не пройшли через те саме.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Вони закрили їх, ха-ха, вони закрили мою скаргу, не вирішивши її, ха-ха

Автоматичний переклад.
jpcontreraa
7 міс. тому

Я так само думаю!🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Що сталося, так це те, що наразі у нього немає казино, будемо сподіватися, що через кілька днів він запровадить казино, щоб воно було враховано.

Автоматичний переклад.
jpcontreraa
7 міс. тому

Ну так…

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

І зрештою вони так і не внесли гроші?


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не так далеко.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Молодці, з цим було б 4 дні чекати грошей і нічого

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Можливо, ви отримали якісь оновлення від казино? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу, перш ніж ми втрутимося. Будь ласка, повідомляйте нам будь-які новини щодо цього.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Найгірше те, що ми навіть не можемо пояснити тут, що відбувається на очах, оскільки це не казино безпосередньо, тому я думаю, що друзі casino.guru повинні підтримати, щоб майбутні люди не пройшли через те саме.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ми завжди намагаємося підтримати гравців, і це дуже мило з вашого боку, що ви небайдужі. Сподіваюся, гравці в цьому казино читатимуть повідомлення в цій темі, щоб вони могли знати, що відбувається. Щоразу, коли гравець подає скаргу щодо проблем у цьому казино, і ця скарга залишається невирішеною, це знижує індекс безпеки цього конкретного казино. Тільки так ми зможемо щось зробити, завжди за допомогою гравців.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого