ГоловнаФорумКазиноGet Lucky Casino - загальне обговорення

Get Lucky Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від daniflakk11
|
20 207 переглядів 126 відповідей |
|
1...3 4 5...7
jpcontreraa

Я сподіваюся, що вони почують нас і зроблять щось для нас, тому що це несправедливо!

Автоматичний переклад.

Принаймні ми можемо повідомити інших людей про це казино, класифікуючи його як небезпечне.

Автоматичний переклад.
jpcontreraa

Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución

Автоматичний переклад.

file Сталося те, що я уявляв, що станеться зараз, інший привід, вони дають мені 3 приводи, щоб зняти гроші, один за одним, вони лише беруть у мене гроші і не дозволяють мені зняти те, що вже є моїм.

Автоматичний переклад.

Якби ви нікуди не рухалися, нічого не отримували й просто вносили депозит, я б пішов і подав би скаргу. Як ви думаєте, ви можете це зробити? 🤔

Автоматичний переклад.

Привіт, я зробив 3 депозити також 10%, і вони вже схвалили це, але я все ще не бачу грошей на своєму рахунку...

Автоматичний переклад.

Привіт, вам також потрібно було підтвердити свій обліковий запис чи зробити щось інше? Ви маєте на увазі, що ваші кошти приймаються?

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, я пишу вам з Перу, те саме сталося зі мною, спочатку вони попросили 3 депозити мінімум по 35 доларів, потім 10% від виведення, і принаймні виведення становить 600 доларів, загалом 200 доларів і я зняв мінімум 600 доларів, сьогодні 3 дні і гроші не відображаються на моїй карті, в перший день я їм написав, і вони мені нібито сказали, що гроші відображаються на рахунку через 2-3 дні і відразу чат був прихований, мені вдалося це наполовину прочитати, пізніше з моєї власної IP-адреси чат більше не з’являється або з’являється через мілісекунди після його видалення, щоб не мати змоги спілкуватися з ними.

Автоматичний переклад.

Хм, це починає здаватися мені досить дивним, оскільки 3 гравці вже описують той самий досвід. Очевидно, я б більше не вносив депозит і спробував би перевірити, чи отримаю гроші зараз, коли ви ввійшли. Якщо цього не відбувається, і казино не відповідає або ігнорує вас, обов’язково повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Яку роль у всьому цьому відіграє Casino Guru?

Автоматичний переклад.

Вітаю, ми фактично є посередником для гравців у частині скарги. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно щодо виведення коштів, і якщо вони цього не зроблять, ми дізнаємося всю необхідну інформацію від гравця, а потім зв’яжемося з казино.

Однак деякі з них не спілкуються з нами, і це не завжди виходить так добре, як хотілося б гравцям. Сподіваюся, цього не буде.

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, вони приймають лише після внесення 10%

Автоматичний переклад.

Молодці, з цим було б 4 дні чекати грошей і нічого

Автоматичний переклад.

Молодці, з цим було б 4 дні чекати грошей і нічого

Автоматичний переклад.

Правда в тому, що вже занадто багато днів, це вже багато часу, ніде це не займає 4 дні, це мене дуже злить, ха-ха.

Автоматичний переклад.

Брате, ми маємо бути правдивими, це шахрайство, тому що, по-перше, фіксований рахунок, який вони нам дають, доступний лише в букмекерській конторі Lucky Get. 2-е: договірні матчі, які, як кажуть, є чистим шахрайством, щоб ви вклали гроші, намагаючись отримати свій прибуток. Завдяки коментарям це врятувало мене від усіх цих речей. Дякуємо, тому не приєднуйтеся до фейкових каналів Telegram або Discord. Ф file

Автоматичний переклад.
daniflakk11

Найгірше те, що ми навіть не можемо пояснити тут, що відбувається на очах, оскільки це не казино безпосередньо, тому я думаю, що друзі casino.guru повинні підтримати, щоб майбутні люди не пройшли через те саме.

Автоматичний переклад.
Jaro

Вони закрили їх, ха-ха, вони закрили мою скаргу, не вирішивши її, ха-ха

Автоматичний переклад.
jpcontreraa

Я так само думаю!🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Автоматичний переклад.

Що сталося, так це те, що наразі у нього немає казино, будемо сподіватися, що через кілька днів він запровадить казино, щоб воно було враховано.

Автоматичний переклад.
jpcontreraa

Ну так…

Автоматичний переклад.

І зрештою вони так і не внесли гроші?


Автоматичний переклад.

Не так далеко.

Автоматичний переклад.

Молодці, з цим було б 4 дні чекати грошей і нічого

Автоматичний переклад.

Можливо, ви отримали якісь оновлення від казино? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу, перш ніж ми втрутимося. Будь ласка, повідомляйте нам будь-які новини щодо цього.

Автоматичний переклад.

Найгірше те, що ми навіть не можемо пояснити тут, що відбувається на очах, оскільки це не казино безпосередньо, тому я думаю, що друзі casino.guru повинні підтримати, щоб майбутні люди не пройшли через те саме.

Автоматичний переклад.

Ми завжди намагаємося підтримати гравців, і це дуже мило з вашого боку, що ви небайдужі. Сподіваюся, гравці в цьому казино читатимуть повідомлення в цій темі, щоб вони могли знати, що відбувається. Щоразу, коли гравець подає скаргу щодо проблем у цьому казино, і ця скарга залишається невирішеною, це знижує індекс безпеки цього конкретного казино. Тільки так ми зможемо щось зробити, завжди за допомогою гравців.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого