ФорумКазиноGet Lucky Casino - загальне обговорення

Get Lucky Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

7 міс. тому від daniflakk11
|
12431 переглядів 126 відповідей |
|
12 3 4...7
Додати публікацію
matias18
7 міс. тому

Ви там вже 3 дні, а все не працює? Справді 3 дні?

Це займає у мене занадто багато часу, ніде не займає стільки часу!

Автоматичний переклад.
matias18
7 міс. тому

Ви пробували писати в підтримку? Я маю на увазі, що це вже давно.

Автоматичний переклад.
kenisjav
7 міс. тому

Так, 3 дні - це вже забагато!

Проблема в тому, що в підтримці відповідають коли хочуть!!!!

Автоматичний переклад.
matias18
7 міс. тому

file Я вже поставив 10%, щоб отримати 7000mxn

що таке 700 mxn

Отже, це має виглядати так, як на моєму знімку екрана? 700 ще не зменшили чи це поки не затвердять?

Автоматичний переклад.
daniflakk11
7 міс. тому

Негайно напишіть в службу підтримки, щоб вони раз і назавжди мобілізували виведення.

Автоматичний переклад.
kenisjav
7 міс. тому

Проблема з цим букмекерським закладом полягає в тому, що ви отримуєте це лише тоді, коли вони хочуть поговорити зі службою підтримки, або, принаймні для мене, у мене зараз немає такої можливості.

Автоматичний переклад.
daniflakk11
7 міс. тому

Я думаю, що поки вони його схвалять, мені знадобилося близько 4 годин, щоб схвалити, це зайняло 3 дні, я намагався зв’язатися зі службою підтримки, але як тільки я повідомляю їм про проблему, вони перестають відповідати...

Автоматичний переклад.
matias18
7 міс. тому

У будь-якому випадку для всіх людей, які бачать це, я думаю, що це шахрайство, я помилявся, довіряючи цьому

Автоматичний переклад.
daniflakk11
7 міс. тому

Брате, в якій грі ти виграв?

Автоматичний переклад.
matias18
7 міс. тому

Так, саме тоді, коли це сталося зі мною, коли я скаржився на щось або скаржився на щось, вони перестали мені відповідати або просто закрили чат, що не добре для мене, щоб уникати вас таким чином, також, як я вам казав , 3 дні це вже багато. Правда в тому, що ви повинні подати скаргу тут!

Автоматичний переклад.
matias18
7 міс. тому

З 2 правильними маркерами, брате, а ти?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, я пишу вам з Перу, те саме сталося зі мною, спочатку вони попросили 3 депозити мінімум по 35 доларів, потім 10% від виведення, і принаймні виведення становить 600 доларів, загалом 200 доларів і я зняв мінімум 600 доларів, сьогодні 3 дні і гроші не відображаються на моїй карті, в перший день я їм написав, і вони мені нібито сказали, що гроші відображаються на рахунку через 2-3 дні і відразу чат був прихований, мені вдалося це наполовину прочитати, пізніше з моєї власної IP-адреси чат більше не з’являється або з’являється через мілісекунди після його видалення, щоб не мати змоги спілкуватися з ними.

Автоматичний переклад.
jpcontreraa
7 міс. тому

Чат працює тільки вранці. Але як все виглядає... все дивно

Автоматичний переклад.
daniflakk11
7 міс. тому

Брате, чи не здається дивним, що єдиний букмекерський контор, який має ці ігри, це один?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ви абсолютно праві, з цієї причини, якщо це буде те, що ми підозрюємо, попередьте всіх у Guru, щоб вони не потрапили в це.

Автоматичний переклад.
jpcontreraa
7 міс. тому

У мене саме так і відбувається, чат теж видаляється і я не можу спілкуватися!!!

але нам ніхто нічим не допоможе

Автоматичний переклад.
daniflakk11
7 міс. тому

Я бачу, що casinoguru розглядає вашу справу через скаргу, давайте почекаємо, як піде ваша справа, завтра, коли я не отримаю відповіді від депозиту, я зроблю те ж саме, ми також маємо приєднатися, генеруючи скарги . Ми будемо повідомляти вам про ваші справи в ці дні.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
jpcontreraa
7 міс. тому

Якщо ми всі повинні подати скаргу, щоб вони закрили сайт або зробили щось, тому що це несправедливо, що вони просять і просять щось і стають сліпими платити комусь свої гроші та змушувати їх чекати, не даючи їм відповіді навіть через чат,

Мій казиногуру ще не відповів, але він повинен відповісти протягом 3 днів, тому я надсилаю свої тести!!! Щоб ви бачили, що я не брешу і все, що зі мною відбувається!

Автоматичний переклад.
daniflakk11
7 міс. тому

Яку роль у всьому цьому відіграє Casino Guru?

Автоматичний переклад.
matias18
7 міс. тому

Гуру казино — це той, хто надає інформацію про казино та перевіряє її надійність чи ні, що дозволяє казино працювати краще. Він також має прямий контакт з казино.

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого