1 рік тому
Тут ви можете обговорити GenzoBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт Даніелю, чи можете ви оновити екран «Приймаються гравці з Німеччини»? Вони не приймають гравців з Німеччини, у мене є відкрита справа щодо цього та докази того, що вони припускають, що німецькі гравці дозволені, а також докази від самого казино, що це не так. Не дозволяйте іншим гравцям потрапити на це!
Hello Daniel, can you update the "Accepts players from Germany" display? They don't accept players from Germany, I have an open case on this and evidence that they suggest German players are allowed, but also evidence from the casino itself that it isn't. Don't let other players fall for it!
Hallo Daniel, können Sie die Anzeige "Akzeptiert Spieler aus Deutschland " überarbeiten? Sie akzeptieren keine Spieler aus Deutschland, ich habe einen offenen Fall hierzu und Beweise, dass sie suggerieren, das deutsche Spieler erlaubt sind, aber auch den Nachweise vom Casino selbst, dass es nicht erlaubt ist. Nicht, dass noch weitere Spieler darauf reinfallen!
Привіт!
Дякуємо, що знайшли час, щоб повідомити нас тут.
Оскільки скарга все ще розглядається, я вважаю, що команда обробки даних знає про цю справу. Огляд буде оновлено відповідно до поточного стану. Я просто переслав вашу записку далі.
На мою думку, казино дозволило вам зареєструватися в країні з обмеженнями, оскільки країна відсутня в реєстраційній формі, а також Німеччина не згадується як країна з обмеженнями в правилах. Це справді не добре.
Hello there!
Thank you for taking the time to inform us here.
Since the complaint is still in progress, I believe the data team is aware of the case. The review will be updated accordingly with the current state. I just forwarded your note further.
The way I see it, the casino allowed you to register from a restricted country since the country is missing in the registration form, as well as Germany isn't mentioned as a restricted country in the rules. That's truly not good.
Хоча все ще вказує на те, що гравці з Німеччини вітаються, на основі вашої скарги ми встановили Німеччину як обмежену з міркувань безпеки.
Дякуємо за вашу замітку!
Although all still indicate players from Germany are welcome, based on your complaint, we set Germany as restricted for safety reasons.
Thank you for your note!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.