Звичайно, це вже було серед питань, які я хотів йому поставити. Оскільки у мене також є пара з однаковим місцем проживання, і ми не єдині, але, як ви сказали, це не повинно бути проблемою. Також тому, що якщо сайт зникне через банкрутство, ігрові облікові записи зараз вимерли, і я не думаю, що ADM зможе звернути увагу на ці деталі (принаймні ми на це сподіваємося).
Швидше, у мене виникла думка, що Genius щось відчув, і коли вони говорили про чеки, вони мали на увазі рахунки з тією ж адресою, але факт залишається фактом, що вони більше не платили багатьом людям. Може, всі в цій ситуації не платили? Це може бути, якщо можливо, я також це досліджу.
Of course, this was already among the questions I wanted to ask him. Because I also have a couple with the same residence and we are not the only ones, but as you said it shouldn't be a problem. Also because if the site were to disappear due to bankruptcy, the gaming accounts are now extinct and I don't think that ADM will be able to pay attention to these details (at least we hope so).
Rather, I had the idea that Genius had smelled something and when they talked about checks they were referring to the accounts with the same address, but the fact remains that they no longer paid many people. Maybe everyone in this situation didn't pay? It could be, if possible I will investigate this too.
Certo, questa era già tra le domande che gli voglio porre. Perchè anche io ne ho un paio con stessa residenza e non siamo gli unici, ma come hai detto tu non dovrebbe essere un problema. Anche perchè se il sito dovesse essere sparito causa fallimento, ormai i conti gioco sono estinti e non penso che ADM potrà badare a questi dettagli (almeno speriamo).
Piuttosto mi ero fatto l'idea che Genius avesse fiutato qualcosa e quando parlavano di verifiche si riferivano ai conti con stesso recapito, però resta che non hanno più pagato molta gente. Magari non hanno pagato tutti quelli in questa situazione? Potrebbe essere, se possibile indagherò anche su questo.
Ні нуля, у мене був лише один рахунок
No zero, I only had one account
No zero, io solo un conto avevo
Ну і що, якщо вдалося зняти все з рахунку?
Якщо так, вам не потрібно нічого робити, очевидно, у вас усе гаразд
So what if you managed to withdraw everything from the account?
If so you don't have to do anything, you're obviously fine
Quindi se riuscito a prelevare tutto dal conto?
Se è così tu non devi far nulla, sei a posto ovviamente
Ні, можливо. У мене є незавершене зняття з січня
Nope maybe. I have a pending withdrawal since January
Macché magari. Ho un prelievo in sospeso da gennaio
Ааааа добре, а скільки коштує заблокована сума?
Aaaaah ok, so how much is the blocked amount?
Aaaaah ok, allora a quanto ammonta l'importo bloccato?
ПРИВІТ
Так, я та багато інших подали скаргу в ADM, і в результаті перевірки були проведені на цьому сайті. Але іншого способу зв'язатися з ADM немає, тому що вони спілкуються тільки з компаніями та операторами по телефону. Крім того, сайт Geniuswin.it тепер зник, і компанія, можливо, збанкрутувала. Тож немає іншого виходу, як звернутися до юриста, щоб офіційно вимагати від Держмонополій те, що нам винні.
HI
Yes, I and many others have lodged a complaint with ADM, and as a result checks have been carried out on the site in question. But there is no other way to contact ADM, because they only speak to companies and operators by telephone. Furthermore, the Geniuswin.it site is now gone, and the company may have gone bankrupt. So there is no other solution than to contact a lawyer to formally request from the State Monopolies what we are owed.
Ciao
Sì io e tanti altri abbiamo presentato reclamo a ADM, e di conseguenza sono scattate delle verifiche sul sito in questione. Ma non c'è altro modo di contattare ADM, perchè telefonicamente parlano soltanto con aziende ed operatori. Inoltre il sito Geniuswin.it adesso è sparito, e la società potrebbe essere fallita. Quindi non c'è altra soluzione che rivolgersi ad un avvocato per richiedere formalmente ai Monopoli di Stato quanto ci è dovuto.
Привіт. Я це цілком розумію, дякую за відповідь. Я бажаю всім вам удачі, і вибачте, що ми не можемо вам чимось допомогти. Будь ласка, тримайте нас в курсі всього, що стосується ваших випадків.🙏🤞
Hi. I completely understand that, thank you for your reply. I wish all of you the best of luck, and sorry we couldn't be much of help here. Please keep us informed about everything regarding your cases.🙏🤞
Привіт, я прочитав всю кореспонденцію і мені теж цікаво взяти участь.
Є ще 2 моїх родича в такій самій ситуації, загалом у нас заблоковано 4000 євро на 3 акаунтах Genius.
Наприкінці листопада ми написали адміністратору, він відповів, що буде проводити розслідування, але далі нічого.
Дякую
Hi, I have read all the correspondence and I am also interested in participating.
There are 2 other relatives of mine in the same situation, in total we have €4000 blocked on 3 Genius accounts.
We wrote to Adm at the end of November, who replied that he would carry out investigations, but then nothing more.
Thank you
Ciao, ho letto tutta la corrispondenza e anch’io sono interessato a partecipare.
Nella mia stessa situazione ci sono altri 2 miei parenti, in tutto abbiamo 4000€ bloccati su 3 conti Genius.
Abbiamo scritto a fine novembre ad Adm, che ha risposto che avrebbe fatto accertamenti, ma poi più nulla.
grazie
Привіт, хлопці, я дзвоню в AAMS кожні 3/4 дні, але досі не отримую відповіді після останнього електронного листа, надісланого всім.
Будьмо в курсі, якщо хтось отримає відгук
Hi guys, I call AAMS every 3/4 days, but I still don't receive a response after the last email sent to everyone.
Let's keep updated if anyone receives feedback
Ciao ragazzi, io ogni 3/4 giorni ripingo AAMS, ma continuo a non ricevere risposta dopo l’ultima mail inviata a tutti.
Teniamoci aggiornati se qualcuno riceve feedback
Привіт, я теж у тій самій ситуації, що й багато інших
У мене 3 рахунки на загальну суму близько 1000 євро заблоковано на genius, я хотів би взяти участь у колективному позові для повернення
Hi, I'm also in the same situation as many
I have 3 accounts for a total of around 1000 euros blocked on genius, I would like to participate in the class action for recovery
Ciao ,anche io sono nella stessa situazione di molti
Ho 3 conti per un totale di circa 1000 euro bloccati su genius, vorrei partecipare alla class action per recupero
ПРИВІТ
Гаразд, я візьму до уваги, і ми оновимо протягом наступних кількох днів
HI
Okay, I'll take note and we'll update in the next few days
Ciao
Va bene prendo nota e ci aggiorniamo nei prossimi gg
Привіт, мені цікаво, чи можете ви дати мені знати? моя електронна адреса guitarbibo@gmail.com
Hi, I'm interested, can you let me know? my email is guitarbibo@gmail.com
Ciao io sono interessato, mi fai sapere? la mia mail è guitarbibo@gmail.com
Привіт, я також залишу вам свою електронну адресу musicmat80@yahoo.it , тримай мене в курсі, дуже дякую
Hi, I'll also leave you my email musicmat80@yahoo.it , keep me updated thank you very much
Ciao ti lascio anche la mia email musicmat80@yahoo.it, tienimi aggiornato grazie mille
Привіт, добре, я тебе теж додам
Тим часом, чи можете ви сказати мені, скільки ігрових рахунків задіяно та суми балансу?
Hi ok I'll add you too
In the meantime, could you tell me how many gaming accounts are involved and the balance amounts?
Ciao ok aggiungo anche te
Intanto potresti dirmi quanti conti gioco sono coinvolti e gli importi dei saldi?
Добре, ви обоє музиканти?
Я також запитую вас, скільки рахунків йдеться і які приблизні суми?
Ok, are you both musicians?
I also ask you how many bills are involved and what are the approximate amounts?
Ok, siete tutti e due musicisti?
Chiedo anche a te quanti conti ci sono in ballo e quali sono gli importi approssimativi?
Нас десь десять із заблокованими близько 20 тисяч.
There are about ten of us with around 20k blocked.
Siamo una decina con corca 20k bloccati.
Гаразд, я додам вас, і ми оновимо інформацію протягом тижня
Ok I'll add you and we'll update during the week
Ok ti aggiungo e ci aggiorniamo in settimana
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.