ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

11 міс. тому від montella85
|
39562 переглядів 347 відповідей |
|
1...4 5 6...18
Додати публікацію
Bilegend
9 міс. тому

Який поганий досвід... Звичайно, adm перевіряє

Автоматичний переклад.
ungolof
9 міс. тому

Сьогодні вранці я також отримав їхній електронний лист про оброблене зняття коштів.... доки я не побачу гроші на своєму поточному рахунку, я не повірю в це ахахахахахах...однак з учорашнього дня на сайті є це повідомлення... . Повідомляємо клієнтам, що через технічне обслуговування сайту заборонено робити депозити та/або робити ставки.... Завдяки нашим звітам AAMS погрожував їм виплатити всім клієнтам, і поки вони цього не зроблять, вони призупинять їхня ліцензія! ЦЕ ЗРОБЛЕНО! Вони не зрозуміли це важко, і це пішло важко.... яка огидна букмекерська контора, я більше ніколи не заплачу в неї євро....

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

🥳

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

По суті, вони просто зневажили мене, тому що я найдовше чекав, ха-ха-ха, сподіваюся, це тому, що вони йдуть з останнього на перший

Автоматичний переклад.
Bilegend
9 міс. тому

Я думаю, вони заплатили тим, хто зв’язався з AAMS через сертифіковану електронну пошту або електронну пошту на початку січня.....ви також були надто терплячими, через 15 днів я вже сходив з розуму ха-ха-ха-ха....в будь-якому випадку справа проста, поки всі платять, ви не можете ні вносити, ні робити ставки...

Автоматичний переклад.
montella85
9 міс. тому

Я також на початку січня звертався до ААМС, мені теж відповіли, що проводять перевірки. Все одно я сподіваюся, що всі просто заплатять, а тоді я сподіваюся, що вони збанкрутують

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

о так, будемо сподіватися..... який поганий досвід, і якби там не було AAMS, ми б побачили гроші з bonicolo....

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Доброго ранку всім.. вчора я нарешті отримав гроші з сайту Geniuswin!!!!!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Тепер це ідеальна новина. 🎉😊

Я хотів би знати, що стоїть за тим фактом, що казино врешті-решт виплатило вам гроші, коли вони проігнорували вас і сказали не писати їм і не дзвонити.

У будь-якому випадку, я думаю, це не має значення, тому що найважливіше те, що ви отримали свої гроші. Я припускаю, що це казино вже буде у вашому чорному списку.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я також на початку січня звертався до ААМС, мені теж відповіли, що проводять перевірки. Все одно я сподіваюся, що всі просто заплатять, а тоді я сподіваюся, що вони збанкрутують

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я прочитав вашу розмову і сподіваюся, що ви також зможете отримати гроші за допомогою AAMS. Не соромтеся повідомляти нам про будь-які новини.

Я тримаю кулаки, щоб він був таким же успішним, як і інший гравець. 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

кошмар нарешті закінчився! Цього ранку. Гроші надійшли на мій банківський рахунок... будемо сподіватися, що всі інші люди також отримають свої гроші, і будь ласка, тримайтеся подалі від цього сайту! Ніколи знову ! до побачення

Автоматичний переклад.
montella85
9 міс. тому

Що ж, я задоволений і сподіваюся, що, як ви написали, інші гравці також зможуть отримати гроші. 😊🎉

Проте чи можете ви також додати цю інформацію до скарги , щоб Мірка могла її закрити? Буду тобі вдячна.

Насолоджуйтесь своїми грошима, і я бажаю вам удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
montella85
9 міс. тому

У мене та ж проблема. Я подав запит на відкликання в середині січня, але минув місяць, а я нічого не отримав.

статус виведення контролюється, але новин немає.

Що можна зробити?

Автоматичний переклад.
gonzogin
9 міс. тому

ПРИВІТ

вам потрібно надіслати електронний лист на адресу dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it або dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it і поясніть їм все, розмістивши своє ім’я користувача на сайті, який не платить ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius srl - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) податковий код ваше ім’я та прізвище ... вони зв'яжеться з вами знову....

Якщо у вас є PEC, це навіть краще.... надішліть його сюди dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it

Змінено Radka 9 міс. тому
Причина: посилання, яке не можна натиснути
Автоматичний переклад.
montella85
9 міс. тому

Тисяча спасибі,

дуже добрий.


але у вас випадково є якісь новини?

Автоматичний переклад.
gonzogin
9 міс. тому

так, я отримав гроші близько 20 днів тому.....приблизно через півтора місяці, коли я подав запит на вилучення....але лише тому, що я зв’язався з монополіями, є люди, які чекають з вересня минулого року. .. .

Автоматичний переклад.
montella85
9 міс. тому

Тисяча спасибі,

дуже добрий.

Я надіслав електронний лист на вказані вами адреси, ввівши свої дані та надіславши знімки екрана зняття коштів.

ADM швидко з вами зв’язався?

Автоматичний переклад.
gonzogin
9 міс. тому

приблизно через 15 днів, але були різдвяні свята... Сподіваюся, цього разу вони швидше

Автоматичний переклад.
montella85
9 міс. тому

Дякую тобі,

у випадку, якщо я напишу вам тут, якщо вам знадобиться ще щось/порада.


Тисяча подяк

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У мене та ж проблема. Я подав запит на відкликання в середині січня, але минув місяць, а я нічого не отримав.

статус виведення контролюється, але новин немає.

Що можна зробити?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я бачив, що ви також подали нам скаргу щодо вашої справи, але якщо я правильно помітив, це стосується спортивних ставок, тому що ви говорите про футбол. На жаль, ми не займаємося цією сферою в Casino.Guru, тому я відчуваю, що ми, ймовірно, не зможемо вам допомогти в цьому питанні. 😥

Однак я знаю, що гравець порадив вам, як йому вдалося вирішити проблему, тому я був би радий, якби ви також змогли вирішити цю ситуацію.

Я бачу, що ви вже надіслали електронний лист. Чи можете ви повідомити нам, як просувається ваша справа?

Автоматичний переклад.
montella85
9 міс. тому

У мене дещо інша проблема, але все одно з ними. 12 січня я виграв у слоті приблизно 850 євро, і після виходу з слота баланс залишився незмінним, ніби я ніколи не заходив у цей слот, незважаючи на наявність коду сесії та всього іншого. Я все більше переконуюся, що вони взяли ці гроші, тому що їм нема грошей, щоб заплатити, сподіваючись, що я не зможу довести цю перемогу або нічого не забив. Як на щастя, я записав екран і все, тому у мене є абсолютний доказ усього. Місяць зволікали, мовляв, перевірять, а зараз не можуть, бо сайт на ремонті. Це вже місяць на обслуговуванні, хоча ха-ха-ха

Я написав ADM через PEC і подивимося, що вони скажуть, я відправив PEC 9 днів тому, тепер давайте почекаємо

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого