9 міс. тому
Який поганий досвід... Звичайно, adm перевіряє
What a bad experience... Surely adm is doing the checks
Che brutta esperienza... Sicuramente adm starà facendo i controlli
0
Який поганий досвід... Звичайно, adm перевіряє
What a bad experience... Surely adm is doing the checks
Che brutta esperienza... Sicuramente adm starà facendo i controlli
Сьогодні вранці я також отримав їхній електронний лист про оброблене зняття коштів.... доки я не побачу гроші на своєму поточному рахунку, я не повірю в це ахахахахахах...однак з учорашнього дня на сайті є це повідомлення... . Повідомляємо клієнтам, що через технічне обслуговування сайту заборонено робити депозити та/або робити ставки.... Завдяки нашим звітам AAMS погрожував їм виплатити всім клієнтам, і поки вони цього не зроблять, вони призупинять їхня ліцензія! ЦЕ ЗРОБЛЕНО! Вони не зрозуміли це важко, і це пішло важко.... яка огидна букмекерська контора, я більше ніколи не заплачу в неї євро....
This morning I also received their email about the processed withdrawal....until I see the money in my current account I won't believe it ahhahahhahha....however, since yesterday there has been this message on the site.... Customers are advised that due to technical maintenance of the site it is not permitted to deposit and/or place bets.... Thanks to our reports, AAMS will have threatened them with paying all customers and until they do so they will have suspended their license! THIS IS DONE! They didn't understand it the hard way and it took the hard way.... what a disgusting bookmaker, I will never pay a euro into it again....
anche io stamattina ho ricevuto la loro e-mail del prelievo elaborato....finchè non vedrò i soldi sul mio conto corrente non ci credo ahhahahhahha....cmq guarda caso da ieri c'è questo messaggio sul sito .....Si avvisano i clienti che causa manutenzione tecnica sito non è consentito depositare e/o effettuare scommesse....AAMS grazie alle nostre segnalazioni li avrà minacciati di pagare tutti i clienti e fino a che non lo farà gli avranno sospeso la licenza ! COSI SI FA ! Nn lo hanno capito con le buone e ci sono volute le cattive ....che schifo di bookmaker mai mai piu ci verserò un euro ....
По суті, вони просто зневажили мене, тому що я найдовше чекав, ха-ха-ха, сподіваюся, це тому, що вони йдуть з останнього на перший
Basically they just snubbed me because I'm the one who's been waiting the longest hahahahah, I hope it's because they're going from last to first
In pratica solo me hanno snobbato che sono quello che aspetta da più tempo ahahahah, spero sia perché stiano andando dagli ultimi ai primi
Я думаю, вони заплатили тим, хто зв’язався з AAMS через сертифіковану електронну пошту або електронну пошту на початку січня.....ви також були надто терплячими, через 15 днів я вже сходив з розуму ха-ха-ха-ха....в будь-якому випадку справа проста, поки всі платять, ви не можете ні вносити, ні робити ставки...
I think they paid those who contacted AAMS via certified email or e-mail at the beginning of January.....you were also too patient, after 15 days I was already going crazy hahahahha....anyway the matter is simple until everyone pays you can neither deposit nor bet...
io penso che hanno pagato chi ha contattato AAMS tramite pec o e-mail ad inizio gennaio.....tu sei stato pure troppo paziente io già dopo 15 giorni stavo impazzendo hahahahha....cmq il discorso è semplice finche non pagheranno tutti non si potra ne versare ne scommettere ...
Я також на початку січня звертався до ААМС, мені теж відповіли, що проводять перевірки. Все одно я сподіваюся, що всі просто заплатять, а тоді я сподіваюся, що вони збанкрутують
I also contacted AAMS at the beginning of January, they also replied that they were carrying out checks. I hope anyway that everyone will just pay, then I hope they go bankrupt
Ho contattato anch'io aams ad inizio gennaio, anche a me hanno risposto che stavano facendo verifiche. Lo spero comunque che pagheranno tutti e basta, poi spero falliscano
о так, будемо сподіватися..... який поганий досвід, і якби там не було AAMS, ми б побачили гроші з bonicolo....
oh yes let's hope.....what a bad experience and if AAMS hadn't been there we would have seen the money with the bonicolo....
eh si speriamo .....che brutta esperienza e se non ci fosse stata AAMS i soldi li avremmo visti con il bonicolo....
Тепер це ідеальна новина. 🎉😊
Я хотів би знати, що стоїть за тим фактом, що казино врешті-решт виплатило вам гроші, коли вони проігнорували вас і сказали не писати їм і не дзвонити.
У будь-якому випадку, я думаю, це не має значення, тому що найважливіше те, що ви отримали свої гроші. Я припускаю, що це казино вже буде у вашому чорному списку.
Now that's perfect news. 🎉😊
I'd like to know what was behind the fact that the casino eventually paid you out when they ignored you and told you not to write or call them.
Either way, I guess it doesn't matter because the most important thing is that you got your money. I assume this casino will already be on your blacklist.
Я також на початку січня звертався до ААМС, мені теж відповіли, що проводять перевірки. Все одно я сподіваюся, що всі просто заплатять, а тоді я сподіваюся, що вони збанкрутують
I also contacted AAMS at the beginning of January, they also replied that they were carrying out checks. I hope anyway that everyone will just pay, then I hope they go bankrupt
Ho contattato anch'io aams ad inizio gennaio, anche a me hanno risposto che stavano facendo verifiche. Lo spero comunque che pagheranno tutti e basta, poi spero falliscano
Я прочитав вашу розмову і сподіваюся, що ви також зможете отримати гроші за допомогою AAMS. Не соромтеся повідомляти нам про будь-які новини.
Я тримаю кулаки, щоб він був таким же успішним, як і інший гравець. 🤞
I read your conversation and I hope that you will be able to get the money with the help of AAMS as well. Don't hesitate to let us know about any news.
I'll keep my fingers crossed that it will be as successful as the other player. 🤞
кошмар нарешті закінчився! Цього ранку. Гроші надійшли на мій банківський рахунок... будемо сподіватися, що всі інші люди також отримають свої гроші, і будь ласка, тримайтеся подалі від цього сайту! Ніколи знову ! до побачення
nightmare finally over! This morning. The money has arrived in my bank account... let's hope that all the other people will also receive their money and please stay away from this site! Never again ! Bye
finalmente incubo finito ! Questa mattina. Sono arrivati i soldi sul mio conto corrente …speriamo che anche tutte le altre persone riceveranno i loro soldi e mi raccomando state alla lontana da questo sito ! Mai più ! Bye
Що ж, я задоволений і сподіваюся, що, як ви написали, інші гравці також зможуть отримати гроші. 😊🎉
Проте чи можете ви також додати цю інформацію до скарги , щоб Мірка могла її закрити? Буду тобі вдячна.
Насолоджуйтесь своїми грошима, і я бажаю вам удачі. ☘️
Well, I'm pleased and I hope that, as you wrote, other players will be able to get the money as well. 😊🎉
Nevertheless, could you also add this information to the complaint so that Mirka can close it ? I would be grateful to you.
Enjoy your money and I wish you good luck. ☘️
У мене та ж проблема. Я подав запит на відкликання в середині січня, але минув місяць, а я нічого не отримав.
статус виведення контролюється, але новин немає.
Що можна зробити?
I have the same problem. I requested a withdrawal in mid-January, but a month has passed and I haven't received anything.
the status of the withdrawal is being managed, but there is no news.
What can be done?
Io stesso problema. Ho richiesto un prelievo a metà Gennaio, ma è passato un mese e non ho ricevuto nulla.
lo stato del prelievo è in gestione, ma non ci sono novità.
Cosa si può fare?
ПРИВІТ
вам потрібно надіслати електронний лист на адресу dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it або dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it і поясніть їм все, розмістивши своє ім’я користувача на сайті, який не платить ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius srl - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) податковий код ваше ім’я та прізвище ... вони зв'яжеться з вами знову....
Якщо у вас є PEC, це навіть краще.... надішліть його сюди dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it
HI
you need to send an email to dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it or dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it and explain everything to them by putting your username on the site that doesn't pay ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius srl - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) tax code your name and surname ... they will contact you again.. ..
If you have the PEC it's even better.... send it here dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it
ciao
devi mandare un e-mail a dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it o dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it e spiegagli tutto quanto mettendo la tua username il sito che non paga ( www.geniuswin.it ( ©2019 Genius s.r.l. - PIVA 14695421009 - Catania - Corso Sicilia 105 GAD 15439 ) codice fiscale nome e cognome tuo ...ti ricontattano loro....
Se hai la PEC è ancora meglio.... mandala qui dir.giochi.gad-scommesse@pec.adm.gov.it
Тисяча спасибі,
дуже добрий.
але у вас випадково є якісь новини?
A thousand thanks,
very kind.
but do you have any news by any chance?
Grazie mille,
gentilissimo.
ma tu hai novità per caso?
так, я отримав гроші близько 20 днів тому.....приблизно через півтора місяці, коли я подав запит на вилучення....але лише тому, що я зв’язався з монополіями, є люди, які чекають з вересня минулого року. .. .
yes yes I received the money about 20 days ago.....after about a month and a half that I had requested the withdrawal....but only because I contacted the monopolies there are people who have been waiting since last September... .
si si io ho ricevuto i soldi circa 20 giorni fa.....dopo circa un mese e mezzo che avevo richiesto il prelievo....ma solo perchè ho contattato i monopoli c'è gente che aspetta da settembre scorso....
Тисяча спасибі,
дуже добрий.
Я надіслав електронний лист на вказані вами адреси, ввівши свої дані та надіславши знімки екрана зняття коштів.
ADM швидко з вами зв’язався?
A thousand thanks,
very kind.
I proceeded to send an email to the addresses you provided me, entering my details and sending screenshots of the withdrawal.
Did ADM contact you quickly?
Grazie mille,
gentilissimo.
Ho provveduto ad inviare una mail agli indirizzi che mi hai fornito, inserendo i miei dati e inviando screen del prelievo.
Ti hanno ricontattato in fretta da ADM?
приблизно через 15 днів, але були різдвяні свята... Сподіваюся, цього разу вони швидше
after about 15 days but there were the Christmas holidays involved....I hope they are quicker this time
dopo circa 15 giorni ma c'erano le feste natalizie di mezzo....spero che questa volta siano più veloci
Дякую тобі,
у випадку, якщо я напишу вам тут, якщо вам знадобиться ще щось/порада.
Тисяча подяк
Thank you,
in case I write to you here in case you need anything else/advice.
A thousand thanks
Grazie,
nel caso ti scrivo qui nel caso avessi bisogno di altro/consigli.
grazie mille
У мене та ж проблема. Я подав запит на відкликання в середині січня, але минув місяць, а я нічого не отримав.
статус виведення контролюється, але новин немає.
Що можна зробити?
I have the same problem. I requested a withdrawal in mid-January, but a month has passed and I haven't received anything.
the status of the withdrawal is being managed, but there is no news.
What can be done?
Io stesso problema. Ho richiesto un prelievo a metà Gennaio, ma è passato un mese e non ho ricevuto nulla.
lo stato del prelievo è in gestione, ma non ci sono novità.
Cosa si può fare?
Привіт, я бачив, що ви також подали нам скаргу щодо вашої справи, але якщо я правильно помітив, це стосується спортивних ставок, тому що ви говорите про футбол. На жаль, ми не займаємося цією сферою в Casino.Guru, тому я відчуваю, що ми, ймовірно, не зможемо вам допомогти в цьому питанні. 😥
Однак я знаю, що гравець порадив вам, як йому вдалося вирішити проблему, тому я був би радий, якби ви також змогли вирішити цю ситуацію.
Я бачу, що ви вже надіслали електронний лист. Чи можете ви повідомити нам, як просувається ваша справа?
Hi, I saw that you also filed a complaint with us about your case, but if I noticed correctly it is about sports betting, because you are talking about football. Unfortunately, we do not deal with this area in Casino.Guru, so I have a feeling that we will probably not be able to help you in this matter. 😥
However, I know that a player has advised you how he managed to solve the problem, so I would be delighted if you could resolve this situation as well.
I see that you have already sent an e-mail. Could you update us on how your case is going ?
У мене дещо інша проблема, але все одно з ними. 12 січня я виграв у слоті приблизно 850 євро, і після виходу з слота баланс залишився незмінним, ніби я ніколи не заходив у цей слот, незважаючи на наявність коду сесії та всього іншого. Я все більше переконуюся, що вони взяли ці гроші, тому що їм нема грошей, щоб заплатити, сподіваючись, що я не зможу довести цю перемогу або нічого не забив. Як на щастя, я записав екран і все, тому у мене є абсолютний доказ усього. Місяць зволікали, мовляв, перевірять, а зараз не можуть, бо сайт на ремонті. Це вже місяць на обслуговуванні, хоча ха-ха-ха
Я написав ADM через PEC і подивимося, що вони скажуть, я відправив PEC 9 днів тому, тепер давайте почекаємо
I have a slightly different problem but still with them. On January 12th I made a slot win of around 850 euros and upon exiting the slot the balance remained unchanged, as if I had never entered that slot, despite there being a session code and everything else. I am more and more convinced that they took that money because they have no money to pay in the hope that I couldn't prove that win or didn't score anything. As luck would have it, I recorded the screen and everything, so I have absolute proof of everything. They've been procrastinating for a month saying they'll check, but now they can't because the site is under maintenance. It's been under maintenance for a month now though hahaha
I wrote to ADM via PEC and let's see what they say, I sent a PEC 9 days ago, now let's wait
Io ho un problema un po' diverso ma sempre con loro. Il 12 gennaio ho effettuato una vincita alle slot di circa 850 euro e uscendo dalla slot il saldo è rimasto invariato, come se in quella slot non fossi mai entrato, nonostante ci fosse codice sessione e tutto il resto. Io sono sempre più convinto che loro si siano presi quei soldi in quanto non hanno soldi per pagare nella speranza che io non potessi dimostrare quella vincita o non mi fossi segnato nulla. Fortuna vuole che abbia registrato lo schermo e tutto quanto, quindi ho la prova inequivocabile del tutto. Loro tergiversano da un mese dicendo che controlleranno, che ora non possono perché il sito è in manutenzione. Ormai è in manutenzione da un mese però ahahah
Ho scritto all'ADM tramite PEC e vediamo che dicono, ho mandato una PEC 9 giorni fa, ora aspettiamo
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.