ГоловнаФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від montella85
|
60 400 переглядів 350 відповідей |
|
1...3 4 5...18
ungolof

у другій половині дня чоловік-оператор, чиє ім’я я не пам’ятаю, завжди говорить цю фігню… правда одна, і я знаю це майже напевно, між різними партнерами були проблеми з грошима, і вони не мали грошей, щоб платити......

Змінено
Автоматичний переклад.

електронний лист отримано 10 січня...

Щодо повідомлень, надісланих до цього Агентства щодо нездатності обробляти зняття коштів дилером GENIUS SRL 15439, повідомляємо, що розслідування цього питання триває.

Я зачекаю до кінця місяця, тоді, якщо я не отримаю більше новин, я попрошу свого адвоката написати мені безпосередньо.....

Автоматичний переклад.

Якщо ви отримаєте відповідь, можете поділитися нею з нами. Я впевнений, що це буде корисно і для інших гравців. Сподіваюся, це буде якомога швидше. 🙂

Автоматичний переклад.
montella85

Привіт Маріо,

Вибачте за незручності, ми працюємо над покращенням сервісу.

Зовсім скоро ми знову будемо активними. Geniuswin надіслав мені цей електронний лист... Ви теж?

ти можеш увійти?

Змінено
Автоматичний переклад.
montella85

Я також. Вони говорять про "технічне обслуговування"

Автоматичний переклад.
ungolof

Я думаю, що AAMS нарешті рухається в неправильному напрямку...тобто або вони платять, або я забираю їх ліцензію.....

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я поговорив з оператором (Джузеппе), щоб запитати інформацію про сайт "на обслуговуванні" та про зняття коштів. Він відповів, навіть у грубій формі, що, оскільки я подав скаргу до adm, я повинен зв’язатися з ними, а не з ними, як я робив майже щодня. Крім того, він також сказав мені, що я більше не є їхнім клієнтом, а також додав терміном «спаччо» (на сицилійському означає c....), що моя ситуація їх більше не цікавить.


Автоматичний переклад.

Я також спілкувався з цією невігласом і обговорював це близько 15 днів тому.....він завжди відповідає грубо, я хотів би побачити, якби він був у нашій ситуації з тисячами євро заблокованими на деякий час, що б він зробив на нашому місці ..... Я тільки тому, що я сімейна людина, але якби це трапилося зі мною 5 років тому, я б уже здійснив поїздку на Сицилію, щоб поговорити віч-на-віч з цим підвидом людини... Повторюю, це як це було зараз AAMS закрила сайт, тож нам доведеться взяти з них гроші... Я зачекаю до наступного тижня, тоді знову зв’яжуся з монополіями, щоб зрозуміти, що мені робити

Змінено
Автоматичний переклад.

Добре, ми оновимо

Автоматичний переклад.

Добрий вечір, мені явно сказали, що є чеки і невідомо що, брешуть до останнього. Однак, так, є пара зарозумілих і самовпевнених чоловіків-операторів, але вони роблять це тому, що вони боси компанії, вони не випадкові оператори. Але подивимося, якщо ситуація вирішиться сама собою, я також не знаю точно, що робити, щоб повернути гроші

Змінено
Автоматичний переклад.
Bilegend

Я повідомлю вас, щойно отримаю повідомлення від монополій, щоб знати, як діяти, щоб забрати наші гроші.... у будь-якому випадку за 20 років, я можу посперечатися, нічого такого божевільного зі мною ніколи не траплялося... Я відразу зрозумів, що ситуація було погано погано

Автоматичний переклад.

Він навіть сказав мені, що після того, як я поскаржився adm, я більше не є їхнім клієнтом і що мені більше не потрібно звертатися до них за грошима, але adm.

Автоматичний переклад.
ungolof

тому, оскільки вони більше не хочуть, щоб ви були їхнім клієнтом, закон каже, що вони повинні закрити ваш обліковий запис і надати вам залишок балансу протягом 7 днів.... давайте подивимося, чи скажете ви їм таким чином, що, чорт візьми, вони вам відповідуть. ... .Я більше не звертаюся до них, тому що я вже деякий час зрозумів, що це марно, тоді знаючи себе, я не правий різними образами і, чесно кажучи, мені це не подобається... Лютий ми починаємо з AAMS і подивимося, чим це закінчиться.... .

Автоматичний переклад.

Він навіть сказав мені, що якщо я продовжу дзвонити, він повідомить про мене, додавши, що оскільки я поскаржився в ADM, я мав дзвонити їм, а не Genius. Здається, ця скарга його неабияк засмутила...

Автоматичний переклад.
ungolof

Ахахахахаха, він повідомляв про тебе, хахахаха, це справді жарт... Сподіваюся, вони справді погано закінчаться...

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я поговорив з оператором (Джузеппе), щоб запитати інформацію про сайт "на обслуговуванні" та про зняття коштів. Він відповів, навіть у грубій формі, що, оскільки я подав скаргу до adm, я повинен зв’язатися з ними, а не з ними, як я робив майже щодня. Крім того, він також сказав мені, що я більше не є їхнім клієнтом, а також додав терміном «спаччо» (на сицилійському означає c....), що моя ситуація їх більше не цікавить.


Автоматичний переклад.

Тож я не думаю, що казино має поводитися таким чином, оскільки проблеми зі зняттям коштів на їхньому боці, а не для того, щоб переслідувати інших гравців. Я був би дуже радий, якби вони відповіли на вашу скаргу з поясненнями, але я не впевнений, що це станеться.

Однак, якщо у вас є оновлення, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.

Він навіть сказав мені, що якщо я продовжу дзвонити, він повідомить про мене, додавши, що оскільки я поскаржився в ADM, я мав дзвонити їм, а не Genius. Здається, ця скарга його неабияк засмутила...

Автоматичний переклад.

Можливо, якщо хтось із цієї групи переступить межу, вони можуть «потрудитися» відповісти на скарги...


Автоматичний переклад.

Доброго ранку всім.. вчора я нарешті отримав гроші з сайту Geniuswin!!!!!

Автоматичний переклад.
ungolof

Серйозно!? Як довго ви чекали? І, перш за все, як ти це зробив?? Я все ще застряг з вересня...

Автоматичний переклад.
Bilegend

Я кілька разів телефонував у Geniuswin, і кожного разу мені говорили щось інше. Врешті-решт я вирішила написати в adm і все детально розповіли мені оператори, а там відповіли, що вони проводять перевірки (я не знаю, які). Вчора я нарешті отримав кредит. Очевидно, я більше не буду грати на цьому сайті, краще на надійніших історичних сайтах..


Автоматичний переклад.
ungolof

Вам дуже пощастило, я зробив те саме, але, очевидно, нічого не вирішилося... Я щойно повернувся до чату, і вони говорять те саме. Проте я радий, що хоч комусь повернули гроші, будемо сподіватися, що ADM вживає серйозних заходів і всі повернуть свої.

Так, очевидно, більше ніхто не буде грати на цьому сайті

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого