ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

4 міс. тому від montella85
|
13955 переглядів 299 відповідей |
|
1...3 4 5...15
Додати публікацію
ungolof
3 міс. тому

у другій половині дня чоловік-оператор, чиє ім’я я не пам’ятаю, завжди говорить цю фігню… правда одна, і я знаю це майже напевно, між різними партнерами були проблеми з грошима, і вони не мали грошей, щоб платити......

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

електронний лист отримано 10 січня...

Щодо повідомлень, надісланих до цього Агентства щодо нездатності обробляти зняття коштів дилером GENIUS SRL 15439, повідомляємо, що розслідування цього питання триває.

Я зачекаю до кінця місяця, тоді, якщо я не отримаю більше новин, я попрошу свого адвоката написати мені безпосередньо.....

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Якщо ви отримаєте відповідь, можете поділитися нею з нами. Я впевнений, що це буде корисно і для інших гравців. Сподіваюся, це буде якомога швидше. 🙂

Автоматичний переклад.
montella85
3 міс. тому

Привіт Маріо,

Вибачте за незручності, ми працюємо над покращенням сервісу.

Зовсім скоро ми знову будемо активними. Geniuswin надіслав мені цей електронний лист... Ви теж?

ти можеш увійти?

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
montella85
3 міс. тому

Я також. Вони говорять про "технічне обслуговування"

Автоматичний переклад.
ungolof
3 міс. тому

Я думаю, що AAMS нарешті рухається в неправильному напрямку...тобто або вони платять, або я забираю їх ліцензію.....

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго вечора, я поговорив з оператором (Джузеппе), щоб запитати інформацію про сайт "на обслуговуванні" та про зняття коштів. Він відповів, навіть у грубій формі, що, оскільки я подав скаргу до adm, я повинен зв’язатися з ними, а не з ними, як я робив майже щодня. Крім того, він також сказав мені, що я більше не є їхнім клієнтом, а також додав терміном «спаччо» (на сицилійському означає c....), що моя ситуація їх більше не цікавить.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я також спілкувався з цією невігласом і обговорював це близько 15 днів тому.....він завжди відповідає грубо, я хотів би побачити, якби він був у нашій ситуації з тисячами євро заблокованими на деякий час, що б він зробив на нашому місці ..... Я тільки тому, що я сімейна людина, але якби це трапилося зі мною 5 років тому, я б уже здійснив поїздку на Сицилію, щоб поговорити віч-на-віч з цим підвидом людини... Повторюю, це як це було зараз AAMS закрила сайт, тож нам доведеться взяти з них гроші... Я зачекаю до наступного тижня, тоді знову зв’яжуся з монополіями, щоб зрозуміти, що мені робити

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Добре, ми оновимо

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Добрий вечір, мені явно сказали, що є чеки і невідомо що, брешуть до останнього. Однак, так, є пара зарозумілих і самовпевнених чоловіків-операторів, але вони роблять це тому, що вони боси компанії, вони не випадкові оператори. Але подивимося, якщо ситуація вирішиться сама собою, я також не знаю точно, що робити, щоб повернути гроші

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Bilegend
3 міс. тому

Я повідомлю вас, щойно отримаю повідомлення від монополій, щоб знати, як діяти, щоб забрати наші гроші.... у будь-якому випадку за 20 років, я можу посперечатися, нічого такого божевільного зі мною ніколи не траплялося... Я відразу зрозумів, що ситуація було погано погано

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Він навіть сказав мені, що після того, як я поскаржився adm, я більше не є їхнім клієнтом і що мені більше не потрібно звертатися до них за грошима, але adm.

Автоматичний переклад.
ungolof
3 міс. тому

тому, оскільки вони більше не хочуть, щоб ви були їхнім клієнтом, закон каже, що вони повинні закрити ваш обліковий запис і надати вам залишок балансу протягом 7 днів.... давайте подивимося, чи скажете ви їм таким чином, що, чорт візьми, вони вам відповідуть. ... .Я більше не звертаюся до них, тому що я вже деякий час зрозумів, що це марно, тоді знаючи себе, я не правий різними образами і, чесно кажучи, мені це не подобається... Лютий ми починаємо з AAMS і подивимося, чим це закінчиться.... .

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Він навіть сказав мені, що якщо я продовжу дзвонити, він повідомить про мене, додавши, що оскільки я поскаржився в ADM, я мав дзвонити їм, а не Genius. Здається, ця скарга його неабияк засмутила...

Автоматичний переклад.
ungolof
3 міс. тому

Ахахахахаха, він повідомляв про тебе, хахахаха, це справді жарт... Сподіваюся, вони справді погано закінчаться...

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго вечора, я поговорив з оператором (Джузеппе), щоб запитати інформацію про сайт "на обслуговуванні" та про зняття коштів. Він відповів, навіть у грубій формі, що, оскільки я подав скаргу до adm, я повинен зв’язатися з ними, а не з ними, як я робив майже щодня. Крім того, він також сказав мені, що я більше не є їхнім клієнтом, а також додав терміном «спаччо» (на сицилійському означає c....), що моя ситуація їх більше не цікавить.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тож я не думаю, що казино має поводитися таким чином, оскільки проблеми зі зняттям коштів на їхньому боці, а не для того, щоб переслідувати інших гравців. Я був би дуже радий, якби вони відповіли на вашу скаргу з поясненнями, але я не впевнений, що це станеться.

Однак, якщо у вас є оновлення, не соромтеся повідомити мене.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Він навіть сказав мені, що якщо я продовжу дзвонити, він повідомить про мене, додавши, що оскільки я поскаржився в ADM, я мав дзвонити їм, а не Genius. Здається, ця скарга його неабияк засмутила...

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Можливо, якщо хтось із цієї групи переступить межу, вони можуть «потрудитися» відповісти на скарги...


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку всім.. вчора я нарешті отримав гроші з сайту Geniuswin!!!!!

Автоматичний переклад.
ungolof
3 міс. тому

Серйозно!? Як довго ви чекали? І, перш за все, як ти це зробив?? Я все ще застряг з вересня...

Автоматичний переклад.
Bilegend
3 міс. тому

Я кілька разів телефонував у Geniuswin, і кожного разу мені говорили щось інше. Врешті-решт я вирішила написати в adm і все детально розповіли мені оператори, а там відповіли, що вони проводять перевірки (я не знаю, які). Вчора я нарешті отримав кредит. Очевидно, я більше не буду грати на цьому сайті, краще на надійніших історичних сайтах..


Автоматичний переклад.
ungolof
3 міс. тому

Вам дуже пощастило, я зробив те саме, але, очевидно, нічого не вирішилося... Я щойно повернувся до чату, і вони говорять те саме. Проте я радий, що хоч комусь повернули гроші, будемо сподіватися, що ADM вживає серйозних заходів і всі повернуть свої.

Так, очевидно, більше ніхто не буде грати на цьому сайті

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого