Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб зробити деякі перевірки, і це, звичайно, не повинно зайняти 4 місяці. Чи були у вас успішні зняття коштів у минулому?
У будь-якому разі, мені здається досить сумною ситуація, що ви так довго не можете отримати свої гроші, а казино на даний момент не надає вам жодної відповідної причини.
Проте, як я вже згадував раніше, оскільки у вас є відкрита скарга, нам доведеться почекати, щоб побачити, куди дійде наша команда, і я сподіваюся, що зможемо вам допомогти.
Якщо ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково повідомте мені. Схрещені пальці. 🤞
I would say that the casino had enough time to make some checks and it certainly shouldn't take 4 months. Have you had any successful withdrawals in the past ?
Anyway, it seems like a pretty sad situation to me that you can't get to your money for so long and the casino hasn't given you any relevant reason at the moment.
Nevertheless, as I mentioned before, since you have an open complaint, we will have to wait and see where our team gets to and I hope we can help you.
If you happen to find out anything new, be sure to let me know. Fingers crossed. 🤞
Автоматичний переклад.