ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

11 міс. тому від montella85
|
39429 переглядів 346 відповідей |
|
12 3 4...18
Додати публікацію
ungolof
10 міс. тому

говорив про це знову 2 хвилини тому....завжди однакові відповіді....ми працюємо найближчим часом, ви отримаєте свої гроші, але немає певного терміну....та сама відповідь дана місяць тому.....

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго вечора, не надавайте надто великої ваги тому, що вони говорять у чаті, вони також кілька разів казали мені, що їх оброблять наступного тижня, іноді вони навіть вказували мені конкретні дати... тим часом моє зняття було зупинено з 4 вересня скандал. Одного разу вони кажуть, що у них проблеми з платіжними платформами (?), іншого разу, що у них інші проблеми, іншого разу, що вони повинні були провести певні перевірки, потім, що монополії проводять перевірки деяких користувачів... абсолютно випадкові відмовки

Автоматичний переклад.
Bilegend
10 міс. тому

Але комусь колись платили?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Отже, до серпня вони завжди платили, вони завжди були трохи повільними, але у мене ніколи не було проблем. З серпня вони повністю перестали платити людям, і ми застрягли з тих пір (я також знаю інших людей з такими ж проблемами з серпня)

Автоматичний переклад.
Bilegend
10 міс. тому

Господи, це огидно...в будь-якому випадку, AAMS відповів мені, що вони проводять перевірки і чекають їх розслідування...Я подам до суду в лютому, якщо не буде жодних новин через мого адвоката, і AAMS обов'язково буде змушений заплати мені...але ти з 4 вересня до цього дня не звертався до AAMS? Для мене це майже 4000 євро... у будь-якому випадку нам також доведеться зв'язатися з новинною стрічкою чи гієнами, ми насправді говоримо про шахрайство...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ні, я ще не зв’язувався з вами, я сподівався, що це буде вирішено, не втрачаючи зайвого часу, але це не так. Я надіслав електронного листа вчора ввечері на адресу aams. Однак я читав дописи від людей, які скаржилися на таку ж ситуацію два роки тому, якщо вони заплатили до серпня, це означає, що вони вирішать ситуацію дворічної давнини, я вважаю... Тому я сподіваюся, що, а не шахрайство, вони не платять, тому що у них закінчилися гроші, і їм потрібен час, щоб якось відновити баланс...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Сьогодні мені сказали, що наступного тижня оброблять зняття.

Тому я чекаю наступного тижня, що робити

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це принаймні трохи заспокоює, якщо казино спілкується та дає вам оновлення. Тож ми почекаємо, чи отримаєте ви свої гроші наступного тижня. Звичайно, ви можете інформувати нас про прогрес. Сподіваюся, ви отримаєте його якомога швидше.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

чудово, тепер я зміг подати скаргу....дякую

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Будь ласка, я радий, що зміг вам допомогти, і я також чекаю, щоб побачити, як розвиватиметься ваша ситуація. Якщо вам цікаво прочитати інформацію про те, що ви можете очікувати від скарги, ви можете зробити це тут.

Однак я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші. Якщо у вас будуть якісь новини, обов’язково повідомте мені.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго вечора, не надавайте надто великої ваги тому, що вони говорять у чаті, вони також кілька разів казали мені, що їх оброблять наступного тижня, іноді вони навіть вказували мені конкретні дати... тим часом моє зняття було зупинено з 4 вересня скандал. Одного разу вони кажуть, що у них проблеми з платіжними платформами (?), іншого разу, що у них інші проблеми, іншого разу, що вони повинні були провести певні перевірки, потім, що монополії проводять перевірки деяких користувачів... абсолютно випадкові відмовки

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, якщо ви чекали гроші з початку вересня, то чесно кажучи, ви довго чекали. Я припускаю, що всі причини, які ви перерахували, були повідомлені вам у казино. Ви все ще підтримуєте зв’язок із казино і що останнє вони вам сказали? Чи грали ви з будь-якими бонусами і чи проходили верифікацію?

Однак я бачив, що ви також подали скаргу , і я твердо вірю, що ми зможемо вам допомогти. Якщо казино знову напише вам щось, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Доброго ранку, так, я спробував написати ще раз, але мені нічого нового не повідомляють... В основному вони кажуть, що у них проблеми з платіжною платформою або що монополії проводять перевірки деяких рахунків (?) ( проблема полягає в тому, що якщо ви розмовляєте з 2 різними операторами, навіть в той самий день, вони змінюють версію...). Але це здається мені випадковим, враховуючи, що ми застрягли з вересня (і враховуючи щоденні зміни версій)... Так, я перевірив і зіграв реальний баланс.

Автоматичний переклад.
Bilegend
10 міс. тому

Так, тому що вранці в чаті є дівчина, яка каже, що у них проблеми з платформою, а вдень є хлопець (теж дуже грубий), який каже, що вони перевіряють деяких гравців... зараз Я думаю, що навіть вони більше не знають, що кажуть дурниці, щоб зробити людей щасливими....правда лише в тому, що у них немає грошей, щоб заплатити, вони продовжують брати гроші з клієнтів, а потім вони закриються і втечуть з гроші...а аамс все це дозволяє і це божевілля!

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго ранку, так, я спробував написати ще раз, але мені нічого нового не повідомляють... В основному вони кажуть, що у них проблеми з платіжною платформою або що монополії проводять перевірки деяких рахунків (?) ( проблема полягає в тому, що якщо ви розмовляєте з 2 різними операторами, навіть в той самий день, вони змінюють версію...). Але це здається мені випадковим, враховуючи, що ми застрягли з вересня (і враховуючи щоденні зміни версій)... Так, я перевірив і зіграв реальний баланс.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я б сказав, що у казино було достатньо часу, щоб зробити деякі перевірки, і це, звичайно, не повинно зайняти 4 місяці. Чи були у вас успішні зняття коштів у минулому?

У будь-якому разі, мені здається досить сумною ситуація, що ви так довго не можете отримати свої гроші, а казино на даний момент не надає вам жодної відповідної причини.

Проте, як я вже згадував раніше, оскільки у вас є відкрита скарга, нам доведеться почекати, щоб побачити, куди дійде наша команда, і я сподіваюся, що зможемо вам допомогти.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, обов’язково повідомте мені. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Доброго ранку, так, до серпня зняття завжди виплачувалися. Після серпня вони більше ні до кого не доходять

Автоматичний переклад.
Bilegend
10 міс. тому

О, це виглядає не дуже добре. Я щиро сподіваюся, що є спосіб зв’язатися з усіма доступними!

Якщо ви запитаєте мене, нічого іншого не варто спробувати. 🙁


Автоматичний переклад.
montella85
10 міс. тому

Доброго ранку, але що вам сказав Аамс? Чекати чи звітувати? Що вони призупинили його ліцензію?

Автоматичний переклад.
ungolof
10 міс. тому

електронний лист отримано 10 січня...

Щодо повідомлень, надісланих до цього Агентства щодо нездатності обробляти зняття коштів дилером GENIUS SRL 15439, повідомляємо, що розслідування цього питання триває.

Я зачекаю до кінця місяця, тоді, якщо я не отримаю більше новин, я попрошу свого адвоката написати мені безпосередньо.....

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені це дуже сумно...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Є люди, які також робили звіти для новин і гієн

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Сьогодні вдень оператор сказав мені, що у співпраці з adm перевіряються дії деяких гравців і тому вони заблокували всі зняття коштів, доки ця проблема не вирішиться. Тоді він мені сказав, що з початку лютого їх будуть рятувати.

Чи варто вірити?

Автоматичний переклад.
ungolof
10 міс. тому

Ні, це одне з багатьох виправдань, які вони говорять, вони говорять мені це місяцями... Випадково вони говорять це всім, чи вони так випадково перевіряють усіх гравців? Придумайте... Вони просто чекають свого часу, як і робили досі. ADM проводить перевірки, але, можливо, їх, а точно не гравців... Мені сказали, що виплатять кошти до листопада, ми все ще тут.

Автоматичний переклад.
12 3 4...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого