ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від montella85
|
39396 переглядів 346 відповідей |
|
1 2 3...18
Додати публікацію
10 міс. тому

ні ні....запит на зняття подано 13 грудня.....все ще в управлінні через 1 місяць.....

Автоматичний переклад.
montella85
10 міс. тому

Тоді дуже погано...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

так, дякую, я хотів би подати скаргу...щоб принаймні інші люди не грали на цьому сайті

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ідеально, якщо це так, тому ви можетеподати скаргу тут, за цим посиланням . Я тримаю кулаки, щоб ви зрештою отримали свої гроші.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Доброго ранку всім, я зробив два запити на зняття коштів на geniuswin 26 грудня 2023 року та 1 січня 2024 року. Вони також сказали мені, що є затримки та що вони не знають, коли вони це вирішать. Чи є про що хвилюватися?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Судячи з досвіду деяких гравців, про який ви можете прочитати тут, схоже, що казино бореться зі зняттям коштів. Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і оскільки ваше перше зняття коштів уже минуло, я вважаю, що подати скаргу було правильним кроком.

Однак ваш обліковий запис уже підтверджено? Крім того, що казино повідомило вам про затримки з виплатами, вони сказали ще щось?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони сказали мені, що вони не знають, які у них проблеми, але що всі зняття будуть оплачені... перевірений рахунок, звичайно

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

те саме, що вони сказали мені 20 днів тому....

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи пробували ви зв’язатися з ними останнім часом і вказати, що вже минуло місяць?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

так, так, кожного дня до минулого понеділка....потім Аамс написав мені, що вони займаються їхньою справою, і я більше ніколи з ними не зв'язувався....у будь-якому разі ситуацію легко зрозуміти, вони не мають гроші на зарплату вони продовжують змушувати людей вкладати, щоб потім вони втекли з награбованим.....на жаль, я думаю, що це так....

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Але чи є в цьому випадку захист чи ні?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

державні монополії (AAMS) оплачуються, але я не знаю, через скільки і яким чином..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it або dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it напишіть сюди на електронну пошту та поясніть все, вказавши свій логін сайт, який не платить податковий код ім'я та прізвище... вони зв'яжуться з вами знову....

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

державні монополії (AAMS) оплачуються, але я не знаю, через скільки і яким чином..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it або dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it напишіть сюди на електронну пошту та поясніть все, вказавши свій логін сайт, який не платить податковий код ім'я та прізвище... вони зв'яжуться з вами знову....

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Якщо вони не заплатять мені протягом наступного місяця, я це зроблю, сподіваючись, що адміністратор негайно відповість.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Як тільки у мене будуть якісь новини, я повідомлю вас

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Сісі, дякую 🔝. Я теж, якщо маю новини

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Вибачте, але посилання не відкривається, і я не можу відкрити скаргу з вами

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони сказали мені, що вони не знають, які у них проблеми, але що всі зняття будуть оплачені... перевірений рахунок, звичайно

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Мені дивно, коли казино каже, що не знає, які у нього проблеми зі зняттям грошей. Я не вважаю це поважною причиною, але оскільки у вас є відкрита скарга, наша команда спробує з’ясувати якомога більше.

У будь-якому випадку, чи були у вас успішні зняття коштів у цьому казино в минулому?

Звичайно. якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Сьогодні мені сказали, що наступного тижня оброблять зняття.

Тому я чекаю наступного тижня, що робити

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вибачте, але посилання не відкривається, і я не можу відкрити скаргу з вами

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хм, у мене це добре працює, тож чи можете ви сказати мені, у чому проблема, коли посилання не відкривається, і що воно вам показує?

Я також можу спробувати ще раз і опублікувати вам посилання, за яким ви можете знову подати нам скаргу.

Ви можете знайти його тут: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Автоматичний переклад.
ungolof
10 міс. тому

Я сподіваюся, що так, але мені дуже важко...... 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

чудово, тепер я зміг подати скаргу....дякую

Автоматичний переклад.
montella85
10 міс. тому

Спробуйте подзвонити і подивіться, що вам скажуть

Автоматичний переклад.
1 2 3...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого