ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

4 міс. тому від montella85
|
13975 переглядів 299 відповідей |
|
1 2 3...15
Додати публікацію
4 міс. тому

ні ні....запит на зняття подано 13 грудня.....все ще в управлінні через 1 місяць.....

Автоматичний переклад.
montella85
4 міс. тому

Тоді дуже погано...

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

так, дякую, я хотів би подати скаргу...щоб принаймні інші люди не грали на цьому сайті

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ідеально, якщо це так, тому ви можетеподати скаргу тут, за цим посиланням . Я тримаю кулаки, щоб ви зрештою отримали свої гроші.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку всім, я зробив два запити на зняття коштів на geniuswin 26 грудня 2023 року та 1 січня 2024 року. Вони також сказали мені, що є затримки та що вони не знають, коли вони це вирішать. Чи є про що хвилюватися?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт! Судячи з досвіду деяких гравців, про який ви можете прочитати тут, схоже, що казино бореться зі зняттям коштів. Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і оскільки ваше перше зняття коштів уже минуло, я вважаю, що подати скаргу було правильним кроком.

Однак ваш обліковий запис уже підтверджено? Крім того, що казино повідомило вам про затримки з виплатами, вони сказали ще щось?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони сказали мені, що вони не знають, які у них проблеми, але що всі зняття будуть оплачені... перевірений рахунок, звичайно

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

те саме, що вони сказали мені 20 днів тому....

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чи пробували ви зв’язатися з ними останнім часом і вказати, що вже минуло місяць?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

так, так, кожного дня до минулого понеділка....потім Аамс написав мені, що вони займаються їхньою справою, і я більше ніколи з ними не зв'язувався....у будь-якому разі ситуацію легко зрозуміти, вони не мають гроші на зарплату вони продовжують змушувати людей вкладати, щоб потім вони втекли з награбованим.....на жаль, я думаю, що це так....

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Але чи є в цьому випадку захист чи ні?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

державні монополії (AAMS) оплачуються, але я не знаю, через скільки і яким чином..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it або dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it напишіть сюди на електронну пошту та поясніть все, вказавши свій логін сайт, який не платить податковий код ім'я та прізвище... вони зв'яжуться з вами знову....

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

державні монополії (AAMS) оплачуються, але я не знаю, через скільки і яким чином..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it або dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it напишіть сюди на електронну пошту та поясніть все, вказавши свій логін сайт, який не платить податковий код ім'я та прізвище... вони зв'яжуться з вами знову....

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Якщо вони не заплатять мені протягом наступного місяця, я це зроблю, сподіваючись, що адміністратор негайно відповість.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Як тільки у мене будуть якісь новини, я повідомлю вас

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Сісі, дякую 🔝. Я теж, якщо маю новини

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Вибачте, але посилання не відкривається, і я не можу відкрити скаргу з вами

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони сказали мені, що вони не знають, які у них проблеми, але що всі зняття будуть оплачені... перевірений рахунок, звичайно

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мені дивно, коли казино каже, що не знає, які у нього проблеми зі зняттям грошей. Я не вважаю це поважною причиною, але оскільки у вас є відкрита скарга, наша команда спробує з’ясувати якомога більше.

У будь-якому випадку, чи були у вас успішні зняття коштів у цьому казино в минулому?

Звичайно. якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся повідомити нас.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Сьогодні мені сказали, що наступного тижня оброблять зняття.

Тому я чекаю наступного тижня, що робити

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вибачте, але посилання не відкривається, і я не можу відкрити скаргу з вами

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Хм, у мене це добре працює, тож чи можете ви сказати мені, у чому проблема, коли посилання не відкривається, і що воно вам показує?

Я також можу спробувати ще раз і опублікувати вам посилання, за яким ви можете знову подати нам скаргу.

Ви можете знайти його тут: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti

Автоматичний переклад.
ungolof
3 міс. тому

Я сподіваюся, що так, але мені дуже важко...... 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

чудово, тепер я зміг подати скаргу....дякую

Автоматичний переклад.
montella85
3 міс. тому

Спробуйте подзвонити і подивіться, що вам скажуть

Автоматичний переклад.
1 2 3...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого