так, дякую, я хотів би подати скаргу...щоб принаймні інші люди не грали на цьому сайті
yes yes thanks I would like to open a complaint...so at least other people won't play on this site
si si grazie vorrei aprire un reclamo...cosi almeno altre persone non giocheranno su questo sito
Ідеально, якщо це так, тому ви можетеподати скаргу тут, за цим посиланням . Я тримаю кулаки, щоб ви зрештою отримали свої гроші.
Perfect if that's the case, so you can open a complaint here on this link. I'll keep my fingers crossed that you get your money eventually.
Доброго ранку всім, я зробив два запити на зняття коштів на geniuswin 26 грудня 2023 року та 1 січня 2024 року. Вони також сказали мені, що є затримки та що вони не знають, коли вони це вирішать. Чи є про що хвилюватися?
Good morning everyone, I made two withdrawal requests on geniuswin on December 26, 2023 and January 1, 2024. They also tell me that there are delays and that they don't know when they will resolve it. Is there anything to worry about?
Buongiorno a tutti fatte due richieste di prelievo su geniuswin il 26 dicembre 2023 e il 01 gennaio 2024 anche a me dicono che ci sono ritardi e che non sanno quando risolvono. C'è da preoccuparsi?
Привіт! Судячи з досвіду деяких гравців, про який ви можете прочитати тут, схоже, що казино бореться зі зняттям коштів. Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, і оскільки ваше перше зняття коштів уже минуло, я вважаю, що подати скаргу було правильним кроком.
Однак ваш обліковий запис уже підтверджено? Крім того, що казино повідомило вам про затримки з виплатами, вони сказали ще щось?
Hi, according to the experience of some of the players you can read about here, it looks like the casino is struggling with withdrawals. However, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and since your first one has already passed this period, I think it was the right step to file a complaint.
However, your account has already been verified ? Apart from the casino telling you that they have delays with payments, did they say anything else ?
Вони сказали мені, що вони не знають, які у них проблеми, але що всі зняття будуть оплачені... перевірений рахунок, звичайно
They told me that they don't know what kind of problems they have but that all the withdrawals will be paid... verified account of course
Mi hanno detto che non sanno che tipo di problemi hanno ma che saranno tutti pagati i prelievi.. account verificato certo
те саме, що вони сказали мені 20 днів тому....
same thing they said to me 20 days ago......
stessa cosa che hanno detto anche a me 20 giorni fa......
так, так, кожного дня до минулого понеділка....потім Аамс написав мені, що вони займаються їхньою справою, і я більше ніколи з ними не зв'язувався....у будь-якому разі ситуацію легко зрозуміти, вони не мають гроші на зарплату вони продовжують змушувати людей вкладати, щоб потім вони втекли з награбованим.....на жаль, я думаю, що це так....
yes yes every single day until last Monday......then Aams wrote to me that they are taking care of their case and I have never contacted them again....anyway the situation is easy to understand they don't have the money for pay they continue to make people deposit so then they will run away with the loot.....unfortunately I think that's how it is....
si si tutti i santi giorni fino a lunedi scorso......poi mi ha scritto aams che si stanno occupando del caso loro e non li ho piu contattati....cmq la situazione è facile da capire non hanno i soldi per pagare continuano a far depositare la gente cosi poi scapperanno con il bottino.....purtroppo penso che sia cosi....
державні монополії (AAMS) оплачуються, але я не знаю, через скільки і яким чином..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it або dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it напишіть сюди на електронну пошту та поясніть все, вказавши свій логін сайт, який не платить податковий код ім'я та прізвище... вони зв'яжуться з вами знову....
state monopolies (AAMS) are paid for but I don't know after how much and in what way..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it or dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it send an e-mail here and explain everything by putting your username the site that doesn't pay tax code name and surname... they will contact you again....
si pagano i monopoli di stato (AAMS) ma non so dopo quanto e in che modo.....dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it o dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it manda un e-mail qui e spiegagli tutto quanto mettendo la tua username il sito che non paga codice fiscale nome e cognome...ti ricontattano loro....
державні монополії (AAMS) оплачуються, але я не знаю, через скільки і яким чином..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it або dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it напишіть сюди на електронну пошту та поясніть все, вказавши свій логін сайт, який не платить податковий код ім'я та прізвище... вони зв'яжуться з вами знову....
state monopolies (AAMS) are paid for but I don't know after how much and in what way..... dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it or dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it send an e-mail here and explain everything by putting your username the site that doesn't pay tax code name and surname... they will contact you again....
si pagano i monopoli di stato (AAMS) ma non so dopo quanto e in che modo.....dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it o dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it manda un e-mail qui e spiegagli tutto quanto mettendo la tua username il sito che non paga codice fiscale nome e cognome...ti ricontattano loro....
Якщо вони не заплатять мені протягом наступного місяця, я це зроблю, сподіваючись, що адміністратор негайно відповість.
If they don't pay me within the next month I will do it, hoping that adm will respond immediately.
Se non mi pagano entro il mese prossimo lo faccio, sperando che adm risponda subito.
Як тільки у мене будуть якісь новини, я повідомлю вас
As soon as I have any news I'll let you know
appena ho qualche novità ti faccio sapere
Вибачте, але посилання не відкривається, і я не можу відкрити скаргу з вами
I'm sorry but the link doesn't open and I can't open the complaint with you
scusami ma il link non si apre e non posso aprire il reclamo con voi
Вони сказали мені, що вони не знають, які у них проблеми, але що всі зняття будуть оплачені... перевірений рахунок, звичайно
They told me that they don't know what kind of problems they have but that all the withdrawals will be paid... verified account of course
Mi hanno detto che non sanno che tipo di problemi hanno ma che saranno tutti pagati i prelievi.. account verificato certo
Мені дивно, коли казино каже, що не знає, які у нього проблеми зі зняттям грошей. Я не вважаю це поважною причиною, але оскільки у вас є відкрита скарга, наша команда спробує з’ясувати якомога більше.
У будь-якому випадку, чи були у вас успішні зняття коштів у цьому казино в минулому?
Звичайно. якщо у вас є будь-яка нова інформація, не соромтеся повідомити нас.
I find it strange if a casino says it doesn't know what problems it has with withdrawals. I don't see that as a valid reason, but since you have an open complaint, our team will try to find out as much as possible.
Anyway, have you had any successful withdrawals at this casino in the past ?
Of course. if you have any new information, don't hesitate to let us know.
Сьогодні мені сказали, що наступного тижня оброблять зняття.
Тому я чекаю наступного тижня, що робити
Today they told me that they will process the withdrawals next week.
So I'm waiting next week for what to do
Oggi mi hanno detto che settimana prossima evaderanno i prelievi.
Quindi aspetto settimana prossima per il da farsi
Хм, у мене це добре працює, тож чи можете ви сказати мені, у чому проблема, коли посилання не відкривається, і що воно вам показує?
Я також можу спробувати ще раз і опублікувати вам посилання, за яким ви можете знову подати нам скаргу.
Ви можете знайти його тут: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti
Hm it works fine for me, so can you please tell me what is the problem when the link doesn't open and what does it show you ?
I can also try again and post you a link where you can file a complaint with us again.
You can find it here: https://casinoguru-it.com/reclami/tutti
Я сподіваюся, що так, але мені дуже важко...... 🙂
I hope so but I find it really hard...... 🙂
lo spero ma la vedo veramente dura ...... 🙂
чудово, тепер я зміг подати скаргу....дякую
perfect, now I was able to make the complaint....thank you
perfetto adesso sono riuscito a fare il reclamo....grazie
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.