3 р. тому
Тут ви можете обговорити Genesis Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я знайшов деякі скарги щодо затримки зняття коштів: https://casino.guru/Genesis-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I found some complaints about delayed withdrawals: https://casino.guru/Genesis-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Привіт, у мене був дуже поганий досвід із Genesis Casino. Те, як ставляться до своїх нових гравців після виграшу 2300 зар, вони підтвердили, що сторонній банк перевірено, рахунок моєї дружини, а потім вони кажуть, що мій вихід є недійсним. Будьте обережні, це все, що я кажу
MR.G
Hi I had a very bad exoerience with Genesis Casino. The way the treat their new players abd after winning 2300 zar they cinfirmed that a 3rd party bank has been verified, my wifes account and then they say that my withdrawal is rejectes null and void. Be carefull that is all im saying
MR.G
Привіт,
на жаль, ви повинні використовувати спосіб оплати, пов’язаний з вами особисто, інакше вас можуть звинуватити в порушенні правил. Наскільки я розумію, ви охоче скористалися акаунтом своєї дружини. Наступного разу вам слід заздалегідь повідомити казино та запитати, чи це нормально.
Hello,
sadly you are supposed to use the payment method associated with you personally, otherwise, you may be accused of breaching the rules. As far as I understand you willingly used your wife's account. Next time, you should inform the casino in advance and ask if this is ok.
Я не знаю, чи розумієте ви південноафриканські банківські закони. Я маю права підпису на акаунті. Я одружений у спільному майні. Рахунок фінансується за рахунок моєї зарплати.
I dont know if you guys understand south african bank laws. I have signature rights on the account. I am married within community of property. The account is funded by my salary.
Я розумію, але все ж таке правило може діяти.
Я не кажу, що це правильно у вашому випадку, але я дав вам уявлення про те, як це зазвичай працює.
Цікаво, яку причину дало вам казино?
I see, but still, such a rule may apply.
I'm not saying that it's right in your case but I gave you an idea about how it usually works.
What reason did the casino give you I wonder?
Вони сказали після ТЕЛЕФОННИХ ДЗВІНКІВ, що це неправда, що третя сторона використовує мій обліковий запис, і я цитую вилучення електронної пошти
Шановний Герхард Ейберс!
Сподіваємося, що ця електронна пошта знайшла вас добре.
На жаль, ми повідомляємо вам, що після перевірки вашого облікового запису ваш виграш було анульовано через порушення наших Загальних положень та умов.
З інформації, наданої під час чатів і телефонних дзвінків, наші записи чітко показують, що обліковим записом керує третя сторона.
Це явне порушення наших умов.
У разі порушення будь-якого пункту наших Умов і умов Genesis Global Ltd залишає за собою право призупинити або заблокувати обліковий запис гравця та анулювати будь-які виграші.
Ми запрошуємо вас ознайомитися з умовами наших бонусів:
https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions
зокрема пункти № 12 і 14.
Який бонус я не отримав бонус я грав на власні гроші.
Які телефонні дзвінки....вони з зубів лежать
They said after PHONE CALLS that is not true that a third party uses my account and i quote the email extraction
Dear Gerhard Eybers,
We hope this email finds you well.
We regret to inform you that after reviewing your account your winnings have been voided due to breaching our Terms and Conditions.
From the information provided during the chats and phone calls our records clearly show that the account is being managed by a 3rd party.
This is a clear breach of our terms and conditions.
In the event of breaching any clause from our T&C, Genesis Global Ltd reserves the right to suspend or block a players’ account and void any winnings.
We invite you to read our bonus's terms and conditions:
https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions
specifically clauses number 12 & 14.
What bonus i did not receive a bonus i played with my own money.
What phone calls....they are lying out of their teeth
Я повинен був отримати бонус нового гравця, але не отримав його. Це був перший раз, коли я грав на цьому шахрайському сайті. Я як гравець не маю жодних прав, і казино можуть просто забирати гроші людей. Я зайнятий медіа-платформами, якщо я не отримаю своїх грошей, я збираюся зробити так, щоб моє життя працювало, щоб викрити ці казино
I was supposed to get a new player bonus never received it. It was the first time i played on this scam site. Myself as a player have no rights and casinos can just take peoples money. I am busy with media platforms if i dont get my money i am going to make it my lifes work to expose these casinos
Платіть мої виграші, як я заслужив, своїми грошима, і я ніколи не приєднаюся до їхнього казино, і ми можемо розраховувати на це. Перш ніж це станеться, я почну інформаційну кампанію, яка буде коштувати їм більше грошей, ніж 100 фунтів, я вам це обіцяю. У SA вони не будуть займатися бізнесом, коли я закінчу
Pay my winnings as i deserved with my money and i will not ever join their casino and we can call it the day. Before that happens i will start an awareness campaign that will cost them more money than a 100 pounds i promise you that. In SA theg will not do business when im finished
Вони спочатку ставилися до мене як до злочинця, як до того, коли я був відточеним громадянином цієї країни. Я цього не ціную і ніхто їм на це права не дає. Я подам скаргу в комісію з прав людини, що я можу вас позбутися. Вони думають, що вони можуть робити і говорити leoole, що вони хочуть, і, крім усього цього, вони так ставляться до своїх нових клієнтів
They firstly treated me lije a criminal as when i an an hones citizen of this country. I do not appreciate that and no one gives them that right. I will lay a complaint at the human rights commission that i can oromise you. They think they can do and say to leoole what they want and on top of it all is this how they treat their new customers
Проблема в тому, що вони чомусь подумали, що ви не та людина, яка грає на вашому рахунку. Якщо вони навіть мали перевірочний дзвінок з вами, я вважаю, що потрібно було сказати щось, що служить їм доказом.
Я бачу, що ви вже відкривали скаргу тут, тож почекаємо, як вона розвиватиметься. Сподіваюся, у казино є запис цього дзвінка. Це могло б допомогти все прояснити.
The problem is that they somehow ended up thinking that you're not the person who played on your account. If they even had the verification call with you, I believe there had to be said something that serves them as a proof.
I can see you already opened the complaint here so let's wait how it develops. I hope the casino has a recording of that call. That could help to clarify it all.
Давайте, що ми можемо дізнатися про вашу проблему під час розгляду скарги. Навіть якщо вони не можуть надати запис, ми можемо обговорювати інші ключові моменти, якщо вони, звичайно, будуть.
Let's what we can learn about your issue during the complaint. Even if they can't provide the recording we can debate other key points, if there will be any of course.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.