ФорумКазиноGenesis Casino - загальне обговорення

Genesis Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Matiseli
|
4748 переглядів 15 відповідей |
|
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Genesis Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Я думаю, що чат доступний, але тільки після реєстрації. Він доступний з 08:00 до півночі, я думаю

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Хтось мав проблеми із зняттям коштів?

Автоматичний переклад.
Oscar66
3 р. тому

Я знайшов деякі скарги щодо затримки зняття коштів: https://casino.guru/Genesis-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичний переклад.
2 р. тому

цей пост буде видалено

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, у мене був дуже поганий досвід із Genesis Casino. Те, як ставляться до своїх нових гравців після виграшу 2300 зар, вони підтвердили, що сторонній банк перевірено, рахунок моєї дружини, а потім вони кажуть, що мій вихід є недійсним. Будьте обережні, це все, що я кажу

MR.G

Автоматичний переклад.
eybersgerhard1
2 р. тому

Привіт,

на жаль, ви повинні використовувати спосіб оплати, пов’язаний з вами особисто, інакше вас можуть звинуватити в порушенні правил. Наскільки я розумію, ви охоче скористалися акаунтом своєї дружини. Наступного разу вам слід заздалегідь повідомити казино та запитати, чи це нормально.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не знаю, чи розумієте ви південноафриканські банківські закони. Я маю права підпису на акаунті. Я одружений у спільному майні. Рахунок фінансується за рахунок моєї зарплати.

Автоматичний переклад.
eybersgerhard1
2 р. тому

Я розумію, але все ж таке правило може діяти.

Я не кажу, що це правильно у вашому випадку, але я дав вам уявлення про те, як це зазвичай працює.

Цікаво, яку причину дало вам казино?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони сказали після ТЕЛЕФОННИХ ДЗВІНКІВ, що це неправда, що третя сторона використовує мій обліковий запис, і я цитую вилучення електронної пошти


Шановний Герхард Ейберс!


Сподіваємося, що ця електронна пошта знайшла вас добре.


На жаль, ми повідомляємо вам, що після перевірки вашого облікового запису ваш виграш було анульовано через порушення наших Загальних положень та умов.


З інформації, наданої під час чатів і телефонних дзвінків, наші записи чітко показують, що обліковим записом керує третя сторона.


Це явне порушення наших умов.


У разі порушення будь-якого пункту наших Умов і умов Genesis Global Ltd залишає за собою право призупинити або заблокувати обліковий запис гравця та анулювати будь-які виграші.



Ми запрошуємо вас ознайомитися з умовами наших бонусів:


https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions

зокрема пункти № 12 і 14.


Який бонус я не отримав бонус я грав на власні гроші.


Які телефонні дзвінки....вони з зубів лежать

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я повинен був отримати бонус нового гравця, але не отримав його. Це був перший раз, коли я грав на цьому шахрайському сайті. Я як гравець не маю жодних прав, і казино можуть просто забирати гроші людей. Я зайнятий медіа-платформами, якщо я не отримаю своїх грошей, я збираюся зробити так, щоб моє життя працювало, щоб викрити ці казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Платіть мої виграші, як я заслужив, своїми грошима, і я ніколи не приєднаюся до їхнього казино, і ми можемо розраховувати на це. Перш ніж це станеться, я почну інформаційну кампанію, яка буде коштувати їм більше грошей, ніж 100 фунтів, я вам це обіцяю. У SA вони не будуть займатися бізнесом, коли я закінчу

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони спочатку ставилися до мене як до злочинця, як до того, коли я був відточеним громадянином цієї країни. Я цього не ціную і ніхто їм на це права не дає. Я подам скаргу в комісію з прав людини, що я можу вас позбутися. Вони думають, що вони можуть робити і говорити leoole, що вони хочуть, і, крім усього цього, вони так ставляться до своїх нових клієнтів

Автоматичний переклад.
eybersgerhard1
2 р. тому

Проблема в тому, що вони чомусь подумали, що ви не та людина, яка грає на вашому рахунку. Якщо вони навіть мали перевірочний дзвінок з вами, я вважаю, що потрібно було сказати щось, що служить їм доказом.

Я бачу, що ви вже відкривали скаргу тут, тож почекаємо, як вона розвиватиметься. Сподіваюся, у казино є запис цього дзвінка. Це могло б допомогти все прояснити.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для них це не проблема

Автоматичний переклад.
eybersgerhard1
2 р. тому

Давайте, що ми можемо дізнатися про вашу проблему під час розгляду скарги. Навіть якщо вони не можуть надати запис, ми можемо обговорювати інші ключові моменти, якщо вони, звичайно, будуть.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого