1 рік тому
Тут ви можете обговорити GemBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мій обліковий запис було призупинено, це вигнало мене з гри та показало, що мій обліковий запис неактивний.
Я подавав заявку на зняття коштів і подавав виписку з банківського рахунку.
Я можу легко внести стільки грошей, але коли я хочу зняти, я не можу?
Обліковий запис було прив’язано до моєї додаткової електронної пошти.
Я грав лише в живе казино і лише пару ігор у автомати. В основному граю в баккара і кості.
Чи можу я попросити когось зв’язатися зі мною щодо цієї проблеми, бажано з Gembet.
My account was suspended, it kicked me off mid game and showed that my account was inactive.
I was applying for withdrawal and submitting my bank statement.
I can easily deposit so much money inside yet when I want to withdraw I am not able to?
The account was linked to my secondary email.
I only played live casino and only a couple games of slots. Mainly playing baccarat and dice.
Can I get someone to reach out to me regarding this issue preferbly from gembet.
У відгуку гуру сказано, що це казино забороняє певні стратегії/шаблони ставок (це смішно, якщо ви запитаєте мене, оскільки немає способу перемогти казино), тому я припускаю, що це якось пов’язано із закриттям, або, можливо, ваш обліковий запис було закрито для невдалого KYC. Казино має надати вам причину закриття. Подайте скаргу: https://casino.guru/complaints
Guru review says this casino forbids certain betting strategies/patterns (this is ridiculous if you ask me, since there is no way to beat a casino), so I will suppose that had something to do with the closure, or maybe your account was closed for a failed KYC. The casino should provide you with a reason for the closure. File a complaint: https://casino.guru/complaints
Повідомте мене, коли скаргу буде подано. Якщо вам потрібна додаткова допомога щодо її створення, просто дайте відповідь мені тут.
В порядку?
Let me know once the complaint is submitted - if you need further support regarding its creation, just reply to me here.
Ok?
Привіт. Я б рекомендував звернутися до служби підтримки щодо цієї проблеми. Ви пробували це? Чи є у вас залишок реальних грошей у цьому казино?
Hello. I would recommend asking the support about this issue. Have you tried that? Do you have any pending real money balance at this casino?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.