1 рік тому
Тут ви можете обговорити GemBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мій обліковий запис було призупинено, це вигнало мене з гри та показало, що мій обліковий запис неактивний.
Я подавав заявку на зняття коштів і подавав виписку з банківського рахунку.
Я можу легко внести стільки грошей, але коли я хочу зняти, я не можу?
Обліковий запис було прив’язано до моєї додаткової електронної пошти.
Я грав лише в живе казино і лише пару ігор у автомати. В основному граю в баккара і кості.
Чи можу я попросити когось зв’язатися зі мною щодо цієї проблеми, бажано з Gembet.
My account was suspended, it kicked me off mid game and showed that my account was inactive.
I was applying for withdrawal and submitting my bank statement.
I can easily deposit so much money inside yet when I want to withdraw I am not able to?
The account was linked to my secondary email.
I only played live casino and only a couple games of slots. Mainly playing baccarat and dice.
Can I get someone to reach out to me regarding this issue preferbly from gembet.
У відгуку гуру сказано, що це казино забороняє певні стратегії/шаблони ставок (це смішно, якщо ви запитаєте мене, оскільки немає способу перемогти казино), тому я припускаю, що це якось пов’язано із закриттям, або, можливо, ваш обліковий запис було закрито для невдалого KYC. Казино має надати вам причину закриття. Подайте скаргу: https://casino.guru/complaints
Guru review says this casino forbids certain betting strategies/patterns (this is ridiculous if you ask me, since there is no way to beat a casino), so I will suppose that had something to do with the closure, or maybe your account was closed for a failed KYC. The casino should provide you with a reason for the closure. File a complaint: https://casino.guru/complaints
Повідомте мене, коли скаргу буде подано. Якщо вам потрібна додаткова допомога щодо її створення, просто дайте відповідь мені тут.
В порядку?
Let me know once the complaint is submitted - if you need further support regarding its creation, just reply to me here.
Ok?
Привіт. Я б рекомендував звернутися до служби підтримки щодо цієї проблеми. Ви пробували це? Чи є у вас залишок реальних грошей у цьому казино?
Hello. I would recommend asking the support about this issue. Have you tried that? Do you have any pending real money balance at this casino?
Gembet конфіскував мій виграш у розмірі приблизно 3,1 тисячі доларів США, посилаючись на «нечесні ставки», після того, як я завершив 30-кратну суму обороту в 24 тисячі доларів США, розраховану шляхом (400 доларів моїх власних грошей + 400 доларів бонусних грошей) x 30 обороту.
Замість 4,2 тисячі доларів, які я повинен був зняти, я зміг зняти лише 990 доларів
Gembet has confiscated my winnings of avout $3.1k quoting "unfair betting" after I completed the 30x turnover amount of $24k calculated by ($400 my own money + $400 bonus money)x30 turnover.
Instead of the $4.2k that i was supposed to be able to withdraw, i was only able to withdraw $990
Привіт, казино залишило тобі гроші чи вони конфіскували їх усі? Коли ви грали з бонусом, випадково не було максимального виведення? Це досить поширене явище, тому я запитую.
Що стосується взятих грошей, ви ставили на спорт? Будь ласка, дайте мені знати.
Hi, did the casino leave you any money or did they confiscate all of it? When you played with the bonus, wasn't there a maximum cashout by any chance? That's pretty common so that's why I'm asking.
As for the money taken, did you bet on sports? Please let me know.
Казино дозволило мені зняти $981,84 із $4159,70. Наскільки я знаю, немає максимального виведення грошей. Решту конфіскували. Я припускаю, що гембет забороняє певні типи стратегій ставок, тому мої гроші були конфісковані.
Я робив живе казино лише для рулетки та баккара, без ставок на спорт.
The casino did allow me to withdraw $981.84 out of $4159.70. Theres no maximum cashout as far as i know. The rest was confiscated. My guess is that gembet forbids certain types of betting strategies which is why my money got confiscated.
i only did live casino for roulette and baccarat, no sports betting.
Отже, якщо не було максимального виведення грошей, казино не пояснило вам це і просто забрало ваші гроші, тоді було б гарним кроком подати скаргу .
Я сподіваюся, що це все проясниться, і ми дізнаємося, що сталося і особливо чому. Але нам доведеться чекати прогресу.
Схрестив пальці. 🤞
So if there was no max cashout, the casino didn't explain it to you and just took your money, then it was a good step to file a complaint.
I hope that this will all be cleared up and we will know what happened and especially why. But we will have to wait for progress.
Fingers crossed. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.