ФорумКазиноGate 777 Casino - загальне обговорення

Gate 777 Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від Radka
|
30647 переглядів 113 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
1 рік тому

Я вже віддав це за втрачене, там написано, що я обманув, і це брехня, коли вони повинні заплатити вам багато грошей, вони вигадують способи не платити вам

Автоматичний переклад.
Wiki2310
1 рік тому

Чи зверталися ви до іспанського регулятора, як ми пропонували у скарзі ?

Я б сказав, що варто спробувати!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мені 65 років, я не хочу, щоб у мене були проблеми з хворим чоловіком

Автоматичний переклад.
Wiki2310
1 рік тому

Мені прикро це чути, я сподіваюся, що ви обоє залишитеся сильними!

Все-таки ви втратили чималу суму грошей, а звернення до регулятора безкоштовне. Робіть те, що вважаєте за потрібне.

🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я рекомендую вам звернутися до регулятора, це досить висока сума, і ви не потрапите в юридичні проблеми чи щось подібне, просто заповніть брошуру, вони її перевірять і повернуть вам гроші. Якщо вам потрібна допомога, ви можете зв'язатися з нами електронною поштою.

Автоматичний переклад.
Tudo
1 рік тому

Привіт, Тудо, лише для вашої інформації. Якщо ви хочете зв’язатися з кимось, скористайтеся кнопкою відповіді під публікацією, на яку ви хочете відреагувати. Якщо ви цього не зробите, одержувач не отримає сповіщення, а ви, ймовірно, не отримаєте відгуку.

file

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

АБО

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я відмовився від цього

Автоматичний переклад.
Wiki2310
1 рік тому

ні! Тому що навіть я би боровся за 1 євро прямо зараз у ситуації, в якій ми перебуваємо, і в тій, що буде. Все найкраще

Автоматичний переклад.
Tudo
1 рік тому

Я нічого не можу зробити, і я віддав усі свої депозити, і вони кажуть мені, що я обманув, але коли це багато грошей, вони роблять усе можливе, щоб не платити вам, але ви витрачаєте багато, і саме цього вони хочуть від нас платити, але призів мало

Автоматичний переклад.
Wiki2310
1 рік тому

Зверніть увагу на мене, вимагайте їх у відповідальних азартних іграх в Іспанії, які є від уряду, і вони взагалі не дадуть вам це, вам просто потрібно заповнити форму. Але це великі гроші, я б їх вимагав.

Автоматичний переклад.
Wiki2310
1 рік тому

Наскільки я бачу, ми зараз чекаємо на рішення регулятора. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, я гравець з Перу, користувач Kamarok14. 9 серпня минулого року казино GATE777 ПРИЙНЯЛО МОЄ ЗНЯТТЯ 2000 солей, коли вони виконали ручну операцію, де я надав їм свої рахунки, минуло більше 10 днів, а мої гроші все ще не надійшли. Вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що вони вже внесли кошти, але я зателефонував у свій банк Banco del Crédito del Perú, і він повідомив, що вони не зробили жодного депозиту, мені потрібно, щоб вони вирішили проблему, усі мої дані перевірено, я сподіваюся, що ви зможете Підтримай мене

Автоматичний переклад.
Juanreinoso14
1 рік тому

Хороший день!

На жаль, я не можу зрозуміти, чи справа в пропущеному депозиті, чи в затримці платежу.

Підкажіть, будь ласка?

Так чи інакше я б попросив у казино підтвердження платежу. 🤔

Ви можете спробувати це?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго ранку, прострочена оплата за ворота 777

Автоматичний переклад.
Juanreinoso14
1 рік тому

Добре, дякую.

А як щодо підтвердження, наразі пощастило?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони сказали мені переглянути свою справу, оскільки вони нібито вже зробили депозит 11 серпня на рахунок не той, який я подав, уже місяць і нічого, я сподіваюся, ви можете мені відповісти, і я вам скажу

Автоматичний переклад.
Juanreinoso14
1 рік тому

Тепер бачу!

Спочатку проблема була викликана введенням неправильних даних облікового запису. Це досить незвичайна ситуація, я б сказав, тому я хотів прояснити це спочатку. Якщо говорити про це, казино припустилося цієї помилки, правильно?

Однак не хвилюйтеся; скарга є відкритою, і команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам; вам просто потрібно співпрацювати.

Натисніть або торкніться цього зеленого посилання, будь ласка: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2

Потім виконайте вказівки:

  1. Доступ до скарги
  2. Відповісти на всі запитання
  3. Слідкуйте за прогресом

Ви можете це зробити, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав у це казино gate777, вони сказали мені, Луна, що немає такої акції 35fs чи будь-якої іншої, моя відповідь на це казино, яке добре оцінив гуру, полягає в тому, що вони роблять неправдиву рекламу, яка витрачає час і гравців Просто вони мають серйозне казино з авторитетними людьми.

Автоматичний переклад.
Marte8894
1 рік тому

Привіт! Ви маєте на увазі бонус, який ми маємо на веб-сайті - 35 FS для гри Aloha Christmas? На нашому сайті також зазначено, що бонуси доступні не для всіх країн. Чи писали ви в службу підтримки або в чат, де казино повідомило вам, що вони більше не мають цього бонусу?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого