Привіт, не в моїх силах допомогти вам, вибачте. Будь ласка, зробіть так, як запропонувала Крістіна, і зачекайте, поки казино закінчить розслідування. Дякую.
Hello, it is not in my power to help you, I'm sorry. Please do as Kristina suggested and wait for the casino to finish the investigation. Thank you.
Я вже віддав це за втрачене, там написано, що я обманув, і це брехня, коли вони повинні заплатити вам багато грошей, вони вигадують способи не платити вам
I've already given it up for lost, it says I cheated and it's a lie when they have to pay you a lot of money they make up ways not to pay you
Ya lo e dado por perdido dice que hice trampas y es mentira cuando te tienen que pagar mucho dinero se las inventan para no pagarte
Чи зверталися ви до іспанського регулятора, як ми пропонували у скарзі ?
Я б сказав, що варто спробувати!
Have you tried the Spanish regulator, as we suggested via the complaint?
I'd say it's worth a try!
Мені 65 років, я не хочу, щоб у мене були проблеми з хворим чоловіком
I'm 65 years old I don't want enough trouble I have with my sick husband
Te go 65 años no quiero líos bastante tengo con mi marido enfermo
Мені прикро це чути, я сподіваюся, що ви обоє залишитеся сильними!
Все-таки ви втратили чималу суму грошей, а звернення до регулятора безкоштовне. Робіть те, що вважаєте за потрібне.
🙏
I'm sorry to hear that, I hope that you will both stay strong!
Still, you lost quite a huge sum of money, and contacting the regulator is free. Do what you feel is right.
🙏
Я рекомендую вам звернутися до регулятора, це досить висока сума, і ви не потрапите в юридичні проблеми чи щось подібне, просто заповніть брошуру, вони її перевірять і повернуть вам гроші. Якщо вам потрібна допомога, ви можете зв'язатися з нами електронною поштою.
I recommend that you contact the regulator, it's a fairly high sum, and you don't get into legal trouble or anything like that, just fill out a brochure, they review it and return your money. If you need help you can contact us by email.
Yo te recomiendo que contactes con el regulador, es una suma bastante alta, y no te metes en lios judiciales ni nada de eso, solo es rellenar un folleto ellos lo revisan y te devuelven el dinero. Si necesitas ayuda puedes contactarnos por correo electronico.
Привіт, Тудо, лише для вашої інформації. Якщо ви хочете зв’язатися з кимось, скористайтеся кнопкою відповіді під публікацією, на яку ви хочете відреагувати. Якщо ви цього не зробите, одержувач не отримає сповіщення, а ви, ймовірно, не отримаєте відгуку.
Hello Tudo, just for your information, if you like to contact someone please use the reply button under the post on which you like to react. In case you don't do it, the recipient won't receive a notification and you probably don't get a feedback.
ні! Тому що навіть я би боровся за 1 євро прямо зараз у ситуації, в якій ми перебуваємо, і в тій, що буде. Все найкраще
Nope! Because, even I would fight for €1 right now in the situation we are in and the one that is coming. All the best
No! Porque, incluso yo ahora mismo pelearia por 1€ en la situacion que estamos y en la que viene. Un saludo
Я нічого не можу зробити, і я віддав усі свої депозити, і вони кажуть мені, що я обманув, але коли це багато грошей, вони роблять усе можливе, щоб не платити вам, але ви витрачаєте багато, і саме цього вони хочуть від нас платити, але призів мало
I can't do anything and I've given all my deposits and they tell me I cheated, but when it's a lot of money they do whatever it takes to not pay you, but you spend a lot, which is what they want us to pay, but few prizes
NO puedo hacer nada e dado todo mis depósitos y me dicen que hice trampas mentira pero cuando es mucho dinero hacen lo que sea para no pagarte.pero tu gastate mucho que es lo que quieren que paguemos pero pocos premios
Зверніть увагу на мене, вимагайте їх у відповідальних азартних іграх в Іспанії, які є від уряду, і вони взагалі не дадуть вам це, вам просто потрібно заповнити форму. Але це великі гроші, я б їх вимагав.
Pay attention to me, claim them in responsible gambling in Spain, which is from the government and they will not give it to you at all, you just have to fill out a form. But it's a lot of money, I would claim it.
Hazme caso reclamalos en juego responsable españa, que es del gobierno y en nada te lo daran, solo tienes que rellenar un formulario. Pero es mucho dinero yo lo reclamaria.
Наскільки я бачу, ми зараз чекаємо на рішення регулятора. 🤔
As far as I can see, we are waiting for the regulator's decision now. 🤔
Доброго ранку, я гравець з Перу, користувач Kamarok14. 9 серпня минулого року казино GATE777 ПРИЙНЯЛО МОЄ ЗНЯТТЯ 2000 солей, коли вони виконали ручну операцію, де я надав їм свої рахунки, минуло більше 10 днів, а мої гроші все ще не надійшли. Вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що вони вже внесли кошти, але я зателефонував у свій банк Banco del Crédito del Perú, і він повідомив, що вони не зробили жодного депозиту, мені потрібно, щоб вони вирішили проблему, усі мої дані перевірено, я сподіваюся, що ви зможете Підтримай мене
Good morning, I am a player from Peru, user Kamarok14. Last August 9, the GATE777 casino ACCEPTED MY WITHDRAWAL of 2000 soles in which they did the manual operation where I gave them my accounts, more than 10 days have passed and my money still has not arrived. They sent me an email that says that they have already deposited but I called my bank Banco del Crédito del Perú and it tells me that they did not make any deposit, I need them to solve the problem all my data is validated I hope you can support me
Buen día soy jugador de Perú usuario Kamarok14 el pasado 9 de agosto el casino GATE777 ACEPTO MI RETIRO de 2000 soles en cuál ellos hicieron la operación manual donde yo les entregué mis cuentas , ya han pasado más de 10 días y aún no llega mi dinero , me enviaron un correo que dice que ya depositaron pero yo llamé a mi banco banco del crédito del Perú y me indica que no hicieron ningún deposito, nesecito me solucionen el problema todos mis datos están validados espero me puedan apoyar
Хороший день!
На жаль, я не можу зрозуміти, чи справа в пропущеному депозиті, чи в затримці платежу.
Підкажіть, будь ласка?
Так чи інакше я б попросив у казино підтвердження платежу. 🤔
Ви можете спробувати це?
Good day!
Sadly I can't comprehend whether the issue is a missed deposit or delayed payment.
Can you advise, please?
One way or another I would ask the casino for a payment confirmation. 🤔
Can you try that?
Доброго ранку, прострочена оплата за ворота 777
Good morning, it is a late payment for gate 777
Buen día , es un pago retrasado de gate 777
Добре, дякую.
А як щодо підтвердження, наразі пощастило?
Ok, thank you.
And what about the confirmation, any luck so far?
Вони сказали мені переглянути свою справу, оскільки вони нібито вже зробили депозит 11 серпня на рахунок не той, який я подав, уже місяць і нічого, я сподіваюся, ви можете мені відповісти, і я вам скажу
They told me to review my case, since supposedly they already made the deposit on August 11 to an account that is not the one I submitted, it has already been a month and nothing, I hope you can answer me and I will tell you
Me indicaron que revisaran mi caso , ya que supuestamente ya hicieron el depósito el 11 agosto a una cuenta que no es la que yo entrege,a si mismo ya se va cumplir un mes y nada , espero me puedan responder y le comento
Тепер бачу!
Спочатку проблема була викликана введенням неправильних даних облікового запису. Це досить незвичайна ситуація, я б сказав, тому я хотів прояснити це спочатку. Якщо говорити про це, казино припустилося цієї помилки, правильно?
Однак не хвилюйтеся; скарга є відкритою, і команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам; вам просто потрібно співпрацювати.
Натисніть або торкніться цього зеленого посилання, будь ласка: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2
Потім виконайте вказівки:
Ви можете це зробити, будь ласка?
Now I see!
Initially, the problem was caused by entering incorrect account information. It is a rather unusual situation, I would say, so I wanted to clarify this first. Speaking of which, the casino made that error, correct?
Don't worry, though; the complaint is open, and the Team will do their best to assist you; you just need to cooperate.
Click or tap this green link, please: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2
Then proceed as advised:
Can you do that, please?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.