Радко, у моєму випадку я зіграв стільки грошей у казино, що навіть не (вилучено), то яке я маю право на компенсацію?
Radka , in my case I played so much money at a casino that not even ( excised) so what are my right towards compensation?
Привіт,
чи можна все ще отримувати на свою електронну пошту певну довідкову інформацію?
З повагою
Hi there ,
is it still possible to receive via my email some background information?
kind regards
Звичайно, це автоматично створений електронний лист, орієнтований на відгуки. На жаль, сьогодні це нормально, не лише для казино 🙁
Було б чудово оновлювати список виключених контактів, я згоден з цим!
Surely this is an automatically generated email focused on feedback. Sadly, normal these days, not just for casinos 🙁
Would be great to keep the list of excluded contacts up to date, I agree with that!
Привіт знову.
На жаль, я не розумію питання. На мій погляд, ви вважаєте, що маєте право на компенсацію, тому що з часом ви втратили багато грошей по дорозі туди - я близько?
Я б сказав, що це не привід для будь-якої компенсації.
Як ми постійно повторюємо - у довгостроковій перспективі казино завжди виграють!
Hello again.
Sadly, I do not understand the question. The way I see it, you feel entitled to compensation because as time goes on, you've lost a lot of money along the way there - am I close?
This is not a reason for any compensation, I'd say.
As we keep repeating - in the long term, casinos always win!
Трохи близько.... Не маю права .. але вони виключили мене як голландського гравця, і коли я зіткнувся з ними, щоб грати .... Вони стали сопливими… як ти знаєш, Радько, я граю достатньо грошей… але якщо щось несправедливо, я відчуваю право… не нова бджола тут. І так, казино виграють... Але нам потрібно бути особливо обережними з цим казино… ви бачите, як вони брешуть і маніпулюють
It’s a bit close …. Not entitled .. but they excepted me as a dutch player and when I confronted them with there play …. They became snotty … as you know Radka I play enough money … but If something is unfair I feel entitled… not a new bee over here . And yes casinos win …. But we need to be extra careful for this casino … you see how they lie and manipulate
Трохи близько.... Не маю права .. але вони виключили мене як голландського гравця, і коли я зіткнувся з ними, щоб грати .... Вони стали сопливими… як ти знаєш, Радько, я граю достатньо грошей… але якщо щось несправедливо, я відчуваю право… не нова бджола тут. І так, казино виграють... Але нам потрібно бути особливо обережними з цим казино… ви бачите, як вони брешуть і маніпулюють
It’s a bit close …. Not entitled .. but they excepted me as a dutch player and when I confronted them with there play …. They became snotty … as you know Radka I play enough money … but If something is unfair I feel entitled… not a new bee over here . And yes casinos win …. But we need to be extra careful for this casino … you see how they lie and manipulate
Вибачте, але через вашу цікаву англійську я все ще пропускаю те, що здається несправедливим. У будь-якому випадку, я вже пояснив наш підхід щодо обмежених країн, принаймні, як мені здається. Отже, в чому проблема? 🙂
I'm sorry, but due to your interesting English, I'm still missing what seems to be unfair. Anyway, I already explained our approach regarding restricted countries, or at least, I believe. So, what is the issue? 🙂
У будь-якому випадку я сказав вам, якщо щось незрозуміле, видаліть їх. А щодо моєї англійської… Я вже пояснив, що той факт, що вони з самого початку знають, що я грав з Нідерландів (це заборонено), то повинні були сказати мені негайно. Не граю, не отримую депозити і в кінці кажу, що я з обмеженої країни. І я також сказав вам, що я розумію, що ви підходите… ви відповідаєте лише зараз… отже, це стара новина. Якщо ви не задоволені моєю англійською, видаліть її … легко Пізі ✅
Anyway , I told you if things are unclear delete them . And about my English … I already explained that the fact they are where aware from the beginning that I played from the Netherlands ( it’s not allowed ) then should have told me immediately. Not playing , receiving deposits and at the end telling I am from a restricted country . And I also told you I understand you’re approach … you are replying only now … so it’s old news . If you’re not happy with my English delete it … easy Peasy ✅
Я спробую показати вам, як узагальнити інформацію, що має бути корисним:
Спосіб скарги зрозумілий :
«Тому ми проводимо подальше розслідування та допомагаємо лише тим гравцям, чиї кошти або виграші були конфісковані через те, що вони з обмеженої країни».
Під час реєстрації в казино гравці повинні ознайомитися хоча б з основними правилами:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino :
Пункт перший:
Ви чесно втратили рівновагу? Я так думаю. У такому випадку вам не було завдано шкоди, незважаючи на те, що ви грали з обмеженої країни.
На майбутнє порада : замість того, щоб публікувати 5 чи більше публікацій на день, опублікуйте лише одну добре написану, об’єднавши всі відповідні дані, якщо я можу запитати.
У мене немає часу щодня видаляти ваші застарілі, заплутані чи недоречні пости. 🙂 Це форум, а не чат.
Гарного вам!✨
I'll try to show you how to summarize information, which should be helpful:
The way the complaint strands the message is clear:
"Therefore, we investigate further and help only those players, whose funds or winnings have been confiscated due to being from a restricted country."
It is up to players to get familiar at least with the basic rules while registering in a casino:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino:
Point one:
Did you lose your balance fairly? I believe so. In such a case, no harm was done to you despite the fact you played from a restricted country.
In the future, a word of advice: Instead of posting 5 or more posts per day - post just one well-written consolidating all relevant data, if I may ask.
I don't have time to delete your outdated, confusing, or misplaced posts daily. 🙂 This is a forum, not a chat.
Have a good one!✨
Нічого не втратив, я сказав тобі про надто довгу пошту… ти почав про мою «спеціальну англійську». Я все ще маю свою заяву. Якщо хтось стане дуже особистим (як ви) просто скажіть мені, Франциск, ось правила форуму... проблему вирішено. Я приймаю правила ... але моя англійська не головне . Але наступного разу, Радка… я буду особливо уважно читати правила. Якби я знав цей день (я не читав правила казино від Gamblii .. як вони прийняли мене, підтвердили мене, все в голландському паспорті, банку тощо…
так що обмеження застосовуються ... але якщо одна особа отримує гроші з обмеженої країни, ви повинні взяти на себе відповідальність як казино, як Gambli ... пам'ятайте, що вони звернулися до мене голландською мовою, поки я не грав у казино.
вони запропонували мені 50 євро готівкою, щоб пограти з ними. Нічого про обмеження (електронний лист був написаний нідерландською мовою, і VIP-менеджер також…. Тому, я думаю, потрібно два занадто танго).
решта вже історія... як я вже сказав, я займуся цим у відповідній організації. Тому що ми обидва знаємо, що казино (як ви сказали) ніколи не має очок. Я зробив помилку .. але я не ставлюся до вас особисто .
Тож наступного разу, якщо у вас виникнуть проблеми з моєю англійською чи регістром… просто скажіть це.
гарного вам також ✔️
Didn’t lose anything, I told you about the mail was to long … you started about my " special English " I still have my statement . If someone getting real personal ( like you did ) just tell me , Franciscus here is the forum rules … problem solved . I’me accepting the rules … but my English is not the point . But the next time Radka … I will read the rules extra carefully. If I knew this day one ( I didn’t read the casino rules from Gamblii .. as they accepted me , confirmed me , everything on a dutch paspoort , bank etc …
so yea restrictions are applied … but if one person get payed from a restricted country you need to take responsibility as a casino like Gambli … remember they approached me in Dutch while I didn’t played the casino .
they offerde me €50 in cash to play with them . Nothing about restrictions ( the email was written in Dutch and the VIP manager also …. So it takes two too tango I think .
the rest is history … as I told I will take it up with the appropriate organization. Because we both know the casino ( as you told ) should never have points . I made a mistake .. but I don’t get personal towards you .
so next time if you have problems with either my English or the case … just say it .
have a good one also ✔️
Вибачте, я не розумію вашої думки. Я навіть не розумію, що все це означає:
«так, обмеження застосовуються… але якщо одна особа отримує гроші з обмеженої країни, ви повинні взяти на себе відповідальність як казино, як Gambli… пам’ятайте, що вони звернулися до мене голландською мовою, поки я не грав у казино».
Хто має нести яку відповідальність за що ? я просто не розумію вас...
I'm sorry, I do not understand your point. I even do not comprehend what any of this means:
"so yea restrictions are applied … but if one person get payed from a restricted country you need to take responsibility as a casino like Gambli … remember they approached me in Dutch while I didn’t played the casino ."
Who should take what responsibility for what? I just do not understand you...
щойно отримав моє перше зняття з мого банківського рахунку. їм знадобилося досить багато часу, але вони виконали свої обіцянки.
тепер буду чекати другого
just received my first withdrawal on my bankaccount. took them long enough, but they came trough on their promisses.
now i will wait for the second one
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.