у загальних положеннях і умовах справді зазначено, що голландцям заборонено створювати обліковий запис. Я тільки зараз це бачу. Я боюся, що я просто втратив свої гроші..
it is indeed stated in the general terms and conditions that it is forbidden for Dutch people to create an account. I'm only seeing that now. I'm afraid I just lost my money..
er staat inderdaad in de algemene voorwaarden dat het voor nederlanders verboden is om een account aan te maken. ik zie dat nu pas. ben bang dat ik m’n geld gewoon kwijt ben..
Привіт.
Я б дочекався, поки ви отримаєте офіційну заяву, на випадок, якщо казино відмовиться виплачувати чесно отримані виграші, я б також подав скаргу, тому що ми віримо в це:
Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше зняття коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри, оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки без шансу виграти щось натомість.
Багато казино стверджують, що це важко або неможливо впровадити в їхні системи, але мова йде просто про порівняння країни проживання гравця зі списком обмежених або дозволених країн; тому ми не вважаємо це таким складним на технологічному рівні.
джерело: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Переконайтеся, що ви тримаєте нас у курсі цієї ситуації, якщо необхідно, скарга буде під рукою.
Що ти сказав?
Hello.
I would wait untill you receive an official statement, just in case the casino refuses to pay fairly gained winnings, I would also submit a complaint, because we believe in this:
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.
source: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Make sure you keep us posted about this situation, if necessary the complaint is at hand.
What do you say?
Шановний гуру,
ти можеш поглянути на це ще раз? Вони віддали всі мої банківські виписки, тепер раптом тільки на Антильські острови?
Dear Guru,
can you take another look at this? They have given all my bank statements , now suddenly that it is only for the Antilles ?
Beste Guru ,
kunnen jullie hier nog eens naar kijken ? Ze hebben al mijn bankafschriften gegeven , nu ineens dat het alleen voor de Antillen is ?
Як я щойно зазначав, якщо існує високий рівень ризику, і казино має намір використовувати обмежені країни як причину анулювання виграшу, слід подати скаргу.
Оскільки:
«Неприйнятно дозволяти гравцям грати в азартні ігри, якщо казино знає, що вони з країни з обмеженнями, і якщо казино планує посилатися на правило щодо країн з обмеженнями щоразу, коли гравець запитує своє перше виведення коштів. Це повністю суперечить правилам чесної гри. , оскільки казино свідомо дозволяє гравцеві робити ставки, не маючи шансу виграти щось натомість.
Багато казино стверджують, що це важко або неможливо впровадити в їхні системи, але мова йде просто про порівняння країни проживання гравця зі списком обмежених або дозволених країн; тому ми не вважаємо це таким складним на технологічному рівні».
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
As I just mentioned, if there is a high level of risk the casino intends to use restricted countries as a reason to void winnings, a complaint should be created.
Because:
"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Ні, мені сказали лише люди з
голландським Антильським островам дозволено грати в gambli. Під час перевірки я надіслав голландську виписку з банківського рахунку. Як кажуть людям з Нідерландів не дозволяється грати!!!!!
No they told me only people from
the dutch Antilles are allowed to play at gambli . When I did my verification I sent my dutch banking statement . As they say people from the Netherlands are not allowed to play !!!!!
Я б сказав, що вони трохи збентежені щодо нас. Але так, ми по-різному оцінюємо казино та розраховуємо власні рейтинги на основі цих критеріїв:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Не дивно, що казино здатне підробити ліцензію, використовуючи не дуже люблять огляд:
У них майже нуль – там нікому грати!
I'd say they are a bit confused about us. But yes, we evaluate casinos differently and calculate our own ratings based on those criteria:
https://casino.guru/our-casino-reviews
No wonder a casino capable of faking the license, using is not very fond of the review:
They've got almost zero - no one should play there!
я не отримав офіційної заяви про будь-які виплати. Я просто почекаю ще трохи на свою виплату.
але я боюся, що можу чекати все життя..
ми побачимо
i havent received an official statement about payments of any kind. i will just wait a bit longer for my payout.
yet i am affraid i can wait a lifetime..
we’ll see
Привіт Beast777.
мене це зовсім не дивує. Деякий час я стежив за цим сайтом. З деякою допомогою ми отримали певну контактну та довідкову інформацію для людей, пов’язаних з ними у Великобританії.
Дайте мені знати, якщо ви хочете отримати інформацію, але, можливо, не на публічному форумі.
Hi Beast777.
i am not at all surprised by this. I have been tracking this site for some time. With some help, have acquired some contact and background information for people affiliated with them within the UK.
Let me know if you would like to receive some info but perhaps not on a public forum.
Документ для перевірки, де всі голландські банківські документи, оскільки вони дозволяють нам грати, і перевірку з голландськими банківськими документами, а Голландські Антильські острови є частиною Нідерландів. Мені сказали лише, що в Нідерландах можна і дозволено грати… отже, дурниці, вони Або інші люди дали туди голландську адресу тощо, навіть номер телефону тощо, тож із самого початку вони повинні були нам відмовити… не так, як я, більше ніж 5000 євро.. отже, це чому я вимагаю 2300 євро .. вони навіть поставили мене як VIP-гравця ...
The document for verification where all dutch bank documents as they let us play and verification with Dutch bank papers , and the Dutch Antilles are part of the Netherlands. They told me only that part of the Netherlands can and allowed to play … so nonsens they Abd other people gave there dutch adres etc , even phonenumber etc so from start they should have rejected us … not like me more then 5000 euro .. so that’s why I claim €2300 .. they even put me as a VIP player …
наразі схоже, що мої гроші заважають. я знову оновлю, коли він буде на моєму банківському рахунку
for now it looks like my money is in its way. i will update again when it is in my bank account
Я щиро радий за вас!
але тоді мій VIP хлопець бреше проти мене. Сподіваюся, що ви скоро отримаєте гроші…
гарних вихідних
I really am happy for you !
but my VIP guy is lying agains me then . I hope that you soon receive the money …
have a good weekend
так, я не буду святкувати занадто рано. у мене є ще 870 євро, які все ще очікують.
сподіваюся, що все вийде позитивно
yeah i won’t cellebrate too early. i still have another €870,- still pending.
hope it will al turn out positive
вони заплатять! Вони нічого не можуть зробити, вони теж це читають...
they will pay out ! They can’t do nothing they also read this ….
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.